Dat was live zó vet. Die man is echt de beste gitarist die ik ooit heb gezienquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:03 schreef Kerftminister het volgende:
Zit nu pas aan dat Gary Clark Jr. album, maar dat is erg goed zeg. Dat had ik zeker niet verwacht.
Dat komt omdat je nog nooit Nels Cline live hebt gezien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was live zó vet. Die man is echt de beste gitarist die ik ooit heb gezien
Hipster.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:23 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind Gary Clark Jr. een beetje overrated.
Nja vergelijkingen met Jimi Hendrix of hem 'The Next Big Thing' noemen lijkt me ook wat overdreven, maar het is toch erg fijne muziek hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:23 schreef BoerBert het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:21 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nog nooit Nels Cline live hebt gezien.
Bij mij:quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja vergelijkingen met Jimi Hendrix of hem 'The Next Big Thing' noemen lijkt me ook wat overdreven, maar het is toch erg fijne muziek hoor.
We moeten trouwens eens allemaal een lijstje maken met onze favoriete bands, dan weten we een beetje wat iedereen het beste vindt.
Mijne is:
1. Queens of the Stone Age
2. Blur
3. The Roots
4. The Jimi Hendrix Experience
5. Santana/Kyuss
Vind ik ook allemaal geweldigquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:39 schreef Norrage het volgende:
Lijstjes
1. Bruce Springsteen
2. Wilco
7. Radiohead
8. Yo La Tengo
9. Pavement
12. Portugal. The Man
15. Nick Cave
22. The Flaming Lips
23. Supertramp
25. Modest Mouse
Zoiets :/ Uit mijn duimMag wel meer jazz in trouwens maar goed...
Een beetje wel, wel vrij leuke muziek maar totaal niet vernieuwend.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:23 schreef BoerBert het volgende:
Tegan and Sara zijn er al tweequote:Op donderdag 25 juli 2013 15:42 schreef Felagund het volgende:
Weinig vrouwen in de lijstjes valt mij op, daarvoor moeten we denk ik op ranja zijn lijstje wachten.
Ik lees zo op z'n tijd dat hij blues weer helemaal terugbrengt. Klopt wel een beetje natuurlijk, want hij is wel redelijk bekend, maar hij speelt inderdaad niks nieuws.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een beetje wel, wel vrij leuke muziek maar totaal niet vernieuwend.
Asobi Seksu valt er bij mij net buiten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:42 schreef Felagund het volgende:
Weinig vrouwen in de lijstjes valt mij op, daarvoor moeten we denk ik op ranja zijn lijstje wachten.
Af en toe Portishead, daar blijft het geloof ik wel bij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:42 schreef Felagund het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
En daarnaast hangt het zo erg van de bui af. Nu bijvoorbeeld weer eens Beirut luisteren. Kan ook prima op zo'n lijst bij tijd en wijle.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:50 schreef Norrage het volgende:
Ik ben Roosbeef in mijn lijstje vergeten, die moet zeker top 15
En Feist moet ook hoog. Maar ik ben van mijn top 25 last.fm artists uitgegaan en daar staan ze nog niet zo hoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik vind Homme een geweldig gitarist en überhaupt een van de tofste mensen op aarde maar Gary Clark Jr. blaast hem wat betreft gitaarspel van het podium.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:23 schreef Kerftminister het volgende:
En Josh Homme blijkbaar ook niet.
Ach, zoals zo veel blues is het -afgezien van de gitaar- redelijk saai. Denk ook niet dat ik het vaak zal luisteren. Maar ik zag hem live en ik kon alleen maar met open mond staren naar wat hij allemaal met zijn gitaar deed. Nee, hij is geen Hendrix, maar goed is 'ie wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:23 schreef BoerBert het volgende:
Als er nog mensen inspiratie nodig hebben voor een hipster-bandnaam..quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:05 schreef Z het volgende:
{=INDEX($B$2:$B$171;VERGELIJKEN(0;AANTAL.ALS($C$1:C1;$B$2:$B$171);0))}
Haha. Vlookup en Sumif zouden gewoon nog kunnen ook.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Als er nog mensen inspiratie nodig hebben voor een hipster-bandnaam..
Mee eens, was meer qua stem. Al moest ik later, toen ik al gepost had, ook aan Kim Deal denken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, die is gaaf
Het is wel wat gruiziger als Liz Phair trouwens.
Liz Phair was in de jaren negentig een soort 'indiegodin'. Misschien niet eens direct qua bekendheid, maar meer door haar aanpak. Vrij expliciete lyrics, vooral in nummers als Fuck And Run - waar overigens ook juist een soort vrouwelijke onzekerheid in doorklonk -, Flower en later H.W.C.. Zijn best wel dames met gitaar geweest die goed naar haar hebben geluisterd en later richting hitparade gingen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:09 schreef kciR het volgende:
[..]
Die heb ik een tijdje geleden ook een paar keer gedraaid. Stond toen op de luisterpaal. Leuk plaatje inderdaad, al zit er veel verschil tussen de nummers, waardoor ik het niet heel consistent vond klinken. Liz Phair en Kimya Dawson ken ik niet, ook maar eens opzoeken.
Mja, ik vind het een beetje een clichébraker om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Homme een geweldig gitarist en überhaupt een van de tofste mensen op aarde maar Gary Clark Jr. blaast hem wat betreft gitaarspel van het podium.
[..]
Ach, zoals zo veel blues is het -afgezien van de gitaar- redelijk saai. Denk ook niet dat ik het vaak zal luisteren. Maar ik zag hem live en ik kon alleen maar met open mond staren naar wat hij allemaal met zijn gitaar deed. Nee, hij is geen Hendrix, maar goed is 'ie wel.
of elseifquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:09 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Haha. Vlookup en Sumif zouden gewoon nog kunnen ook.
quote:
Jouw muzieksmaak dus?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]wat een rare muziek zou dat opleveren
1. André Manuel/fratsen/krang/etcquote:
Dit valt nog mee. Van de 5 die ik er ken vind ik er 3 tofquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
1. André Manuel/fratsen/krang/etc
2. Stuurbaard Bakkebaard
3. 35007
4. De kift
5. Spinvis
6. De Kift
7. Bong-ra
8. Skik
9. Eefje de Visser
10. MAM
maar dan heb ik het voor het gemak maar even bij de nederlandse bandjes gehouden
Ik ben benieuwd naar de 2 die je dan niet tof vindquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit valt nog mee. Van de 5 die ik er ken vind ik er 3 tof(Hoewel ik meer Lohues alleen luister dan naar Skik)
Andre Manuel en Spinvis, hoewel Andre wel stuk erger isquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de 2 die je dan niet tof vind
quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Andre Manuel en Spinvis, hoewel Andre wel stuk erger is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |