Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
waarom ging je dan wegquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ik weer naar buitenquote:
quote:
quote:
Veelbesproken, heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]ah jij bent die veel besproken meneer
Dat lust ik nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]die is uit
![]()
maar wel lekker aan de lambrusco
goedquote:
meer voor mijquote:
De chikkies komen naar je vragenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:42 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Veelbesproken, heb ik iets gemist?
het zou eigenlijk whiskey en bier moeten zijnquote:
duidelijkquote:
Ja, daar is jaren lang ervaring voor nodig hequote:Op woensdag 24 juli 2013 22:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed![]()
staat het gebouw er nog wat je bewaakt
Nou niet bij mij, waar wel dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
De chikkies komen naar je vragen
succes morgenquote:
Hier in de kscquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:45 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ja, daar is jaren lang ervaring voor nodig he
[..]
Nou niet bij mij, waar wel dan?
En dat 'Waar' en 'D.' hadden achterwege mogen blijvenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zou eigenlijk whiskey en bier moeten zijn
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
En dat 'Waar' en 'D.' hadden achterwege mogen blijven
Het is ook geen D. topicquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou het geen D. topic meer zijn
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
En dat 'Waar' en 'D.' hadden achterwege mogen blijven
Graf?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]jij bent een leuke kerel, hart en ziel voor de ksc, je wenst iemand nota bene het graf in
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Graf?
Gewoon laten liggen was voldoende hoor
Toch fijn dat ie daar tijd voor maaktquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ja even een demonstratie geven en dan naar bed
Ik ben er nog wel even, deelsquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:43 schreef MeneerRicardo het volgende:
Slaap lekker allemaal.
Nu blijf ik alleen achter
Ja was gisteren ook al zo, eergisteren was het vet druk hierquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best tegen! Het is verrekt rustig hier
Woensdagavond is bokavond in deze omgeving, mogelijk zijn de meesten ergens anders mee bezigquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:08 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ja was gisteren ook al zo, eergisteren was het vet druk hier
Nou, ik ga helemaal niks bokken, helaasquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Woensdagavond is bokavond in deze omgeving, mogelijk zijn de meesten ergens anders mee bezig
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:15 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Nou, ik ga helemaal niks bokken, helaas
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 24-07-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 132 D.
02. 114 goldfinger1963
03. 106 Stuart
04. 069 crv
05. 055 john-frusciante
06. 039 Dr_Flash
07. 035 AlfredMehran
08. 030 _F.U.B.A.R_
09. 028 DaMart
10. 026 Pien85
11. 024 Toekito
12. 014 Koen66
13. 014 wel.o.k
14. 013 Nikkie_86
15. 013 xBubbles
16. 012 MeneerRicardo
17. 012 -Engel-
18. 009 JJH
19. 006 t-i-m
20. 004 Jenny68
Reeks-statistieken!
Ik ben gezaktquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
16. 012 MeneerRicardo
Reeks-statistieken!
koenquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
anders was je ook geen agent
dat komt omdat de pelisie er isquote:
quote:
quote:
dit dusquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:31 schreef MeneerRicardo het volgende:
D. is al naar bed. Stu heb ik nog niet gezien.
Ah, ik dacht dat je op breezah-spelling over was gegaanquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je op breezah-spelling over was gegaan
Ik ben er nu thoughquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, dat het rustig was en jD. en jij er niet waren
Fijne vakantie man en goede vlucht(en) etc.quote:
als je het over de duivel hebtquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
dit dus![]()
alhoewel ik stu nog wel verwacht
GFquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je het over de duivel hebt
[..]
stuartquote:
dus geen koen meer de komende wekenquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, morgen om 10:30 in vliegtuig naar New York
nauwelijks, wel meestal Wifi in hotels (eerst paar dagen New York en dan richting Mexico), maar met tijdverschil Fokt het wat lastigerquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus geen koen meer de komende weken
Zo, tof!quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, morgen om 10:30 in vliegtuig naar New York
quote:
daarom dusquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog niemand van het forum gezien deze zomer
als ik terug ben wil ik je zeker wel een keer meetenquote:
Wanneer ben je terug?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik terug ben wil ik je zeker wel een keer meeten
Or can Iquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Balen... Maar je kan er wel wat aan doen!
quote:
quote:
Jij wel!quote:
Wat ga je doen danquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij wel!![]()
Ik ga het ook proberen, dan kan jij het helemaal!
OMGquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
duurt nog wel ff, 16/8 pas, 19/8 weer werken
ik kan ook door de week na werk, behalve dins en donderdagenquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG
Nou ja, misschien 17 of 18 augustus. Weekend daarna ben ik al bezet
Okay, dan moet het wel lukken om ergens iets te drinken ofzoquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan ook door de week na werk, behalve dins en donderdagen
Nog geen ideequote:
je moet relaxen van je baas?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog geen idee![]()
In ieder geval wil ik (als het minder warm is) een middag of avond naar zee om uit te waaien. Misschien nog naar de Wadden een weekend en er staat een dagje Maastricht gepland met 2 collega's. Best wel weer wat leuke dingen in het verschiet, m'n baas verplicht het me
Klinkt niet verkeerdquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog geen idee![]()
In ieder geval wil ik (als het minder warm is) een middag of avond naar zee om uit te waaien. Misschien nog naar de Wadden een weekend en er staat een dagje Maastricht gepland met 2 collega's. Best wel weer wat leuke dingen in het verschiet, m'n baas verplicht het me
dan pasquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:58 schreef MeneerRicardo het volgende:
Eerste gaap van vannacht en ik moet nog tot 7 uur
Gedraag je als een ventquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:58 schreef MeneerRicardo het volgende:
Eerste gaap van vannacht en ik moet nog tot 7 uur
Zit al maandenlang thuis met een burnout en heb de "als je niet in staat bent om te werken dan kan je ook geen leuke dingen doen"-instelling. Ze werden een beetje pissig omdat ik alle dagen thuiszit en alleen voor het hoognodige de deur uitgaquote:
Oh dear. Misschien moet ik jou maar komen vermaken danquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit al maandenlang thuis met een burnout en heb de "als je niet in staat bent om te werken dan kan je ook geen leuke dingen doen"-instelling. Ze werden een beetje pissig omdat ik alle dagen thuiszit en alleen voor het hoognodige de deur uitga
Daarom moet het ook minder warm zijn, ik heb geen zin om over mensen te struikelenquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd
Ik wil nog wel eens parachute springen ergens
Naar de zee, gosh, ik vermijd dat altijd in NL om de enorme drukte maar misschien wel weer eens leuk
Met collega's zou ik liever niet dagjes weggaan![]()
Alleen als je je schminkt als clown en je jongleerballen meeneemtquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear. Misschien moet ik jou maar komen vermaken dan
auch, da's kut iddquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit al maandenlang thuis met een burnout en heb de "als je niet in staat bent om te werken dan kan je ook geen leuke dingen doen"-instelling. Ze werden een beetje pissig omdat ik alle dagen thuiszit en alleen voor het hoognodige de deur uitga
Op zich wel leuk als je met een enkele collega goed kunt opschieten. Ik doelde eigenlijk meer op van die gedwongen gezellige uitjes van het hele werk zeg maarquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom moet het ook minder warm zijn, ik heb geen zin om over mensen te struikelen![]()
Parachutespringen heb ik ook eens overwogen, dat ziet er knettergaaf uit![]()
Met de meeste collega's spreek ik niet privé af, maar met deze twee is dat zo gegroeid. We gaan elk jaar een dag weg, heerlijk suf![]()
Nou kan ik die ballen wel meenemen maar ik kan er verder niets meequote:Op donderdag 25 juli 2013 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen als je je schminkt als clown en je jongleerballen meeneemt
Komt wel weer goed, de laatste tijd hang ik super in m'n vel (tov een aantal maanden geleden)quote:
Nee hoor ventje, ik zal niet zo onaardig tegen je blijvenquote:
yaaaay bff?quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor ventje, ik zal niet zo onaardig tegen je blijven
quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt wel weer goed, de laatste tijd hang ik super in m'n vel (tov een aantal maanden geleden)
ben je nou al naar zandvoort geweest naar de kermis?quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich wel leuk als je met een enkele collega goed kunt opschieten. Ik doelde eigenlijk meer op van die gedwongen gezellige uitjes van het hele werk zeg maar
Parachutespringen, tsja, iets dat ik al jaren wil doen en om wat voor reden dan ook nog nooit heb gedaan. Best raar eigenlijk want het lijkt me ontzettend leuk
Je hebt gelijk, het is inderdaad te warm en dan zoveel mensen, niet mijn ding![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt wel weer goed, de laatste tijd hang ik super in m'n vel (tov een aantal maanden geleden)
Dat verplichtte heb ik ook niks mee, de personeelsvereniging kan me gestolen worden... Niet aan mij besteed. Een keer de kroeg in met een club na je werk vind ik dan weer wel tofquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich wel leuk als je met een enkele collega goed kunt opschieten. Ik doelde eigenlijk meer op van die gedwongen gezellige uitjes van het hele werk zeg maar
Parachutespringen, tsja, iets dat ik al jaren wil doen en om wat voor reden dan ook nog nooit heb gedaan. Best raar eigenlijk want het lijkt me ontzettend leuk
Je hebt gelijk, het is inderdaad te warm en dan zoveel mensen, niet mijn ding![]()
Nou, ik ben niet zo goed met vriendschappen hoorquote:
Nee. Zandvoort is rot bereikbaar met OV en ik heb geen zin om alleen naar dat soort dingen te gaan. En derhalve doe ik meestal niets in mijn vakantiesquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben je nou al naar zandvoort geweest naar de kermis?
Er is toch een goeie treinverbinding die direct aan het strand stopt?quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee. Zandvoort is rot bereikbaar met OV en ik heb geen zin om alleen naar dat soort dingen te gaan. En derhalve doe ik meestal niets in mijn vakanties
Dat dus. Maar dan ben je al gauw niet collegiaal en/of sociaal. Althans, dat wordt snel geroepen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat verplichtte heb ik ook niks mee, de personeelsvereniging kan me gestolen worden... Niet aan mij besteed. Een keer de kroeg in met een club na je werk vind ik dan weer wel tof![]()
Plan het eens in! Heb je zoiets in de buurt zitten? Een paraclub bijvoorbeeld? (niet te verwarren met de zaak van GF)
Ja, maar dan moet ik eerst naar Amsterdam, dan Haarlem en dan pas Zandvoort. Beetje omslachtigquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:09 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Er is toch een goeie treinverbinding die direct aan het strand stopt?
Ja dat is waar, daarom woon ik ook in Amsterdam. Hier is allesquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik eerst naar Amsterdam, dan Haarlem en dan pas Zandvoort. Beetje omslachtig
Nou, geen zee natuurlijk of ECHT strandquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:10 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ja dat is waar, daarom woon ik ook in Amsterdam. Hier is alles
Ik stap zo op de tram, naar het ns station en zo naar Zandvoortquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, geen zee natuurlijk of ECHT strand
Veel succes met het vinden van iemand, de meeste mensen vinden het maar nietsquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat dus. Maar dan ben je al gauw niet collegiaal en/of sociaal. Althans, dat wordt snel geroepen.
Ik zal het wel eens inplannen als er iemand meegaat
quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat verplichtte heb ik ook niks mee, de personeelsvereniging kan me gestolen worden... Niet aan mij besteed. Een keer de kroeg in met een club na je werk vind ik dan weer wel tof![]()
Plan het eens in! Heb je zoiets in de buurt zitten? Een paraclub bijvoorbeeld? (niet te verwarren met de zaak van GF)
Via Haarlem toch?quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:12 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ik stap zo op de tram, naar het ns station en zo naar Zandvoort
Zou je denken? Ik ga niet actief op zoek hoor, zo wanhopig ben ik nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel succes met het vinden van iemand, de meeste mensen vinden het maar niets
toevallig gaat S uit N van KG dit weekend springenquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat dus. Maar dan ben je al gauw niet collegiaal en/of sociaal. Althans, dat wordt snel geroepen.
Ik zal het wel eens inplannen als er iemand meegaat
Leukquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toevallig gaat S uit N van KG dit weekend springen
Zonder ga je snellerquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:15 schreef Koen66 het volgende:
ik hoop niet dat ik morgen moet springen, heb geen parachute
Me too!quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:17 schreef MeneerRicardo het volgende:
Dat zou ik ooit nog eens willen doen, jumpen uit een vliegtuig
soms vind ik het leven geen ruk aan, maar dood hoef ik nog nietquote:
Zo bedoelde ik het ook niet hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
soms vind ik het leven geen ruk aan, maar dood hoef ik nog niet
snapte ik welquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet hoor
Het was maar een grapje
Dat zijn de beste al mis ik nog het woord 'regenpak' erbijquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zijn de beste al mis ik nog het woord 'regenpak' erbij
Geniet van je vakantie man en mogelijk zie ik je de week na je terugkomstquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:24 schreef Koen66 het volgende:
bier bijna op, ik moest zo maar eens gaan
Wekker op 6:30
quote:
iddquote:
Goede reis, geniet ervan!quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:24 schreef Koen66 het volgende:
bier bijna op, ik moest zo maar eens gaan
Wekker op 6:30
Roken op het werk?quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:40 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, beetje tv kijken, fokken, roken, koffie drinken en het pand bewaken
Aha. Maar waarom mag je daar roken danquote:
Nee, vertel!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:39 schreef Stuart het volgende:
Heb ik ooit wel eens verteld dat ik een regenpak wil hebben?
Joehoe!quote:
Ik heb al vier keer geprobeerd te stoppen met roken maar het lukt mij niet. Ik ben te zwak. Ik ben naar mijn huisarts geweest en die adviseerde mij, hoe hard het ook klinkt, om naar de Jellinek te gaan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha. Maar waarom mag je daar roken dan
Roken is![]()
![]()
Ik wil graag een regenpak hebbenquote:
Om te stoppen met roken?quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:46 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ik heb al vier keer geprobeerd te stoppen met roken maar het lukt mij niet. Ik ben te zwak. Ik ben naar mijn huisarts geweest en die adviseerde mij, hoe hard het ook klinkt, om naar de Jellinek te gaan.
Ehm, blauw of rood? Het maakt me geloof ik niet zoveel uit maar ik vind zwart niet zo leukquote:
Heb je al eens hulpmiddelen gebruikt dan zoals van die pleisters etc.?quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:55 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Hoi, aangenaam Mevrouw
Zwart is handig voor bij een begrafenis, maar verder vrij saai ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, blauw of rood? Het maakt me geloof ik niet zoveel uit maar ik vind zwart niet zo leuk![]()
![]()
Ik weet niet wat ik erover moet vertellen verder? Ik wil het hebbenquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:56 schreef Murmeli het volgende:
Ik zag het minthy
Stu, vertel ons meer over je regenpak!
Klinkt goedquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zwart is handig voor bij een begrafenis, maar verder vrij saai ja.
Ik heb een paarse regenjas en eem blauw regenpak.
Ja pleisters, kauwgom, colt-turkey. Ga zo maar door. Jellinek is niet alleen voor de drugs. Maar roken is ook een drug.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je al eens hulpmiddelen gebruikt dan zoals van die pleisters etc.?
Ik dacht dat Jellinek alleen voor zwarte drugs waren zoals cocaïne etc.![]()
Ik heb er eigenlijk geen verstand vanquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:58 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ja pleisters, kauwgom, colt-turkey. Ga zo maar door. Jellinek is niet alleen voor de drugs. Maar roken is ook een drug.
Waarom?quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:12 schreef Murmeli het volgende:
Nee. Maar ik vind denk ik alle regenpakken stom
Dat deed ik ook een tijdje geleden, toen heb ik een boerderij op m'n tablet gezetquote:
Een boerderijquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat deed ik ook een tijdje geleden, toen heb ik een boerderij op m'n tablet gezet![]()
![]()
Best geinige afleiding
Ken het wel van naam maar ik ben niet zo van dat soort spelletjes eigenlijkquote:
Farmville deed ik nog aan het begin van m'n opleiding, maar dat leidde veel teveel af van m'n huiswerkquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:21 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ik ken mensen die daar behoorlijk verslaafd aan zijn, net zoals dat Candy Crush.
Oh heerlijk. Het slaat ook nergens op maar het is even op andere gedachten komen, afleidingquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ken het wel van naam maar ik ben niet zo van dat soort spelletjes eigenlijk![]()
Dat klinkt wel leuk inderdaadquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Het slaat ook nergens op maar het is even op andere gedachten komen, afleiding![]()
Vanmiddag nog een andere app gedownload, van één of andere tv-quiz die ik verder niet ken.De slimste mens oid. Leuk!![]()
Dat lijkt me niets... Dan maar een nepboerderijquote:
Het lijkt me wel leuk om een keer te ondergaan eigenlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me niets... Dan maar een nepboerderij
Is het ook, leuk voor je algemene kennis of om die te testenquote:
Truequote:Op donderdag 25 juli 2013 02:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het ook, leuk voor je algemene kennis of om die te testen
Nee, dan bubble wrapquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk om een keer te ondergaan eigenlijk![]()
Maar dat blijft toch nooit zitten?quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Met Duct tape lukt dat best volgens mij
Dat wel lijkt me, al heb je met bubble wrap dubbel plezier! *pop* *pop*quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Het lijkt me allebei wel leuk eigenlijk al trek je het allemaal vast zo stuk
Ja, dat lijkt me wel tof inderdaadquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wel lijkt me, al heb je met bubble wrap dubbel plezier! *pop* *pop*
duct tape ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Het lijkt me allebei wel leuk eigenlijk al trek je het allemaal vast zo stuk
Maar dan doorzichtigquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel tof inderdaad![]()
Maar huishoudfolie lijkt me ook leuk, beetje mummie idee![]()
Maar huishoudfolie is toch altijd doorzichtig?quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar dan doorzichtig![]()
Iemand aan de muur tapen is ook tof om te zien
Waarom niet? Ik zou me zo lostrekken hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:38 schreef t-i-m het volgende:
[..]
jij moet ergens kracht kunnen zetten
dat lukt niet als ik je vastbind![]()
Dat bedoel ik ook, maar een mummy is dat nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar huishoudfolie is toch altijd doorzichtig?
Ja, dat lijkt me ook leuk. Ik zou me wel aanmelden als vrijwilliger
lolquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zou me zo lostrekken hoor![]()
Nee, dat is waar. Nou ja, dan zou ik een doorzichtige mummy willen zijn. Gewoon, voor de leukquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, maar een mummy is dat niet![]()
Ik niet, zou zo weer van de muur lazeren
Ik kan allesquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:40 schreef t-i-m het volgende:
[..]
lol
eerst de duimpjes aan elkaar verbinden
zie maar s los te komen dan
Jij snapt er niets van want een mummy heeft zijn duimen niet aan elkaar vastgemaaktquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:43 schreef t-i-m het volgende:
[..]
wil ik eerst zien
dan geloof ik het pas
Egyptequote:Op donderdag 25 juli 2013 02:43 schreef MeneerRicardo het volgende:
Ik dwaalde even af. Waar waren we gebleven?
En zonde van al die meters tape eigenlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Nou ja, dan zou ik een doorzichtige mummy willen zijn. Gewoon, voor de leuk
Nou, als je foto's mag geloven kan iedereen aan de muur blijven hangen
Maar misschien is de muur of het plafond wel een beetje omslachtig eigenlijk![]()
Ook wel zonde van je muur
Dat zou me dan weer geen zak uit maken die paar euroquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:44 schreef minthy het volgende:
[..]
En zonde van al die meters tape eigenlijk
Duct Tape en mummificerenquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:43 schreef MeneerRicardo het volgende:
Ik dwaalde even af. Waar waren we gebleven?
Maar dan is het vast op tegen de tijd dat ik het eens nodig heb, wat als m'n uitlaat weer eens onder m'n auto vandaan valt?quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou me dan weer geen zak uit maken die paar euro
Dat heb ik er wel voor over
Genoeg kopen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar dan is het vast op tegen de tijd dat ik het eens nodig heb, wat als m'n uitlaat weer eens onder m'n auto vandaan valt?
Ik wel, maar ik heb geen zinquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:46 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Oeh, kinky combinatie, wie heeft er tijd vandaag?
Allebei lijkt me ook wel tof. Eerst folie en dan tape eroverheen anders doet het vast zeerquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Of haal ik het weer eens door elkaar?
Géén idee! Er is vast een leuke rekenformule voor te maken maar dat is niet m'n sterkste kantquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Genoeg kopen natuurlijk.
Ik zou werkelijk geen idee hebben hoeveel je nodig hebt though maar vast heel veel rollen van allebei![]()
10+ denk ik wel
Kan je gelijk de hele boel harsenquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Allebei lijkt me ook wel tof. Eerst folie en dan tape eroverheen anders doet het vast zeer
Rekenen ben ik juist wel goed inquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Géén idee! Er is vast een leuke rekenformule voor te maken maar dat is niet m'n sterkste kant![]()
Bovendien wel erg veel factoren om rekening mee te houden
Gelukkig ben ik niet zo behaard maar no thanks, andersom zou ik NIET leuk vindenquote:
Neen, veel te warm voorquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:49 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Als ik je nou een massage vooraf geef, heb je dan zin?
Van welk materiaal is de muur, is deze dragend genoeg, lengte en gewicht van personen, mij teveel werkquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Rekenen ben ik juist wel goed in
Welke factoren dan![]()
Duct tape plaktquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, veel te warm voor![]()
Al dat geplak
Ja, dat is wel waar. Nou, dan zou ik me beperken tot het mummy gebeuren. Lijkt me wel leuk om een mummy te zijn. Niet voor een hele dag thoughquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Van welk materiaal is de muur, is deze dragend genoeg, lengte en gewicht van personen, mij teveel werk
Je bent niet creatief schat. Je moet je horizon verbredenquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, veel te warm voor![]()
Al dat geplak
quote:
Dat zou ook best ingewikkeld (quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. Nou, dan zou ik me beperken tot het mummy gebeuren. Lijkt me wel leuk om een mummy te zijn. Niet voor een hele dag though
Ingewikkeldquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou ook best ingewikkeld () worden...
Ik.moest lachenquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou ook best ingewikkeld () worden...
Nah, die is breed genoeg en aan creativiteit heb ik ook geen gebrekquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:53 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Je bent niet creatief schat. Je moet je horizon verbreden
[..]
Ga morgen dan lekker de hele dag ingewikkeld doen, dan hoef je je niet te vervelenquote:
Eigenlijk moet je snurkenquote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, die is breed genoeg en aan creativiteit heb ik ook geen gebrek
Goedemorgen Sir Moderator Sir!quote:
Daar heb ik al heel wat vijanden mee opgeruimdquote:Op donderdag 25 juli 2013 03:00 schreef Murmeli het volgende:
Paar flinke lagen huishoudplastic krijg je niet zomaar stuk trouwens
quote:
quote:
Hoi hoiquote:Op donderdag 25 juli 2013 03:01 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Dan is het goed
[..]
Goedemorgen Sir Moderator Sir!
[..]
Daar heb ik al heel wat vijanden mee opgeruimd
Dat doe ik sowieso wel. Ik wil ingewikkeld wordenquote:Op donderdag 25 juli 2013 03:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga morgen dan lekker de hele dag ingewikkeld doen, dan hoef je je niet te vervelen
[..]
Eigenlijk moet je snurken
Pfff, dat spul is super dun. Natuurlijk krijg je dat wel stukquote:Op donderdag 25 juli 2013 03:00 schreef Murmeli het volgende:
Paar flinke lagen huishoudplastic krijg je niet zomaar stuk trouwens
Ik open nooit meer een nieuw deel in deze SCquote:Op donderdag 25 juli 2013 03:03 schreef Murmeli het volgende:
Denk dat ik het opgeef.
Mocht ik lapo hebben, kan iemand anders dan openen? Mijn mobiel is te traag
Dat is goed hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 03:03 schreef Murmeli het volgende:
Denk dat ik het opgeef.
Sir, Yes Sir!quote:
Zal ik doen!quote:Op donderdag 25 juli 2013 03:03 schreef Murmeli het volgende:
Denk dat ik het opgeef.
Waarom nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 03:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik open nooit meer een nieuw deel in deze SC
Ik doe het welquote:Op donderdag 25 juli 2013 03:04 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Sir, Yes Sir!
[..]
Zal ik doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |