Nou, ik ben niet zo goed met vriendschappen hoorquote:
Nee. Zandvoort is rot bereikbaar met OV en ik heb geen zin om alleen naar dat soort dingen te gaan. En derhalve doe ik meestal niets in mijn vakantiesquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben je nou al naar zandvoort geweest naar de kermis?
Er is toch een goeie treinverbinding die direct aan het strand stopt?quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee. Zandvoort is rot bereikbaar met OV en ik heb geen zin om alleen naar dat soort dingen te gaan. En derhalve doe ik meestal niets in mijn vakanties
Dat dus. Maar dan ben je al gauw niet collegiaal en/of sociaal. Althans, dat wordt snel geroepen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat verplichtte heb ik ook niks mee, de personeelsvereniging kan me gestolen worden... Niet aan mij besteed. Een keer de kroeg in met een club na je werk vind ik dan weer wel tof![]()
Plan het eens in! Heb je zoiets in de buurt zitten? Een paraclub bijvoorbeeld? (niet te verwarren met de zaak van GF)
Ja, maar dan moet ik eerst naar Amsterdam, dan Haarlem en dan pas Zandvoort. Beetje omslachtigquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:09 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Er is toch een goeie treinverbinding die direct aan het strand stopt?
Ja dat is waar, daarom woon ik ook in Amsterdam. Hier is allesquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik eerst naar Amsterdam, dan Haarlem en dan pas Zandvoort. Beetje omslachtig
Nou, geen zee natuurlijk of ECHT strandquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:10 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ja dat is waar, daarom woon ik ook in Amsterdam. Hier is alles
Ik stap zo op de tram, naar het ns station en zo naar Zandvoortquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, geen zee natuurlijk of ECHT strand
Veel succes met het vinden van iemand, de meeste mensen vinden het maar nietsquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat dus. Maar dan ben je al gauw niet collegiaal en/of sociaal. Althans, dat wordt snel geroepen.
Ik zal het wel eens inplannen als er iemand meegaat
quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat verplichtte heb ik ook niks mee, de personeelsvereniging kan me gestolen worden... Niet aan mij besteed. Een keer de kroeg in met een club na je werk vind ik dan weer wel tof![]()
Plan het eens in! Heb je zoiets in de buurt zitten? Een paraclub bijvoorbeeld? (niet te verwarren met de zaak van GF)
Via Haarlem toch?quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:12 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ik stap zo op de tram, naar het ns station en zo naar Zandvoort
Zou je denken? Ik ga niet actief op zoek hoor, zo wanhopig ben ik nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel succes met het vinden van iemand, de meeste mensen vinden het maar niets
toevallig gaat S uit N van KG dit weekend springenquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat dus. Maar dan ben je al gauw niet collegiaal en/of sociaal. Althans, dat wordt snel geroepen.
Ik zal het wel eens inplannen als er iemand meegaat
Leukquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toevallig gaat S uit N van KG dit weekend springen
Zonder ga je snellerquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:15 schreef Koen66 het volgende:
ik hoop niet dat ik morgen moet springen, heb geen parachute
Me too!quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:17 schreef MeneerRicardo het volgende:
Dat zou ik ooit nog eens willen doen, jumpen uit een vliegtuig
soms vind ik het leven geen ruk aan, maar dood hoef ik nog nietquote:
Zo bedoelde ik het ook niet hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
soms vind ik het leven geen ruk aan, maar dood hoef ik nog niet
snapte ik welquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet hoor
Het was maar een grapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |