Dat bedoel ik ook, maar een mummy is dat nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar huishoudfolie is toch altijd doorzichtig?
Ja, dat lijkt me ook leuk. Ik zou me wel aanmelden als vrijwilliger
lolquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zou me zo lostrekken hoor![]()
Nee, dat is waar. Nou ja, dan zou ik een doorzichtige mummy willen zijn. Gewoon, voor de leukquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, maar een mummy is dat niet![]()
Ik niet, zou zo weer van de muur lazeren
Ik kan allesquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:40 schreef t-i-m het volgende:
[..]
lol
eerst de duimpjes aan elkaar verbinden
zie maar s los te komen dan
Jij snapt er niets van want een mummy heeft zijn duimen niet aan elkaar vastgemaaktquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:43 schreef t-i-m het volgende:
[..]
wil ik eerst zien
dan geloof ik het pas
Egyptequote:Op donderdag 25 juli 2013 02:43 schreef MeneerRicardo het volgende:
Ik dwaalde even af. Waar waren we gebleven?
En zonde van al die meters tape eigenlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Nou ja, dan zou ik een doorzichtige mummy willen zijn. Gewoon, voor de leuk
Nou, als je foto's mag geloven kan iedereen aan de muur blijven hangen
Maar misschien is de muur of het plafond wel een beetje omslachtig eigenlijk![]()
Ook wel zonde van je muur
Dat zou me dan weer geen zak uit maken die paar euroquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:44 schreef minthy het volgende:
[..]
En zonde van al die meters tape eigenlijk
Duct Tape en mummificerenquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:43 schreef MeneerRicardo het volgende:
Ik dwaalde even af. Waar waren we gebleven?
Maar dan is het vast op tegen de tijd dat ik het eens nodig heb, wat als m'n uitlaat weer eens onder m'n auto vandaan valt?quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou me dan weer geen zak uit maken die paar euro
Dat heb ik er wel voor over
Genoeg kopen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar dan is het vast op tegen de tijd dat ik het eens nodig heb, wat als m'n uitlaat weer eens onder m'n auto vandaan valt?
Ik wel, maar ik heb geen zinquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:46 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Oeh, kinky combinatie, wie heeft er tijd vandaag?
Allebei lijkt me ook wel tof. Eerst folie en dan tape eroverheen anders doet het vast zeerquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Of haal ik het weer eens door elkaar?
Géén idee! Er is vast een leuke rekenformule voor te maken maar dat is niet m'n sterkste kantquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Genoeg kopen natuurlijk.
Ik zou werkelijk geen idee hebben hoeveel je nodig hebt though maar vast heel veel rollen van allebei![]()
10+ denk ik wel
Kan je gelijk de hele boel harsenquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Allebei lijkt me ook wel tof. Eerst folie en dan tape eroverheen anders doet het vast zeer
Rekenen ben ik juist wel goed inquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Géén idee! Er is vast een leuke rekenformule voor te maken maar dat is niet m'n sterkste kant![]()
Bovendien wel erg veel factoren om rekening mee te houden
Gelukkig ben ik niet zo behaard maar no thanks, andersom zou ik NIET leuk vindenquote:
Neen, veel te warm voorquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:49 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Als ik je nou een massage vooraf geef, heb je dan zin?
Van welk materiaal is de muur, is deze dragend genoeg, lengte en gewicht van personen, mij teveel werkquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Rekenen ben ik juist wel goed in
Welke factoren dan![]()
Duct tape plaktquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, veel te warm voor![]()
Al dat geplak
Ja, dat is wel waar. Nou, dan zou ik me beperken tot het mummy gebeuren. Lijkt me wel leuk om een mummy te zijn. Niet voor een hele dag thoughquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Van welk materiaal is de muur, is deze dragend genoeg, lengte en gewicht van personen, mij teveel werk
Je bent niet creatief schat. Je moet je horizon verbredenquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, veel te warm voor![]()
Al dat geplak
quote:
Dat zou ook best ingewikkeld (quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. Nou, dan zou ik me beperken tot het mummy gebeuren. Lijkt me wel leuk om een mummy te zijn. Niet voor een hele dag though
Ingewikkeldquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou ook best ingewikkeld () worden...
Ik.moest lachenquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou ook best ingewikkeld () worden...
Nah, die is breed genoeg en aan creativiteit heb ik ook geen gebrekquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:53 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Je bent niet creatief schat. Je moet je horizon verbreden
[..]
Ga morgen dan lekker de hele dag ingewikkeld doen, dan hoef je je niet te vervelenquote:
Eigenlijk moet je snurkenquote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, die is breed genoeg en aan creativiteit heb ik ook geen gebrek
Goedemorgen Sir Moderator Sir!quote:
Daar heb ik al heel wat vijanden mee opgeruimdquote:Op donderdag 25 juli 2013 03:00 schreef Murmeli het volgende:
Paar flinke lagen huishoudplastic krijg je niet zomaar stuk trouwens
quote:
quote:
Hoi hoiquote:Op donderdag 25 juli 2013 03:01 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Dan is het goed
[..]
Goedemorgen Sir Moderator Sir!
[..]
Daar heb ik al heel wat vijanden mee opgeruimd
Dat doe ik sowieso wel. Ik wil ingewikkeld wordenquote:Op donderdag 25 juli 2013 03:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga morgen dan lekker de hele dag ingewikkeld doen, dan hoef je je niet te vervelen
[..]
Eigenlijk moet je snurken
Pfff, dat spul is super dun. Natuurlijk krijg je dat wel stukquote:Op donderdag 25 juli 2013 03:00 schreef Murmeli het volgende:
Paar flinke lagen huishoudplastic krijg je niet zomaar stuk trouwens
Ik open nooit meer een nieuw deel in deze SCquote:Op donderdag 25 juli 2013 03:03 schreef Murmeli het volgende:
Denk dat ik het opgeef.
Mocht ik lapo hebben, kan iemand anders dan openen? Mijn mobiel is te traag
Dat is goed hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 03:03 schreef Murmeli het volgende:
Denk dat ik het opgeef.
Sir, Yes Sir!quote:
Zal ik doen!quote:Op donderdag 25 juli 2013 03:03 schreef Murmeli het volgende:
Denk dat ik het opgeef.
Waarom nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 03:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik open nooit meer een nieuw deel in deze SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |