Ik wil graag een regenpak hebbenquote:
Om te stoppen met roken?quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:46 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ik heb al vier keer geprobeerd te stoppen met roken maar het lukt mij niet. Ik ben te zwak. Ik ben naar mijn huisarts geweest en die adviseerde mij, hoe hard het ook klinkt, om naar de Jellinek te gaan.
Ehm, blauw of rood? Het maakt me geloof ik niet zoveel uit maar ik vind zwart niet zo leukquote:
Heb je al eens hulpmiddelen gebruikt dan zoals van die pleisters etc.?quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:55 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Hoi, aangenaam Mevrouw
Zwart is handig voor bij een begrafenis, maar verder vrij saai ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, blauw of rood? Het maakt me geloof ik niet zoveel uit maar ik vind zwart niet zo leuk![]()
![]()
Ik weet niet wat ik erover moet vertellen verder? Ik wil het hebbenquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:56 schreef Murmeli het volgende:
Ik zag het minthy
Stu, vertel ons meer over je regenpak!
Klinkt goedquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zwart is handig voor bij een begrafenis, maar verder vrij saai ja.
Ik heb een paarse regenjas en eem blauw regenpak.
Ja pleisters, kauwgom, colt-turkey. Ga zo maar door. Jellinek is niet alleen voor de drugs. Maar roken is ook een drug.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je al eens hulpmiddelen gebruikt dan zoals van die pleisters etc.?
Ik dacht dat Jellinek alleen voor zwarte drugs waren zoals cocaïne etc.![]()
Ik heb er eigenlijk geen verstand vanquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:58 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ja pleisters, kauwgom, colt-turkey. Ga zo maar door. Jellinek is niet alleen voor de drugs. Maar roken is ook een drug.
Waarom?quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:12 schreef Murmeli het volgende:
Nee. Maar ik vind denk ik alle regenpakken stom
Dat deed ik ook een tijdje geleden, toen heb ik een boerderij op m'n tablet gezetquote:
Een boerderijquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat deed ik ook een tijdje geleden, toen heb ik een boerderij op m'n tablet gezet![]()
![]()
Best geinige afleiding
Ken het wel van naam maar ik ben niet zo van dat soort spelletjes eigenlijkquote:
Farmville deed ik nog aan het begin van m'n opleiding, maar dat leidde veel teveel af van m'n huiswerkquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:21 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ik ken mensen die daar behoorlijk verslaafd aan zijn, net zoals dat Candy Crush.
Oh heerlijk. Het slaat ook nergens op maar het is even op andere gedachten komen, afleidingquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ken het wel van naam maar ik ben niet zo van dat soort spelletjes eigenlijk![]()
Dat klinkt wel leuk inderdaadquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Het slaat ook nergens op maar het is even op andere gedachten komen, afleiding![]()
Vanmiddag nog een andere app gedownload, van één of andere tv-quiz die ik verder niet ken.De slimste mens oid. Leuk!![]()
Dat lijkt me niets... Dan maar een nepboerderijquote:
Het lijkt me wel leuk om een keer te ondergaan eigenlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me niets... Dan maar een nepboerderij
Is het ook, leuk voor je algemene kennis of om die te testenquote:
Truequote:Op donderdag 25 juli 2013 02:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het ook, leuk voor je algemene kennis of om die te testen
Nee, dan bubble wrapquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk om een keer te ondergaan eigenlijk![]()
Maar dat blijft toch nooit zitten?quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Met Duct tape lukt dat best volgens mij
Dat wel lijkt me, al heb je met bubble wrap dubbel plezier! *pop* *pop*quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Het lijkt me allebei wel leuk eigenlijk al trek je het allemaal vast zo stuk
Ja, dat lijkt me wel tof inderdaadquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wel lijkt me, al heb je met bubble wrap dubbel plezier! *pop* *pop*
duct tape ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Het lijkt me allebei wel leuk eigenlijk al trek je het allemaal vast zo stuk
Maar dan doorzichtigquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel tof inderdaad![]()
Maar huishoudfolie lijkt me ook leuk, beetje mummie idee![]()
Maar huishoudfolie is toch altijd doorzichtig?quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar dan doorzichtig![]()
Iemand aan de muur tapen is ook tof om te zien
Waarom niet? Ik zou me zo lostrekken hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:38 schreef t-i-m het volgende:
[..]
jij moet ergens kracht kunnen zetten
dat lukt niet als ik je vastbind![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |