Ken het wel van naam maar ik ben niet zo van dat soort spelletjes eigenlijkquote:
Farmville deed ik nog aan het begin van m'n opleiding, maar dat leidde veel teveel af van m'n huiswerkquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:21 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ik ken mensen die daar behoorlijk verslaafd aan zijn, net zoals dat Candy Crush.
Oh heerlijk. Het slaat ook nergens op maar het is even op andere gedachten komen, afleidingquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ken het wel van naam maar ik ben niet zo van dat soort spelletjes eigenlijk![]()
Dat klinkt wel leuk inderdaadquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Het slaat ook nergens op maar het is even op andere gedachten komen, afleiding![]()
Vanmiddag nog een andere app gedownload, van één of andere tv-quiz die ik verder niet ken.De slimste mens oid. Leuk!![]()
Dat lijkt me niets... Dan maar een nepboerderijquote:
Het lijkt me wel leuk om een keer te ondergaan eigenlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me niets... Dan maar een nepboerderij
Is het ook, leuk voor je algemene kennis of om die te testenquote:
Truequote:Op donderdag 25 juli 2013 02:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het ook, leuk voor je algemene kennis of om die te testen
Nee, dan bubble wrapquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk om een keer te ondergaan eigenlijk![]()
Maar dat blijft toch nooit zitten?quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Met Duct tape lukt dat best volgens mij
Dat wel lijkt me, al heb je met bubble wrap dubbel plezier! *pop* *pop*quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Het lijkt me allebei wel leuk eigenlijk al trek je het allemaal vast zo stuk
Ja, dat lijkt me wel tof inderdaadquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wel lijkt me, al heb je met bubble wrap dubbel plezier! *pop* *pop*
duct tape ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Het lijkt me allebei wel leuk eigenlijk al trek je het allemaal vast zo stuk
Maar dan doorzichtigquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel tof inderdaad![]()
Maar huishoudfolie lijkt me ook leuk, beetje mummie idee![]()
Maar huishoudfolie is toch altijd doorzichtig?quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar dan doorzichtig![]()
Iemand aan de muur tapen is ook tof om te zien
Waarom niet? Ik zou me zo lostrekken hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:38 schreef t-i-m het volgende:
[..]
jij moet ergens kracht kunnen zetten
dat lukt niet als ik je vastbind![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |