quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Willem is jullie koning![]()
Me too! Ik zou er mooi niet uitkomen na een bepaalde tijd omdat ik dan weer moet betalen. Ik ren gewoon heel ver weg erinquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
FU sis.
[..]
Stiekem lijkt het me ook wel tof ja, ik zou gewoon heel de kust doorrollen en lekker in die bal chillen.
Van wie mag toch wel?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Mag ik niet over praten![]()
iig geen van LB
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alsof daardoor niks meer mogelijk is.
Zie Spatieloos.
Nah laat ik maar niet doen. Die notes die hij/zij heeft geplaatst vind ik namelijk echt pure bsquote:
Ik zou me er maar niet druk om makenquote:
Dit zijn uitspraken van jou in het verledenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:39 schreef nodig het volgende:
''Vieze vuile achterlijke autist''
ook niet
Volgens mij is het allemaal true?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:39 schreef nodig het volgende:
''Vieze vuile achterlijke autist''
ook niet
Jupquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit zijn uitspraken van jou in het verleden
Dat klinkt inderdaad als iemand die niet helemaal tof isquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup
Naar de persoon toe volledig terecht hoor.
De user vertelde dat hij werd tegengehouden door docenten op school en de docent daarom tegen de grond had geslagen en tegen het hoofd aan geschopt hadEn hij wou de school ook nog gaan aanklagen ook
Klopt. SC was toen zelfs een paar minuten dicht geweestquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als iemand die niet helemaal tof is
Jij bent dan ook voor 0,2% Spaansquote:
oh die pannekoekenkneusquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt. SC was toen zelfs een paar minuten dicht geweestIk vond mijn gescheld allemaal nog wel meevallen maarja.
Ik vergeef je!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt. SC was toen zelfs een paar minuten dicht geweestIk vond mijn gescheld allemaal nog wel meevallen maarja.
Dat was de meest karige maar wel lekkerste curry die ik tot nu toe op hebquote:
Ach, dat heb ik ook wel bij heel oude posts hoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:49 schreef nodig het volgende:
Ik vind 1 post van mijzelf wel verschrikkelijk erg trouwens![]()
Snap echt niet waarom ik dat gepost hebOf het moet als troll geweest zijn
Dat heb je snel op. Gelukkig was het zo lekkerquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was de meest karige maar wel lekkerste curry die ik tot nu toe op heb
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alsof daardoor niks meer mogelijk is.
Zie Spatieloos.
Waarom?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik beledig je niet. ik vind religie zelf gewoon dom
Ja het was ook best weinigquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb je snel op. Gelukkig was het zo lekker![]()
Nee gast, dat is een groot verschil!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je nicht dan, dat is praktisch hetzelfde.
Het spijt me. Het is ook niet erg verder, ik heb hetzelfde. Ik vind je nichtje ook heel knap.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee gast, dat is een groot verschil!
Sowieso houd eens op over mijn nichtje, ik vond haar knap. Ik heb nooit gezegd dat ik verliefd ofzo was!!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het spijt me. Het is ook niet erg verder, ik heb hetzelfde. Ik vind je nichtje ook heel knap.
Ja, zit in de familie heh, knap zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het spijt me. Het is ook niet erg verder, ik heb hetzelfde. Ik vind je nichtje ook heel knap.
Het is beter om weinig te hebben maar erg lekker dan veel en niet te vretenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het was ook best weinigzat helemaal geen naanbrood of papadums bij
![]()
Maar wel lekker inderdaad, alles vers en gezond
Wijze man jijquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is beter om weinig te hebben maar erg lekker dan veel en niet te vreten
Goede onderbouwing, thanks!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Daarom. ga ik nu niet uitleggen.
Ja, vind het ook lekkerquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wijze man jijIs ook zo
En Indiaas is sowieso al nom
Niet tijdens 'spaties woede' toch? Trouwens, is de andere helft er al af?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga vanavond met papa en mama fietsen
Wat is er zo leuk aan een regenpak?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:58 schreef Stuart het volgende:
Ik zie geen prijzen
https://www.schreudersspo(...)ka.aspx#product/43SE
https://www.schreudersspo(...)or-pakken-ralka.aspx
Blauw
Echt hequote:
IK HEB DE OLIEBOLLEN AL INGESLAGEN HIHAHO,quote:
Ik MOET er gewoon 1 hebben. Of 2quote:
Waaarom moest ik hier om lachen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IK HEB DE OLIEBOLLEN AL INGESLAGEN HIHAHO,
MORGEN DE KERSTBOOM OPZETTEN
XX RIA
Oh ik heb wel een soort reden waarom ik religie onzin vind!quote:
ik heb een tijdje stage gelopen op een school in het gooiquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IK HEB DE OLIEBOLLEN AL INGESLAGEN HIHAHO,
MORGEN DE KERSTBOOM OPZETTEN
XX RIA
Nee, ben nog niet naar supermarkt gegaan, ik ga vast morgen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet tijdens 'spaties woede' toch? Trouwens, is de andere helft er al af?
Haha wat een baasquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik heb een tijdje stage gelopen op een school in het gooi
die zat aan een zwembad vast. en de technische dienst daar had een hekel aan sinterklaas maar kerst vond hij geweldig. had het hele jaar kerstverlichting in zijn hok
Jawel hoor, God heeft de Bijbel zelf met een BiC-pen geschreven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
En iets anders, de bijbel is gewoon door mensen geschreven, niet door God, toch?
Stu heeft er nog nooit 1 gehad (ik ook niet maar dat doet er niet toe) En hij vind het gewoon leuk, dat het nu zomer is heeft er niks mee te maken!quote:
Die klopt niet perse, maar het is toch logisch dat je in je opvoeding meegeeft waar hun voor staan? dus ook hun religie. Een beetje goede ouder laat zijn/haar kind daarna geheel vrij wat te geloven hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik heb wel een soort reden waarom ik religie onzin vind!
Er zijn zoveel verschillende, en bijna iedereen gelooft altijd maar degene die hun ouders geloven, dat is gewoon toevallig. Sure het zou kunnen dat er een god is, maar waarom klopt per se die religie van je ouders?!
En iets anders, de bijbel is gewoon door mensen geschreven, niet door God, toch? En het is volgens mij nog wel een paar keer veranderd, hoe kan je zomaar die mensen vertrouwen, en misschien hebben ze dingen heel figuurlijk bedoeld en zijn die letterlijker vertaald ofzoiets
zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stu heeft er nog nooit 1 gehad (ik ook niet maar dat doet er niet toe) En hij vind het gewoon leuk, dat het nu zomer is heeft er niks mee te maken!
Het zijn natuurlijk meerdere boeken geschreven over een periode van vele jaren. Dat je je ouders volgt snap ik wel. Het is dan immers vaak iets dat je al je hele leven hebt meegekregen. Je weet niet beter? Ik zeg niet dat je dan objectief bent hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik heb wel een soort reden waarom ik religie onzin vind!
Er zijn zoveel verschillende, en bijna iedereen gelooft altijd maar degene die hun ouders geloven, dat is gewoon toevallig. Sure het zou kunnen dat er een god is, maar waarom klopt per se die religie van je ouders?!
En iets anders, de bijbel is gewoon door mensen geschreven, niet door God, toch? En het is volgens mij nog wel een paar keer veranderd, hoe kan je zomaar die mensen vertrouwen, en misschien hebben ze dingen heel figuurlijk bedoeld en zijn die letterlijker vertaald ofzoiets
Jij snapt hetquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stu heeft er nog nooit 1 gehad (ik ook niet maar dat doet er niet toe) En hij vind het gewoon leuk, dat het nu zomer is heeft er niks mee te maken!
Maar ik denk dat de meeste religieuze mensen hun kinderen gewoon religieus opvoeden (niet allemaal nee). En dus zijn die meeste gewoon met een religie opgevoed, Denk je dan niet: ''hmmm, misschien komt het wel gewoon door de opvoeding dat ik het geloof, misschien klopt deze religie helemaal niet!'' ?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die klopt niet perse, maar het is toch logisch dat je in je opvoeding meegeeft waar hun voor staan? dus ook hun religie. Een beetje goede ouder laat zijn/haar kind daarna geheel vrij wat te geloven hoor.
Dat heb ik echt nog nooit gehoordquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:04 schreef Rodawa het volgende:
Verder wel met Spatie eens hoor. Vroeger werden Goden verzonnen om dingen te verklaren. Onweer? Geen idee waar dat enge geluid vandaan komt -> Onweergod.
Tevens is het ook iets wat helpt om je kinderen gerust te stellen. "Die enge geluiden doen je niks, het is gewoon een God die laten weten [vul hier iets in]."
Nee, dat zei Fok-it, en was een reactie op hem ondanks dat ik hem niet quote!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
zeg ik ook niet.
Het gaat even over een REGENPAK..
Dat is wel zo ja, het geloof is iets waar je als gelovige op terug kan vallen. Het zal je dan ook wel echt kunnen helpen. Maar goed, ieder z'n ding verder, ik ben niet gelovig, anderen weer wel. Ik kan niet bewijzen dat er geen God bestaat, gelovigen kunnen niet bewijzen dat er wel een God bestaat. Zolang iedereen elkaars standpunt respecteert is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk meerdere boeken geschreven over een periode van vele jaren. Dat je je ouders volgt snap ik wel. Het is dan immers vaak iets dat je al je hele leven hebt meegekregen. Je weet niet beter? Ik zeg niet dat je dan objectief bent hoor.
Ik zie geloof wel als iets moois. Iets om aan vast te houden. Veel mensen hebben er steun aan. Ik zal overigens NOOIT iemand proberen te overtuigen van welk geloof dan ook hoor
Ja tuurlijk wel. En daarom ook genoeg kinderen die op latere leeftijd van het geloof afstappen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik denk dat de meeste religieuze mensen hun kinderen gewoon religieus opvoeden (niet allemaal nee). En dus zijn die meeste gewoon met een religie opgevoed, Denk je dan niet: ''hmmm, misschien komt het wel gewoon door de opvoeding dat ik het geloof, misschien klopt deze religie helemaal niet!'' ?
Ik weet ook zo gauw niet waar het precies vandaan komt, maar dat is me nog bijgebleven.quote:
Ah ik zie het al.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik ook wel bij heel oude posts hoor![]()
Hier moet dat ook eens gebeurenquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:07 schreef Toto69 het volgende:
Het is hier zojuist nacht gewordenflinke onweersbui incoming
Kijk eens op buienradar.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier moet dat ook eens gebeurenMaar het is alleen voor het Oosten bestemd volgens mij
Nouja enge geluiden kan je ook benaderen als, oh dat is de wind die maar raast, of de klok die tikt of iets. Ik denk alleen dat je bij streng gelovigen dat soort argumenten zult horenquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet ook zo gauw niet waar het precies vandaan komt, maar dat is me nog bijgebleven.Ergens klinkt het ook wel logisch, toch? Kinderen zijn snel bang, hoe ga je ze geruststellen als er dingen gebeuren waar je zelf ook geen verklaring voor hebt, zoals dat vroeger niet kon?
Ja, dat steun is natuurlijk wel mooi. Maar er zijn ook negatieve dingen denk ik zo. Bijvoorbeeld, veel christenen in Amerika denken dat god homoseksualiteit verbiedt ofzo, en haten daarom homo's, waardoor ze discrimineren. En volgens mij staan er ook wel wat erge dingen over 'onschuldige' mensen stenigen in de Bijbel. En, er zijn ook veel religieuze oorlogen! (maar wie weet waren er ook zo veel oorlogen als er geen religie wasquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk meerdere boeken geschreven over een periode van vele jaren. Dat je je ouders volgt snap ik wel. Het is dan immers vaak iets dat je al je hele leven hebt meegekregen. Je weet niet beter? Ik zeg niet dat je dan objectief bent hoor.
Ik zie geloof wel als iets moois. Iets om aan vast te houden. Veel mensen hebben er steun aan. Ik zal overigens NOOIT iemand proberen te overtuigen van welk geloof dan ook hoor
Blijft rustig tot 8 uur hoor?quote:
Wij krijgen zo de volle laagquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
Lekker weer hier hoor toto
[ afbeelding ]
Utrecht hequote:Op woensdag 24 juli 2013 18:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
Lekker weer hier hoor toto
[ afbeelding ]
Ik wil er gewoon een of 2 hebbenquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
zeg ik ook niet.
Het gaat even over een REGENPAK..
Mja oke, maar om weer onweer als voorbeeld te nemen. Als jij niet weet waar het vandaan komt, je hebt geen flauw benul wat er gaat gebeuren maar het klinkt wel overweldigend, en je hebt dan nog kleine kinderen die hetzelfde gevoel hebben en er nog banger voor zijn. Dan moet je ze toch iets vertellen om ze gerust te stellen? Je kan ook zeggen: "joh schijtkind, ik weet ook niet wat er nu gaat gebeuren, misschien gaan we wel dood", maar dan slaapt dat mormel helemaal niet meer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja enge geluiden kan je ook benaderen als, oh dat is de wind die maar raast, of de klok die tikt of iets. Ik denk alleen dat je bij streng gelovigen dat soort argumenten zult horen
Truequote:Op woensdag 24 juli 2013 18:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, het geloof is iets waar je als gelovige op terug kan vallen. Het zal je dan ook wel echt kunnen helpen. Maar goed, ieder z'n ding verder, ik ben niet gelovig, anderen weer wel. Ik kan niet bewijzen dat er geen God bestaat, gelovigen kunnen niet bewijzen dat er wel een God bestaat. Zolang iedereen elkaars standpunt respecteert is er niks aan de hand.
Maak je niet druk man. Het is verleden tijdquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah ik zie het al.
Die user had meerdere trolltopics aangemaakt dus zo erg was mijn reactie dan niet.
Alleen lijkt het als je alleen de post leest wel heel erg
Maar daar wordt ie hard van!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mja oke, maar om weer onweer als voorbeeld te nemen. Als jij niet weet waar het vandaan komt, je hebt geen flauw benul wat er gaat gebeuren maar het klinkt wel overweldigend, en je hebt dan nog kleine kinderen die hetzelfde gevoel hebben en er nog banger voor zijn. Dan moet je ze toch iets vertellen om ze gerust te stellen? Je kan ook zeggen: "joh schijtkind, ik weet ook niet wat er nu gaat gebeuren, misschien gaan we wel dood", maar dan slaapt dat mormel helemaal niet meer.
Gelukkigquote:
Je kan toch onweer uitleggen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mja oke, maar om weer onweer als voorbeeld te nemen. Als jij niet weet waar het vandaan komt, je hebt geen flauw benul wat er gaat gebeuren maar het klinkt wel overweldigend, en je hebt dan nog kleine kinderen die hetzelfde gevoel hebben en er nog banger voor zijn. Dan moet je ze toch iets vertellen om ze gerust te stellen? Je kan ook zeggen: "joh schijtkind, ik weet ook niet wat er nu gaat gebeuren, misschien gaan we wel dood", maar dan slaapt dat mormel helemaal niet meer.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik heb net een shoarma pizza besteld
Ik vind dat ook tever gaan overigens hoor, haat naar anderenquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, dat steun is natuurlijk wel mooi. Maar er zijn ook negatieve dingen denk ik zo. Bijvoorbeeld, veel christenen in Amerika denken dat god homoseksualiteit verbiedt ofzo, en haten daarom homo's, waardoor ze discrimineren. En volgens mij staan er ook wel wat erge dingen over 'onschuldige' mensen stenigen in de Bijbel. En, er zijn ook veel religieuze oorlogen! (maar wie weet waren er ook zo veel oorlogen als er geen religie was, maar ik denk toch minder.)
Als baby begrijpt hij even weinig van onweer dan van god hoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar Rodawa had het over vroeger dacht ik
Geweldig nummer is datquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
AltijdACDC thunderstruck staat al aan.
En na deze verkoelende bui het voetbalveld op
Ja, niet dat religie een directe oorzaak is, maar ik denk toch wel dat het soms veel haat veroorzaaktquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind dat ook tever gaan overigens hoor, haat naar anderen
Religie is vaak een reden voor oorlog helaasquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, niet dat religie een directe oorzaak is, maar ik denk toch wel dat het soms veel haat veroorzaakt
Nee niet zo vroeger, maaaar eeuwen geleden, toen ze zeg maar nog niet zo veel wisten!quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als baby begrijpt hij even weinig van onweer dan van god hooren op latere leeftijd kan je dat best uitleggen
Oh zo hahaquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee niet zo vroeger, maaaar eeuwen geleden, toen ze zeg maar nog niet zo veel wisten!
noh ga chillen met oud FOK!er in de stad.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Komt het stadje niet bij jou chillen?
dat werkt niet zo he totoquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:14 schreef Toto69 het volgende:
Geniet mee van de bui:
http://192.168.178.12:8080/videofeed
Het is alleen voor bedrijven? Online? Wat is dat nou weer voor belachelijk ietsquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:58 schreef Stuart het volgende:
Ik zie geen prijzen
https://www.schreudersspo(...)ka.aspx#product/43SE
https://www.schreudersspo(...)or-pakken-ralka.aspx
Blauw
Ik heb het over vroeger hequote:
Maak dan snel een bedrijfje!quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is alleen voor bedrijven? Online? Wat is dat nou weer voor belachelijk iets
Dat schiet natuurlijk niet op. Ik ben woestquote:
quote:
Ken je niemand met een bedrijfje ofzo die dat voor je kan bestellen ofzo?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat schiet natuurlijk niet op. Ik ben woest
I wishquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ken je niemand met een bedrijfje ofzo die dat voor je kan bestellen ofzo?
neequote:Op woensdag 24 juli 2013 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uh ik kan het gewoon zien hoor? Jij niet?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:17 schreef Spatieloos het volgende:
Wat zijn kleine kinderen toch leuk, net was klein kennisje op bezoek, ik denk een jaar of 5. En dan gaat hij 'toveren' met een steentje die hij nep inslikt en dan moet ik acteren dat ik het geloof.
En dan lachen ze zo lief
Hij laadt nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:17 schreef Toto69 het volgende:
http://192.168.178.12:8080/videofeed
kan iemand meekijken of werkt 't niet
Luisquote:
Ja haha, dat is wel nice. Tijdje terug was er bij een vriend een kennis met haar dochtertje van 4 jaar oud. Ik was er toen ook. Ze was heel druk, en dan viel ze die jongen aan waar ik bij op bezoek was en ging ze tegen zijn been duwen enzo. Dus als hij dan niks hoorde, fluisterde ik tegen haar dat ze hem weer moest duwen, en dan deed ze dat ook meteenquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:17 schreef Spatieloos het volgende:
Wat zijn kleine kinderen toch leuk, net was klein kennisje op bezoek, ik denk een jaar of 5. En dan gaat hij 'toveren' met een steentje die hij nep inslikt en dan moet ik acteren dat ik het geloof.
En dan lachen ze zo lief
Ik stream via m'n telefoonquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:25 schreef Rodawa het volgende:
Ik zie de webcam in spiegelbeeld. Zo eentje had ik jaren geleden ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit meisje vroeg me een keer op een date, en ik zei automatisch nee omdat ik niet durfde
Spatieboos
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit meisje vroeg me een keer op een date, en ik zei automatisch nee omdat ik niet durfde![]()
7/10 zou penis inserterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit meisje vroeg me een keer op een date, en ik zei automatisch nee omdat ik niet durfde
quote:
En serieus, toen had ik ook een snor.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En serieus, toen had ik ook een snor.
En toen ze me zag, oh je hebt een snor, daar houd ik van!
En toen vroeg ze me op een date
Bakkesquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:38 schreef Taexon het volgende:
Willen jullie niet zo vies praten, smerig JNG volk
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:38 schreef Taexon het volgende:
Willen jullie niet zo vies praten, smerig JNG volk
Spatie zijn trolls zijn zo makkelijk te detecteren heaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit meisje vroeg me een keer op een date, en ik zei automatisch nee omdat ik niet durfde
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
HH niet, die was even van zijn padje af;
[..]
en jij moet gewoon je mond houdenquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]Denk dat jij wel de laatste bent die daar wat over te zeggen heeft
cool manquote:
Nieuw speeltje?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dankje, gaan we gelijk doenquote:
Cool man dat je je nog steeds zo hard ergert aan ons dat je nu nog met je vinger in je reet reageertquote:
kansloze zielquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
dankje, gaan we gelijk doen
[..]
Cool man dat je je nog steeds zo hard ergert aan ons dat je nu nog met je vinger in je reet reageert
Wat dan moet ik overzicht over jou houden?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kansloze zielga lekker terug naar de sociale werkplaats
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wat dan moet ik overzicht over jou houden?
Dat is ook niet ver toch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dusseldorf. Wachten op avondeten.
VlUcht gaat om 9 naar munchen
Gaat je moeder het volhouden om niet te roken?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dus eerst treinen en dan nog 2 keer overstappen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:56 schreef zwerty het volgende:
[..]
Gaat je moeder het volhouden om niet te roken?
Jup.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus eerst treinen en dan nog 2 keer overstappen?
Zal aardige jetlag worden danquote:
Hoelaat is het daar lokale tijd als je aankomt?quote:
Die gast is van Project X toch?quote:
Ohjaquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tja, dat kan gebeuren.
Ik heb maar 1 iemand met een kleurtje
Jij drinkt nog meer dan mij!quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:19 schreef nodig het volgende:
''Ik word allemaal wel heel erg roze''![]()
Ik heb 1 biertje op en krijg moeite met makkelijke woorden![]()
Net ook al
''Dit dit is dat verborgen ABO forum''
ipv
''Dit is dus dat verborgen ABO forum''
Zit je gewoon thuis wat te drinken dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Kan het niet afslaan met dit weer na een dagje hard werken hea
Nee na het werk op het werk met wat collega'squote:Op woensdag 24 juli 2013 19:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zit je gewoon thuis wat te drinken dan?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:29 schreef xcachet het volgende:
Hebben jullie ook dat die kleurenkiezer niet goed werkt?
Zoals mijn ui deed ik wel eens op school als een docent een opmerking naar mij maaktequote:Op woensdag 24 juli 2013 19:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je te lang naar je UI kijkt, dan ....
Jij bentquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zoals mijn ui deed ik wel eens op school als een docent een opmerking naar mij maakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |