Nee gast, dat is een groot verschil!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je nicht dan, dat is praktisch hetzelfde.
Het spijt me. Het is ook niet erg verder, ik heb hetzelfde. Ik vind je nichtje ook heel knap.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee gast, dat is een groot verschil!
Sowieso houd eens op over mijn nichtje, ik vond haar knap. Ik heb nooit gezegd dat ik verliefd ofzo was!!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het spijt me. Het is ook niet erg verder, ik heb hetzelfde. Ik vind je nichtje ook heel knap.
Ja, zit in de familie heh, knap zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het spijt me. Het is ook niet erg verder, ik heb hetzelfde. Ik vind je nichtje ook heel knap.
Het is beter om weinig te hebben maar erg lekker dan veel en niet te vretenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het was ook best weinigzat helemaal geen naanbrood of papadums bij
![]()
Maar wel lekker inderdaad, alles vers en gezond
Wijze man jijquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is beter om weinig te hebben maar erg lekker dan veel en niet te vreten
Goede onderbouwing, thanks!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Daarom. ga ik nu niet uitleggen.
Ja, vind het ook lekkerquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wijze man jijIs ook zo
En Indiaas is sowieso al nom
Niet tijdens 'spaties woede' toch? Trouwens, is de andere helft er al af?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga vanavond met papa en mama fietsen
Wat is er zo leuk aan een regenpak?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:58 schreef Stuart het volgende:
Ik zie geen prijzen
https://www.schreudersspo(...)ka.aspx#product/43SE
https://www.schreudersspo(...)or-pakken-ralka.aspx
Blauw
Echt hequote:
IK HEB DE OLIEBOLLEN AL INGESLAGEN HIHAHO,quote:
Ik MOET er gewoon 1 hebben. Of 2quote:
Waaarom moest ik hier om lachen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IK HEB DE OLIEBOLLEN AL INGESLAGEN HIHAHO,
MORGEN DE KERSTBOOM OPZETTEN
XX RIA
Oh ik heb wel een soort reden waarom ik religie onzin vind!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |