Nee gast, dat is een groot verschil!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je nicht dan, dat is praktisch hetzelfde.
Het spijt me. Het is ook niet erg verder, ik heb hetzelfde. Ik vind je nichtje ook heel knap.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee gast, dat is een groot verschil!
Sowieso houd eens op over mijn nichtje, ik vond haar knap. Ik heb nooit gezegd dat ik verliefd ofzo was!!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het spijt me. Het is ook niet erg verder, ik heb hetzelfde. Ik vind je nichtje ook heel knap.
Ja, zit in de familie heh, knap zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het spijt me. Het is ook niet erg verder, ik heb hetzelfde. Ik vind je nichtje ook heel knap.
Het is beter om weinig te hebben maar erg lekker dan veel en niet te vretenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het was ook best weinigzat helemaal geen naanbrood of papadums bij
![]()
Maar wel lekker inderdaad, alles vers en gezond
Wijze man jijquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is beter om weinig te hebben maar erg lekker dan veel en niet te vreten
Goede onderbouwing, thanks!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Daarom. ga ik nu niet uitleggen.
Ja, vind het ook lekkerquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wijze man jijIs ook zo
En Indiaas is sowieso al nom
Niet tijdens 'spaties woede' toch? Trouwens, is de andere helft er al af?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga vanavond met papa en mama fietsen
Wat is er zo leuk aan een regenpak?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:58 schreef Stuart het volgende:
Ik zie geen prijzen
https://www.schreudersspo(...)ka.aspx#product/43SE
https://www.schreudersspo(...)or-pakken-ralka.aspx
Blauw
Echt hequote:
IK HEB DE OLIEBOLLEN AL INGESLAGEN HIHAHO,quote:
Ik MOET er gewoon 1 hebben. Of 2quote:
Waaarom moest ik hier om lachen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IK HEB DE OLIEBOLLEN AL INGESLAGEN HIHAHO,
MORGEN DE KERSTBOOM OPZETTEN
XX RIA
Oh ik heb wel een soort reden waarom ik religie onzin vind!quote:
ik heb een tijdje stage gelopen op een school in het gooiquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IK HEB DE OLIEBOLLEN AL INGESLAGEN HIHAHO,
MORGEN DE KERSTBOOM OPZETTEN
XX RIA
Nee, ben nog niet naar supermarkt gegaan, ik ga vast morgen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet tijdens 'spaties woede' toch? Trouwens, is de andere helft er al af?
Haha wat een baasquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik heb een tijdje stage gelopen op een school in het gooi
die zat aan een zwembad vast. en de technische dienst daar had een hekel aan sinterklaas maar kerst vond hij geweldig. had het hele jaar kerstverlichting in zijn hok
Jawel hoor, God heeft de Bijbel zelf met een BiC-pen geschreven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
En iets anders, de bijbel is gewoon door mensen geschreven, niet door God, toch?
Stu heeft er nog nooit 1 gehad (ik ook niet maar dat doet er niet toe) En hij vind het gewoon leuk, dat het nu zomer is heeft er niks mee te maken!quote:
Die klopt niet perse, maar het is toch logisch dat je in je opvoeding meegeeft waar hun voor staan? dus ook hun religie. Een beetje goede ouder laat zijn/haar kind daarna geheel vrij wat te geloven hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik heb wel een soort reden waarom ik religie onzin vind!
Er zijn zoveel verschillende, en bijna iedereen gelooft altijd maar degene die hun ouders geloven, dat is gewoon toevallig. Sure het zou kunnen dat er een god is, maar waarom klopt per se die religie van je ouders?!
En iets anders, de bijbel is gewoon door mensen geschreven, niet door God, toch? En het is volgens mij nog wel een paar keer veranderd, hoe kan je zomaar die mensen vertrouwen, en misschien hebben ze dingen heel figuurlijk bedoeld en zijn die letterlijker vertaald ofzoiets
zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stu heeft er nog nooit 1 gehad (ik ook niet maar dat doet er niet toe) En hij vind het gewoon leuk, dat het nu zomer is heeft er niks mee te maken!
Het zijn natuurlijk meerdere boeken geschreven over een periode van vele jaren. Dat je je ouders volgt snap ik wel. Het is dan immers vaak iets dat je al je hele leven hebt meegekregen. Je weet niet beter? Ik zeg niet dat je dan objectief bent hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik heb wel een soort reden waarom ik religie onzin vind!
Er zijn zoveel verschillende, en bijna iedereen gelooft altijd maar degene die hun ouders geloven, dat is gewoon toevallig. Sure het zou kunnen dat er een god is, maar waarom klopt per se die religie van je ouders?!
En iets anders, de bijbel is gewoon door mensen geschreven, niet door God, toch? En het is volgens mij nog wel een paar keer veranderd, hoe kan je zomaar die mensen vertrouwen, en misschien hebben ze dingen heel figuurlijk bedoeld en zijn die letterlijker vertaald ofzoiets
Jij snapt hetquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stu heeft er nog nooit 1 gehad (ik ook niet maar dat doet er niet toe) En hij vind het gewoon leuk, dat het nu zomer is heeft er niks mee te maken!
Maar ik denk dat de meeste religieuze mensen hun kinderen gewoon religieus opvoeden (niet allemaal nee). En dus zijn die meeste gewoon met een religie opgevoed, Denk je dan niet: ''hmmm, misschien komt het wel gewoon door de opvoeding dat ik het geloof, misschien klopt deze religie helemaal niet!'' ?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die klopt niet perse, maar het is toch logisch dat je in je opvoeding meegeeft waar hun voor staan? dus ook hun religie. Een beetje goede ouder laat zijn/haar kind daarna geheel vrij wat te geloven hoor.
Dat heb ik echt nog nooit gehoordquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:04 schreef Rodawa het volgende:
Verder wel met Spatie eens hoor. Vroeger werden Goden verzonnen om dingen te verklaren. Onweer? Geen idee waar dat enge geluid vandaan komt -> Onweergod.
Tevens is het ook iets wat helpt om je kinderen gerust te stellen. "Die enge geluiden doen je niks, het is gewoon een God die laten weten [vul hier iets in]."
Nee, dat zei Fok-it, en was een reactie op hem ondanks dat ik hem niet quote!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
zeg ik ook niet.
Het gaat even over een REGENPAK..
Dat is wel zo ja, het geloof is iets waar je als gelovige op terug kan vallen. Het zal je dan ook wel echt kunnen helpen. Maar goed, ieder z'n ding verder, ik ben niet gelovig, anderen weer wel. Ik kan niet bewijzen dat er geen God bestaat, gelovigen kunnen niet bewijzen dat er wel een God bestaat. Zolang iedereen elkaars standpunt respecteert is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk meerdere boeken geschreven over een periode van vele jaren. Dat je je ouders volgt snap ik wel. Het is dan immers vaak iets dat je al je hele leven hebt meegekregen. Je weet niet beter? Ik zeg niet dat je dan objectief bent hoor.
Ik zie geloof wel als iets moois. Iets om aan vast te houden. Veel mensen hebben er steun aan. Ik zal overigens NOOIT iemand proberen te overtuigen van welk geloof dan ook hoor
Ja tuurlijk wel. En daarom ook genoeg kinderen die op latere leeftijd van het geloof afstappen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik denk dat de meeste religieuze mensen hun kinderen gewoon religieus opvoeden (niet allemaal nee). En dus zijn die meeste gewoon met een religie opgevoed, Denk je dan niet: ''hmmm, misschien komt het wel gewoon door de opvoeding dat ik het geloof, misschien klopt deze religie helemaal niet!'' ?
Ik weet ook zo gauw niet waar het precies vandaan komt, maar dat is me nog bijgebleven.quote:
Ah ik zie het al.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik ook wel bij heel oude posts hoor![]()
Hier moet dat ook eens gebeurenquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:07 schreef Toto69 het volgende:
Het is hier zojuist nacht gewordenflinke onweersbui incoming
Kijk eens op buienradar.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier moet dat ook eens gebeurenMaar het is alleen voor het Oosten bestemd volgens mij
Nouja enge geluiden kan je ook benaderen als, oh dat is de wind die maar raast, of de klok die tikt of iets. Ik denk alleen dat je bij streng gelovigen dat soort argumenten zult horenquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet ook zo gauw niet waar het precies vandaan komt, maar dat is me nog bijgebleven.Ergens klinkt het ook wel logisch, toch? Kinderen zijn snel bang, hoe ga je ze geruststellen als er dingen gebeuren waar je zelf ook geen verklaring voor hebt, zoals dat vroeger niet kon?
Ja, dat steun is natuurlijk wel mooi. Maar er zijn ook negatieve dingen denk ik zo. Bijvoorbeeld, veel christenen in Amerika denken dat god homoseksualiteit verbiedt ofzo, en haten daarom homo's, waardoor ze discrimineren. En volgens mij staan er ook wel wat erge dingen over 'onschuldige' mensen stenigen in de Bijbel. En, er zijn ook veel religieuze oorlogen! (maar wie weet waren er ook zo veel oorlogen als er geen religie wasquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk meerdere boeken geschreven over een periode van vele jaren. Dat je je ouders volgt snap ik wel. Het is dan immers vaak iets dat je al je hele leven hebt meegekregen. Je weet niet beter? Ik zeg niet dat je dan objectief bent hoor.
Ik zie geloof wel als iets moois. Iets om aan vast te houden. Veel mensen hebben er steun aan. Ik zal overigens NOOIT iemand proberen te overtuigen van welk geloof dan ook hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |