ToDo lijstje van links naar rechts op je buro verplaatst?quote:
prutserquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin, ik heb geen foto vooraf gemaakt
Nee, dat heb ik laten liggenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:03 schreef crv het volgende:
[..]
ToDo lijstje van links naar rechts op je buro verplaatst?
hondaquote:
ik schijn ook maandag weer beter te zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens hem ben ik maandag weer beter
Ik ben altijd goedquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:03 schreef crv het volgende:
[..]
ik schijn ook maandag weer beter te zijn
Het is KG nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:03 schreef crv het volgende:
[..]
ToDo lijstje van links naar rechts op je buro verplaatst?
ik heb hem ook maar meteen de winnende nummers gevraagd van de euromillionsquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:03 schreef crv het volgende:
[..]
ik schijn ook maandag weer beter te zijn
quote:
Oh kan wel. Hij noemt zichzelf HN220, maar dat kan heel goed hetzelfde zijnquote:
ik zal ze vanavond op tijd naar huis sturenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:07 schreef crv het volgende:
Ik moet morgen al om 06:15 in het ziekenhuis zijn, ben als eerste deraan
Hoop maar dat beide dames chirurgen geen feestje hebben vanaaf
Gezelligquote:
Heel goed. Kun je weer lekker aan de slagquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens hem ben ik maandag weer beter
Mooi. Kunnen ze tenminste niet uitgelopen zijn voordat ze aan jou beginnenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:07 schreef crv het volgende:
Ik moet morgen al om 06:15 in het ziekenhuis zijn, ben als eerste deraan
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heel goed. Kun je weer lekker aan de slag
Hooguit nog een beetje slaperig en dus niet zo scherpquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Kunnen ze tenminste niet uitgelopen zijn voordat ze aan jou beginnen
i know i'm goodquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh kan wel. Hij noemt zichzelf HN220, maar dat kan heel goed hetzelfde zijn
Oh H220N. Ook best. En ZTE idd, staat er ook bij
Slaan jullie die troep elk jaar bij een andere elektrochinees in of zo?quote:
GC / 200.000 posts!quote:
Ja dusquote:
Ja, en heel fok is de 2.000.000 topics voorbij. Met dank aan eoa diarreeschuiver uit ONZ.quote:
Zei ik tochquote:
Ik heb gehoord dat het nog bar spannend geworden wasquote:
Ja, irritant inderdaad want ik had dat moeten hebben voor mijn jubileumquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en heel fok is de 2.000.000 topics voorbij. Met dank aan eoa diarreeschuiver uit ONZ.
Dat was wel echt mooi geweest jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, irritant inderdaad want ik had dat moeten hebben voor mijn jubileum
Ja, dat zou echt cool zijn geweest maar helaas was ik te laatquote:
Het is niet anders. Op zich was ook wel te verwachten dat mensen hun best gingen doen om dat topic id te halenquote:
Jij vind lilliputters grappigquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:08 schreef DaMart het volgende:
Dan staat er op de vluchtstrook van de A2 een busje van een of andere aannemer met pech. Je verwacht dat er een grote, gespierde vent uitstapt als de deur opengaat, maar net voordat je passeert, springt er een lilliputter uit het busje....
Nee, ik vond de situatie grappig, omdat je zoiets niet verwachtquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Jij vind lilliputters grappig
Het is alleen voor bedrijven? Online? Wat is dat nou weer voor belachelijk ietsquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:58 schreef Stuart het volgende:
Ik zie geen prijzen
https://www.schreudersspo(...)ka.aspx#product/43SE
https://www.schreudersspo(...)or-pakken-ralka.aspx
Blauw
ahaquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik vond de situatie grappig, omdat je zoiets niet verwacht.
Ben je jarig vandaag?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:29 schreef crv het volgende:
godver, mag niet eens een borrel drinken op mijn verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |