zijn knuffelbeer misschienquote:
dat is niet lief.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:01 schreef crv het volgende:
[..]
doe ik toch, anders had ik wel over doden gevraagd
regenpakjes kopen ?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar wat winkels. Misschien tot later
vast wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als ik Wok zijn zwembadauto mag lenen.
die kent iedereen toch? http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Doequote:
staat met lege bandenquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als ik Wok zijn zwembadauto mag lenen.
ik denk dat je er beter lucht in kan pompen. plakken heeft alleen zinals ze lek zijnquote:
laat die bikini maar wegquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:10 schreef Pien85 het volgende:
Pfff, zonHet is weer 33 graden hier
Tijd voor bikini en een boek
quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar die agent had ze toch lekgestoken?
quote:ließ er die Luft aus den Reifen
ik kon dat wel maar het zat niet op een logische plek dacht ik....quote:
ik heb de cd/dvd gehad..quote:
Oh jij hebt zo'n appelig ding hequote:Op woensdag 24 juli 2013 16:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb de cd/dvd gehad..
nu nog een computer met een dvdspeler
tnx iig!
ah, gevonden. het zat onder nat.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Toek, ik heb eens in die webinterface van de Experiabox zitten roeren, maar klopt het dat ik geen firewall-settings op portniveau kan aanpassen? Ik zie alleen "Veilig", "Matig" en "Dit wil je niet" zeg maar.
Dè heknie. Wel application \ Port forwarding maar daar staat mijn app niet bij. Oh wacht ik kan wel apps toevoegen zelfquote:
weer een andere versie van die doosquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dè heknie. Wel application \ Port forwarding maar daar staat mijn app niet bij. Oh wacht ik kan wel apps toevoegen zelfDit kan de truuk weleens zijn
ja sux. Ik heb er in het begin al eens problemen mee gehad. Moest ik eoa model number oplezen. Zit natuurlijk aan de achterkant, ding natuurlijk stijf tegen de muur geschroefd, moest ik hem gaan omschrijven om te bepalen welk model het was.quote:
Whehehe xDquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja sux. Ik heb er in het begin al eens problemen mee gehad. Moest ik eoa model number oplezen. Zit natuurlijk aan de achterkant, ding natuurlijk stijf tegen de muur geschroefd, moest ik hem gaan omschrijven om te bepalen welk model het was.
"Nou hij is wit en rechthoekig en afgeronde hoeken en dan een stukje plexiglas met wat ledjes bovenaan etc"
extra tiny was er niet?quote:
dat wordt dan een lastige keus, of je accepteert de troep of een van de twee eruitquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:46 schreef littledrummergirl het volgende:
Vandaag op deze ietwat koelere dag maar even de puinhopen in huis opgeruimdwat wordt t snel een puinhoop met zn tweeën zeg
jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Toek, ik heb eens in die webinterface van de Experiabox zitten roeren, maar klopt het dat ik geen firewall-settings op portniveau kan aanpassen? Ik zie alleen "Veilig", "Matig" en "Dit wil je niet" zeg maar.
ztequote:Op woensdag 24 juli 2013 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja sux. Ik heb er in het begin al eens problemen mee gehad. Moest ik eoa model number oplezen. Zit natuurlijk aan de achterkant, ding natuurlijk stijf tegen de muur geschroefd, moest ik hem gaan omschrijven om te bepalen welk model het was.
"Nou hij is wit en rechthoekig en afgeronde hoeken en dan een stukje plexiglas met wat ledjes bovenaan etc"
volgens hem ben ik maandag weer beterquote:
picsquote:
quote:
ToDo lijstje van links naar rechts op je buro verplaatst?quote:
prutserquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin, ik heb geen foto vooraf gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |