SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit meisje vroeg me een keer op een date, en ik zei automatisch nee omdat ik niet durfde
Spatieboos
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit meisje vroeg me een keer op een date, en ik zei automatisch nee omdat ik niet durfde![]()
7/10 zou penis inserterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit meisje vroeg me een keer op een date, en ik zei automatisch nee omdat ik niet durfde
quote:
En serieus, toen had ik ook een snor.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En serieus, toen had ik ook een snor.
En toen ze me zag, oh je hebt een snor, daar houd ik van!
En toen vroeg ze me op een date
Bakkesquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:38 schreef Taexon het volgende:
Willen jullie niet zo vies praten, smerig JNG volk
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:38 schreef Taexon het volgende:
Willen jullie niet zo vies praten, smerig JNG volk
Spatie zijn trolls zijn zo makkelijk te detecteren heaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit meisje vroeg me een keer op een date, en ik zei automatisch nee omdat ik niet durfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |