Blijft rustig tot 8 uur hoor?quote:
Wij krijgen zo de volle laagquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
Lekker weer hier hoor toto
[ afbeelding ]
Utrecht hequote:Op woensdag 24 juli 2013 18:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
Lekker weer hier hoor toto
[ afbeelding ]
Ik wil er gewoon een of 2 hebbenquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
zeg ik ook niet.
Het gaat even over een REGENPAK..
Mja oke, maar om weer onweer als voorbeeld te nemen. Als jij niet weet waar het vandaan komt, je hebt geen flauw benul wat er gaat gebeuren maar het klinkt wel overweldigend, en je hebt dan nog kleine kinderen die hetzelfde gevoel hebben en er nog banger voor zijn. Dan moet je ze toch iets vertellen om ze gerust te stellen? Je kan ook zeggen: "joh schijtkind, ik weet ook niet wat er nu gaat gebeuren, misschien gaan we wel dood", maar dan slaapt dat mormel helemaal niet meer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja enge geluiden kan je ook benaderen als, oh dat is de wind die maar raast, of de klok die tikt of iets. Ik denk alleen dat je bij streng gelovigen dat soort argumenten zult horen
Truequote:Op woensdag 24 juli 2013 18:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, het geloof is iets waar je als gelovige op terug kan vallen. Het zal je dan ook wel echt kunnen helpen. Maar goed, ieder z'n ding verder, ik ben niet gelovig, anderen weer wel. Ik kan niet bewijzen dat er geen God bestaat, gelovigen kunnen niet bewijzen dat er wel een God bestaat. Zolang iedereen elkaars standpunt respecteert is er niks aan de hand.
Maak je niet druk man. Het is verleden tijdquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah ik zie het al.
Die user had meerdere trolltopics aangemaakt dus zo erg was mijn reactie dan niet.
Alleen lijkt het als je alleen de post leest wel heel erg
Maar daar wordt ie hard van!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mja oke, maar om weer onweer als voorbeeld te nemen. Als jij niet weet waar het vandaan komt, je hebt geen flauw benul wat er gaat gebeuren maar het klinkt wel overweldigend, en je hebt dan nog kleine kinderen die hetzelfde gevoel hebben en er nog banger voor zijn. Dan moet je ze toch iets vertellen om ze gerust te stellen? Je kan ook zeggen: "joh schijtkind, ik weet ook niet wat er nu gaat gebeuren, misschien gaan we wel dood", maar dan slaapt dat mormel helemaal niet meer.
Gelukkigquote:
Je kan toch onweer uitleggen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mja oke, maar om weer onweer als voorbeeld te nemen. Als jij niet weet waar het vandaan komt, je hebt geen flauw benul wat er gaat gebeuren maar het klinkt wel overweldigend, en je hebt dan nog kleine kinderen die hetzelfde gevoel hebben en er nog banger voor zijn. Dan moet je ze toch iets vertellen om ze gerust te stellen? Je kan ook zeggen: "joh schijtkind, ik weet ook niet wat er nu gaat gebeuren, misschien gaan we wel dood", maar dan slaapt dat mormel helemaal niet meer.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik heb net een shoarma pizza besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |