quote:
quote:
Gewoon verwijderen die boven jequote:
Dit dus...quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:24 schreef Kreator het volgende:
Jammer dat het een mongolentopic in ONZ is.
Voor de rest doet het me ook niet zoveel eigenlijk.
Het is vooral jammer dat jij er in post. Dat maakt het een mongolentopic.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:24 schreef Kreator het volgende:
Jammer dat het een mongolentopic in ONZ is.
Voor de rest doet het me ook niet zoveel eigenlijk.
quote:
Foei!quote:
Jammer dat je nog geen slagaderlijke bloeding hebt. Of aids. Maar ja, zo missen we wel meer in het leven. Toch bedankt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is vooral jammer dat jij er in post. Dat maakt het een mongolentopic.
Blijf eens van mijn fipo afquote:
quote:
Aannames. Misschien heb ik wel aids. Weet jij veel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jammer dat je nog geen slagaderlijke bloeding hebt. Of aids. Maar ja, zo missen we wel meer in het leven. Toch bedankt.
sorryquote:
Ze werden bruut verkracht door een noob topic.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit jamijn wasberen, wat doen ze?
Doe eens normaal, debiel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jammer dat je nog geen slagaderlijke bloeding hebt. Of aids. Maar ja, zo missen we wel meer in het leven. Toch bedankt.
ONZ / Wasberenquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze werden bruut verkracht door een noob topic.
quote:
never forget.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZ / Wasberen
RIP aan de nabestaanden.
ONZ / Pssssstquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZ / Wasberen
RIP aan de nabestaanden.
Gewoon even inbreken in het systeem, opgelost alles.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZ / Wasberen
RIP aan de nabestaanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |