Zo is het.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
Roken verbieden en Hongaren het land uit schoppen.
Bulgaren het land uittrappen, smerige doodrijders.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
Roken verbieden en Hongaren het land uit schoppen.
Het wordt niet bepaald gewaardeerd, zag ik.quote:
Die reacties onder de foto die de moeder op Facebook heeft geplaatst zeggen ook waar het op staat.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het wordt niet bepaald gewaardeerd, zag ik.
Het wordt ook steeds gekker in dat topic.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die reacties onder de foto die de moeder op Facebook heeft geplaatst zeggen ook waar het op staat.
Of hoe fout het wetboek is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het wordt ook steeds gekker in dat topic.
'Ja, het is volgens het wetboek geen moord, maar toch vind ik die jongen een moordenaar'.
Het maakt weer eens duidelijk hoeveel hersenlozen rondlopen in dit land.
Tiger, het enige wat je nu doet, is andermaal je eigen domheid tonen.quote:
hij is nu eenmaal voor vrije moordquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tiger, het enige wat je nu doet, is andermaal je eigen domheid tonen.
Ik was vergeten dat het wetboek in een adem genoemd dient te worden met de Bijbel en de Koran...quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tiger, het enige wat je nu doet, is andermaal je eigen domheid tonen.
Jij denkt dat het verstandig om bij dit soort ongevallen de automobilist te veroordelen voor moord? Je beseft wat voor precedent je hiermee schept?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat het wetboek in een adem genoemd dient te worden met de Bijbel en de Koran...
Dat laatste dient zeker een rol te spelen. Een smerige Bulgaar heeft hier schijt aan alle regels en rijdt een kind dood. Is het geen moord dan toch zeker doodslag. Was het mijn dochter geweest dan had ik hem zelf omgebracht en daarna mezelf aangegeven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt dat het verstandig om bij dit soort ongevallen de automobilist te veroordelen voor moord? Je beseft wat voor precedent je hiermee schept?
Of ben je van mening dat de strafmaat volledig moet worden gebaseerd op emotie, aka de onderbuik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |