huh wat?quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
Even over die treinen zonder airco: dat de NS daar geen open ramen in wil snap ik op zich nog wel. Je airco haalt z'n rendement niet
Ik bedoelde eigenlijk : treinen met kapotte airco.quote:
Daar haalt de airco zijn rendement toch nooit.. dus wat hebben open ramen daar dan mee te maken?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk : treinen met kapotte airco.
Ik ook die avond, Campingcheque, 15 euro, alles inclusief, prima.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hé, daar heb ik weleens gekampeerd, in dat dorp!
Ik zat richting Bad, Alte Sägemühle, wel leuke camping, maar traditiegetrouw kutweer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik ook die avond, Campingcheque, 15 euro, alles inclusief, prima.
Hier nog wat oude foto's van het tracé naar Sulzburg en restanten ervan:
http://www.drehscheibe-fo(...),3813511#msg-3813511
En waarom zou ik dat doen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
NSH verkoopt via de website nu ook Europa Spezial Tickets: http://www.treinreiziger.(...)ij_ns_hispeed-145473
Zou tijd worden
Het is mooi dat het eindelijk kanquote:
Truequote:Kun bij Hispeed punten verzamelen? Kun je je plaats zelf uitkiezen?![]()
Kun je met Paypal betalen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is mooi dat het eindelijk kan
[..]
True
die heb ik ook nog gezien ja. Maar ik was vgs mij zo teleurgesteld dat er geen Freiburg Wiehre op stond dat ik er niet eens een foto van gemaakt heb vgs mijquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef bork het volgende:
Münstertalbahn klinkt wel interessant, ik wil toch liever eerst de Rijn over bij Müllheim, kijken of we een TGV kunnen scoren, misschien als er wat tijd over is naar Bad Krozingen.
Ik ga wel bij voormalig station Wiehre wat drinken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Is die link Neuenburg - Mulhouse weer open trouwens?
103 235, die rijdt 5/6 dagen/week met IC 118 en 119 tussen Stuttgart en Münster(Westf).quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:02 schreef Bitlord het volgende:
Kan iemand helpen? Welke Baureihe 103 heb ik onlangs gezien langs de Rijn in Duitsland met een sleep OBB-rijtuigen in een Intercitydienst?
daar bovenop ja ...quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:28 schreef ddx het volgende:
Staat ook 1 rijtuig helemaal aan linkerkant op laatste foto ?
Het materieel is een S/730, een bi-mode uitvoering van de S/130. Dat is een Media Distancia-trein die zowel op de hogesnelheidslijnen als het klassieke breedspoornet kan rijden. De toegevoegde waarde van de S/730 is dat hij ook kan dieselen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Die heeft een flinke klapper gemaakt zo te ziennot good! Zijn dat HSL treinen?
Hetzelfde rijtuig zie je op de eerste foto rechtsboven. Hoe komt die daar terechtquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:28 schreef ddx het volgende:
Staat ook 1 rijtuig helemaal aan linkerkant op laatste foto ?
Oei, dat ziet er niet goed uitquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:08 schreef James1988 het volgende:
Foto:
[ afbeelding ]
[speculatie]
Te hard gereden?
[/speculatie]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |