True...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet teveel SC'en he in DASOO, anders worden de modjes boos!!11
"Het huis"quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
True...![]()
Al scheld ik hem graag de huis vol via Twitter en dat is wederzijds
Het huis, niet de huis.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
True...![]()
Al scheld ik hem graag de huis vol via Twitter en dat is wederzijds
IK WAS JE VOOR HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
IK WAS JE VOOR HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA
OWNED BIG TIME!
Geeft niks, van mij mag je!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:46 schreef darkmond het volgende:
[..]
Een echte vent neemt geen vrij....maar ik ben geen echte vent
Sorry Piñoquote:
Cuntry muziek?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
Waar is muis? Ik heb een filmpje voor haar
Muis wel en ik niet? Waar is het misgegaan...quote:
Je zei dat ik niks was voor jouquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Muis wel en ik niet? Waar is het misgegaan...![]()
Young folks
M'n laatste creatie al gezien van The Beatles? samen met m'n paquote:
Oh ja...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zei dat ik niks was voor jouJe moet niet denken voor mij
En dan zegt muis:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n laatste creatie al gezien van The Beatles? samen met m'n pa
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:54 schreef SilentChaos het volgende:
"Ik vind het een hele aardige jongen..."
Dan weer je al genoeg
En dan snap ik er niks van, want in dit geval sta ik niet langs de zijlijnquote:
Volgens mij is dat ruis en stelt dat niets voor helaas... Mooi balen, Pino had me regen beloofdquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:13 schreef ddx het volgende:
Hehe inderdaad, buienradar geeft helemaal niets voor die richting. (alhoewel onweersbuien niet altijd te voorspelen zijn met buienradar)
Wel appart al die vlekjes op buienradar trouwens.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ruis en stelt dat niets voor helaas... Mooi balen, Pino had me regen beloofd![]()
Niet te hard roepen natuurlijk, straks staat hij aan de deur met zijn supersoaker
Jouw denkwijzen...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verder denk ik even aan die oppompbeweging voordat'ie begint te spuiten
Sorryquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Jouw denkwijzen...![]()
Nu was ik eens niet ranzig
Geen idee of dat klopt, hier WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #634 Broeinest van onweer heb je betrouwbare links staanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:18 schreef ddx het volgende:
Zit ik voorspellingen te kijken voor morgen, beloven ze hele dag regen hier
Een gave ziekte.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
SorryIk kan er niks aan doen...
Ik weet alleen niet of ik het moet categoriseren onder "ziek" of "gave"
Buienradar is niet te vertrouwen als je een paar uur vooruit kijktquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:21 schreef ddx het volgende:
Tja wacht het wel af, volgens zelfde voorspelling hier van 0:00 tot 3:00 zware onweer terwijl buienradar niets laat zien.
hier is Assendelft
Morgen wel dagje vrij dus droog zou wel leuk zijn.
quote:
De meeste apps doen datquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:23 schreef ddx het volgende:
Nee ik keek naar de windows 8 app voorspelling, maargoed die zit er ook erg vaak naast
Gekluisterd aan de buis. Laatste aflevering van de bazenserie Luther.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
Waar is muis? Ik heb een filmpje voor haar
Dat wordt niet onderbroken voor naaifilmpjes van SC?quote:
Die kijk ik liever middenin de nachtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt niet onderbroken voor naaifilmpjes van SC?
Uh, okéquote:
Atzegod moet PI's bekijken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, oké
Atzegod is het niet eens.
Mja ik twijfelde alquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Atzegod moet PI's bekijken.
Wat een dom geschreeuw
Muziek moet nog even tussen aanhalingstekens.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja ik twijfelde al
Godverdomme, wat een kutmuziek. Had beter Marijnissen en Brink even op kunnen zetten.
Dit is dan weer beter. Doet me denken aan Probot.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Muziek moet nog even tussen aanhalingstekens.
Is stukken beter jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is dan weer beter. Doet me denken aan Probot.
Nja beter dit dan naar dat EO-geneuzel kijken.quote:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja beter dit dan naar dat EO-geneuzel kijken.
Ja had de rijdende rechter nog wel opstaan, dat kijk ik normaal wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Tour afgelopen en ik kijk nu amper TV meer. Bleef na DeMart nog wel eens hangen bij KvdB maar het nu zomaar opzetten doe ik niet.
Welk nummer?quote:
Bullet With Butterfly Wingsquote:
Lekker plaatje inderdaad! luister nu Zero..quote:
De rest ging onder de finish door.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:02 schreef ddx het volgende:
Froom kwam alleen over de finish, rest was afgestapt ?
Nee zij gebruikten geen aicar.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:02 schreef ddx het volgende:
Froom kwam alleen over de finish, rest was afgestapt ?
Ja hoor met jou?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed te passe
Of te wel; alles goed?
Ja prima, het is hier alleen een beetje warmquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja hoor met jou?![]()
En geen pics van mij in het pak want het is veel te warm om hem aan te trekken, dus die pics krijg je wel een keer als het weer onder de 20 graden is
Liever gisteren dan morgen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:06 schreef ddx het volgende:
[..]
Sander is gewoon opvolger van Roos wat mij betreft.
Sander kent het nummer ook gewoonquote:
Slaap zequote:Op woensdag 24 juli 2013 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Sander kent het nummer ook gewoon![]()
![]()
trusten
Dualityquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slipknot, de aids van de metalbands.
Duality en Snuff zijn wel te doen, de rest is kut.quote:
Harde baas.quote:
Even kijken naar Armand van Heldens shake that ass hoor.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even kijken naar Armand van Heldens shake that ass hoor.
Goede post.quote:
Deze vrouw weet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Oerend hard, met vlakke hand. No homo.
Je zou geen foto's van mijn vriendin meer op FOK! posten!quote:
Het zou een crime zijn om hem niet te posten!quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je zou geen foto's van mijn vriendin meer op FOK! posten!
Vanavond bij Domien hoorde ik hem ook, en pas bij de afkondiging dacht ik 'Verrek dat is die anderequote:
Nja ik ben redelijk fan van Naked and Famous dus herken het verschil met Punching in a Dream wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanavond bij Domien hoorde ik hem ook, en pas bij de afkondiging dacht ik 'Verrek dat is die andere!'
Oh ik ook wel, maar hij stond zacht en ik was met andere dingen bezig.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja ik ben redelijk fan van Naked and Famous dus herken het verschil met Punching in a Dream wel.
Sander is één baas ja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:52 schreef DeLuna het volgende:
Echt no way dat ik ga slapen. Is de radio nog leuk, zet ik die wel aan straks. Ben toch vrij de komende 2 dagen.
The ball is round.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pantani, Ullrich en Julich hebben EPO gebruikt.
Zabel, Jalabert ook.
De wereld is rond en het gras is groen.
Slaap lekker ddxquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:02 schreef ddx het volgende:
En met gaap ga ik maar eens m'n bedje opzoeken
Nogal ja...quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:21 schreef henkde_j het volgende:
Godverrr dit was kut wakker worden.
Ik lag in de tuin te slapen en ben wakker geregend
In Groningen kan dat! En regen was niet de afspraakquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Welke mongool gaat er dan ook in het wild in de tuin slapen![]()
![]()
Ik was gister even in slaap gevallen op het balkon
Moest nog aan je denken (nee werd niet wakker met een boner).. Ik dacht: zal ik ook gewoon lekker op m'n balkon gaan liggen slapen
Had't gezien jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In Groningen kan dat! En regen was niet de afspraak![]()
![]()
Stukje vermaack:
https://www.facebook.com/HenksFashion
(nee, ik heb dit niet gemaakt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:36 schreef borisz het volgende:
Mooie poster van BNR zeker gegeven het falende muziekbeleid tijdens het radio1journaalvolgens mij zijn de presentatoren van het NOS Radio 1 Journaal er ook niet blij mee dat ze 4 platen in het uur moeten draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was in de lente nog twee plaatjes in het uur en nu idd al opgelopen naar vierquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij zijn de presentatoren van het NOS Radio 1 Journaal er ook niet blij mee dat ze 4 platen in het uur moeten draaien
Meid, het is wat.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Het was in de lente nog twee plaatjes in het uur en nu idd al opgelopen naar vier.
Whaha. Eigen schuldquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:21 schreef henkde_j het volgende:
Zit Domien ook bij Radio 1?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:37 schreef henkde_j het volgende:
Whehe die stem van die dj op radio 1.zo te horen een feestje gehad vannacht
quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:21 schreef henkde_j het volgende:
WAT EEN AVOND!!! WAT EEN AVOND!!!!quote:
Ik heb Taylor Swift nooit wat gevondenquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zeker die dit liedje wel trekt he?
Het zal de tekst wel zijn
Haar vorige cd's waren beterquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb Taylor Swift nooit wat gevonden
Behalve dat liedje wat ze over haar benen heeft geschreven: "We are never ever getting back together"
ik loop al de hele ochtend met een "verzopen op de camping " gevoelquote:
Hihi, ik vind het stiekem ook een beetje dom. In de moderne tijd met buienradar. Had dan op zijn minst een zeiltje gespannen ofzo.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
ik loop al de hele ochtend met een "verzopen op de camping " gevoel
quote:My pressure on your hips
Sinking my fingertips
Into every inch of you
Cause I know that's what you want me to do
Knuppelquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:21 schreef henkde_j het volgende:
Gewoon abo nemen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je je Notes wil lezen?
Is dat dan 4,50 eenmalig of moet ik weer 4,50 betalen als ik weer een aantal notes erbij heb verdiend?
hihiquote:
Blijft een steengoed nummerquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Kunnen ze dit gewoon niet meer draaien?
ik vond het vanaf het begin al matig en saaiquote:
Reden zonet langs afrit Seraing, moest meteen aan jou denkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:30 schreef DeLuna het volgende:
Pino is het land uit, ik voel het gewoon.
Seraingquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Reden zonet langs afrit Seraing, moest meteen aan jou denken
Ik ga niet 2.5 weken niet FOK!ken dus ik ben er 'gewoon'
Ma'amquote:
Ik schreeuwde ook altijd tegen mijn tv 'draai nou die en die plaat!'. Kreeg nooit reactiequote:Op woensdag 24 juli 2013 11:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb ik ooit nog aangevraagd tijdens serious request
Wil je suggereren dat er een andere manier dan dat is om een plaat gedraaid te krijgen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik schreeuwde ook altijd tegen mijn tv 'draai nou die en die plaat!'. Kreeg nooit reactie
Daar ben ik nog niet over uit, het heeft bij mij geholpen om naar youtube te gaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wil je suggereren dat er een andere manier dan dat is om een plaat gedraaid te krijgen?
Wil je weten wat ik ga eten deze week?quote:
Gezond hoor! Ik zal het op corfu volgende week niet zo gezond weten te houden vrees ik...quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je weten wat ik ga eten deze week?
Paprika, aubergine, komkommer. radijsjes en aardbeien.
Ik mis vleesquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je weten wat ik ga eten deze week?
Paprika, aubergine, komkommer. radijsjes en aardbeien.
Ik heb tofu gekochtquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik mis vleesVEEL VLEES
Bavette ofzo
De wattes?!quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik mis vleesVEEL VLEES
Bavette ofzo
Bavette:quote:
En mijn eetlust is weg.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bavette:
[ afbeelding ]
Super mals vlees, lekker medium-rare nemen met een lekker kruidig sausje![]()
![]()
Ik neem je wel eens mee naar een tent waar ik weet dat ze goede hebben in Scheveningen
quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik neem je wel eens mee naar een tent waar ik weet dat ze goede hebben in Scheveningen
Watquote:
Woah, dat ziet er lekker uitquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bavette:
[ afbeelding ]
Super mals vlees, lekker medium-rare nemen met een lekker kruidig sausje![]()
![]()
Ja, maar vleesch!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alsof zij voor jou naar Scheveningen komt
Mocht ze in de buurt zijn ofzoquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alsof zij voor jou naar Scheveningen komt
De afstand van hier tot Sesamstraat.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mocht ze in de buurt zijn ofzo
De meeste vrouwen reizen niet meer dan 5km om mij te zien![]()
Hoeveel km ben jij zelf waard?
Ik zou de wereld afreizen voor de liefde van mijn levenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mocht ze in de buurt zijn ofzo
De meeste vrouwen reizen niet meer dan 5km om mij te zien![]()
Hoeveel km ben jij zelf waard?
Ik niet, gewoon binnen de landsgrenzen hoor!quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou de wereld afreizen voor de liefde van mijn leven
Er staat een tafel tussen, ik draag een kuisheidsgordel en ik neem pepperspray mee.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Net mijn moeder zover gekregen dat we van het weekend dus mooi niet gaan bbq-en
Hmm.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Er staat een tafel tussen, ik draag een kuisheidsgordel en ik neem pepperspray mee.
Mag het dan? Ah toe??
Nou ja zegquote:
Niet willen BBQ-enquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind er geen hol aan en een soort van schanspartij.quote:
Ja, gelukkig wel. Het was alleen stervenswarm én we gingen barbecueënquote:
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Het was alleen stervenswarm én we gingen barbecueën
Mijn pa: 'we steken straks de vuurkorf nog wel even aan'quote:
Tuurlijk, want het was nog niet warm genoeg.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mijn pa: 'we steken straks de vuurkorf nog wel even aan'
huh??quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Neequote:Op woensdag 24 juli 2013 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk, want het was nog niet warm genoeg.
kus op je muggenbultquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee![]()
En ik ben tig muggenbulten rijkerWaaronder eentje onder mijn teen
je moet op dat vuur ook bananen gevuld met chocola en rum leggenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind er geen hol aan en een soort van schanspartij.
Ik dacht dat we als mensheid de tijd waren ontgroeid dat we rond een vuurtje vlees gaan braden en het dan op gaan vreten.
Hai!quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mijn pa: 'we steken straks de vuurkorf nog wel even aan'
Auberginequote:Op woensdag 24 juli 2013 12:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je moet op dat vuur ook bananen gevuld met chocola en rum leggen
Hai!quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai!![]()
Gezellig, zo'n fikkie in de avond, behalve als de buren het doen
Ja en nee en het is al opgelost.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
rij jij straks frankrijk in en heb je KPN?
Honten opetenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Plus dat mijn zwager zelf ook wel van een fikkie houdt
Beter!quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hai!
De buren zijn mijn zus + zwager en die waren er ook, dus die hebben er geen last van gehad. Plus dat mijn zwager zelf ook wel van een fikkie houdt
aan wie moeten we jouw portie dan geven?quote:
Aan de kad.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
aan wie moeten we jouw portie dan geven?
wat lief, die is vast blij met zo'n kadoquote:
Die tijd ontgroeien we nooit, iets met oerinstinct enzoquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind er geen hol aan en een soort van schanspartij.
Ik dacht dat we als mensheid de tijd waren ontgroeid dat we rond een vuurtje vlees gaan braden en het dan op gaan vreten.
Mannenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die tijd ontgroeien we nooit, iets met oerinstinct enzo
Maar een goede bbq is scheen schansfestein maar goed vleesch eten
Ikquote:
Ditquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die tijd ontgroeien we nooit, iets met oerinstinct enzo
Maar een goede bbq is scheen schansfestein maar goed vleesch eten
Ik keek op buienradar, maar dat was van 12:40.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)iw=1680&bih=925&bs=1
Well, that escalated quicklyquote:
HELL YEAHquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:59 schreef minthy het volgende:
Schanspartijen![]()
Ik kijk nu alweer uit naar winter daarom
Vrouwenquote:
Bok op met je kerst!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
HELL YEAH
Kerst en zulks![]()
[..]
Vrouwen
Sterker nog: Mensen
Nee hoor, je hebt deze kerst gewoon een datequote:Op woensdag 24 juli 2013 14:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Bok op met je kerst!!![]()
Je wil me depressief maken hè? Geef maar toe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt deze kerst gewoon een dateOh ja? Wat een verrassing! Je weet dat ik een notoire kersthater ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja? Wat een verrassing! Je weet dat ik een notoire kersthater ben?
Kan hem niet kijken, maar de titel spreekt me aanquote:
Ik houd ook niet van Kerstquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Vroeger vond ik het gezellig, maar sinds m'n pa besloot te stoppen met ademen op oudjaarsdag een fiks aantal jaren geleden, niet meer. Het haalt de lol er aardig afquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van KerstDe kutste periode van het jaar Kerst en Oud&Nieuw. Bah.
Het is van Ruuddewild.nl toen dat nog op 3FM zat.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan hem niet kijken, maar de titel spreekt me aan
Toen luisterde ik nog nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is van Ruuddewild.nl toen dat nog op 3FM zat.
+1. Hier krijg ik altijd de vraag of ik nog geen vriendje heb, als ik weer eens alleen aan de kerstdis zitquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van KerstDe kutste periode van het jaar Kerst en Oud&Nieuw. Bah.
Dat dus. En al die verplichte gezelligheidquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
+1. Hier krijg ik altijd de vraag of ik nog geen vriendje heb, als ik weer eens alleen aan de kerstdis zitDaar wordt je ook niet vrolijker van met zulke dagen
Wij hebben ondertussen het hele kerst-idee afgeschaft. We trekken gewoon het gourmetstel uit de kast en vreten ons vol. Maar geen cadeau's oid gelukkig.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat dus. En al die verplichte gezelligheidEen stressende en irriterende moeder, omdat niets gaat zoals het moet.
![]()
Gourmettenquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wij hebben ondertussen het hele kerst-idee afgeschaft. We trekken gewoon het gourmetstel uit de kast en vreten ons vol. Maar geen cadeau's oid gelukkig.
En ik ben ook nog eens jarig op 1e kerstdag, dus dat is helemaal geweldig
Geeft nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |