Hoiquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zij heeft echt een perfect lichaam
En ook nog een leuk koppie ook
Yup, dan weer je het zeker!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:54 schreef SilentChaos het volgende:
"Ik vind het een hele aardige jongen..."
Dan weer je al genoeg
Dit is iets wat elke man snapt? Mooi dan kan het gebruiken als ik iemand niet zo leuk vind.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:54 schreef SilentChaos het volgende:
"Ik vind het een hele aardige jongen..."
Dan weer je al genoeg
Klopt, maar een zwembadje gaf verkoelingquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi
Je had het vast te druk met warm hebben.
Uh, oke...quote:
Vind het altijd net het autistische broertje van Gerrit Hiemstraquote:
DUS HIJquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind het altijd net het autistische broertje van Gerrit Hiemstra
IK VIND HET NOGAL WAT!!!11!quote:
Lelystad, Almere, leidschenveen, Amstelveen, ypenburg... Bah... Verschrikkelijk idd!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:30 schreef borisz het volgende:
in 1 vandaag een item over inwonerskrimp.
In Lelystad vertrekken meer mensen dan er komen. Ja logisch in Lelystad wil je ook niet dood gevonden worden.
Amstelveen heeft wel ok stukjes, de rest..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lelystad, Almere, leidschenveen, Amstelveen, ypenburg... Bah... Verschrikkelijk idd!
Ik word liever nergens dood gevondenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:30 schreef borisz het volgende:
in 1 vandaag een item over inwonerskrimp.
In Lelystad vertrekken meer mensen dan er komen. Ja logisch in Lelystad wil je ook niet dood gevonden worden.
Mag ik naar jullie toe?quote:
sta je dan ook buiten in de regen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Het gaat zo hard, tis niet normaal.
Mijn douche gaat niet eens zo hard.
Iedereen is welkom om ervan te genieten!
Ik overweeg het welquote:
Met SBS6 op je tv zeker.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:21 schreef henkde_j het volgende:
Geen regen![]()
Ik wil weer buiten slapen vannacht
Ik wil ûs Pyt in de tuin!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:23 schreef Evertjan het volgende:
Het is blauw, en het is licht?Het is donkerblauw, daarna lichtblauw om vervolgens geel te worden. Rara, wat zijn dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is donkerblauw, daarna lichtblauw om vervolgens geel te worden. Rara, wat zijn dat?je kon er niet om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:23 schreef Evertjan het volgende:
Het is blauw, en het is licht?Pino.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem wel, maar dat zou ik hier nooit durven neerzetten.quote:
Nee dat zijn big bird en Pinoquote:
Nee, alleen de mannen langs de zijlijn...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is iets wat elke man snapt? Mooi dan kan het gebruiken als ik iemand niet zo leuk vind.
Vakantiefax onderwegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, alleen de mannen langs de zijlijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |