True...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet teveel SC'en he in DASOO, anders worden de modjes boos!!11
"Het huis"quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
True...![]()
Al scheld ik hem graag de huis vol via Twitter en dat is wederzijds
Het huis, niet de huis.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
True...![]()
Al scheld ik hem graag de huis vol via Twitter en dat is wederzijds
IK WAS JE VOOR HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
IK WAS JE VOOR HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA
OWNED BIG TIME!
Geeft niks, van mij mag je!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:46 schreef darkmond het volgende:
[..]
Een echte vent neemt geen vrij....maar ik ben geen echte vent
Sorry Piñoquote:
Cuntry muziek?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
Waar is muis? Ik heb een filmpje voor haar
Muis wel en ik niet? Waar is het misgegaan...quote:
Je zei dat ik niks was voor jouquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Muis wel en ik niet? Waar is het misgegaan...![]()
Young folks
M'n laatste creatie al gezien van The Beatles? samen met m'n paquote:
Oh ja...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zei dat ik niks was voor jouJe moet niet denken voor mij
En dan zegt muis:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n laatste creatie al gezien van The Beatles? samen met m'n pa
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:54 schreef SilentChaos het volgende:
"Ik vind het een hele aardige jongen..."
Dan weer je al genoeg
En dan snap ik er niks van, want in dit geval sta ik niet langs de zijlijnquote:
Volgens mij is dat ruis en stelt dat niets voor helaas... Mooi balen, Pino had me regen beloofdquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:13 schreef ddx het volgende:
Hehe inderdaad, buienradar geeft helemaal niets voor die richting. (alhoewel onweersbuien niet altijd te voorspelen zijn met buienradar)
Wel appart al die vlekjes op buienradar trouwens.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ruis en stelt dat niets voor helaas... Mooi balen, Pino had me regen beloofd![]()
Niet te hard roepen natuurlijk, straks staat hij aan de deur met zijn supersoaker
Jouw denkwijzen...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verder denk ik even aan die oppompbeweging voordat'ie begint te spuiten
Sorryquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Jouw denkwijzen...![]()
Nu was ik eens niet ranzig
Geen idee of dat klopt, hier WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #634 Broeinest van onweer heb je betrouwbare links staanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:18 schreef ddx het volgende:
Zit ik voorspellingen te kijken voor morgen, beloven ze hele dag regen hier
Een gave ziekte.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
SorryIk kan er niks aan doen...
Ik weet alleen niet of ik het moet categoriseren onder "ziek" of "gave"
Buienradar is niet te vertrouwen als je een paar uur vooruit kijktquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:21 schreef ddx het volgende:
Tja wacht het wel af, volgens zelfde voorspelling hier van 0:00 tot 3:00 zware onweer terwijl buienradar niets laat zien.
hier is Assendelft
Morgen wel dagje vrij dus droog zou wel leuk zijn.
quote:
De meeste apps doen datquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:23 schreef ddx het volgende:
Nee ik keek naar de windows 8 app voorspelling, maargoed die zit er ook erg vaak naast
Gekluisterd aan de buis. Laatste aflevering van de bazenserie Luther.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
Waar is muis? Ik heb een filmpje voor haar
Dat wordt niet onderbroken voor naaifilmpjes van SC?quote:
Die kijk ik liever middenin de nachtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt niet onderbroken voor naaifilmpjes van SC?
Uh, okéquote:
Atzegod moet PI's bekijken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, oké
Atzegod is het niet eens.
Mja ik twijfelde alquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Atzegod moet PI's bekijken.
Wat een dom geschreeuw
Muziek moet nog even tussen aanhalingstekens.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja ik twijfelde al
Godverdomme, wat een kutmuziek. Had beter Marijnissen en Brink even op kunnen zetten.
Dit is dan weer beter. Doet me denken aan Probot.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Muziek moet nog even tussen aanhalingstekens.
Is stukken beter jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is dan weer beter. Doet me denken aan Probot.
Nja beter dit dan naar dat EO-geneuzel kijken.quote:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja beter dit dan naar dat EO-geneuzel kijken.
Ja had de rijdende rechter nog wel opstaan, dat kijk ik normaal wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Tour afgelopen en ik kijk nu amper TV meer. Bleef na DeMart nog wel eens hangen bij KvdB maar het nu zomaar opzetten doe ik niet.
Welk nummer?quote:
Bullet With Butterfly Wingsquote:
Lekker plaatje inderdaad! luister nu Zero..quote:
De rest ging onder de finish door.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:02 schreef ddx het volgende:
Froom kwam alleen over de finish, rest was afgestapt ?
Nee zij gebruikten geen aicar.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:02 schreef ddx het volgende:
Froom kwam alleen over de finish, rest was afgestapt ?
Ja hoor met jou?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed te passe
Of te wel; alles goed?
Ja prima, het is hier alleen een beetje warmquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja hoor met jou?![]()
En geen pics van mij in het pak want het is veel te warm om hem aan te trekken, dus die pics krijg je wel een keer als het weer onder de 20 graden is
Liever gisteren dan morgen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:06 schreef ddx het volgende:
[..]
Sander is gewoon opvolger van Roos wat mij betreft.
Sander kent het nummer ook gewoonquote:
Slaap zequote:Op woensdag 24 juli 2013 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Sander kent het nummer ook gewoon![]()
![]()
trusten
Dualityquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slipknot, de aids van de metalbands.
Duality en Snuff zijn wel te doen, de rest is kut.quote:
Harde baas.quote:
Even kijken naar Armand van Heldens shake that ass hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |