Heb jij zoveel zorgen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
'89
[..]
Dat krijg je van dat samenwerken met jou!
Ik was voor geweest.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:43 schreef Mani89 het volgende:
"Johannes loopt altijd weg" had ik een betere TT gevonden. Maar ja, dat zal hier wel weer niet prijs gesteld worden.
Analytici lopen altijd weg.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:43 schreef Mani89 het volgende:
"Johannes loopt altijd weg" had ik een betere TT gevonden. Maar ja, dat zal hier wel weer niet prijs gesteld worden.
Sinds ik jou in ieder topic tegen kom wel!quote:
Dankjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd
[ afbeelding ]
Die is not dun, wel flinke jopen.quote:
Misschien wel, misschien niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sinds ik jou in ieder topic tegen kom wel!
[..]
DankjeHeb je die helemaal zelf gemaakt?
Als de sadist die het tweede deel van het kdaalder-topic meedogenloos sloot.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ik online overkom
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als de sadist die het tweede deel van het kdaalder-topic meedogenloos sloot.
hehehe niet schelden hequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uh, oké. Je bent zelf een VBL'er.
Nee, want dan gaan politiek correcte mensen daar weer over zeuren. Bovendien is mijn notes-aantal in korte tijd al verdubbeld.quote:
Een echte cowboy trekt zich niks aan van de politiek correcte mensen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, want dan gaan politiek correcte mensen daar weer over zeuren. Bovendien is mijn notes-aantal in korte tijd al verdubbeld.
Ik vond deze verwijzing zelf eigenlijk best subtiel.![]()
Samen een ander gaan slaan is juist het ultieme teken van genegenheid.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Geen ruzie maken he jongens?
Kusje en alles is weer goed.
Ik wilde zeggen: samen een ander zoenen... etc. maar dat is wel heel erg soft.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Samen een ander gaan slaan is juist het ultieme teken van genegenheid.
Het laat zien dat je de homofiele versie van mij bent.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even mijn UI aangepast om het overzichtelijk te houden
Ik heb dan ook een heel fout snorretjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het laat zien dat je de homofiele versie van mij bent.
Goede UI.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het laat zien dat je de homofiele versie van mij bent.
Goede UI.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Geen ruzie maken he jongens?
Kusje en alles is weer goed.
de taartjes van Caro?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Caro Emerald... vind ik niks. Klinkt allemaal hetzelfde.
Hopelijk laten ze wel wat lekkere taartjes zien
Die zou jij wel willen onderyoghurten zeker?quote:
Ik ben helemaal ontroerd.quote:
En die slagroomtaart dan in Jan z'n gezichtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dit is beter maar gaan ze nu ook taarten bakken aan tafel?
ach, lelijk is ze niet als ze d'r mond dicht houd, maar er is wel beters te vinden.quote:
Nee, een nobody van de politiek is er vandaag.quote:
twitter:KvdBtv twitterde op maandag 22-07-2013 om 23:58:40Morgen is gastpresentator Jan Marijnissen in #kvdb reageer retweet
Heeft die ooit rechtsbuiten gespeeld dan? Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, een nobody van de politiek is er vandaag.twitter:KvdBtv twitterde op maandag 22-07-2013 om 23:58:40Morgen is gastpresentator Jan Marijnissen in #kvdb reageer retweet
Dan moet je je abonneren op dat kanaal. Al velen zijn je voorgegaan, die vonden het allemaal fantastisch!quote:
Ze ziet er niet uit man. Maar oke.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach, lelijk is ze niet als ze d'r mond dicht houd, maar er is wel beters te vinden.
Als ze zich als een verneukeratieve hipster kleedt inderdaad niet nee, daarmee eensquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze ziet er niet uit man. Maar oke.
alsof jij er lekker uit zietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze ziet er niet uit man. Maar oke.![]()
Vooruit dan maar, als jij het zegt moet het wel goed zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je je abonneren op dat kanaal. Al velen zijn je voorgegaan, die vonden het allemaal fantastisch!
Nee, kon beter uit de voeten op links...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft die ooit rechtsbuiten gespeeld dan? Wie is dat dan?
Natuurlijk want ik ben zelf de uploader! Succesvolle franchise dit datquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, als jij het zegt moet het wel goed zijn
Levert dat nou nog wat op? Zo'n kanaaltje?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk want ik ben zelf de uploader! Succesvolle franchise dit dat
Nou ja eigenlijk gokte ik dat alquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk want ik ben zelf de uploader! Succesvolle franchise dit dat
Gaat dit over SdVfan? Dat is een wereldster van formaat.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, als jij het zegt moet het wel goed zijn
Helemaal, ik heb weer een hype gemist zoals altijd, maar ik ben nu helemaal bij.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat dit over SdVfan? Dat is een wereldster van formaat.
Nee, want ze zitten de hele tijd over rechten te zeiken en dan mag je je kanaal niet 'monetizen' (of hoe dat ook heet).quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Levert dat nou nog wat op? Zo'n kanaaltje?
Zijn fameuze filmpjes hebben inmiddels ongeveer een miljoen mensen bereikt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat dit over SdVfan? Dat is een wereldster van formaat.
is allemaal de schuld van die hoge heeren in Den Haag die hun zakken vullenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, want ze zitten de hele tijd over rechten te zeiken en dan mag je je kanaal niet 'monetizen' (of hoe dat ook heet).
Woensdagquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:21 schreef GwaiLow het volgende:
Wanneer was Johan Derksen er voor het laatst ?
Uit de tijd dat Genee en Derksen nog met elkaar overweg konden; nog niet eens zo heel gek lang geleden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is natuurlijk de publieksfavoriet
Omdat het waar is
Derksen en Genee hebben een prima werk relatie hoor. Ze hebben wel vaker felle discussies/ruzies gehad. Ook een aantal keer voor dit filmpje. zoek maar is opquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uit de tijd dat Genee en Derksen nog met elkaar overweg konden; nog niet eens zo heel gek lang geleden.
http://sigaarsnor.blogspo(...)-duidelijk-iets.htmlquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Derksen en Genee hebben een prima werk relatie hoor. Ze hebben wel vaker felle discussies/ruzies gehad. Ook een aantal keer voor dit filmpje. zoek maar is op
konden ze nooit echt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uit de tijd dat Genee en Derksen nog met elkaar overweg konden; nog niet eens zo heel gek lang geleden.
Als je elke ochtend een jaar lang elkaar om half acht ontmoet bij de pisbakken van Van der valk bouw je toch langzaam een band op.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)-duidelijk-iets.html
http://www.nu.nl/media/34(...)en-buiten-beeld.html
http://www.nu.nl/media/35(...)t-johan-derksen.html
Een prima werkrelatie ja?
Geroyeerd.quote:
Ze moeten gewoon een topic per zender maken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
En hulp, hier weer heen.
Heeft het NOS Journaal ook een eigen topic?
DIDD?twitter:renzeklamer twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 21:52:43@rfmdeef Vanaf volgende week weer present! Wel i.c.m. #DIDD reageer retweet
Dit Is De Dag, gok ik. Een EO-radioprogramma op radio 1.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:58 schreef tralalala het volgende:
DIDD?twitter:renzeklamer twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 21:52:43@rfmdeef Vanaf volgende week weer present! Wel i.c.m. #DIDD reageer retweet
Haal het weg.quote:
Ja want SBS heeft er ook eentje tenslotte.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon een topic per zender maken.
Ahaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit Is De Dag, gok ik. Een EO-radioprogramma.
Nee...en ik mis er ook eentje voor reclameblokken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
En hulp, hier weer heen.
Dionne Stax heeft wel een eigen topic.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
En hulp, hier weer heen.
Alleen op zondag.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want SBS heeft er ook eentje tenslotte.
Bestaat dat nog? ik hoorde het wel eens als ik mijn radio vergat uit te zetten, maar nu heb je in de ochtend iig andere programma's.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit Is De Dag, gok ik. Een EO-radioprogramma op radio 1.
Heeft sesamstraat eigenlijk een eigen topic?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee...en ik mis er ook eentje voor reclameblokken.
AmbiPur nu. Is dat ook geen user hier op Fok!?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee...en ik mis er ook eentje voor reclameblokken.
Omroep Maxquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja door de week mogen andere zenders ook.
Naar gifje dit.quote:
3FMquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft sesamstraat eigenlijk een eigen topic?
Nee, al zouden Bert en Ernie er ieder gewoon eentje moeten krijgenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft sesamstraat eigenlijk een eigen topic?
Zit je in Limburg?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:01 schreef Latert het volgende:
"Het is niet toegestaan om deze stream vanaf uw huidige geografische locatie te bekijken"
Wel godverdomme!
3FMquote:
Oh nee dat ken ik niet. Maandag even checken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maandag om 22:00 weer dat camper programma.
Ken je dat?Geniaal is dat
Friesland denk ik.quote:
Ik moest lachenquote:
Dan zou ik de proxy nog maar eens checken want ik heb nergens last vanquote:
Mag ik ook geen mening hebben?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:03 schreef tralalala het volgende:
Zeven jaar cel voor Chahira zou te veel geweest zijn
EENS
ONEENS
Topstelling.quote:Stelling van de Dag:
'De invoering van een standaard bloedtest met acht weken leidt tot grote morele dilemma's'
npo.nl?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:04 schreef Latert het volgende:
Hee, ik heb een werkende stream gevonden, iig niet via eo.nl.
Beter latert dan nooitquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:04 schreef Latert het volgende:
Hee, ik heb een werkende stream gevonden, iig niet via eo.nl.
Jeroen Pauw.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is die overgebleven presentator nou Knevel of Van den Brink?
Nee, dat mag jij niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag ik ook geen mening hebben?
Raar mondje. Ik vind haar er verder wel mooi uitzien, ze is ook afgevallen.quote:
Dan ben ik oneens.quote:
3 jaar is wel een beetje weinig natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:03 schreef tralalala het volgende:
Zeven jaar cel voor Chahira zou te veel geweest zijn
EENS
ONEENS
Ik wil die yorkshire pasties makenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
De worstenbroodjes leken mij echt superlekker.
Je was me voor!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:07 schreef Uccie het volgende:
Is Caro zo gigantisch, of is deze man een dwerg?
What difference does it make?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
Omroep Max werkt gewoon nog met gastenboeken.
http://www.heelhollandbakt.nl/gastenboek/
Gelukkig is dit geen TV SC
Nee, Emma was lekkerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
De worstenbroodjes leken mij echt superlekker.
Caro is niet klein.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:07 schreef Uccie het volgende:
Is Caro zo gigantisch, of is deze man een dwerg?
Ga ik ook doenquote:
Gelukkig niet nee anders moet ik weer boos worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
Dat gastenboek.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
Die man naast hem zit helemaal krom en is ook groter, hij is gewoon klein.quote:
Ja valt mij nu ook op, maar zag net alleen hun tweeen in beeldquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Die man naast hem zit helemaal krom en is ook groter, hij is gewoon klein.
Volgens het tekstje op de site welquote:
quote:Chahira ben M. uit IJsselstein werd vandaag tot drie jaar celstraf veroordeeld voor de moord op haar 16-jarige dochter Mirjam. Haar advocaat, Willem Jan Ausma, vertelt over de zitting en over de emoties in de zaal.
Eerwraak is gewoon moord.quote:
Ben het oneens. Ik vind het prima dat zo'n gevaarlijk persoon een tijd uit dat gezin wordt verwijderd. Wie weet wat ze haar andere kinderen aandoet.quote:
heb ik ook wel ns last vanquote:
FOEI!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerwraak familiedrama is gewoon moord.
Moord is het op onwettige wijze opzettelijk en met voorbedachten rade beëindigen van het leven van een ander mens. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens het tekstje op de site wel
[..]
Graafsewijkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komen ze uit een volkswijk in Den Bosch?
De redactie zit er wel eens vaker 100km naast.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens het tekstje op de site wel
[..]
Hoe heette die baas van voetbalfans ook alweer, die eerst nog even bij de plaatselijke snacktent langs ging?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar wonen de echte bazen. Die zijn strietwais.
Als degene die de stukjes typt dezelfde mongool is die de stellingen bedenktquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
De redactie zit er wel eens vaker 100km naast.
Zoals Kees en Blonde adonis?quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:14 schreef Latert het volgende:
Als je hoog bent opgeleid is het niet nodig dakloos te worden
Eens
Oneens
Zo'n klote stopwoordje. 0 betekenisquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:14 schreef Abed het volgende:
Zeg Maar Zeg Maar Zeg Maar Zeg Maar Zeg Maar Zeg Maar Zeg Maar Zeg Maar Zeg Maar Zeg Maar Zeg Maar Zeg Maar Zeg Maar Zeg Maar Zeg Maar Zeg Maar Zeg Maar Zeg Maar Zeg Maar Zeg Maar
Blonde adonis is wel een baas.quote:
Wanneer is het wel nodig dakloos te wordenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:14 schreef Latert het volgende:
Als je hoog bent opgeleid is het niet nodig dakloos te worden
Eens
Oneens
Weet niet meer, maar het was een baas.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe heette die baas van voetbalfans ook alweer, die eerst nog even bij de plaatselijke snacktent langs ging?
Dat is zo met elk stopwoordje.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo'n klote stopwoordje. 0 betekenis
Die dikke RKC wijven die dat ene kansloze liedje zongenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet niet meer, maar het was een baas.
Ik moet opeens ook denken aan die dikke RKC wijven en Dingeman
Was dat die van Den Bosch? Of was dat weer een ander?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe heette die baas van voetbalfans ook alweer, die eerst nog even bij de plaatselijke snacktent langs ging?
Die man is gewoon bloednerveusquote:
Den Bosch ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Was dat die van Den Bosch? Of was dat weer een ander?
OK off topic, maar ik ben de draad kwijtgeraakt.
Zeg maar.quote:
waaromquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
Burn out is toch een mooie benaming voor een mietje zijn.
Ja soms onthoud ik weleens ietsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ja het was 'den blauwe'
http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/264211/1
Ik denk hooguit bijstand als hij ZZP'er was.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:18 schreef Evertjan het volgende:
heb het niet helemaal gevolgd maar heeft deze man dan ook geen recht op WW/Bijstand?
In Nederland Regelland mag je niet zomaar een eigen huis bouwenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is bouwvakker dus .... Kan zn eigen huis toch bouwen ?
de natte droom van Rutte iedereen ZZP'erquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk hooguit bijstand als hij ZZP'er was.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Laagopgeleiden hebben voorrang bij opvang t.o.v. hoogopgeleiden
Eens
Oneens
Waarom dat nou weer
onderbuikgevoelens oproepen is bij de EO niet vreemdquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eens
Oneens
Waarom dat nou weer
Die snap ik niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eens
Oneens
Waarom dat nou weer
huisman is ook een vakquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:19 schreef Uccie het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom zijn vrouw njet fulltime is gaan werken toen hij de burnout had, hij was dan toch thuis voor de kinderen?
Hij had een burnout, lag waarschijnlijk de hele dag op bed.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:19 schreef Uccie het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom zijn vrouw njet fulltime is gaan werken toen hij de burnout had, hij was dan toch thuis voor de kinderen?
Met een burn out kan je zeg maar ook niet goed voor je kinderen zorgen. Omdat je de hele dag als een bitch op zeg maar het bed ligt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:19 schreef Uccie het volgende:
ja en? net zoals alle huisvrouwen dusquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij had een burnout, lag waarschijnlijk de hele dag op bed.
Ik vind het zeg maar ook een matig showtje.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een flopshow zeg, geen wonder dat ik zo vaak wegblijf
Ik denk dat ik nu ook verdwijn, ik volg het toch amper.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog even geduld, het downieabortusdebat komt straksquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kiest gewoon de verkeerde dagen uit, morgen is gegarandeerd topshow.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Duidelijke stelling.quote:
Dat moet wel een Topshow worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Nog even geduld, het downieabortusdebat komt straks
Ik ben dat wel gewend sinds Waterreus en Arno bij Studio Voetbal mogen kletsenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Nog even geduld, het downieabortusdebat komt straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kon hij daarna niet meer aan de slag? Ik heb ook niet echt opgelet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:23 schreef Uccie het volgende:
Hij is toch niet werkeloos door de crisis...maar door die burnout.
Ik krijg echt pulpbrein van dit weer.
BN'ers die op een tafel schijten op SBS, met sms'en erbij.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
Heel Holland kakt had me dan weer veel interessanter geleken.
Dat was allang duidelijk.quote:
Heel Holland Schijt!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
BN'ers die op een tafel schijten op SBS, met sms'en erbij.
Wie draait de beste drol?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
BN'ers die op een tafel schijten op SBS, met sms'en erbij.
Eens!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
n die hier naar kijken verdienen een spuitje
Dank.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongeren die hier naar kijken verdienen een spuitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |