Heb jij zoveel zorgen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
'89
[..]
Dat krijg je van dat samenwerken met jou!
Ik was voor geweest.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:43 schreef Mani89 het volgende:
"Johannes loopt altijd weg" had ik een betere TT gevonden. Maar ja, dat zal hier wel weer niet prijs gesteld worden.
Analytici lopen altijd weg.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:43 schreef Mani89 het volgende:
"Johannes loopt altijd weg" had ik een betere TT gevonden. Maar ja, dat zal hier wel weer niet prijs gesteld worden.
Sinds ik jou in ieder topic tegen kom wel!quote:
Dankjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd
[ afbeelding ]
Die is not dun, wel flinke jopen.quote:
Misschien wel, misschien niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sinds ik jou in ieder topic tegen kom wel!
[..]
DankjeHeb je die helemaal zelf gemaakt?
Als de sadist die het tweede deel van het kdaalder-topic meedogenloos sloot.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ik online overkom
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als de sadist die het tweede deel van het kdaalder-topic meedogenloos sloot.
hehehe niet schelden hequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uh, oké. Je bent zelf een VBL'er.
Nee, want dan gaan politiek correcte mensen daar weer over zeuren. Bovendien is mijn notes-aantal in korte tijd al verdubbeld.quote:
Een echte cowboy trekt zich niks aan van de politiek correcte mensen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, want dan gaan politiek correcte mensen daar weer over zeuren. Bovendien is mijn notes-aantal in korte tijd al verdubbeld.
Ik vond deze verwijzing zelf eigenlijk best subtiel.![]()
Samen een ander gaan slaan is juist het ultieme teken van genegenheid.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Geen ruzie maken he jongens?
Kusje en alles is weer goed.
Ik wilde zeggen: samen een ander zoenen... etc. maar dat is wel heel erg soft.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Samen een ander gaan slaan is juist het ultieme teken van genegenheid.
Het laat zien dat je de homofiele versie van mij bent.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even mijn UI aangepast om het overzichtelijk te houden
Ik heb dan ook een heel fout snorretjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het laat zien dat je de homofiele versie van mij bent.
Goede UI.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het laat zien dat je de homofiele versie van mij bent.
Goede UI.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Geen ruzie maken he jongens?
Kusje en alles is weer goed.
de taartjes van Caro?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Caro Emerald... vind ik niks. Klinkt allemaal hetzelfde.
Hopelijk laten ze wel wat lekkere taartjes zien
Die zou jij wel willen onderyoghurten zeker?quote:
Ik ben helemaal ontroerd.quote:
En die slagroomtaart dan in Jan z'n gezichtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dit is beter maar gaan ze nu ook taarten bakken aan tafel?
ach, lelijk is ze niet als ze d'r mond dicht houd, maar er is wel beters te vinden.quote:
Nee, een nobody van de politiek is er vandaag.quote:
twitter:KvdBtv twitterde op maandag 22-07-2013 om 23:58:40Morgen is gastpresentator Jan Marijnissen in #kvdb reageer retweet
Heeft die ooit rechtsbuiten gespeeld dan? Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, een nobody van de politiek is er vandaag.twitter:KvdBtv twitterde op maandag 22-07-2013 om 23:58:40Morgen is gastpresentator Jan Marijnissen in #kvdb reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |