Heb jij zoveel zorgen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
'89
[..]
Dat krijg je van dat samenwerken met jou!
Ik was voor geweest.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:43 schreef Mani89 het volgende:
"Johannes loopt altijd weg" had ik een betere TT gevonden. Maar ja, dat zal hier wel weer niet prijs gesteld worden.
Analytici lopen altijd weg.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:43 schreef Mani89 het volgende:
"Johannes loopt altijd weg" had ik een betere TT gevonden. Maar ja, dat zal hier wel weer niet prijs gesteld worden.
Sinds ik jou in ieder topic tegen kom wel!quote:
Dankjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd
[ afbeelding ]
Die is not dun, wel flinke jopen.quote:
Misschien wel, misschien niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sinds ik jou in ieder topic tegen kom wel!
[..]
DankjeHeb je die helemaal zelf gemaakt?
Als de sadist die het tweede deel van het kdaalder-topic meedogenloos sloot.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ik online overkom
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als de sadist die het tweede deel van het kdaalder-topic meedogenloos sloot.
hehehe niet schelden hequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uh, oké. Je bent zelf een VBL'er.
Nee, want dan gaan politiek correcte mensen daar weer over zeuren. Bovendien is mijn notes-aantal in korte tijd al verdubbeld.quote:
Een echte cowboy trekt zich niks aan van de politiek correcte mensen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, want dan gaan politiek correcte mensen daar weer over zeuren. Bovendien is mijn notes-aantal in korte tijd al verdubbeld.
Ik vond deze verwijzing zelf eigenlijk best subtiel.![]()
Samen een ander gaan slaan is juist het ultieme teken van genegenheid.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Geen ruzie maken he jongens?
Kusje en alles is weer goed.
Ik wilde zeggen: samen een ander zoenen... etc. maar dat is wel heel erg soft.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Samen een ander gaan slaan is juist het ultieme teken van genegenheid.
Het laat zien dat je de homofiele versie van mij bent.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even mijn UI aangepast om het overzichtelijk te houden
Ik heb dan ook een heel fout snorretjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het laat zien dat je de homofiele versie van mij bent.
Goede UI.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het laat zien dat je de homofiele versie van mij bent.
Goede UI.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Geen ruzie maken he jongens?
Kusje en alles is weer goed.
de taartjes van Caro?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Caro Emerald... vind ik niks. Klinkt allemaal hetzelfde.
Hopelijk laten ze wel wat lekkere taartjes zien
Die zou jij wel willen onderyoghurten zeker?quote:
Ik ben helemaal ontroerd.quote:
En die slagroomtaart dan in Jan z'n gezichtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dit is beter maar gaan ze nu ook taarten bakken aan tafel?
ach, lelijk is ze niet als ze d'r mond dicht houd, maar er is wel beters te vinden.quote:
Nee, een nobody van de politiek is er vandaag.quote:
twitter:KvdBtv twitterde op maandag 22-07-2013 om 23:58:40Morgen is gastpresentator Jan Marijnissen in #kvdb reageer retweet
Heeft die ooit rechtsbuiten gespeeld dan? Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, een nobody van de politiek is er vandaag.twitter:KvdBtv twitterde op maandag 22-07-2013 om 23:58:40Morgen is gastpresentator Jan Marijnissen in #kvdb reageer retweet
Dan moet je je abonneren op dat kanaal. Al velen zijn je voorgegaan, die vonden het allemaal fantastisch!quote:
Ze ziet er niet uit man. Maar oke.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach, lelijk is ze niet als ze d'r mond dicht houd, maar er is wel beters te vinden.
Als ze zich als een verneukeratieve hipster kleedt inderdaad niet nee, daarmee eensquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze ziet er niet uit man. Maar oke.
alsof jij er lekker uit zietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze ziet er niet uit man. Maar oke.![]()
Vooruit dan maar, als jij het zegt moet het wel goed zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je je abonneren op dat kanaal. Al velen zijn je voorgegaan, die vonden het allemaal fantastisch!
Nee, kon beter uit de voeten op links...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft die ooit rechtsbuiten gespeeld dan? Wie is dat dan?
Natuurlijk want ik ben zelf de uploader! Succesvolle franchise dit datquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, als jij het zegt moet het wel goed zijn
Levert dat nou nog wat op? Zo'n kanaaltje?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk want ik ben zelf de uploader! Succesvolle franchise dit dat
Nou ja eigenlijk gokte ik dat alquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk want ik ben zelf de uploader! Succesvolle franchise dit dat
Gaat dit over SdVfan? Dat is een wereldster van formaat.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, als jij het zegt moet het wel goed zijn
Helemaal, ik heb weer een hype gemist zoals altijd, maar ik ben nu helemaal bij.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat dit over SdVfan? Dat is een wereldster van formaat.
Nee, want ze zitten de hele tijd over rechten te zeiken en dan mag je je kanaal niet 'monetizen' (of hoe dat ook heet).quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Levert dat nou nog wat op? Zo'n kanaaltje?
Zijn fameuze filmpjes hebben inmiddels ongeveer een miljoen mensen bereikt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat dit over SdVfan? Dat is een wereldster van formaat.
is allemaal de schuld van die hoge heeren in Den Haag die hun zakken vullenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, want ze zitten de hele tijd over rechten te zeiken en dan mag je je kanaal niet 'monetizen' (of hoe dat ook heet).
Woensdagquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:21 schreef GwaiLow het volgende:
Wanneer was Johan Derksen er voor het laatst ?
Uit de tijd dat Genee en Derksen nog met elkaar overweg konden; nog niet eens zo heel gek lang geleden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is natuurlijk de publieksfavoriet
Omdat het waar is
Derksen en Genee hebben een prima werk relatie hoor. Ze hebben wel vaker felle discussies/ruzies gehad. Ook een aantal keer voor dit filmpje. zoek maar is opquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uit de tijd dat Genee en Derksen nog met elkaar overweg konden; nog niet eens zo heel gek lang geleden.
http://sigaarsnor.blogspo(...)-duidelijk-iets.htmlquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Derksen en Genee hebben een prima werk relatie hoor. Ze hebben wel vaker felle discussies/ruzies gehad. Ook een aantal keer voor dit filmpje. zoek maar is op
konden ze nooit echt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uit de tijd dat Genee en Derksen nog met elkaar overweg konden; nog niet eens zo heel gek lang geleden.
Als je elke ochtend een jaar lang elkaar om half acht ontmoet bij de pisbakken van Van der valk bouw je toch langzaam een band op.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)-duidelijk-iets.html
http://www.nu.nl/media/34(...)en-buiten-beeld.html
http://www.nu.nl/media/35(...)t-johan-derksen.html
Een prima werkrelatie ja?
Geroyeerd.quote:
Ze moeten gewoon een topic per zender maken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
En hulp, hier weer heen.
Heeft het NOS Journaal ook een eigen topic?
DIDD?twitter:renzeklamer twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 21:52:43@rfmdeef Vanaf volgende week weer present! Wel i.c.m. #DIDD reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |