18 maanden verplichte drugsbehandeling..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezelf met benzine overgieten, gezellig
Je zal wel een akelig branderig gevoel gaan krijgen. Wat dan weer niets met warmte te doen heeft.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
Zou je het minder warm krijgen als je je met benzine overgiet? Zonder aan te steken dan he?
Ik zou bijna alles proberen nuquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je zal wel een akelig branderig gevoel gaan krijgen. Wat dan weer niets met warmte te doen heeft.
Maar probeer het maar eens.
Ik heb een bakje water en een natte theedoek naast me.quote:
Mijn haar is nat en hangt over mijn rug, maar nog heb ik het heet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb een bakje water en een natte theedoek naast me.
Moet ik toch wat anders verzinnen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe maar geen benzine.. krijg je hele droge rode huid van.. net als zonnebrand.
Je moet toch ergens je bier neerzetten als je op je vingers naar de vrouwen wilt fluitenquote:
quote:jurylid Janny van der Heijden over de tv-zomerhit 'Heel Holland Bakt'
Ik mocht ze niet meenemen, maar misschien volgende week.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:04 schreef Tem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok genoeg irritante spoilersOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
29equote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wanneer begint VI eigenlijk weer?
Of komt het nooit meer goed tussen Genee en Derksen?
Ik zie net een aankondiging, volgens mij de 29equote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wanneer begint VI eigenlijk weer?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie net een aankondiging, volgens mij de 29e
Hun relatie is puur zakelijk, al een hele tijd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik weet niets van voetbal, maar zelfs ik kijk het weleens, gewoon omdat het leuk is.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Zal het niet vaak zeggen maar: topshow!
Derksen stormde zakelijk weg tijdens hun live uitzending?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hun relatie is puur zakelijk, al een hele tijd.
Ga je dit jaar ook meedoen aan de voetbalmanager van fok! ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niets van voetbal, maar zelfs ik kijk het weleens, gewoon omdat het leuk is.
Hij zat ook bij TdJ dus dat zal wel weer opgelost zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Derksen stormde zakelijk weg tijdens hun live uitzending?
Dat was net even iets anders dan het feit dat ze elkaar buiten de uitzending nooit spreken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als een soort wetenschappelijk onderzoek dat je zonder enige kennis ook punten kan scorenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ga je dit jaar ook meedoen aan de voetbalmanager van fok! ?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je de beste spelers kiest win je.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als een soort wetenschappelijk onderzoek dat je zonder enige kennis ook punten kan scoren
Geen idee hoe dat werkt
Heb alleen maar naar deMart gekeken deze TdFquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij zat ook bij TdJ dus dat zal wel weer opgelost zijn
TdJ was beter dan vorig jaar hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb alleen maar naar deMart gekeken deze TdF
Bij mij zijn die zaken duidelijk: deMart wint van Genee en Roelvink, maar VI wint duidelijk van Sjek
Ik heb beide gekeken, maar Mart echt voor de Tour, TdJ voor de randzaken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb alleen maar naar deMart gekeken deze TdF
Bij mij zijn die zaken duidelijk: deMart wint van Genee en Roelvink, maar VI wint duidelijk van Sjek
Het is toch ook om het gat te vullen tot de volgende Tour, dat voetbalquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah leuk! Val een beetje in een gat na de TDF.
Hij zal deze week weer van start gaan op fok!. Ze zijn alleen nog even bezig de juiste prijzen bij de juiste spelers te verzinnen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als een soort wetenschappelijk onderzoek dat je zonder enige kennis ook punten kan scoren
Geen idee hoe dat werkt
Daar heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah leuk! Val een beetje in een gat na de TDF.
Lol, het TdF subforum was inderdaad jouw 2de huis de afgelopen maandquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last vanZaterdag san sebastian en weer F1 gelukkig, en zondag WK Zwemmen.
Verder behelpen en hiite
Ik weet niet of de reguliere vbl-hoolies zitten te wachten op een nitwitquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij zal deze week weer van start gaan op fok!. Ze zijn alleen nog even bezig de juiste prijzen bij de juiste spelers te verzinnen.
Ik waarschuw iedereen hier wel als 'ie weer geopend is.
De succesformule is zover uitgemolken, dat ze komend seizoen een grote dip gaan krijgen in de kijkcijfers. Ze zijn over hun houdbaarheidsdatum heen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja de TdF volg ik altijd redelijk integraalquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lol, het TdF subforum was inderdaad jouw 2de huis de afgelopen maand
Nee hoor gisteren pas begonnen. Ik heb het ook nog niet gezien, want ik keek gisteren Groeten van Max.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Goedenavond mensen
Vanavond de slimste mens toch? Is dat pas net weer begonnen of loop ik weer eens achter?
Gisteren begonnen, Sjoerd Plezier snapte er niet veel van maar was wel 'de slimste' gisteren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Goedenavond mensen
Vanavond de slimste mens toch? Is dat pas net weer begonnen of loop ik weer eens achter?
Jawel, dan eindigen zij hoger in de eindranking. Waarom denk je dat ik zoveel mogelijk mensen probeer te interesseren?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of de reguliere vbl-hoolies zitten te wachten op een nitwit
Je hoeft maar 1 zin uit je hoofd te gaan leren:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of de reguliere vbl-hoolies zitten te wachten op een nitwit
Gister begonnen volgens mij.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Goedenavond mensen
Denk het niet hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De succesformule is zover uitgemolken, dat ze komend seizoen een grote dip gaan krijgen in de kijkcijfers. Ze zijn over hun houdbaarheidsdatum heen.
Dat was Jeroen Pauw toch onlangs?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Goedenavond mensen
Gisteren was volgens mij de 1e aflevering, vind het jammer dat ik de belgische versie niet zo makkelijk kan zien. Eind van het jaar me eens in verdiepen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Goedenavond mensen
Daar is ook een plaatje voor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 zin uit je hoofd te gaan leren:
"Jouw mening is niet rullevant"
Kun je overal neerzetten als iemand opmerkingen maakt en binnen een week ben je 1 van de incrowd.
En motorsport.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last vanZaterdag san sebastian en weer F1 gelukkig, en zondag WK Zwemmen.
Verder behelpen en hiite
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jawel, dan eindigen zij hoger in de eindranking. Waarom denk je dat ik zoveel mogelijk mensen probeer te interesseren?
Nee, dat is de grootste hosselaarquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat was Jeroen Pauw toch onlangs?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar is ook een plaatje voor.
[ afbeelding ]
Nice, word mijn 3e seizoen. En het was ooit de reden voor mij om me op fok! aan te meldenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]en dan compleet blind ze allemaal verslaan
Ok ik ben om
uh, oké en topshow helpen ook.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 zin uit je hoofd te gaan leren:
"Jouw mening is niet rullevant"
Kun je overal neerzetten als iemand opmerkingen maakt en binnen een week ben je 1 van de incrowd.
Ik hoor bij de weinige vrouwen die NIET op de woonboot is geweest...ik voel me zieligquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat is de grootste hosselaar.
Dan wordt het hoog tijd voor een bezoekje!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoor bij de weinige vrouwen die NIET op de woonboot is geweest...ik voel me zielig
Nee is leuk! Max begint steeds beter te worden.quote:
Nou nou, hier doen we niet aan leeftijdsdiscriminatie.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
Ik merk het al, ik word echt te oud voor hier.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
Ik merk het al, ik word echt te oud voor hier.
We? Misschien doe ik het wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou nou, hier doen we niet aan leeftijdsdiscriminatie.
Ja de belg is leuker vind ik. Freriks is echt niet gescjikt al presentator van de slimste imo, doet het veel te geforceerd. Erik Van Looy daarentegen..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gisteren was volgens mij de 1e aflevering, vind het jammer dat ik de belgische versie niet zo makkelijk kan zien. Eind van het jaar me eens in verdiepen.
Ik wel hoor, hoe ouder hoe beter.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou nou, hier doen we niet aan leeftijdsdiscriminatie.
topshow jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:33 schreef Specularium het volgende:
De Lama's, ook al zo'n Topshow met Sara Kroos.
Ja en ondanks dat ik Maarten van Rossum hier dan weer best grappig vind op z'n tijd, is het geen phillipequote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja de belg is leuker vind ik. Freriks is echt niet gescjikt al presentator van de slimste imo, doet het veel te geforceerd. Erik Van Looy daarentegen..![]()
Jouw voorkeur voor geriatrische prinsen is bekend.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wel hoor, hoe ouder hoe beter.
Kan er mee door, ik ben zelf alleen niet altijd zo leuk (nee geen klagen, ik weet dat het zo is).quote:
Uit het feit dat ik ZO nieuwsgierig was dat ik meteen klikte, maak ik op dat ik geen toegang wil tot dat subforumquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan er mee door, ik ben zelf alleen niet altijd zo leuk (nee geen klagen, ik weet dat het zo is).
Maar ik ga even plaatjes zoeken voor in dit topic: http://forum.fok.nl/topic/1831106/1/999#129263313 wat net gekicked werd
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uit het feit dat ik ZO nieuwsgierig was dat ik meteen klikte, maak ik op dat ik geen toegang wil tot dat subforum
Dat moet je vooral zelf blijven geloven.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan er mee door, ik ben zelf alleen niet altijd zo leuk (nee geen klagen, ik weet dat het zo is).
Naakte sporters, niks bijzonders.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uit het feit dat ik ZO nieuwsgierig was dat ik meteen klikte, maak ik op dat ik geen toegang wil tot dat subforum
Self-fulfilling prophecy in goed Nederlands.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat moet je vooral zelf blijven geloven.
Ik denk niet dat ik die bloot kan vindenquote:
Nee, maar ik ben gesteld op mijn eetlust en nachtrust, en met mijn willekeurig klikgedrag geen goed ideequote:
Heb je niet wat pics van Strootgod?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die bloot kan vindenIreen Wust heeft wel naakt geposeerd maar die foto kan ik niet vinden, alleen een artikel erover.
Oh heb ik geen last van, horror tijdens het eten, bloot vlak voor het slapen gaan, maakt mij geen zak uit.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben gesteld op mijn eetlust en nachtrust, en met mijn willekeurig klikgedrag geen goed idee
Mmm wil ik die naakt zien?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je niet wat pics van Strootgod?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ik ga even plaatjes zoeken voor in dit topic: http://forum.fok.nl/topic/1831106/1/999#129263313 wat net gekicked werd
Tja het is niet eerlijk he?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
Mannentepels mogen wel, vrouwentepels niet.
Ook zoiets.
Ik zie het probleem niet zoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
Ook zoiets.
ik hou meer van vrouwentepelsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
Ook zoiets.
Leuk ben je weer. Ik ben er bijna vanaf.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:12 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop echt dat jullie griep krijgen.
Niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik zap, maar alle babies lijken toch op elkaar.
Echt zo'n gespierde schone. Mijn vriendje geilt op zo'n andere zwemster, die Femke nog iets. Die is ook al zo breed.quote:
Een witte deken met een roze voorhoofdje...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik zap, maar alle babies lijken toch op elkaar.
Femke Heemskerk is wel lekker.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Echt zo'n gespierde schone. Mijn vriendje geilt op zo'n andere zwemster, die Femke nog iets. Die is ook al zo breed.
Femke Heemskerk. Jouw vriend heeft smaak.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Echt zo'n gespierde schone. Mijn vriendje geilt op zo'n andere zwemster, die Femke nog iets. Die is ook al zo breed.
Heb ik al, en ik heb nog wel vakantiequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:12 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop echt dat jullie griep krijgen.
Als je haar een krullenpruik opzet is het net Jochem Myerquote:
Ja dat gezicht is eigenlijk nog leeg, daar kun je nog van alles aan plakken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je haar een krullenpruik opzet is het net Jochem Myer
Nee ik vind het helemaal een beetje tegenvallenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
Mmm ik vind alleen Freriks niet zo leuk. Oh en Charly Luske ook niet.
Pietertjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
Ik las dat Pieter Derks ook een keer langskomt bij de Slimste Mens, dat wordt lachen.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:18 schreef Tem het volgende:
Beetje gare tandjes alleen maar dat mag de pret niet drukken.
Wist jij dat?quote:
Die bovenste is wel erg Knoop in je Zakdoek.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:36 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja ze heeft ook wel betere foto's.
Doe maar tof met je ranzige broodje.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
ja is een bekend broodje hier in Amsterdam. Broodje halfom.
Heb je het weleens gegeten? Lekker hoor, met wat peper en zout en mosterd. Wit broodje met roomboter.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe maar tof met je ranzige broodje.
Pekelvlees en lever toch, ik kijk nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
ja is een bekend broodje hier in Amsterdam. Broodje halfom.
Laat me raden, Luske?quote:
Ik vind hem al een erg vervelend hoofd hebben om naar te kijken, en als hij dan zijn mond open doet ben ik er wel klaar meequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep. Bij The Voice vond ik hem ook al zo vervelend.
En dat hij toen zo gepushed werd daar werd ik ook helemaal niet goed van.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind hem al een erg vervelend hoofd hebben om naar te kijken, en als hij dan zijn mond open doet ben ik er wel klaar mee
Ik ben afgehaakt, ik kijk dus nergens meer naar momenteel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat hij toen zo gepushed werd daar werd ik ook helemaal niet goed van.
Er is nu ook niks, qua talentenjachtenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt, ik kijk dus nergens meer naar momenteel.
Zoveel wijsheid voor zo een jonge vrouw.quote:
Ik was ook heel blij dat hij niet won.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat hij toen zo gepushed werd daar werd ik ook helemaal niet goed van.
Sinds die Voice dus al niet meer, oh nee wacht ik heb 2 keer gekeken met Uc samen naar die blerbek uit Amsterdam en toen was het klaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is nu ook niks, qua talentenjachtenAlleen The Best Of.
Ik loop een beetje achter, maar zijnze al door de audities?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
Oh ik volg nu wel Americas got Talent dat is best leuk.
Ja en er zijn al acts afgevallen vorige week.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik loop een beetje achter, maar zijnze al door de audities?
Oh okquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en er zijn al acts afgevallen vorige week.
Ze zijn hier ook om de hoek langsgeweest toen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:49 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Zoveel wijsheid voor zo een jonge vrouw.
Volgens mij zei ze trouwens "polities" ipv politieagenten. Ik ga het binnenkort wel een keer terugkijken, legendarische tv.
Ik gadverdamme even met je meequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
Jongens, het zweet loopt langs mijn benen, gadverdamme.
Het waren niet allemaal topshows nee. Lang geleden maar volgens mij waren Woensel en Assen tof en Groningen dacht ik ook.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zijn hier ook om de hoek langsgeweest toen.
Was alleen niet zo'n Topshow met helden als Kees Kankerkachel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:14 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Het waren niet allemaal topshows nee. Lang geleden maar volgens mij waren Woensel en Assen tof en Groningen dacht ik ook.
Zouden zo uit Jiskefet kunnen komen:Kwam deez niet uit Den Haag...ik ga er wel vanuit dat wij de pareltjes hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik heb er geen last van, ik kreeg alleen een ranzige MIquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kwam deez niet uit Den Haag...ik ga er wel vanuit dat wij de pareltjes hebben!
Die bovenste wel ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kwam deez niet uit Den Haag...ik ga er wel vanuit dat wij de pareltjes hebben!
MI?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, ik kreeg alleen een ranzige MI
Mental Imagequote:
Ik heb wel ijsklontjesquote:
Dan moet je er niet om vragenquote:
Ik ben wel oud, ik zweet alleen niet.quote:
Ik zweet wel, nu alleen niet neequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:31 schreef Kentoet het volgende:
Tuurlijk, jullie zweten allemaal niet en wij hebben een lul van 231cm
Het is denk ik 18 graden in mijn woonkamer, als ik dan al moet zwetenquote:
Dat is best koud.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is denk ik 18 graden in mijn woonkamer, als ik dan al moet zweten
Alleen het laatste is waarheid.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:31 schreef Kentoet het volgende:
Tuurlijk, jullie zweten allemaal niet en wij hebben een lul van 231cm
Dan moet je dat vragen.quote:
Ouderquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:33 schreef Specularium het volgende:
Kally is toch ongeveer even oud als Uccie?
Te eerlijk soms jaquote:
Heb jij airco? Oh ik ben jaloers.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is denk ik 18 graden in mijn woonkamer, als ik dan al moet zweten
Nee, zon staat nu te hoog om binnen te schijnen, en ik heb gewoon een ventilator staan. Kan ook warmer zijn, maar ik ben lichtelijk verbrand dus ik ben sowieso warmer nuquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Te eerlijk soms ja
[..]
Heb jij airco? Oh ik ben jaloers.
Ben je altijd zo snel met je oordeel zonder een antwoord af te wachten?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:34 schreef Tem het volgende:
Lekker je airco op 18 zetten terwijl het buiten 693 graden is. Dan weet je zeker dat je gelijk dood bent.
Ik ben nog steeds jaloers hoor, hier is het 30,5 nu. Het voelt net alsof ik de verwarming kei-hoog heb staan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, zon staat nu te hoog om binnen te schijnen, en ik heb gewoon een ventilator staan. Kan ook warmer zijn, maar ik ben lichtelijk verbrand dus ik ben sowieso warmer nu
Ja dat is echt warmquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds jaloers hoor, hier is het 30,5 nu. Het voelt net alsof ik de verwarming kei-hoog heb staan.
Dit klinkt wel een beetje streng.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben je altijd zo snel met je oordeel zonder een antwoord af te wachten?
Welnee, ik vraag je gewoon iets. Volgende keer zal ik er glitters en hartjes bij doen, dan komt het minder streng over.quote:
Kan geregeld worden.quote:
Al dat vel stroopt dan zo op.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
Kut ik bedenk net dat ik mijn nieuwe spijkerbroek nog wil passen, maar die ga ik niet aankrijgen met die plakbenen.
Aha, the plot thickens.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks, alles is op en ik koop nu even niets meer.
Uh nee. Gewoon aan de Rivella.quote:
Je wil zeggen dat als ik wel aan de wijn zit ik niet sjaggerijnig ben?quote:
OProgje.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:51 schreef OProg het volgende:
Ook maar weer eens hier.
Met een La Trappe dubbel om het uit te houden.
Holaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:51 schreef OProg het volgende:
Ook maar weer eens hier.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:51 schreef OProg het volgende:
Ook maar weer eens hier.
Dat lijkt me een goede reden om bier te kopen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:52 schreef Kentoet het volgende:
Ik heb 2 blikken bier gekocht omdat we het hier laatst over alcohol hadden.
Klopt, normaal denk ik daar niet aan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede reden om bier te kopen. [ afbeelding ]
Ja, want zij zijn het zonnetje in huisquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga maar weer huilen in een hoekje denk ik.
quote:
Dan wil ik je weleens meemaken als je sjaggerijnig bent, sjongejonge.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een stralende zon.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]met dit weer een marathon lopen in een sneeuwpak vind ik meer genot
Ik dacht al iets te horen toenstraks, maar ik weet het niet zeker, kan ook een vliegtuig geweest zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:56 schreef OProg het volgende:
Vanavond onweer zie ik. Zou verdomme eens tijd worden.
Tsja, hopelijk heeft zomergasten weinig overlap met het WK zwemmen, ik kijk toch wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]met dit weer een marathon lopen in een sneeuwpak vind ik meer genot
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens iets gevonden wat niet gelijk is
Oh in zomergasten, dat kan wel aardig zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, hopelijk heeft zomergasten weinig overlap met het WK zwemmen, ik kijk toch wel.
Carice, die intellectueel ging doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien wordt zondag de Carice topshow wel verslagen. Mijn allereerste zomergasten.
Dat was echt de unieke topshow. Nooit zo'n genot gehad voor de TV.quote:
Uh, okéquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk, dames en meisjes, zo klopt het.
Deed het pijn?quote:
Bah bah bahquote:
quote:
Nee dat is als hij denktquote:
Kan hij dat dan?quote:
Nee, daarom doet het zo'n pijnquote:
Duidelijk.quote:
Dat is een ideale instapper voor zomergasten, toch? Dat is namelijk mijn maatstaf voor elke uitzending.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Carice, gadverdamme.
En lach me maar weer uit, makkelijk he? Ouwe vrouwen pesten.
Dat wel, dan kan het alleen maar beter worden. Nou ja wie weet gaan we een stukje uit GoT zien.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een ideale instapper voor zomergasten, toch? Dat is namelijk mijn maatstaf voor elke uitzending.
Ja iemand moet het niveau van peppie en kokkie toch opkrikkenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:08 schreef Tem het volgende:
Plien en Bianca zijn weer bezig, dames en heren.
Bed en breeksnel?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Het programma wat nu is, is ook best leuk. Elkaars hotel beoordelen.
Ik wilde net zeggen dat we alleen nog maar warmdraaien.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja iemand moet het niveau van peppie en kokkie toch opkrikken
Het podium is geheel aan jullie. Ik ga er eens lekker voor zitten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een toeftoef, aldus Charly Luskequote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat. Rijden in een tuktuktof lijkt me dat.
Shit is aan nu.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pak een douche en wat zeep danquote:
Nou heb ik geen zin meerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Het podium is geheel aan jullie. Ik ga er eens lekker voor zitten.
Ligt er aan, waarin?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |