18 maanden verplichte drugsbehandeling..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezelf met benzine overgieten, gezellig
Je zal wel een akelig branderig gevoel gaan krijgen. Wat dan weer niets met warmte te doen heeft.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
Zou je het minder warm krijgen als je je met benzine overgiet? Zonder aan te steken dan he?
Ik zou bijna alles proberen nuquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je zal wel een akelig branderig gevoel gaan krijgen. Wat dan weer niets met warmte te doen heeft.
Maar probeer het maar eens.
Ik heb een bakje water en een natte theedoek naast me.quote:
Mijn haar is nat en hangt over mijn rug, maar nog heb ik het heet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb een bakje water en een natte theedoek naast me.
Moet ik toch wat anders verzinnen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe maar geen benzine.. krijg je hele droge rode huid van.. net als zonnebrand.
Je moet toch ergens je bier neerzetten als je op je vingers naar de vrouwen wilt fluitenquote:
quote:jurylid Janny van der Heijden over de tv-zomerhit 'Heel Holland Bakt'
Ik mocht ze niet meenemen, maar misschien volgende week.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:04 schreef Tem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok genoeg irritante spoilersOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
29equote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wanneer begint VI eigenlijk weer?
Of komt het nooit meer goed tussen Genee en Derksen?
Ik zie net een aankondiging, volgens mij de 29equote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wanneer begint VI eigenlijk weer?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie net een aankondiging, volgens mij de 29e
Hun relatie is puur zakelijk, al een hele tijd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik weet niets van voetbal, maar zelfs ik kijk het weleens, gewoon omdat het leuk is.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Zal het niet vaak zeggen maar: topshow!
Derksen stormde zakelijk weg tijdens hun live uitzending?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hun relatie is puur zakelijk, al een hele tijd.
Ga je dit jaar ook meedoen aan de voetbalmanager van fok! ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niets van voetbal, maar zelfs ik kijk het weleens, gewoon omdat het leuk is.
Hij zat ook bij TdJ dus dat zal wel weer opgelost zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Derksen stormde zakelijk weg tijdens hun live uitzending?
Dat was net even iets anders dan het feit dat ze elkaar buiten de uitzending nooit spreken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als een soort wetenschappelijk onderzoek dat je zonder enige kennis ook punten kan scorenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ga je dit jaar ook meedoen aan de voetbalmanager van fok! ?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je de beste spelers kiest win je.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als een soort wetenschappelijk onderzoek dat je zonder enige kennis ook punten kan scoren
Geen idee hoe dat werkt
Heb alleen maar naar deMart gekeken deze TdFquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij zat ook bij TdJ dus dat zal wel weer opgelost zijn
TdJ was beter dan vorig jaar hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb alleen maar naar deMart gekeken deze TdF
Bij mij zijn die zaken duidelijk: deMart wint van Genee en Roelvink, maar VI wint duidelijk van Sjek
Ik heb beide gekeken, maar Mart echt voor de Tour, TdJ voor de randzaken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb alleen maar naar deMart gekeken deze TdF
Bij mij zijn die zaken duidelijk: deMart wint van Genee en Roelvink, maar VI wint duidelijk van Sjek
Het is toch ook om het gat te vullen tot de volgende Tour, dat voetbalquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah leuk! Val een beetje in een gat na de TDF.
Hij zal deze week weer van start gaan op fok!. Ze zijn alleen nog even bezig de juiste prijzen bij de juiste spelers te verzinnen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als een soort wetenschappelijk onderzoek dat je zonder enige kennis ook punten kan scoren
Geen idee hoe dat werkt
Daar heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah leuk! Val een beetje in een gat na de TDF.
Lol, het TdF subforum was inderdaad jouw 2de huis de afgelopen maandquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last vanZaterdag san sebastian en weer F1 gelukkig, en zondag WK Zwemmen.
Verder behelpen en hiite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |