De buien vinden het zeker te warm met 32.2 graden. Oss/Heesch krijgen nu flink wat regen zo te zien..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:31 schreef DemonRage het volgende:
Hmmm.... Eindhoven heeft deze keer ook een onweersschild.
Op de radar zijn vrij solide neerslagkernen te zien, maar de ene is 30km ten N van Eindhoven, een andere 30km ten O van Eindhoven en weer een andere 30km ten Z van Eindhoven.
mooiquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nou, ik post em ff nog een keer(was laatste post in vorige topic)
Heb net deze gemaakt. Het was een prachtig aambeeld alleen toen ik een plekje zocht om een foto te maken leek ie alweer wat te zijn ingestort.
[ afbeelding ]
In het noorden van Oss is het nog droog en zonnig. Ik hoorde al wel dat het in Nistelrode flink tekeer gaat.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:37 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
De buien vinden het zeker te warm met 32.2 graden. Oss/Heesch krijgen nu flink wat regen zo te zien..
Het blijft daar lang hangen inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:46 schreef Resistor het volgende:
En die bij Amersfoort hebben ze de kraan dichtgedraaid lijkt het wel. Geen druppel een paar km naar het noorden
Prachtige foto.quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Prachtige foto.
Nog een beetje bewerkt?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Prachtige foto.
Nog een beetje bewerkt?
De buien kruipen wel dichterbij.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:55 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Live beeld vanuit Eindhoven, kijkend richting zuid-oost.
Meer een knipoog. Het was niet negatief bedoeld.quote:
LOLquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:58 schreef fotostarter het volgende:
Heel wijchen verzuipt. Jezus regen van 3 maanden
Mobiele telefoon opnamen, met zwaar overdreven bewerking, wat alle toch al geringe textuur uit de foto haalt en bak ruis versterkt. Nee sorry maar ik vind het niks.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Meer een knipoog. Het was niet negatief bedoeld.
En ik vind die wolk op de foto echt mooi.
Je hebt er de ballen verstand van of nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:02 schreef practics het volgende:
[..]
Mobiele telefoon opnamen, met zwaar overdreven bewerking, wat alle toch al geringe textuur uit de foto haalt en bak ruis versterkt. Nee sorry maar ik vind het niks.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:06 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Je hebt er de ballen verstand van of niet?
Stuur es door naar Nijmegen aub?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:58 schreef fotostarter het volgende:
quote:
Ik ga niet heel dat artikel lezen dus laat maar zien wat er nou zo relevant is.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:32 schreef cynicus het volgende:
[..]
De artikelen van Lockwood ZIJN relevant want Elliott claimt duidelijk op basis van Lockwood dat er wellicht een kleine ijstijd aan zit te komen en omdat die de peer-review gepubliceerde meningen van Lockwood zijn.
Wie echter de publicaties van Lockwood leest weet dat de claim van Elliott simpelweg onzin is. Ik heb je twee recente publicaties van Lockwood gegeven, toon nu asjeblieft aan waar Lockwood stelt dat een nieuw Maunder Minimum tot een nieuwe kleine ijstijd zou leiden.
[..]
Opmerken dat Elliott geen aantoonbare kennis van zaken heeft is geen ad hominem maar een relevant feit. De opmerking dat een significant deel van de mensen die met pensioen gaan hun wetenschappelijke methoden achterwege laten en 'met emeritus gaan' is trouwens ook een bekend fenomeen. If it walks like a duck enz.
[..]
De zon is één van de factoren die invloed heeft op de temperatuur. Als je enigzinds op de hoogte bent van de literatuur op dat gebied dan blijkt dat de correlatie tussen zon en temperatuur de laatste 30 jaar compleet zoek is. En daar is ook een fysisch algemeen aanvaarde verklaring voor, namelijk de sterk toegenomen hoeveelheid broeikasgassen.
In de wetenschappelijke literatuur zijn vrijwel geen publicaties te vinden die claimen dat een nieuw Maunder Minimum tot een nieuwe kleine ijstijd zou leiden. Sterker nog, verreweg de meeste studies die daar over gaan stellen dat een nieuw Maunder Minimum een zeer kleine invloed zou hebben op het wereldklimaat. In de orde van <10 jaar broeikasgasuitstoot. Zie mijn tweede link in m'n vorige post, daar wordt een hele rits van die publicaties samengevat.
Jah... ligt allemaal net ten oosten van ons. Maar als dit vannacht zo doorgaat dan hebben we wel een mooie vuurwerkshow in de oostelijke hemel.quote:
Kan me twee jaar geleden nog goed herinneren. Keiharde windstoten, rolwolk, groene lucht. Hopelijk maken we dat deze zomer ook nog een keer meequote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:19 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Jah... ligt allemaal net ten oosten van ons. Maar als dit vannacht zo doorgaat dan hebben we wel een mooie vuurwerkshow in de oostelijke hemel.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:58 schreef fotostarter het volgende:
Ik woon vlakbij Wijchen (en Nijmegen) en het heeft hier net een beetje gerommeld en een minuut of 5 gestippeld. Dat was het. Grappig dat het een paar kilometer verder blijkbaar wel flink geregend heeftquote:
Vorig jaar nog op 15 augustus rond half 10 's avonds, toen kwam er onweersbui met ontzettend veel bliksemflitsen over Eindhoven heen (radarbeeldje van toen).quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:23 schreef M51 het volgende:
[..]
Kan me twee jaar geleden nog goed herinneren. Keiharde windstoten, rolwolk, groene lucht. Hopelijk maken we dat deze zomer ook nog een keer mee
Grenskant. Kleve/Kranenburg.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:27 schreef _Flea_ het volgende:
Welk gedeelte van Nijmegen. Ik woon in Lindenholt en heb een beetje gerommel en wat regen.
Volgens mij zag ik jouw nickname vandaag op de twitterpagina van Caiway (quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:27 schreef IntenSiVuS het volgende:
Zit nu in westelijk malden en buiten een beetje regen is het nog "rustig" al hoor ik de donders om me heen
Dat kan 'm ook zijn geweest. Niet normaal hoe hard het toen tekeer gingquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Vorig jaar nog op 15 augustus rond half 10 's avonds, toen kwam er onweersbui met ontzettend veel bliksemflitsen over Eindhoven heen (radarbeeldje van toen).
Dat was gister inderdaad jahquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jouw nickname vandaag op de twitterpagina van Caiway () voorbijkomen.
Die naam kwam me erg bekend voor, maar ik wist niet meer waarvan, tot net dus.quote:
Mwah... wat is snel. In heel Limburg is het al afgekoeld naar 25°C, terwijl het hier in Eindhoven nog dik 31°C is. De buien lopen dan ook precies op de grens van Brabant en Limburg.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het koelt echt rete snel af naar mijn gevoel buiten. Sneller dan gister op dit tijdstip.
Je kan op de radar ook goed zien hoe lokaal het wasquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Ik woon vlakbij Wijchen (en Nijmegen) en het heeft hier net een beetje gerommeld en een minuut of 5 gestippeld. Dat was het. Grappig dat het een paar kilometer verder blijkbaar wel flink geregend heeft
Lekker aan het prutsen dus..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die naam kwam me erg bekend voor, maar ik wist niet meer waarvan, tot net dus.
Vandaag heeft het weer een groot deel van de dag platgelegen.
we hadden 4 druppels netquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
ah rot op man, arnhem pist weer naast de pot. ben wel klaar met dit topic op deze manier
Ruilen? 33 graden binnen 29.5 buitenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Tis binnen nu warmer dan buiten. Binnen 26, buiten 24 ofzo..
Ondanks geen regen hier, wel afkoeling men!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Al vanaf kwart voor 7 is dat beeld ongeveer zo. Wie heeft 't forcefield van breda meegenomen?
Ligt hier in Eindhoven denk ik...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Al vanaf kwart voor 7 is dat beeld ongeveer zo. Wie heeft 't forcefield van breda meegenomen?
Dat zeer zeker, heb de boel tegen elkaar open gezet en EINDELIJK waait het hier nu lekker door.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ondanks geen regen hier, wel afkoeling men!
Jaloers! ruilen ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Tis binnen nu warmer dan buiten. Binnen 26, buiten 24 ofzo..
Ik heb mn raam op een kiertje open en het komt nog steeds bijna allemaal naar binnen toequote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:49 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik kan de deur niet open doenMaar dat kan na de buien nog wel
En Spakenburg, mooi te zien dat wij niets haddenquote:
Denk weinig kansquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:50 schreef Guanabana het volgende:
Zou er in omgeving Den Haag nog iets gebeuren vandaag?Ik snak naar regen en koelte.
Moet je bij Eneco zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:50 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nouja dat apparaatje wil ik op zich wel
Maar zo te zien is het in Den Haag wel al een stuk koeler dan in Amsterdam.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk weinig kans
Ik wacht er ook op..... maar denk dat we alleen wat regen druppeltjes krijgen.
We houden ze hierquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Mwah... wat is snel. In heel Limburg is het al afgekoeld naar 25°C, terwijl het hier in Eindhoven nog dik 31°C is. De buien lopen dan ook precies op de grens van Brabant en Limburg.
Ja het is zeker afgekoeld hier. En het ging echt snel. Heb nu weer alle ramen opengezet. Binnen een half uur van 28.0 naar 26.5 !!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar zo te zien is het in Den Haag wel al een stuk koeler dan in Amsterdam.
Alles staat tegen elkaar open hier, maar als het buiten nog 28 graden is en er bijna geen wind staat zal het binnen niet snel koeler worden.
Ik had ook een brief gekregen of ik dat ding wilde hebben, ga gelijk ff inloggenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:53 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
[..]
Moet je bij Eneco zijndie smeren je in dit geval een leuke gadget aan.
Neeeee, zeg dat nu niet,quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:59 schreef Stephan5 het volgende:
Het westen kan het morgen wel schudden met de buien. Een kleine bui ok, maar niet meer dan dat... stellen we het toch uit tot vrijdag, en op vrijdag weer tot zondag...
Goeie vraag. Volgens de definitie van het KNMI wel:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
Als het vannacht om 0.01 in De Bilt 25.0 of meer is, telt dat ook gewoon neem ik aan voor de hittegolf?
Een dag duurt van 0-24 uur. En in die periode wordt het maximum gemeten.quote:Ten minste vijf dagen achtereen waarop de maximumtemperatuur 25,0 şC of meer bedraagt (zomerse dagen); waarbij ten minste op drie dagen de maximumtemperatuur 30,0 şC of meer bedraagt (tropische dagen). Deze temperaturen worden op anderhalve meter boven het maaiveld gemeten in een zogenaamde weerhut.
Met de huidige stroming denk ik het van niet. Tevens zal ding ook met een uurtje wel gaan oplossen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:59 schreef Martinovibes het volgende:
Er plopt een buitje in West Vlaanderen de lucht in met koers richting Zeeland/Zuid Holland , ff in de gaten houden , who knows
Ik ook... maar de realiteit is vrij hard zoals het er nu naar uitzietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neeeee, zeg dat nu niet,ik wil ook regen en onweer
zei ik netquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:00 schreef Poeke het volgende:
10 graden verschil tussen Eindhoven en Weert.
[ afbeelding ]
Nou lekker danquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:59 schreef Stephan5 het volgende:
Het westen kan het morgen wel schudden met de buien. Een kleine bui ok, maar niet meer dan dat... stellen we het toch uit tot vrijdag, en op vrijdag weer tot zondag...
Het is hier waar ik woon gewoon het meest fris op dit moment van heel het land. WTF!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:00 schreef Poeke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het. De vorige keer dat er noodweer vanuit Frankrijk over het westen heen zou trekken, kreeg het oosten en de noordzee de volle laag. Geen druppel regen toen gezien.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:01 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Ik ook... maar de realiteit is vrij hard zoals het er nu naar uitziet
Tot nu toe niet nee. Buien ontstaan lokaal en blijven dan hangen omdat er totaal geen stroming staat.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:03 schreef Dichterbijer het volgende:
Volgens mij krijgt Eindhoven vandaag helemaal geen regen... onweer... of wat dan ook...
De koelte is nu ook deze kant op gekomen. Lijkt wel een "glazen front" uit het oosten, want nog steeds geen onweer.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:00 schreef Poeke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:21 schreef Ajaxfan het volgende:
Zeg laten jullie nog wat over voor de Randstad?Het is hier een beetje erg klam....
Sterker nog... ze lijken in te storten en te verdwijnen volgens de radar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:31 schreef YogaLove het volgende:
Gaan die buien nou nét langs Eindhoven af?![]()
Wel heerlijk die wind.
Zoals wel vaker bij noodweer.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik krijg de indruk dat collectief besloten is dat de randstad de komende dagen nog géén regen gaat krijgen
Ach, naar het oosten verhuizen geeft ook weer zoveel gedoequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Zoals wel vaker bij noodweer.Het is ook echt compleet windstil hier nu.
had ik al gedaan, nu verzuipen zequote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:34 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Sterker nog... ze lijken in te storten en te verdwijnen volgens de radar.
Leuke wolkjes.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:34 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Check het zelf
http://www.vvvbreda.nl/ajax/prinsenkade_stream.ajax.php
En heeft verdomt weinig zin. Binnen temp van 32.7 op meter hoogte en buiten op anderhalf meter 27.8quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, naar het oosten verhuizen geeft ook weer zoveel gedoe
Die extrapolatie werkt niet bij stationaire buien.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef Dichterbijer het volgende:
Wtf? Op Buienradar lijken de buien recht om te keren en op EIndhoven af te komen.... :|
http://www.buienradar.nl/inzoom?lat=51.45&lon=5.47
Hmmmm, maar in mijn beleving hebben zowel Arnhem als Amersfoort de afgelopen jaren meer omhoogschietende putdeksels gehad dan Amsterdam.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:42 schreef practics het volgende:
[..]
En heeft verdomt weinig zin. Binnen temp van 32.7 op meter hoogte en buiten op anderhalf meter 27.8
Met windsnelheid waar je om moet janken...
Is daar altijd erg als het hard regent ja. Stroomt vaker vanalles over.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:46 schreef kaputwiehund het volgende:
Net even een ritje door groesbeek, bij Nijmegen. Drijvende putdeksels. Nog even een boom van de weggetrokken. Het regenwater staat nu tot in mijn bilnaad. Maar even douchen
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm, maar in mijn beleving hebben zowel Arnhem als Amersfoort de afgelopen jaren meer omhoogschietende putdeksels gehad dan Amsterdam.
Lekker, zwemmen op straatquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:48 schreef DemonRage het volgende:
Ik zag ergens een plaatje van Deurne (ligt bij Helmond) voorbij komen:
klik voor plaatje
Ver van mijn bed show.![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:49 schreef practics het volgende:
[..]Dat het oosten noemen. Dan woon ik zeker in Duitsland
Dan plaats ik jou in de Noordzeequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker, zwemmen op straat
[..]Alles voorbij Naarden is voor mij al het Oosten, jij zou ook heel goed in Japan kunnen wonen
Yeh, is het tenminste een stuk koeler dan 4 hoog in Amsterdamquote:
Het is daar gemiddeld al stuk koeler dan het echte oosten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yeh, is het tenminste een stuk koeler dan 4 hoog in Amsterdam
True, kan ik mij nog herinneren toen ik in Enschede moest werken. Ik blijf wel gewoon hier, en gun het echte Oosten dan maar een paar buitjes meerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:57 schreef practics het volgende:
[..]
Het is daar gemiddeld al stuk koeler dan het echte oosten.![]()
Met zee wind is het daar 22-24 graden en gaan wij gewoon dood met 30 graden.
Ja leuk gezicht. Maar toen kwam het in Den Bosch.. aaahhh omkeren!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:56 schreef YazooW het volgende:
Lichte regen in Den Bosch.
Mooi om te zien hoe een deel van dat buiengebied ten oosten van Den Bosch opeens naar het westen schoot het laatste half uur.
Ja inderdaad, paar druppeltjes gevallen maar dat was het dan ook wel. Gelukkig wel een lekker windje nuquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:03 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja leuk gezicht. Maar toen kwam het in Den Bosch.. aaahhh omkeren!!!
heerlijk nu die 21 graden, vrees wel dat het broeierig wordt morgenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:04 schreef MaLo het volgende:
Ik wil ook wel regen en onweer, kan wel wat afkoeling gebruiken. Voel me geradbraakt na weer een dag klussen in de hitte
Wowquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Weert:
Beetje veel water hier
[ afbeelding ]
Wil degene die de stoep heeft meegenomen deze zsm retourneren?
[ afbeelding ]
Oh, joy!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wow
Hierzo (omg Zwolle) begint het net ietwat te regenen.
Kekke laarsjes.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:08 schreef YazooW het volgende:
Staat daar nou iemand met zijn/haar sokken in het water?
Mooiquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Weert:
Beetje veel water hier
[ afbeelding ]
Wil degene die de stoep heeft meegenomen deze zsm retourneren?
[ afbeelding ]
Jij snapt hem.quote:
Godverquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:48 schreef DemonRage het volgende:
Ik zag ergens een plaatje van Deurne (ligt bij Helmond) voorbij komen:
klik voor plaatje
Ver van mijn bed show.![]()
nou ik denk dat die overlast in weert en Venray niemand leuk vind. Onweersbui tot daar aan toe....quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik stop maar met het kijken in dit topic. Wát een fucking deceptie elke keer![]()
Het regent nuquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, joy!![]()
![]()
In ieder geval niet voor niets m'n zonnescherm omhoog getrokken
Vorig jaar herfst een mooi aambeeld op de foto gezet:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nou, ik post em ff nog een keer(was laatste post in vorige topic)
Heb net deze gemaakt. Het was een prachtig aambeeld alleen toen ik een plekje zocht om een foto te maken leek ie alweer wat te zijn ingestort.
[ afbeelding ]
Temperatuur 26.5 °C Windchill 26.5 °Cquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hier nog fucking 26 graden. Ik wil ook regen en verkoeling..
Jeetje, jammer dat je het (nood)weer niet zo kan regelen dat we iedereen wat geven en tevreden houden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:19 schreef Boogyman_2 het volgende:
[..]
http://www.limburger.nl/a(...)aaien_weg_op_camping
Je haat me echt, hè?quote:
Nee juist niet <3quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Je haat me echt, hè?![]()
Kreeg net al een buienalarm, ik hoopte al dat hij het dit keer bij het juiste eind had
JANNES!quote:
Ik wist dat wel natuurlijk, maar toch twijfelde ik een beetjebeetje meerquote:
Ik moest rennen om de dakramen enzo verder dicht te doen, ging best hard.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wist dat wel natuurlijk, maar toch twijfelde ik een beetjebeetje meer. HUP! ALLEMAAL!!1
Hier nog steeds droog overigens, bizar op zo'n korte afstand...
*zet polonaise in*quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
JANNES!
Die handjes die handjes!
JAlalalalllalalala!
Hmm, balen...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moest rennen om de dakramen enzo verder dicht te doen, ging best hard.
Zo te zien trekt het meer naar het noorden toe.
Ik pak m'n sjaaltje erbij!quote:
Dat hebben we net acht maanden lang gehad.quote:
Touchéquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat hebben we net acht maanden lang gehad.
Ik ga er niet over liegen, het regent lekker door daarquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:34 schreef knep het volgende:
[..]
Precies door dat gebied met die 51 mm heen gereden daarstraks.
Je mag wel wat minder hard blazen, de lucht trekt weer helemaal open...quote:
Goede kachel!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:56 schreef alors het volgende:
De buurman heeft de terraskachel aan, het is nog steeds 25+ graden!
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:56 schreef alors het volgende:
Nog een uurtje en dan zal ie er wel zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:04 schreef zoem het volgende:
Ik ben benieuwd naar de Estofexkaart voor morgen. Severeweatheroutlook geeft zuid en zuid-oost code geel.
Kees Kankerkachel is jouw buurman?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:56 schreef alors het volgende:
Was het maar zo'n feest. Beetje chillen in D'n Overkant met Ruud en Huubke.quote:
Is al ingekakt. Was vooral ten zuiden van Apeldoorn/Zutphen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:13 schreef Evertjan het volgende:
hier op de Veluwe is het nog rustig met het onweer
Gezien het lekkere weer zal Estofex wel weer aan de BBQ zittenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog een uurtje en dan zal ie er wel zijn
Meestal rond 2300 toch.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:26 schreef zoem het volgende:
[..]
Gezien het lekkere weer zal Estofex wel weer aan de BBQ zitten
Dat is dan allemaal ten westen van venlo voorbij getrokken.quote:
Nee, goed.. dat is inderdaad het andere uiterste. Dat wil denk ik helemaal niemand. Het is alleen jammer dat ik elke keer helemaal lekker gemaakt word (of ik maak mezelf lekkerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou ik denk dat die overlast in weert en Venray niemand leuk vind. Onweersbui tot daar aan toe....
Daar is het dan ook (vaak) koeler. Wel flink warmte-eilandje in flevolandquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En in het westen weer helemaal nikkes nakkes nada....
Hier 2 graden koelerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
OK, inmiddels bijna 3 uur woonkamer deur dicht gehad, alles tegen elkaar open gezet, maar met 28 graden buiten en geen wind koelt het niet af. Ik sluit de boel maar weer, dan kunnen de katertjes gewoon weer de woonkamer in.
Heb ik ook maar ik zit op een zolderkamer (komt u maar met die grappenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:54 schreef zoem het volgende:
Hier een ventilator voor het open raam gezet, helpt aardig.
Een eckte FOK!kerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb ik ook maar ik zit op een zolderkamer (komt u maar met die grappen) en de warmte blijft hier zo lang hangen
Binnentemperatuur 3 uur terug 28,5, nu 28,5 buiten temperatuur 3 uur terug 28,2 nu 22,3.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier 2 graden koelervan 28 naar 26
Het is nu zelfs 25,5 binnenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Binnentemperatuur 3 uur terug 28,5, nu 28,5 buiten temperatuur 3 uur terug 28,2 nu 22,3.
Ik ga denk ik zo maar slaapzakkie naar het balkon trekken
Echt, windkracht één kan ik het hier niet eens noemen. Bijna windstil.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is nu zelfs 25,5 binnen
LOL, waar woon jij ergens dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt, windkracht één kan ik het hier niet eens noemen. Bijna windstil.
Deze *&^@# apartementen zijn zo goed geïsoleerd dat ik deze weken genoeg warmte opbouw om de winter weer door te komen
Amsterdam, lat/lng via dmquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
LOL, waar woon jij ergens dan?
Wow!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:14 schreef Boogyman_2 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)campinggasten__.html
Gezellig op de camping jongens, want dat is zooooo leuk en gezelligquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:14 schreef Boogyman_2 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)campinggasten__.html
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:19 schreef alors het volgende:
Nou het blijft gewoon dik boven de twintig graden buiten en het is windstil, voor het eerst dat ik me kan herinneren. Nouja ik slaap wel prima met hitte, maar frisse lucht was wel fijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Warm he?"Koude rillingen, dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Hoe zit dat eigenlijk met muggen? Daar nog veel last van?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:36 schreef pietkanarie het volgende:
Pfff, ik ga maar even buiten afkoelen... 29 graden in huis is niet echt lekker.
Nog geen muggen gesignaleerd. Dus je zou het kunnen proberen. Best een goed idee eigenlijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:37 schreef practics het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met muggen? Daar nog veel last van?
Anders pak ik tuinstoel en ga ik buiten pitten
Extreem veel gespot hier even het raam of de deur open en er zitten er weer 10.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:37 schreef practics het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met muggen? Daar nog veel last van?
Anders pak ik tuinstoel en ga ik buiten pitten
Heb je daar weer last vanquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:01 schreef DemonRage het volgende:
Vang een libelle en laat 'm los in je kamer. Die beestjes eten muggen.
Zal meevallen. Die gaan vast niet irritant rond je kop vliegen, want ze hebben het niet op je bloed gemunt. Denk dat ze eerder op een rustig plekje blijven zitten.quote:
Heb je ze wel eens in huis gehad? BRRRRZZTZZTTTT!!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:15 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zal meevallen. Die gaan vast niet irritant rond je kop vliegen, want hebben het niet op je bloed gemunt. Denk dat ze eerder op een rustig plekje blijven zitten.
Ook bloedirritant, maar maken een stuk minder lawaaiquote:
Dan maar spinnenquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:17 schreef DemonRage het volgende:
Neuh... een ander alternatief is een dikke, hongerige pad. Maarjah als dat beest met z'n volle gewicht op je gezicht springt omdat er een mug rondvliegt dan ben je wel meteen weer wakker.
Dat lijkt me dan wel weer geniaal! Dat je dan jezelf compleet lens slaat in een half-wakkere staat en de volgende dag vol trots een gebroken neus kan laten zien met de mededeling dat je een pad geplet hebtquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:17 schreef DemonRage het volgende:
Neuh... een ander alternatief is een dikke, hongerige pad. Maarjah als dat beest met z'n volle gewicht op je gezicht springt omdat er een mug op je neus zit dan ben je wel meteen weer wakker.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:17 schreef DemonRage het volgende:
Neuh... een ander alternatief is een dikke, hongerige pad. Maarjah als dat beest met z'n volle gewicht op je gezicht springt omdat er een mug op je neus zit dan ben je wel meteen weer wakker.
Als je het wel ooit gaat doen: pics.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:22 schreef minthy het volgende:
Ik denk teveel na en zie dat soort dingen voor me...
Is goed, maar dan wel via de Instaweather-app om het op Facebook te posten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je het wel ooit gaat doen: pics.
Ik ben er met de ramen open zetten in geslaagd om het van 26,5°C naar 22,5°C af te koelenquote:Op woensdag 24 juli 2013 06:52 schreef Asgard het volgende:
Op dit moment 29.5 graden in huis bij ons.
aaand it's gonequote:
"Like"quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Is goed, maar dan wel via de Instaweather-app om het op Facebook te posten.
Gewoon, om iedereen te stangen
Nou die Level 1 van gisteren zullen ze in Weert en omstreken (zoals op die camping) de volgende keer wel serieus nemenquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:56 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat alles
K wacht vrijdag wel af..
quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Is goed, maar dan wel via de Instaweather-app om het op Facebook te posten.
Gewoon, om iedereen te stangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |