Ja ik heb volgens mij ook ooit een zo'n testverpakking caseine gekregen van Body&Fitshop en daar was het wel gewoon poeder zeg maar. Misschien ligt het wel gewoon aan XXL nutrition? Verder vind ik het absoluut fijner dan whey, even een scoop met 2 eitjes en een geprakte banaan mengen, minuutje of 2 in de magnetron en zo'n heerlijk cakeje + niet zo kurkdroog als bij whey het geval is...)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow? Ik heb daar geen last van. Het mengt iets moeilijker dan whey, maar ik doe eerst een beetje water of melk in m'n shaker, dan een scoop caseine, en dan de rest vullen en shaken maar.
Klinkt erg raar als het plakkerig is.
Waren die van XXL ook zakjes?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:27 schreef Virtud het volgende:
[..]
Ja ik heb volgens mij ook ooit een zo'n testverpakking caseine gekregen van Body&Fitshop en daar was het wel gewoon poeder zeg maar. Misschien ligt het wel gewoon aan XXL nutrition? Verder vind ik het absoluut fijner dan whey, even een scoop met 2 eitjes en een geprakte banaan mengen, minuutje of 2 in de magnetron en zo'n heerlijk cakeje + niet zo kurkdroog als bij whey het geval is...)
Algemeen bekend.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:10 schreef Klokov het volgende:
Ik lees net dat het dragen van een mobiele telefoon in je broekzak je T-levels verlaagd en ook de kwaliteit en hoeveelheid van je sperma.
Fatsoenlijk bron graag.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Algemeen bekend.
Telefoon naast je hoofd houden kan weer je hersenen beïnvloeden etc.
Conclusie: Al die 16 jarige arrogante pocket madonna's roeien zichzelf uit op deze manier.
aangepastquote:
2008quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)htrust-negatief.html
Ik heb het eerder ook wel ergens gelezen. Na wat zoeken de volgende bronnen gevonden:quote:
Je lijkt wel een fucking leraar op school manquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
2008
En het gaat niet niet om je bewering....
Je lult in de ruimte, daarom krijg je zulke reakties. Als je nou met een echt bron komt ipv ongefundeerd gezeik neemt iemand je misschien serieus.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je lijkt wel een fucking leraar op school man
"Nee dat staat mij niet aan"
"Nee die is ook niet goed"
"Nee dat is ook niet de bedoeling"
"Nee waarom doe je nu niet gewoon wat ik van je vraag"
"Nee waarom moet het weer anders?".... yah.. trauma's
Het is niet ongefundeerd... ik had er alleen geen bron bij vermeld.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je lult in de ruimte, daarom krijg je zulke reakties. Als je nou met een echt bron komt ipv ongefundeerd gezeik neemt iemand je misschien serieus.
Mis ik iets, of staat er niks over mobiele telefoons?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb het eerder ook wel ergens gelezen. Na wat zoeken de volgende bronnen gevonden:
• http://www.academicjournals.org/AJBR/PDF/pdf2011/Feb/Sarookhani%20et%20al.pdf (sperm &T-levels)
• http://www.neurosciencesjournal.org/PDFFILES/Aug10/03Effects20102359.pdf (sperm &T-levels)
Over het slapen met mobiele telefoons kan ik zo snel niks betrouwbaars vinden.
Wat proberen ze hier nu precies te zeggen? Wat is A-range power density?quote:An investigation was made of 8-hour EEG tracings of sleeping humans exposed to the electromagnetic field of a GSM-standard mobile phone. To analyze the EEG-patterns, manual scoring, nonlinear dynamics, and spectral analysis were employed. It was found that, when human beings were exposed to the electromagnetic field of a cellular phone, their cerebral cortex biopotentials revealed an increase in the a-range power density as compared to the placebo experiment. It was also found that the dimension of EEG correlation dynamics and the relation of sleep stages changed under the influence of the electromagnetic field of a mobile phone.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mis ik iets, of staat er niks over mobiele telefoons?
Mja.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:33 schreef Klokov het volgende:
[..]_! De hyperlinks verkeerdom gezet:
• http://www.academicjourna(...)okhani%20et%20al.pdf (sperm &T-levels)
• http://www.neurosciencesj(...)3Effects20102359.pdf (sperm &T-levels)
Ik weet niet hoor. Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat het niet zo is. Maar ik heb nog nooit een echt betrouwbaar onderzoek gezien hierover.quote:Key words: Mobile phone, 950 MHz EMF, rabbits, sex organ, adrenal function.
Okee. Geen idee. Ik ken het niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:45 schreef Virtud het volgende:
[..]
Nee, zo'n (kleine) zwarte pot van XXL.
Wat dacht je van gewoon weer gaan trainen? Misschien raak je 0,01% dan wel weer kwijt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:45 schreef Push. het volgende:
Even jullie mening nodig. Beetje aangekomen op vakantie. Wel richting een vetpercentage waar ik niet meer tevreden mee ben (~13%). Moet over anderhalve week ook weer lean zijn voor voetbal. Maar ik wil ook massa pakken. Zal ik een kleine cut doen, of recomposition? Want ik wil eigenlijk wel gewoon blijven gainen..
Wat wil je in 1,5 week bereiken?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:45 schreef Push. het volgende:
Even jullie mening nodig. Beetje aangekomen op vakantie. Wel richting een vetpercentage waar ik niet meer tevreden mee ben (~13%). Moet over anderhalve week ook weer lean zijn voor voetbal. Maar ik wil ook massa pakken. Zal ik een kleine cut doen, of recomposition? Want ik wil eigenlijk wel gewoon blijven gainen..
Heb je misschien een 'foto' van de pols/arm bij het bb curlen? Hoe het dus wel moet. Ik begrijp het nog steeds nietquote:
De andere link gaat over ratten. Ratten zijn vaak wel geschikte testsubjecten in de zin dat ze vaak dezelfde effecten als mensen ondergaan. Hiermee kan de hypothesis in ieder geval aannemelijk worden gemaakt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja.
[..]
Ik weet niet hoor. Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat het niet zo is. Maar ik heb nog nooit een echt betrouwbaar onderzoek gezien hierover.
Ziequote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Heb je misschien een 'foto' van de pols/arm bij het bb curlen? Hoe het dus wel moet. Ik begrijp het nog steeds niet
Tnx. Ik stap toch maar over op de EZ bar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Zie
en
Zie in beide filmpjes de beginhouding: de armen omlaag en het deel van de stang dat je vasthoudt loopt dan naar buiten toe gezien naar beneden als je snapt wat ik bedoel.
Er zijn ook nog verschillen in EZ bars onderling, variatie in hoeken voornamelijk en het punt waar de hoeken beginnen.
Niets mis mee.quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:07 schreef star_gazer het volgende:
Wat is er mis met dumbbell curls? Preacher bankje erbij en je isoleert perfect.
Ratten worden gebruikt omdat apen nooit door de medisch ethische commissie zouden komen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
De andere link gaat over ratten. Ratten zijn vaak wel geschikte testsubjecten in de zin dat ze vaak dezelfde effecten als mensen ondergaan. Hiermee kan de hypothesis in ieder geval aannemelijk worden gemaakt.
Ik voel het meer in m'n lats dan m'n biceps, tenzij ik het in zo'n assisted machine doe met 20-25kg ondersteuning. Dan voel ik wel de burnquote:
Sample size n=1: ik kreeg ontzettende last van een spiertje in m'n onderarm. Volgens mij was het de flexor carpi ulnaris. Heel erg pijnlijk, vooral vlak na het loslaten van de barbellquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
In het vorige topic werd gezegd dat barbell curls met een rechte stang 'slecht' zijn. Iemand hier wat meer info over?
Tenzij je altijd je polsen kaarsrecht houdt wat vrijwel onmogelijk is, ga je heel snel last krijgen van je pezen in je onderarm en van je pols als je zwaarder gaat curlenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
In het vorige topic werd gezegd dat barbell curls met een rechte stang 'slecht' zijn. Iemand hier wat meer info over?
Heel erg rustig loslaten helpt en ik curl zelfs met ez bar niet meer zonder wrist wrapsquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:57 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Sample size n=1: ik kreeg ontzettende last van een spiertje in m'n onderarm. Volgens mij was het de flexor carpi ulnaris. Heel erg pijnlijk, vooral vlak na het loslaten van de barbell![]()
Dit. Isolatie waarbij je de bovenarm fixeert op een preacherscurlbankje (bv) en dan curlt met EZ-stang of dumbbells is een perfecte laatste bicepsoefening, imho.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik voel het meer in m'n lats dan m'n biceps, tenzij ik het in zo'n assisted machine doe met 20-25kg ondersteuning. Dan voel ik wel de burn
Knijp je niet gewoon te hard in de barbell? Ik curl rustig 50kg zonder last te krijgen van mijn polsen of onderarmen. En ik heb pauper genen...quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heel erg rustig loslaten helpt en ik curl zelfs met ez bar niet meer zonder wrist wraps
Gister zat ik ook op de 45kg met barbell en geen last. Ik weet niet wanneer het 'de zware gewichten' zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:55 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Knijp je niet gewoon te hard in de barbell? Ik curl rustig 50kg zonder last te krijgen van mijn polsen of onderarmen. En ik heb pauper genen...
Zou best kunnen maar sinds ik ez curl bar gebruik en wrist wraps heb ik nergens meer last van dus vind het wel mooi zoquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:55 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Knijp je niet gewoon te hard in de barbell? Ik curl rustig 50kg zonder last te krijgen van mijn polsen of onderarmen. En ik heb pauper genen...
Ja ik voel hem ook goed in me lats maar ze blijven fantastisch omdat je zoveel gewicht kan gebruiken. Verder voel ik hem ook goed als ik de negative heel langzaam uitvoerquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik voel het meer in m'n lats dan m'n biceps, tenzij ik het in zo'n assisted machine doe met 20-25kg ondersteuning. Dan voel ik wel de burn
ok interessante kijk op de zaak.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
Myostatine is een van de vele, vele redenen die ons (genetisch) max bepalen. Waarom ze deze eruit hebben gevist om een video ervan te maken is mij een raadsel.
Ah johquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:07 schreef Fabelaar het volgende:
[..]
ok interessante kijk op de zaak.
ik vind het wel een vrij deprimerend filmpje omdat je echt de indruk krijgt dat je misschien je hele leven door kunt trainen zonder ooit echt vorderingen te maken.
Gewoon dumbbells dus. Gaat primaquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heel erg rustig loslaten helpt en ik curl zelfs met ez bar niet meer zonder wrist wraps
Jup hiero, niet elke training maar af en toe een periode.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:39 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die met fat gripz trainen?
voedingswaardentabel op de achterkant van de verpakking, google, het is zo moeilijk niet hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:07 schreef Fabelaar het volgende:
[..]
anyway heeft iemand nog een site waarop je precies het aantal calorieën per maaltijd/etenswaar kan zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |