quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
quote:
Ik ben wel stomquote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, normale mensen zijn stom, en jij niet!!!
./negatievevooroordelenover'normaal'
je vaderquote:
Oh.. is die niet veranderd?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
IK BEN NU HEEL ERG BOOS OP JE, DAVID!!
./spatieboos
Wat is ditquote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu je het telkens over regenpakken hebt, ging ik even kijken bij afbeeldingen. En ik bedenk me ineens dat een regenpak hartstikke geniaal en handig en leuk is, lekker door de regen zonder nat te worden!!
[ afbeelding ]
Your wishes are never my commandquote:
Even verwijderen gr grquote:
Beloning in dm voor het laten staan grquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:06 schreef d4v1d het volgende:
Ik zie er echt tegenop om straks 12 uur te reizen..
Wat?quote:
Wanneer ga je?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice. Veel plezier alvastquote:
Spanjequote:
Ik hoef niet zo nodig normaal te zijn hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent niet normaal!!! Jij probeert alleen normaal te zijn!
Oh leuk, Ik ben ooit met school naar Barca geweestquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig normaal te zijn hoor![]()
Nodig is raar :squote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig normaal te zijn hoor![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh leuk, Ik ben ooit met school naar Barca geweest
Was wel leuk weer enzo. Maar pas op voor kokosnoot verkopers, die geven je een stuk gratis kokosnoot om je daarna te dwingen 3 euro te betalen!
Nodig is echt de normaalste van de SC, maar voor een normaal mens is hij wel aardig en goedquote:
Trusten Stuquote:
Mijn ma is daar een baas in om hun mond te snoerenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh leuk, Ik ben ooit met school naar Barca geweest
Was wel leuk weer enzo. Maar pas op voor kokosnoot verkopers, die geven je een stuk gratis kokosnoot om je daarna te dwingen 3 euro te betalen!
17,5quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:17 schreef Fok-it het volgende:
Dat je ook serieus denkt dat hij naar Spanje gaat terwijl hij net heeft gezegd dat hij 24 uur in een vliegtuig zitOngelooflijk
Dan nogquote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
17,5
Rest is trein, taxi, wachten op overstap etc.
Misschien neemt hij een omwegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:17 schreef Fok-it het volgende:
Dat je ook serieus denkt dat hij naar Spanje gaat terwijl hij net heeft gezegd dat hij 24 uur in een vliegtuig zitOngelooflijk
Hij liegt er ook niet om?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien neemt hij een omweg![]()
Ik ben naïef ja, ik snap niet waarom je over zoiets zou liegen!
Ik heb nooit gezegd dat ik naar Spanje gingquote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien neemt hij een omweg![]()
Ik ben naïef ja, ik snap niet waarom je over zoiets zou liegen!
Nee, maar Fok-it wel!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik naar Spanje gingniet gelogen dus..
Dat is geen liegen schat.quote:
Omdat je jou alles wijs kan makenquote:
Ik heb een camera tasje gekocht vanmiddag.. 1CM te kleinquote:
Is nou niet echt superdom, gewoon een foutje!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb een camera tasje gekocht vanmiddag.. 1CM te klein
Was in mediamarkt... ik had met het proef model gemeten nog wel .. Ik schatte in dat het wel paste... (was moeilijker schatten.. met beveilingslot paste die niet nameblijk)
Visum aanvragen duurt langer dan 24 uur toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:24 schreef Fok-it het volgende:
Maar Jordy doet er 24 uur over om Limburg uit te komen. Dus, kan altijd erger.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:24 schreef Fok-it het volgende:
Maar Jordy doet er 24 uur over om Limburg uit te komen. Dus, kan altijd erger.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja. Kan terugbrengenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is nou niet echt superdom, gewoon een foutje!
En kan je het niet terugbrengen?
Dan is er toch geen probleem!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja.
Groter model is wel één HELE euro duurder...
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan is er toch geen probleem!!
Volgens mij leef jij je leven zo probleemloos dat je dit al als een probleem ervaart
Douche dan met het geluid uit dombo!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:30 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil eigenlijk douchen maar dan is het hele huis straks wakker
Ik weet niet hoequote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Douche dan met het geluid uit dombo!!!
Nou, als het goed is, zit er zo'n draaiding in de douche. Meestal staat er zoiets op als 38 C ofzoiets, dat is iig bij mij.quote:
Waar zit die knop? :squote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, als het goed is, zit er zo'n draaiding in de douche. Meestal staat er zoiets op als 38 C ofzoiets, dat is iig bij mij.
Dat betekent dat het geluid op 38 is, draai het gewoon omlaag, en het word lekker zacht
quote:
Prima. Ik woon al bijna 3 weken alleen. Er speelt wel wat met 'n meisje, maar de eerste echte date is zondag pas.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:07 schreef Taexon het volgende:
[..]yup nog steeds en nog heel lang te gaan
Woon al ongeveer 3 maanden bij mijn schoonouders
Hoe is het met amoeba?
Mooizo en lekkahquote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Prima. Ik woon al bijna 3 weken alleen. Er speelt wel wat met 'n meisje, maar de eerste echte date is zondag pas.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooizo en lekkah
Ow spannendkeep us updated
kant en klaar maaltijden gehaald voor de volgende 5 avonden?quote:
nee groente en broodquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:48 schreef Dearest het volgende:
[..]
kant en klaar maaltijden gehaald voor de volgende 5 avonden?
Kom maar uithuilen bij mijquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:36 schreef Dearest het volgende:
OMG ik herinner me nu pas iets dat ik gisteravond gedaan heb
godverdommeeeeeeee
slimquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
JNG / domme dingen doen als je teveel zuipt
Gekkie tochquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
JNG / domme dingen doen als je teveel zuipt
goh dat snapt mn trut ook nog wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
topic heet ook niet voor niets DOMME dingen
kijk wie 't zegtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goh dat snapt mn trut ook nog wel.
Niet meteen zo aanvallend reageren.
okquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
kijk wie 't zegtik post een link naar een topic dat heet DOMME dingen die je doet als je gedronken hebt, en dan kom jij met een reactie van ''niet zo slim''
no shit daar was ik zelf nog niet achter
kijk dit bedoel ik dus.quote:
hahaha je emogift mij zelf toch ook en dan emogif ik terug en dan ''wordt er zo gedaan''quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik dus.
Ik probeer godverdomme normaal te reageren en dan wordt er zo gedaan.
Succes nog met het verneukte zooitje hier.
Doei
ik begon met "slimquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
hahaha je emogift mij zelf toch ook en dan emogif ik terug en dan ''wordt er zo gedaan''
hypocriet
okeeeee whatever, snel op je teentjes getrapt muchquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik begon met "slim"
Toen zei jij weliswaar met andere woorden dat ik moest leren lezen.
Nee dat is normaal terug reageren inderdaad.
als ik normaal probeer te doen dan verwacht ik wel dat er ook normaal terug gereageerd wordt of dat er niet gereageerd wordt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:18 schreef Dearest het volgende:
[..]
okeeeee whatever, snel op je teentjes getrapt much
als iemand mij vertelt dat ik moet leren lezen ga ik daar niet zo om zitten janken hoor
whatever byeeeeequote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik normaal probeer te doen dan verwacht ik wel dat er ook normaal terug gereageerd wordt of dat er niet gereageerd wordt.
ja veel plezier vandaag op fok ik ga wat anders doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
whatever byeeeee
ik maak zelf wel uit hoe ik reageer ja, als t je niet aanstaat lees je er maar overheen. kusje
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja veel plezier vandaag op fok ik ga wat anders doen.
Wat?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik dus.
Ik probeer godverdomme normaal te reageren en dan wordt er zo gedaan.
Succes nog met het verneukte zooitje hier.
Doei
Dat er hier schijnbaar altijd een overload aan TR's zijn geeft wel aan hoe gezellig het hier is tochquote:
Je doet er anders aardig zelf veel aan mee. Eerst met xcachet, nu met Dearest, kan je ze niet gewoon negerenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat er hier schijnbaar altijd een overload aan TR's zijn geeft wel aan hoe gezellig het hier is toch
Nja ik ga weer, doeg
Als ik hier ben en dat is weinig reageer ik normaal mits er ook normaal op mij gereageerd wordt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je doet er anders aardig zelf veel aan mee. Eerst met xcachet, nu met Dearest, kan je ze niet gewoon negeren
Wat kinderachtig, alles terug moeten doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als ik hier ben en dat is weinig reageer ik normaal mits er ook normaal op mij gereageerd wordt.
Als er dan niet normaal terug wordt gereageerd omdat "ik reageer zoals ik wil reageren" dan moet dat van 2 kanten afkomen.
Daarom ga ik nu toch weg dus kan iedereen weer happy happy joy joy doen toch
Ja, helaas, ik werd ineens wakker en kon niet meer slapen door pratende ouders :/quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:42 schreef TienVingers het volgende:
Hey Spatieloos wat ben je vroeg wakker.
Gezelligquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, helaas, ik werd ineens wakker en kon niet meer slapen door pratende ouders :/
Mijn moeder was gister spatieloosquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:49 schreef Spatieloos het volgende:
De S van shut the fuck up met dat kut lied.
is meestal de nul tochquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mijn moeder was gister spatieloosze heeft nieuwe mobiel en ze stuurde me smsje maar ze kon de spatiebalk niet vinden dusalleberichtjeswarenzo
ja, gewoon precies tzelfde als op haar vorige mobielquote:
ouders worden op vroege leeftijd al senielquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja, gewoon precies tzelfde als op haar vorige mobielgekke bejaarde
hahaha. is opzich wel handig, kan je gewoon vanalles doen en dan achteraf zeggen 'maar dat had ik toch gezegd, toen vond je het goed!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ouders worden op vroege leeftijd al seniel
mijn broertje was aantal maanden terug jarig en mijn vader had wat voor hem gekocht. heeft een half uur lopen zoeken omdat hij "vergeten" was waar hij het gelegd had lolquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:14 schreef Dearest het volgende:
[..]
hahaha. is opzich wel handig, kan je gewoon vanalles doen en dan achteraf zeggen 'maar dat had ik toch gezegd, toen vond je het goed!'
hahahahahahaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
mijn broertje was aantal maanden terug jarig en mijn vader had wat voor hem gekocht. heeft een half uur lopen zoeken omdat hij "vergeten" was waar hij het gelegd had lol
hij had wel gekocht alleen was totaal vergeten waar het lag. ik en mijn zusjes grapjes maken over hoe seniel hij wel niet wasquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
hahahahahaha
had gewoon niets gekocht? zoiets had ik ook met een vriendinik had haar beloofd iets voor haar mee te nemen uit london voor d'r verjaardag maar ik wilde toen per sé zelf iets kopen dus had ik niet gedaan. toen bij de kruidvat maar wat gehaald en gezegd dat mijn 'cadeautje' voor haar bij de douane weggegooid werd
hahahahahquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hij had wel gekocht alleen was totaal vergeten waar het lag. ik en mijn zusjes grapjes maken over hoe seniel hij wel niet was
BEK DICHT JULLIE boos uit de keuken
40 euro voor de kapper? jezusquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
hahahahahoooh dan baal je ook
omg nu moet ik denken aan iets anders, ik had 1 of 2 jaar geleden van m'n moeder voor m'n verjaardag een kappersbon van 40 euro gekregen, wilde ik ermee naar de kapper was ik 'm ook kwijtgeraaktdie vrouw van de kapper wist nog wel dat mijn moeder die had gekocht dus ik kon alsnog voor niks maar mijn moeder was toen wel even fucking boos op me
welk haar :squote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
true
betaal geen flikker voor mijn haar lol
Die van mij nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Mn oma en pa kunnen haartjes knippenhadden ooit zo'n cursus gevolgd.
Okequote:
Wantquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:55 schreef Dearest het volgende:
ik doe het normaal altijd zelfvertrouw die kappers nooit zo
Waarheen leidt je weg?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:10 schreef Toto69 het volgende:
11.30 wakker, 11:50 een mail: Can I call you in 10 minutes?
Dus net gebeld en nu tests gaan maken
Jeetjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze is voor Lissabon, ik wacht nog op telefoon uit Belfast.
Die moet je snijden, debiel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, die groeien toch gewoon, dan pluk je ze toch
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
en jij vast ook wel
tijdens het stalken
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
En dan ga je naar het ausland om telefoons op te nemen?
Wat, hoe kun je een spatiebalk niet kunnen vinden?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mijn moeder was gister spatieloosze heeft nieuwe mobiel en ze stuurde me smsje maar ze kon de spatiebalk niet vinden dusalleberichtjeswarenzo
Spatiequote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
SSSSSTTTTTTUAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRTTTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
./overdreven groet
Ik vond het zelf wel grappig, sorry Letquote:
Lijerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
roll maar een joint van je snotjes pauper
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond het zelf wel grappig, sorry Let
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:38 schreef Spatieloos het volgende:
./moe
./verveel
./nergens zin in
./zielig
Ik wil dit ook doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
./nergens zin in behalve dat
Dat niet hebben
Karma is een bitch, had je maar niet moeten zeggen dat mijn grappen van eBay komen.quote:
Zei je zelf.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Karma is een bitch, had je maar niet moeten zeggen dat mijn grappen van eBay komen.
Tevens hallo.....? aan alle mensen
Dit is een typische activiteit wat je dood zou worden in één van de SAW-films, nee hoor, mij niet gezien.quote:
Jij hebt te veel SAW gekekenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is een typische activiteit wat je dood zou worden in één van de SAW-films, nee hoor, mij niet gezien.
en dan wordt er zo opgenome hoor je ineens woeoeohoeoee cindy pas op en cindy zo van nee wie is dit hij zo van dit is de man uit de film SCREAMquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
en dan wordt er zo opgenome hoor je ineens woeoeohoeoee cindy pas op en cindy zo van nee wie is dit hij zo van dit is de man uit de film SCREAM
nee hoor 0900 nummers mij niet gzien
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
en dan wordt er zo opgenome hoor je ineens woeoeohoeoee cindy pas op en cindy zo van nee wie is dit hij zo van dit is de man uit de film SCREAM
eBayquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |