Waar zit die knop? :squote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, als het goed is, zit er zo'n draaiding in de douche. Meestal staat er zoiets op als 38 C ofzoiets, dat is iig bij mij.
Dat betekent dat het geluid op 38 is, draai het gewoon omlaag, en het word lekker zacht
quote:
Prima. Ik woon al bijna 3 weken alleen. Er speelt wel wat met 'n meisje, maar de eerste echte date is zondag pas.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:07 schreef Taexon het volgende:
[..]yup nog steeds en nog heel lang te gaan
Woon al ongeveer 3 maanden bij mijn schoonouders
Hoe is het met amoeba?
Mooizo en lekkahquote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Prima. Ik woon al bijna 3 weken alleen. Er speelt wel wat met 'n meisje, maar de eerste echte date is zondag pas.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooizo en lekkah
Ow spannendkeep us updated
kant en klaar maaltijden gehaald voor de volgende 5 avonden?quote:
nee groente en broodquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:48 schreef Dearest het volgende:
[..]
kant en klaar maaltijden gehaald voor de volgende 5 avonden?
Kom maar uithuilen bij mijquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:36 schreef Dearest het volgende:
OMG ik herinner me nu pas iets dat ik gisteravond gedaan heb
godverdommeeeeeeee
slimquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
JNG / domme dingen doen als je teveel zuipt
Gekkie tochquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
JNG / domme dingen doen als je teveel zuipt
goh dat snapt mn trut ook nog wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
topic heet ook niet voor niets DOMME dingen
kijk wie 't zegtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goh dat snapt mn trut ook nog wel.
Niet meteen zo aanvallend reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |