Iraniėrsquote:
Holbewonersquote:
Ik heb dat godverdomme nooit gehadquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:19 schreef Fok-it het volgende:
Elke school moet gewoon Wikipedia als vak op school krijgen![]()
Elke les een artikel.
Is best goed idee toch?quote:
Dus je leert ze van jongs af aan dat Wikipedia een superbetrouwbare bron is?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is best goed idee toch?Van sommige figuren daar is hun algemene ontwikkeling om te janken dus
Wat is de achternaam van Obama ook alweer
Nou, Wikipedia is voor kleine details niet de beste bron nee. Maar over het algemeen zijn de meest belangrijke en grote artikelen daar wel behoorlijk betrouwbaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus je leert ze van jongs af aan dat Wikipedia een superbetrouwbare bron is?
Niet zo serieus doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:30 schreef Ezell het volgende:
Dus ze hoeven hier in Nederland niet te weten waar Amsterdam ligt?
Waarom?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een regenpak is veel te benauwd met dit weer.
Get over it..
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb er nog nooit een gehad en alleen om die reden wil ik er een hebben
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat materiaal waarvan het gemaakt is lijkt me niet heel lekker met deze weer
Omdat wij de indianen al indianen noemden, en dat zou verwarrend zijn, en indieners klinkt prima!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
waarom noemen we mensen uit india niet indianen net als in het engels
pakistijnenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat wij de indianen al indianen noemden, en dat zou verwarrend zijn, en indieners klinkt prima!
Dat is zo langquote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar die kunnen we dus oorspronkelijke amerikanen noemen (native americans)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:43 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]Ik heb die Q-music top 500 CD's ook. Die zijn wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spotify afspeellijst dit.. staan bij lange na geen 500 nummer isquote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb die Q-music top 500 CD's ook. Die zijn wel leuk
Doei :squote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:46 schreef Stuart het volgende:
Mijn onderwerp wordt genegeerd. I might as well live on the street
Gewoon, omdat ik het vroeger nooit heb gehad en het lijkt me gewoon leukquote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Nee heb ik ook niet gehad, maar hoezo wil je dat zo graag ?
Er stond geen blije smiley bij hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er stond geen blije smiley bij hoor
stiekem ben ik misschien eigenlijk klein beetje heel erg ongelooflijk half blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Spatieboos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |