Ik hoef niet zo nodig normaal te zijn hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent niet normaal!!! Jij probeert alleen normaal te zijn!
Oh leuk, Ik ben ooit met school naar Barca geweestquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig normaal te zijn hoor![]()
Nodig is raar :squote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig normaal te zijn hoor![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh leuk, Ik ben ooit met school naar Barca geweest
Was wel leuk weer enzo. Maar pas op voor kokosnoot verkopers, die geven je een stuk gratis kokosnoot om je daarna te dwingen 3 euro te betalen!
Nodig is echt de normaalste van de SC, maar voor een normaal mens is hij wel aardig en goedquote:
Trusten Stuquote:
Mijn ma is daar een baas in om hun mond te snoerenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh leuk, Ik ben ooit met school naar Barca geweest
Was wel leuk weer enzo. Maar pas op voor kokosnoot verkopers, die geven je een stuk gratis kokosnoot om je daarna te dwingen 3 euro te betalen!
17,5quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:17 schreef Fok-it het volgende:
Dat je ook serieus denkt dat hij naar Spanje gaat terwijl hij net heeft gezegd dat hij 24 uur in een vliegtuig zitOngelooflijk
Dan nogquote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
17,5
Rest is trein, taxi, wachten op overstap etc.
Misschien neemt hij een omwegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:17 schreef Fok-it het volgende:
Dat je ook serieus denkt dat hij naar Spanje gaat terwijl hij net heeft gezegd dat hij 24 uur in een vliegtuig zitOngelooflijk
Hij liegt er ook niet om?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien neemt hij een omweg![]()
Ik ben naïef ja, ik snap niet waarom je over zoiets zou liegen!
Ik heb nooit gezegd dat ik naar Spanje gingquote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien neemt hij een omweg![]()
Ik ben naïef ja, ik snap niet waarom je over zoiets zou liegen!
Nee, maar Fok-it wel!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik naar Spanje gingniet gelogen dus..
Dat is geen liegen schat.quote:
Omdat je jou alles wijs kan makenquote:
Ik heb een camera tasje gekocht vanmiddag.. 1CM te kleinquote:
Is nou niet echt superdom, gewoon een foutje!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb een camera tasje gekocht vanmiddag.. 1CM te klein
Was in mediamarkt... ik had met het proef model gemeten nog wel .. Ik schatte in dat het wel paste... (was moeilijker schatten.. met beveilingslot paste die niet nameblijk)
Visum aanvragen duurt langer dan 24 uur toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:24 schreef Fok-it het volgende:
Maar Jordy doet er 24 uur over om Limburg uit te komen. Dus, kan altijd erger.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:24 schreef Fok-it het volgende:
Maar Jordy doet er 24 uur over om Limburg uit te komen. Dus, kan altijd erger.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja. Kan terugbrengenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is nou niet echt superdom, gewoon een foutje!
En kan je het niet terugbrengen?
Dan is er toch geen probleem!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja.
Groter model is wel één HELE euro duurder...
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan is er toch geen probleem!!
Volgens mij leef jij je leven zo probleemloos dat je dit al als een probleem ervaart
Douche dan met het geluid uit dombo!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:30 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil eigenlijk douchen maar dan is het hele huis straks wakker
Ik weet niet hoequote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Douche dan met het geluid uit dombo!!!
Nou, als het goed is, zit er zo'n draaiding in de douche. Meestal staat er zoiets op als 38 C ofzoiets, dat is iig bij mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |