quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
quote:
Ik ben wel stomquote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, normale mensen zijn stom, en jij niet!!!
./negatievevooroordelenover'normaal'
je vaderquote:
Oh.. is die niet veranderd?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
IK BEN NU HEEL ERG BOOS OP JE, DAVID!!
./spatieboos
Wat is ditquote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu je het telkens over regenpakken hebt, ging ik even kijken bij afbeeldingen. En ik bedenk me ineens dat een regenpak hartstikke geniaal en handig en leuk is, lekker door de regen zonder nat te worden!!
[ afbeelding ]
Your wishes are never my commandquote:
Even verwijderen gr grquote:
Beloning in dm voor het laten staan grquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:06 schreef d4v1d het volgende:
Ik zie er echt tegenop om straks 12 uur te reizen..
Wat?quote:
Wanneer ga je?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice. Veel plezier alvastquote:
Spanjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |