Ik hoef niet zo nodig normaal te zijn hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent niet normaal!!! Jij probeert alleen normaal te zijn!
Oh leuk, Ik ben ooit met school naar Barca geweestquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig normaal te zijn hoor![]()
Nodig is raar :squote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig normaal te zijn hoor![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh leuk, Ik ben ooit met school naar Barca geweest
Was wel leuk weer enzo. Maar pas op voor kokosnoot verkopers, die geven je een stuk gratis kokosnoot om je daarna te dwingen 3 euro te betalen!
Nodig is echt de normaalste van de SC, maar voor een normaal mens is hij wel aardig en goedquote:
Trusten Stuquote:
Mijn ma is daar een baas in om hun mond te snoerenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh leuk, Ik ben ooit met school naar Barca geweest
Was wel leuk weer enzo. Maar pas op voor kokosnoot verkopers, die geven je een stuk gratis kokosnoot om je daarna te dwingen 3 euro te betalen!
17,5quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:17 schreef Fok-it het volgende:
Dat je ook serieus denkt dat hij naar Spanje gaat terwijl hij net heeft gezegd dat hij 24 uur in een vliegtuig zitOngelooflijk
Dan nogquote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
17,5
Rest is trein, taxi, wachten op overstap etc.
Misschien neemt hij een omwegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:17 schreef Fok-it het volgende:
Dat je ook serieus denkt dat hij naar Spanje gaat terwijl hij net heeft gezegd dat hij 24 uur in een vliegtuig zitOngelooflijk
Hij liegt er ook niet om?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien neemt hij een omweg![]()
Ik ben naïef ja, ik snap niet waarom je over zoiets zou liegen!
Ik heb nooit gezegd dat ik naar Spanje gingquote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien neemt hij een omweg![]()
Ik ben naïef ja, ik snap niet waarom je over zoiets zou liegen!
Nee, maar Fok-it wel!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik naar Spanje gingniet gelogen dus..
Dat is geen liegen schat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |