Ik vond het zelf wel grappig, sorry Letquote:
Lijerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
roll maar een joint van je snotjes pauper
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond het zelf wel grappig, sorry Let
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:38 schreef Spatieloos het volgende:
./moe
./verveel
./nergens zin in
./zielig
Ik wil dit ook doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
./nergens zin in behalve dat
Dat niet hebben
Karma is een bitch, had je maar niet moeten zeggen dat mijn grappen van eBay komen.quote:
Zei je zelf.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Karma is een bitch, had je maar niet moeten zeggen dat mijn grappen van eBay komen.
Tevens hallo.....? aan alle mensen
Dit is een typische activiteit wat je dood zou worden in één van de SAW-films, nee hoor, mij niet gezien.quote:
Jij hebt te veel SAW gekekenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is een typische activiteit wat je dood zou worden in één van de SAW-films, nee hoor, mij niet gezien.
en dan wordt er zo opgenome hoor je ineens woeoeohoeoee cindy pas op en cindy zo van nee wie is dit hij zo van dit is de man uit de film SCREAMquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
en dan wordt er zo opgenome hoor je ineens woeoeohoeoee cindy pas op en cindy zo van nee wie is dit hij zo van dit is de man uit de film SCREAM
nee hoor 0900 nummers mij niet gzien
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
en dan wordt er zo opgenome hoor je ineens woeoeohoeoee cindy pas op en cindy zo van nee wie is dit hij zo van dit is de man uit de film SCREAM
eBayquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |