SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Kleine aanpassing in de OP gedaan: PM's voor de Endomondogroep mogen voortaan naar mij
F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Ik ben vet verstandig geweest en heb vandaag met Wolve's groep meegerend op het meest trage tempo dat ik ooit gelopen heb..En het was vet gezellig en leuk
En m'n spiertjes en alles zijn ook erg blij met me
![]()
Donderdag een loopje met na afloop chip butties geplanned, en maandag voor het eerst 'The Trunce' doenook met Wolve en wat mensen uit 't groepje van vanavond.
Was echt een super loopje, blij dat ik toch gegaan ben, want was aan het twijfelen of ik wel zou gaan, Wolve heeft me meegesleept (al was een pauzedag op zich ook geen totale ramp geweest na za en zo ook lopen)
Nee, tof: http://www.endomondo.com/workouts/219939127/881511Ja doei.![]()
Broodje patat
En The Trunce is een offroad series, 6 of 9 per jaar ofzo. Loodzwaarnaar het schijnt, maar wel leuk
Ja doei.![]()
oww hahaha owke!
voorlopig ben ik nog even een uurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan ga ik ook even een rondje hobbelenhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
eens kijken of er nog wat te werken valt (met een fles rosé)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik moet misschien toch maar een Fok!-abonnementje nemen. Ik heb Adblock voor Fok! uitgeschakeld, wanwege irritante popups dat ze geld verdienen met advertenties en dat als ik geen advertenties wil ik maar een abo moet nemen (terecht wel hoor), maar nu krijg ik dus DE HELE TIJD dingen te zien die ik wil omdat ie m'n zoekgeschiedenis gebruikt. Elke keer weer zie ik die sportzonnebril die ik van de week gezien heb ik wil moet wil moet. En nu zie ik dan ook sporttassen (die heb ik al besteld) en muurbeugels voor m'n tv. Drama's! Rutte moet mij gewoon wat extra centjes geven, ik beloof dat ik het uit zal geven en niet op een spaarrekening zal zetten.
Welterusten!![]()
![]()
Ik gebruik Ghostery, is best kek. Daar kan je echt van alles en nog wat uit en aan zetten.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:22 schreef hatsaflats het volgende:
Ik moet misschien toch maar een Fok!-abonnementje nemen. Ik heb Adblock voor Fok! uitgeschakeld, wanwege irritante popups dat ze geld verdienen met advertenties en dat als ik geen advertenties wil ik maar een abo moet nemen (terecht wel hoor), maar nu krijg ik dus DE HELE TIJD dingen te zien die ik wil omdat ie m'n zoekgeschiedenis gebruikt. Elke keer weer zie ik die sportzonnebril die ik van de week gezien heb ik wil moet wil moet. En nu zie ik dan ook sporttassen (die heb ik al besteld) en muurbeugels voor m'n tv. Drama's! Rutte moet mij gewoon wat extra centjes geven, ik beloof dat ik het uit zal geven en niet op een spaarrekening zal zetten.
Welterusten!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nah, aangezien Fok bij mij ongeveer de hele dag open staat en ik ook nog daadwerkelijk op die dingen klik (quote:Op maandag 22 juli 2013 22:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik gebruik Ghostery, is best kek. Daar kan je echt van alles en nog wat uit en aan zetten.![]()
) lever ik volgens mij relatief veel geld op. Ik doe graag wat terug voor de maatschappij. Ik ben natuurlijk zo'n luie student die al jullie belastinggeld opzuipt, dus dan mag dat wel
![]()
![]()
Eerste training van m'n marathonschema zit erop35 min hersteltraining. Heb al een beetje lopen schuiven met de trainingen. Vandaag was eigenlijk een rustdag, maar ik wilde al graag beginnen. Dan wordt nu woensdag m'n rustdag.
Nog maar een goeie 11 weken te gaan.![]()
![]()
Ik heb Ghostery en Adblock. Maar als ik in Ghostery alle blocks uitzet, heb ik op Fok nog geen reclame en die popups ook nooit gehad. Geen idee dus.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
nou tot zo dan maar. even een rondje hobbelen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Lekker bezig! Succes met de voorbereiding, misschien kunnen we ook nog wel een keer een duurloopje samen doen ofzo? Ik heb nog steeds geen schema, misschien ga ik het ook wel gewoon uit mijn blote hoofd doen en kijken hoever ik kom. Maar dat lijkt me best lastig voor zo'n lange afstand. Tot de HM ging het wel best op mezelf, mja we zullen zien.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:46 schreef Tarahumara het volgende:
Eerste training van m'n marathonschema zit erop35 min hersteltraining. Heb al een beetje lopen schuiven met de trainingen. Vandaag was eigenlijk een rustdag, maar ik wilde al graag beginnen. Dan wordt nu woensdag m'n rustdag.
Nog maar een goeie 11 weken te gaan.
Vanavond in ieder geval ook nog even lekker getraind! Eerst 5km op een redelijk tempo, viel goed vol te houden al was het nog steeds erg warm en benauwd. Maar lekker door het donker heen met heel af en toe een briesje kon ik best genieten.
Daarna als afsluiter eindelijk weer een keer wat snelheid mogen maken van mezelf na de knieblessure.5x200 meter gelopen, nog niet op normaal tempo, maar gewoon lekker soepel gehouden en de laatste nog even een stukkie sneller
.
Heerlijke training was het en totaal geen pijntjes gehad, het ziet er echt naar uit dat ik weer van het blessurebankje af ben! Erg blij mee!
![]()
5k:
http://www.endomondo.com/workouts/219974006/2368823
5x200:
http://www.endomondo.com/workouts/219974004/2368823![]()
Vanavond besloten om met de vereniging mee te trainen in het bos mede vanwege de warmte. Van de twee groepen gekozen om met de snellere groep mee te gaan.
Het viel me op dat er maar weinig lopers water mee hadden voor onderweg. Ik vind het persoonlijk redelijk onverantwoord om een uur te trainen zonder drinken met deze weersomstandigheden.
Gelukkig was de trainer wel zo verstandig om halverwege een paar flesjes te delen met de groep, maar ik had liever gezien dat ze het meenemen van drinken verplicht zouden stellen.
De training ging goed en dankzij de bewolking en bomen geen last gehad van de zon.![]()
Morgen ben ik vrij. En mijn wekker staat op 6.30. Zodat ik kan lopen. Ik ga even bijkomen van de verbazing (als iemand me dit een half jaar geleden had verteld had ik hem uitgelachen) en dan slapen!![]()
Misschien weten ze dat de trainer het meeneemt? Dan hoef je het natuurlijk zelf niet mee te nemen.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:51 schreef Ach3r0n het volgende:
Vanavond besloten om met de vereniging mee te trainen in het bos mede vanwege de warmte. Van de twee groepen gekozen om met de snellere groep mee te gaan.
Het viel me op dat er maar weinig lopers water mee hadden voor onderweg. Ik vind het persoonlijk redelijk onverantwoord om een uur te trainen zonder drinken met deze weersomstandigheden.
Gelukkig was de trainer wel zo verstandig om halverwege een paar flesjes te delen met de groep, maar ik had liever gezien dat ze het meenemen van drinken verplicht zouden stellen.
De training ging goed en dankzij de bewolking en bomen geen last gehad van de zon.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
en weer terug van een 5kilometer slakkentempo! 32.05 warm warm warm!
hardlooprokje mja ik kan me erin vinden. het draagt op zich erg fijn. aleen is deze iets(2cm tekort waardoor hij opkruipt en de dijen elkaar wel raken.na 5km begint dat iets te iriteren. . verder top!
en nu een ijsje!!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Nee, dit was alleen bedoeld voor nood. 2 flesjes van 150ml is toch echt te weinig voor een groep van 10 man.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Misschien weten ze dat de trainer het meeneemt? Dan hoef je het natuurlijk zelf niet mee te nemen.![]()
Ow, dan is het wel apart dat niemand meeneemt. Maar om het nu verplicht te stellen vind ik ook weer overdreven. Het is maar een uurtje en iedereen is toch ook verantwoordelijk voor zichzelf.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Natuurlijk heb je ook een eigen verantwoordelijkheid. Er waren gelukkig ook wel een paar lopers met drinken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:03 schreef mosselmossel het volgende:
Ow, dan is het wel apart dat niemand meeneemt. Maar om het nu verplicht te stellen vind ik ook weer overdreven. Het is maar een uurtje en iedereen is toch ook verantwoordelijk voor zichzelf.
Maar als het een keer mis gaat wordt er toch naar de trainer gewezen.
Verder vind ik dat drinken tijdens het lopen ook een vaardigheid is die je kan trainen. Zo neem ik nu tijdens het lopen ook een paar slokken wat me vast en zeker te goede zal komen bij de wat langere wedstrijden.![]()
Ugh, hardlopen hier bevalt me een stuk minder dan ik had verwachtDe voetpaden (als die er al zijn) zijn slecht onderhouden, auto's hebben totaal geen respect voor voetgangers (de loper moet maar uitwijken en wachten), het is hier een stuk heuvelachtiger dan in Nederland en het weer is zo veranderlijk als iets (toen ik vanochtend begon met lopen was het echt heel koud door een sterke wind, 10 minuten later was het windstil en super zonnig)..
Het zijn allemaal dingen waar ik aan moet wennen, maar nu het zo allemaal tegelijk komt is het toch wel ff kut. Vanochtend ruim 7km gelopen in 48 minuten. Onderweg regelmatig moeten stoppen om over te steken, rood stoplicht, verkeer bij rotondes, etc. Gelukkig is het gebied dan wel weer prachtig, dat is toch wel een flinke pleister op de wond![]()
http://www.endomondo.com/workouts/220000758/8850231![]()
zijn er geen natuurgebieden waar je wat rustiger kan lopen?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Niet op loopafstand.. Ik zou een stuk langs een meer kunnen lopen, maar dat is meer iets voor een LDL (heen en terug ernaartoe is al ruim 6km geloof ik). Ach, het is gewoon een kwestie van wennen en jezelf de tijd geven om aan te passen aan de nieuwe situatie..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:56 schreef winterstorm666 het volgende:
zijn er geen natuurgebieden waar je wat rustiger kan lopen?
Ik probeer trouwens foto's te uploaden, maar het wil niet echt werken![]()
![]()
http://www.mapmyrun.com/au/quote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:19 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niet op loopafstand.. Ik zou een stuk langs een meer kunnen lopen, maar dat is meer iets voor een LDL (heen en terug ernaartoe is al ruim 6km geloof ik). Ach, het is gewoon een kwestie van wennen en jezelf de tijd geven om aan te passen aan de nieuwe situatie..
Ik probeer trouwens foto's te uploaden, maar het wil niet echt werken
Ik zou hier eens even kijken, had hier een paar dagen terug al eens gekeken en er stonden wel wat routes op die er ok uitzagen rondom jou (en waar je geen frogger hoeft te spelen).
En kun je niet de heuvels in? Beetje trailen. Zou nu gebruik maken van de hoogteverschillen. Straks ben je terug in NL en dan kun je weer door de vlakke polder.
En foto's uploaden lukt bij mij altijd met imgur.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Het uploaden lukt niet omdat we hier over de bandbreedte heen zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 04:16 schreef Onama het volgende:
[..]
http://www.mapmyrun.com/au/
Ik zou hier eens even kijken, had hier een paar dagen terug al eens gekeken en er stonden wel wat routes op die er ok uitzagen rondom jou (en waar je geen frogger hoeft te spelen).
En kun je niet de heuvels in? Beetje trailen. Zou nu gebruik maken van de hoogteverschillen. Straks ben je terug in NL en dan kun je weer door de vlakke polder.
En foto's uploaden lukt bij mij altijd met imgur.Internet is gewoon te traag om iets te kunnen uploaden. Even over een paar dagen nog een keer kijken.
Ik zal eens kijken op MapMyRunIk heb geen idee waar ik hier zou kunnen trailen eigenlijk, dat zou ik eens na moeten vragen bij de locals.
![]()
Nou, dat is jammer van het vroege opstaan. Ging voor geen meterveel te warm en meh. Niet genoeg gedronken misschien? Geen idee. Na een kwartier omgedraaid en naar huis gewandeld.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zet 'm op!!quote:Op maandag 22 juli 2013 23:54 schreef Gogo83 het volgende:
Morgen ben ik vrij. En mijn wekker staat op 6.30. Zodat ik kan lopen. Ik ga even bijkomen van de verbazing (als iemand me dit een half jaar geleden had verteld had ik hem uitgelachen) en dan slapen!Ik mag vanavond weer (of morgenochtend als het echt te heet is) weer. Eens kijken of ik een beetje overweg kan met Renate en haar hartslagzones.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 05:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou, dat is jammer van het vroege opstaan. Ging voor geen meterveel te warm en meh. Niet genoeg gedronken misschien? Geen idee. Na een kwartier omgedraaid en naar huis gewandeld.
![]()
![]()
Ik heb er ook een kort en langzaam rondje van moeten maken.. alsof ik door stroop liep, benauwd.
Uiteindelijk zelfs omdat het kon, mijn shirt uitgedaan en verder gehold
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja, zo zit ik er ook een beetje bij nu...quote:
Magoed, ik heb wel iets gedaan? Misschien moet ik het zo maar zien dan?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja tuurlijk! Je had het zweet ook uit kunnen zweten door langer in je bed te blijven liggen!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 06:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, zo zit ik er ook een beetje bij nu...
Magoed, ik heb wel iets gedaan? Misschien moet ik het zo maar zien dan?
Ik was in ieder geval blij dat ik wat nuttigers kon gaan doen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nou, m'n bed lag ook best lekker hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 06:02 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Je had het zweet ook uit kunnen zweten door langer in je bed te blijven liggen!
Ik was in ieder geval blij dat ik wat nuttigers kon gaan doen.magoed, is niet anders.
Dan maar deze vroege morgen besteed aan een e-mail tikken aan m'n hostingbedrijf. Het migreren van m'n website is allemaal leuk en aardig, maar nu doet één van m'n e-mail adressen het niet meer goed. Is lastig
[ Bericht 17% gewijzigd door Guppy op 23-07-2013 06:23:28 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vind het toch knap, om zó vroeg al te gaan lopen! Ongeacht hoe het ging, vind ik het super dat jullie al zo vroeg zijn gegaan!![]()
![]()
![]()
Je bent meteen goed wakker en actief he.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat is wel waaren waarschijnlijk ben ik vanavond blij dat ik niet meer hoef
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Pffffff.... ik lig nog hoor... zo beroerd geslapen!! En achteraf vind ik het zo'n stom plan, de wekker vroeg op mijn vrije dag.![]()
Voor een HM heb ik ook nooit specifiek getraind. Maar afstanden van 25+ gaan bij mij niet echt lekker meer, ik hoop met dit schema welquote:Op maandag 22 juli 2013 23:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lekker bezig! Succes met de voorbereiding, misschien kunnen we ook nog wel een keer een duurloopje samen doen ofzo? Ik heb nog steeds geen schema, misschien ga ik het ook wel gewoon uit mijn blote hoofd doen en kijken hoever ik kom. Maar dat lijkt me best lastig voor zo'n lange afstand. Tot de HM ging het wel best op mezelf, mja we zullen zien.
Vanavond in ieder geval ook nog even lekker getraind! Eerst 5km op een redelijk tempo, viel goed vol te houden al was het nog steeds erg warm en benauwd. Maar lekker door het donker heen met heel af en toe een briesje kon ik best genieten.
Daarna als afsluiter eindelijk weer een keer wat snelheid mogen maken van mezelf na de knieblessure.5x200 meter gelopen, nog niet op normaal tempo, maar gewoon lekker soepel gehouden en de laatste nog even een stukkie sneller
.
Heerlijke training was het en totaal geen pijntjes gehad, het ziet er echt naar uit dat ik weer van het blessurebankje af ben! Erg blij mee!
![]()
5k:
http://www.endomondo.com/workouts/219974006/2368823
5x200:
http://www.endomondo.com/workouts/219974004/2368823![]()
Fijn dat het beter gaat met je blessure! Als ik wat verder ben in m'n schema lijkt het me leuk om samen een keer een LDL te doen. Over de Posbank?
Deze week "slechts" 90 min LDL, dat schiet niet op![]()
![]()
Voordat ik wakker werd een rondje gelopen. Gewoon even 3,5kilometer bezig zijn. 1k inlopen, 2k @4:00 en een halve kilometer uitlopen. Ik vond t goed zo, 17 minuten rennen met dit weer.
http://www.endomondo.com/workouts/220055506/4684399Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Je hebt geslaaprend. Awesome
@Gup wel wat gegeten vooraf en gedronken?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik draai me nog maar een keer om. Vanavond een klein stukje lopen, maar verder blijf ik de hele dag binnen. Het is mij te warm.![]()
Ik heb gisterenavond normaal gegeten en over de hele dag meer dan genoeg gedronken (+3 liter, alleen maar water). En voor ik vanmorgen ging nog een glas water. Was kennelijk niet genoeg?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:41 schreef slacker_nl het volgende:
Je hebt geslaaprend. Awesome
@Gup wel wat gegeten vooraf en gedronken?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Respect voor diegenen ie al zijn gaan lopen.
@Gup, je hebt het toch maar mooi gedaan in die warmte.
Ik mag fijn de hele dag huizen schoonmaken dus ik kom ook wel aan m'n beweging. En dan lekker 5 dagen vrij![]()
![]()
heb mijn schema maar omgedraaid, vanochtend Jillian, vanavond rond een uurtje of negen intervallenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:43 schreef Jero_nimo het volgende:
het ziet er echt naar uit dat ik weer van het blessurebankje af ben! Erg blij mee!![]()
Nice!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Pffff, dat ging voor geen meter.
De bedoeling van tevoren was 5 kilometer met wat versnellingen. Van die versnellingen wist ik al bij voorbaat dat dat met dit weer niks zou worden, maar die 5 kilometer was ik wel van plan.Totdat ik na een halve kilometer als een hijgend hert met buikpijn en een gevoelige enkel (die normaal nóóit in het begin al pijn doet) nog maar nauwelijks wist hoe ik mijn ene voet voor de ander moest zetten. Mijn rondje ingekort tot drie kilometer en volgens mij sinds les 8 van Evy niet meer zoveel gewandeld..
Ik ben gegaan. Dat wel.. En volgende keer weer beter.![]()
Je bent gegaan
Ik duik mits het niet onweert na het werk even het bos in rond 6. Kijken of dat een beetje te doen is. Gewoon op een hobbeltempo een km of 5.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
In de ochtend heb je best wel een energietekort, dus een banaantje en een paar flinke slokken water (250ml) kan beter zijn (ik zelf doe 500ml water en koffie).quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb gisterenavond normaal gegeten en over de hele dag meer dan genoeg gedronken (+3 liter, alleen maar water). En voor ik vanmorgen ging nog een glas water. Was kennelijk niet genoeg?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:44 schreef Gogo83 het volgende:
Pffff, dat ging voor geen meter.
De bedoeling van tevoren was 5 kilometer met wat versnellingen. Van die versnellingen wist ik al bij voorbaat dat dat met dit weer niks zou worden, maar die 5 kilometer was ik wel van plan.Totdat ik na een halve kilometer als een hijgend hert met buikpijn en een gevoelige enkel (die normaal nóóit in het begin al pijn doet) nog maar nauwelijks wist hoe ik mijn ene voet voor de ander moest zetten. Mijn rondje ingekort tot drie kilometer en volgens mij sinds les 8 van Evy niet meer zoveel gewandeld..
Ik ben gegaan. Dat wel.. En volgende keer weer beter.
Ik kwam een slang tegen op mijn ochtendrondje! Een zwarte, ik denk een adder, zo'n 50 cm lang.
Het was echt al aan het begin van mijn rondje, ik sliep nog een beetje en ging bijna op hem staan, en toen zag ik ineens dat het een bewegende slang was en maakte ik een sprong van zo'n 3 meter.. ik schrok echt. Maar de slang natuurlijk ook en schoot de bosjes in.. achteraf jammer, ik had hem rustig moeten benaderen en een foto moeten maken!
Was mooi geweest als ik daardoor als een haas mijn rondje af had gemaakt maar dat was helaas niet zo.. Mijn benen waren duidelijk nog leeg van het weekend dus was een echt herstelrondje, volgens mij nog nooit zo langzaam gelopen. Mijn Garmin horloge doet het alleen nog steeds niet, stom. Maar eens kijken of een nieuwe batterij helpt..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als het even geregeld kan worden dat het begin van de avond flink gaat onweren en dat ik daarna mijn rondje kan lopen dan zou dat heel mooi zijn.![]()
![]()
dat gaat hier niet gebeuren helaas...quote:De zon schijnt vandaag volop. Vanmiddag ontstaan ook enkele stapelwolken en vooral in de oostelijke helft van Brabant kunnen die uitgroeien tot een regen- en onweersbui. Bij weinig wind wordt het 33 of 34 graden. Vanavond blijft het nog lang warm. Eventuele buien sterven snel uit. Onder een heldere hemel koelt het vannacht af tot 18 of 19 graden.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
precies wat ik zat te denken.. het is dan wel vroeg, maar 's avonds in de hitte is echt klote..quote:![]()
Ik vond het nu best koel hoor! en was tot 09.00 bezig!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik lees even mee, probeer ook het hardlopen op te pakken. Vorig jaar een STR Clinic gedaan, die eigenlijk wel goed ging, maar daarna weer verwaterd. Sinds een paar weken weer bezig, ik probeer 3x in de week en dat lukt met tot nu toe ook.
Ik loop ongeveer 5,3km, waarvan ik de eerste 1,3 km gewoon wandel, dit is een stuk waar mijn hond nog aan de lijn moet. Daarna ga de riem los, dat rent wat fijner. Snelste tijd tot nu toe 44:30, niet heel snel maar iig een begin.
Heb nog niet echt een 'runnerskick', maar het is iig motiverend om te zien dat de hond ervan geniet. Als ik mijn hardloopschoenen aan trek staat hij al blij te kwispelen en te springen.![]()
![]()
Niemand onder de indruk van mijn slangenverhaal? Vond het zelf best spannend
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
wel apart! zou ook schrikken!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kwam een slang tegen op mijn ochtendrondje! Een zwarte, ik denk een adder, zo'n 50 cm lang.
Het was echt al aan het begin van mijn rondje, ik sliep nog een beetje en ging bijna op hem staan, en toen zag ik ineens dat het een bewegende slang was en maakte ik een sprong van zo'n 3 meter.. ik schrok echt. Maar de slang natuurlijk ook en schoot de bosjes in.. achteraf jammer, ik had hem rustig moeten benaderen en een foto moeten maken!
Was mooi geweest als ik daardoor als een haas mijn rondje af had gemaakt maar dat was helaas niet zo.. Mijn benen waren duidelijk nog leeg van het weekend dus was een echt herstelrondje, volgens mij nog nooit zo langzaam gelopen. Mijn Garmin horloge doet het alleen nog steeds niet, stom. Maar eens kijken of een nieuwe batterij helpt..home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Tuinslang?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Niemand onder de indruk van mijn slangenverhaal? Vond het zelf best spannendGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Hoe werkt het eigenlijk met dat leaderboard bij endomondo.. Volgens mij heeft hij mijn loop van vandaag niet meegeteld?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ontzettend, maar dat loopt heel onhandig.quote:dank!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
Welkom Broes!Snelheid, schmelheid, als je maar plezier hebt!
[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2013 10:42:37 ]![]()
Loop je steeds hetzelfde?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:07 schreef BroesWillems het volgende:
Ik lees even mee, probeer ook het hardlopen op te pakken. Vorig jaar een STR Clinic gedaan, die eigenlijk wel goed ging, maar daarna weer verwaterd. Sinds een paar weken weer bezig, ik probeer 3x in de week en dat lukt met tot nu toe ook.
Ik loop ongeveer 5,3km, waarvan ik de eerste 1,3 km gewoon wandel, dit is een stuk waar mijn hond nog aan de lijn moet. Daarna ga de riem los, dat rent wat fijner. Snelste tijd tot nu toe 44:30, niet heel snel maar iig een begin.
Heb nog niet echt een 'runnerskick', maar het is iig motiverend om te zien dat de hond ervan geniet. Als ik mijn hardloopschoenen aan trek staat hij al blij te kwispelen en te springen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nu nog wel, dan kan ik beter zien of ik mijzelf verbeter. Daarbij kan er bij deze route makkelijk een lusje bij worden geplakt, mocht ik verder kunnen lopen. Ook kan ik hier gewoon met de hond vrij lopen, veel langs het kanaal, dat is wel fijn.quote:
Eerst een basis conditie denk ik, daarna kijk ik wel naar andere routes en dat hoeft hier in de buurt geen probleem te zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2013 10:52:43 ]![]()
Okay. Als het bevalt dan zou ik het inderdaad nog mooi even zo doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nu nog wel, dan kan ik beter zien of ik mijzelf verbeter. Daarbij kan er bij deze route makkelijk een lusje bij worden geplakt, mocht ik verder kunnen lopen. Ook kan ik hier gewoon met de hond vrij lopen, veel langs het kanaal, dat is wel fijn.
Eerst een basis conditie denk ik, daarna kijk ik wel naar andere routes en dat hoeft hier in de buurt geen probleem te zijn.
Straks een beetje afwisseling erin gooien maakt het wel prettig.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die eerste stelling bleek gisteravond niet geheel op waarheid te berusten.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:33 schreef Wolve000 het volgende:
Als je de temperatuur niet meerekent, is het helemaal niet warm!
Zo maar eens richting loopclub!
Mijn god, wat was het zwaar. En dat terwijl het bij ons nog wel aan de goede kant van de 30 graden zat. En omdat we met een enorm eind bultaf waren begonnen, moesten we in de tweede helft weer een enorm eind omhoog. Een bult waar we in korte tijd 100 meter klommen deed me wel de das om, daarna had ik niet veel meer over.
En we hebben vaak genoeg stilgestaan / gewandeld, dus mijn horloge gaf 52 minuten en 6.8km aan, en die van Mo zei 59 mnuten en een ruime 7 kilometer.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
eerder al over gepost maar hier even een tussenstand om aan te geven waarom La ultra de zwaarste ultra ter wereld genoemd wordt:quote:La Ultra - The High update
Dariuz & Zbiginiew- 188km in 36hrs 18min'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ook leuk trouwens: http://www.darkandwhite.co.uk/
Om je in te 'easen' in mountain marathonsZijn toffe evenementen bij.
Ja doei.![]()
Geduld is een schone zaak.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met dat leaderboard bij endomondo.. Volgens mij heeft hij mijn loop van vandaag niet meegeteld?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Klinkt goed: http://www.darkandwhite.c(...)ties.asp?race_id=438quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ook leuk trouwens: http://www.darkandwhite.co.uk/
Om je in te 'easen' in mountain marathonsZijn toffe evenementen bij.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:27 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Klinkt goed: http://www.darkandwhite.c(...)ties.asp?race_id=438ik hou van je
Ja doei.![]()
Volgens het weerbericht kan het vandaag gaan hagelen. Wat is deze?
Wat dat betreft is het lopen in de hitte toch fijner dan in hagel of onweer....NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat duurt altijd evenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met dat leaderboard bij endomondo.. Volgens mij heeft hij mijn loop van vandaag niet meegeteld?![]()
Ben vanochtend toch maar even gaan hardlopen. Respect voor diegenen hier die vanochtend al lange afstand hebben gelopen. Heb het ivm de 27 graden wat korter gehouden en wat rustiger aangedaan: http://www.endomondo.com/workouts/user/5539573![]()
Nog RunKeeper gebruikers hier dan? Ik gebruik zelf Caledos Runner (Windows Phone), maar die is gekoppeled aan RunKeeper.
Zou leuk zijn om een paar Users uit de omgeving van Almelo te hebben om te vergelijken.![]()
Nagenoeg niet. Deze nijverdaller gebruik in ieder geval Endomondo.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:49 schreef BroesWillems het volgende:
Nog RunKeeper gebruikers hier dan? Ik gebruik zelf Caledos Runner (Windows Phone), maar die is gekoppeled aan RunKeeper.
Zou leuk zijn om een paar Users uit de omgeving van Almelo te hebben om te vergelijken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Endomondo maar eens geïnstalleerd, Vanavond testen. Kon iig de runs(zijn er nog maar 2) van Runkeeper importeren naar Endomondo.
![]()
Als er nog maar 2 in staan is de overstap niet zo groot.
En dan YUR ff een PM sturen dat je bij de Fok Groep wil. Gezelligggquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:13 schreef BroesWillems het volgende:
Endomondo maar eens geïnstalleerd, Vanavond testen. Kon iig de runs(zijn er nog maar 2) van Runkeeper importeren naar Endomondo.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Haha idd, ik had hiervoor een Aldi telefoon, die deed er een uur over voordat hij een GPS-fix had. Maarja, dan was ik alweer thuis.
Nu sinds een kleine week een Windows Phone, die het wel fatsoenlijk doet. Vandaar!![]()
check!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En dan YUR ff een PM sturen dat je bij de Fok Groep wil. Gezelliggg![]()
En het belangrijkste: Niet zomaar weer verdwijnen in het luchtledige en mee blijven posten en beter worden
Ja doei.![]()
Ik blij dat ik vanochtend al op het gemakkie even m'n post heb rondgebracht. Begint nu toch serieus warm te worden en om er maar eens aan te wennen ga ik straks lopen.![]()
![]()
Hou me gemotiveerd!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
En het belangrijkste: Niet zomaar weer verdwijnen in het luchtledige en mee blijven posten en beter worden![]()
Laatst had hier iemand een recept van een smoothie met o.a. honing en pindakaas (dacht ik). Kunnen jullie dat hier nog eens plaatsen, het leek me wel lekker.![]()
Zit een docu te kijken over de Badwater Ultramarathon. Dat is pas afzien!"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Laatst had hier iemand een recept van een smoothie met o.a. honing en pindakaas (dacht ik). Kunnen jullie dat hier nog eens plaatsen, het leek me wel lekker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
OMG.. zojuist mijn eerste smoothy gemaakt... LEKKER!!![]()
Magere kwark
Banaan
Tl honing
El pindakaas
Nieuw ontbijt gevonden!![]()
Wat ik ook regelmatig doe:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Laatst had hier iemand een recept van een smoothie met o.a. honing en pindakaas (dacht ik). Kunnen jullie dat hier nog eens plaatsen, het leek me wel lekker.
yoghurt, eetlepel pindakaas, halve banaan, bosvruchten
Ja doei.![]()
Zwemmen!!quote:we gaan vanavond na de training met een groepje een duik nemen in de
roeibaan, wie gaat ermee?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat lijkt me ook lekker. Die ga ik dan morgen proberenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat ik ook regelmatig doe:
yoghurt, eetlepel pindakaas, halve banaan, bosvruchten![]()
![]()
Het recept is:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Laatst had hier iemand een recept van een smoothie met o.a. honing en pindakaas (dacht ik). Kunnen jullie dat hier nog eens plaatsen, het leek me wel lekker.
2dl yoghurt
1 eetlepel pindakaas
1 eetlepel honing
1 bevroren banaan (tip, pel 'm eerst).
1 blender
Als je blender het aankan hoef je de banaan niet voordat je 'm invriest in plakjes te snijden, anders moet je dat wel doen. Een banaan breek je met je blote handen makkelijk in twee.
Mijn tweak is:
250ml yoghurt
3 eetlepels honing
3 eetlepels pindakaas
2 bevroren bananen
Is het net wat voller en lekkerder (lees, je proeft geen yogurt).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bedankt! Het wordt steeds lekkerder hier.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het recept is:
2dl yoghurt
1 eetlepel pindakaas
1 eetlepel honing
1 bevroren banaan (tip, pel 'm eerst).
1 blender
Als je blender het aankan hoef je de banaan niet voordat je 'm invriest in plakjes te snijden, anders moet je dat wel doen. Een banaan breek je met je blote handen makkelijk in twee.
Mijn tweak is:
250ml yoghurt
3 eetlepels honing
3 eetlepels pindakaas
2 bevroren bananen
Is het net wat voller en lekkerder (lees, je proeft geen yogurt).
Waarom zijn die bananen bevroren, alleen omdat het dan kouder is, of heeft dat nog een andere functie?![]()
Dat kunnen we allemaal als de beste hier!quote:
Zet voor volgend jaar maar alvast de Ekiden in je agenda, 4 juli geloof ik!![]()
![]()
Maakt het spul wat romiger itt niet bevroren bananen. Bevroren is overigens optioneel, maar je pakt een banaan en duwt 'm in de vriezer, een avondje is voldoende.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bedankt! Het wordt steeds lekkerder hier.
Waarom zijn die bananen bevroren, alleen omdat het dan kouder is, of heeft dat nog een andere functie?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mmmm doe ik er vandaag een met een niet-bevroren banaan (want ik kan niet wachten) en morgen een met een wel-bevroren banaan.![]()
Yoghurt met pindakaas?![]()
Klinkt me net zo logisch in de oren als een broodje patat!![]()
Ieder z'n ding...
Pindakaas gaat overal bij. Pindakaas met ham ed: nomz!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:29 schreef Wolve000 het volgende:
Ieder z'n ding...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als ingredient in de satésaus mag ook.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:34 schreef BroesWillems het volgende:
Pindakaas hoort alleen op brood! Vind het al vervelend als er boter onder zit.![]()
dat het nog niet in een pak verkrijgbaar isquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:29 schreef Wolve000 het volgende:
Ieder z'n ding...Is toch de meest logische stap na stroopwafelijs; pindakaasyoghurt
Pindakaas met sambal
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat een briljante omschrijving van de route die we volgende week gaan lopen:quote:It’s customary to group about 100 yards beyond the start point prior to the race and then be told to move back to the start line.quote:Cross the river either using the stepping stones, which can be slippy, or just plough through the water making sure to soak anyone trying to keep dry on the stepping stones.quote:struggle up the steep field to a gatequote:Don’t worry about falling over the stile, as the soft pile of manure at the other side will break your fall.quote:have fun crawling back up the hill and along the farm track, making sure you save enough to look good on the finish!![]()
Na 2km was de tank leeg voor vandaag. Alles voelde wel heel zwaar aan haha.
Nu lekker peren ijsjes in de tuin ...![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:45 schreef Wolve000 het volgende:
Wat een briljante omschrijving van de route die we volgende week gaan lopen:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Lange route?![]()
6.4km, valt nog best mee dus.quote:
Wel met wat heuvels er in. En een paar keer een rivier oversteken.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Lekkere droge humor![]()
Jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:02 schreef BroesWillems het volgende:
Nog even oriënteren, maar jullie wonen dus samen in Engeland. Duidelijk!
Ja doei.![]()
Zie moblos ondertitelquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:02 schreef BroesWillems het volgende:
Nog even oriënteren, maar jullie wonen dus samen in Engeland. Duidelijk!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Even doorsparen voor wat kit-uitbreiding en dan volgend jaar dit soort dingen doen![]()
http://www.darkandwhite.c(...)ties.asp?race_id=407
Ja doei.![]()
Straks heb je gewoon een inkomen en hoef je veel minder hard te sparen voor hardloopspulquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
Even doorsparen voor wat kit-uitbreiding en dan volgend jaar dit soort dingen doen![]()
http://www.darkandwhite.c(...)ties.asp?race_id=407![]()
![]()
Pindakaas is gezondquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:06 schreef Muis84 het volgende:
Nou heb ik zin in pindakaas.En ik wilde net wat boeken over voeding aanschaffen...
In plaats van een gezonde smoothie is het een milkshake geworden. Had er ook nog wat ijs bij gedaan. Erg lekker en lekker fris!
Ik zit hier te werken op mijn kantoor aan huis met platdak en veel ramen en het is nu 30,5 graad hier binnen.
Maar ik klaag niet, want ik houd van de zomer.
Mijn rondje rennen stel ik wel een dagje uit tot morgen, want dan wordt het nog maar 26 graden.![]()
Truequote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Straks heb je gewoon een inkomen en hoef je veel minder hard te sparen voor hardloopspul
Ja doei.![]()
Ik geloof je meteen. Maar wil toch wat (enigzins leuke) boeken over voeding (mn suikers) opzoeken. Niet dat ik jou niet vertrouw natuurlijk he?quote:![]()
Iemand nog boekentips?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.darkandwhite.c(...)ties.asp?race_id=407Mooie uitdaging zeg!
![]()
Pindakaas van de Lidl, en dan vooral die met stukjes, is volgens mij een van de (toegevoegde)suikerarmsten die je maar kunt krijgen. Stukken lekkerder (en minder zoet!) dan andere meuk.Ja doei.![]()
Motorbloempje ik klik nu pas op die link in je sig maar wat een leuk huis!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Maar, gaan er nog mensen lopen vandaag/vanavond? Ik wou vanavond, rond 22:15/22:30, hopelijk is het dan al wat afgekoeld. Kijken of ik het vol kan houden.![]()
Ik ga straks 17:30 ongeveer. Scorchio! In het bos, hopende op wat koelte.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
http://webshop.voedingsce(...)port-en-voeding.htmlquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:35 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Maar wil toch wat (enigzins leuke) boeken over voeding (mn suikers) opzoeken. Niet dat ik jou niet vertrouw natuurlijk he?![]()
Iemand nog boekentips?
zoiets?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Scorchio? Brrrquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga straks 17:30 ongeveer. Scorchio! In het bos, hopende op wat koelte.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Pindakaas van de Lidl, en dan vooral die met stukjes, is volgens mij een van de (toegevoegde)suikerarmsten die je maar kunt krijgen. Stukken lekkerder (en minder zoet!) dan andere meuk.Nu even zoeken waar de dichtstbijzijnde Lidl is, want dat kennen ze natuurlijk niet hier in het dorp...
Ik ga het eens even bekijken, bedankt!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:49 schreef Guard het volgende:
[..]
http://webshop.voedingsce(...)port-en-voeding.html
zoiets?Was het wel van plan, maar kan heel misschien morgenochtend worden. Afhankelijk van weer en hoeveel energie ik nog heb aan het einde van de dag.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:43 schreef BroesWillems het volgende:
Maar, gaan er nog mensen lopen vandaag/vanavond? Ik wou vanavond, rond 22:15/22:30, hopelijk is het dan al wat afgekoeld. Kijken of ik het vol kan houden.![]()
Ik ook! Geniaal spel en 386 16Mhz met turboknop voor 33Mhz!quote:Lekker nukes spammen enzo, clusterbombs...
Ik ben trouwens gisteravond geweest en ja het was iets frisser om 11 uur, maar verwacht er niet teveel van, tenzij het gaat onweren in de uren daarvoor. Maar gisteravond was het gewoon nog keihard zweten. Wel een heerlijk rondje gerend, dat dan weer wel!
![]()
Zouden de trailers het overigens leuk vinden om volgend jaar hier een trailding van bijvoorbeeld darkandwhite met een groepje te doen?Ja doei.![]()
Count me in.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
Zouden de trailers het overigens leuk vinden om volgend jaar hier een trailding van bijvoorbeeld darkandwhite met een groepje te doen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Als ik er dan wat beter in ben dan lijkt het me een leuke uitdaging.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
Zouden de trailers het overigens leuk vinden om volgend jaar hier een trailding van bijvoorbeeld darkandwhite met een groepje te doen?![]()
![]()
Calve heeft trouwens 1 gram per 15gram i.t.t Panda (lidl?) waar 1.7gram per 15gram in zit.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Pindakaas van de Lidl, en dan vooral die met stukjes, is volgens mij een van de (toegevoegde)suikerarmsten die je maar kunt krijgen. Stukken lekkerder (en minder zoet!) dan andere meuk.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Toch zonde dat ik niet tegen pinda's kan als ik hier het enthousiasme over pindakaas enzo lees. Volgens mij was het gisteren rond half tien nog zo'n 27 graden, dus zal vanavond ook wel erg lang warm blijven. Dat het droog is als ik vanavond met paar vrienden naar voetbalwedstrijd ga is wel prima, maar de temperatuur mag van mij wel stuk lager zijn.![]()
Lidl heeft Vita d'Or.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Calve heeft trouwens 1 gram per 15gram i.t.t Panda (lidl?) waar 1.7gram per 15gram in zit.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
stel niet van die domme vragen...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
Zouden de trailers het overigens leuk vinden om volgend jaar hier een trailding van bijvoorbeeld darkandwhite met een groepje te doen?
Panda is volgens mij niet die van de lidl, da's Vita d'Or, maar die heeft idd 1,7maargoed, heb 't ook maar van horen zeggen. Ik vind 'm in elk geval erg lekker
Ja doei.![]()
Zo, he he, eindelijk een opdracht/paper ingeleverd. Nog 1 te gaan en dan heb ik ook vakantie. Beetje jammer dat ik daar nog wel even mee zoet ben..
Nu bankhangen en na het avondeten lopen!![]()
quote:Mini-Mountain Marathons
Each Autumn/Winter D&W organize a series of shorter mountain marathons (mini-MM's) in the Peak District - these are 3 hour events aimed at testing both competitors legs and brains. Each entrant is supplied at the start with a bagged colour OS map extract over-printed with all the required event information.
The aim of the events is to navigate your way between a series of checkpoints and collect as many points as you can in a specified time period. Armed with your map (and your brain!) it is up to you to decide the optimum route based on your fitness/ability. Each checkpoint has a score, and generally the ones which are further away and more difficult to get to are worth more points.
If you take longer than the allotted time you are penalised some of your hard earned points. Those taking part can either enter as a solo or as a pair in various classes; a wide range of abilities always take part. Event timing is electronic by SPORTident, see www.sportident.co.uk for details.Ja doei.![]()
yess!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
Zouden de trailers het overigens leuk vinden om volgend jaar hier een trailding van bijvoorbeeld darkandwhite met een groepje te doen?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Waar loop jij eigenlijk in de omgeving van utrecht? Zelf loop ik bij de maarsseveense plassen in de buurt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Was mooi geweest als ik daardoor als een haas mijn rondje af had gemaakt maar dat was helaas niet zo.. Mijn benen waren duidelijk nog leeg van het weekend dus was een echt herstelrondje, volgens mij nog nooit zo langzaam gelopen. Mijn Garmin horloge doet het alleen nog steeds niet, stom. Maar eens kijken of een nieuwe batterij helpt..![]()
trouwens dat geklets over pindakaas.
zucht tweede boterham zit ik nou te eten met pindakaas.
![]()
![]()
![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Oh, en als de Ekiden saai wordt: www.tr24.co.uk/
Volgend jaar misschien meedoen met de club. Er gaan nu ook 2 teams geloof ik
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:58 schreef winterstorm666 het volgende:
trouwens dat geklets over pindakaas.
zucht tweede boterham zit ik nou te eten met pindakaas.
![]()
![]()
![]()
Nog steeds blij met mijn rustweekje met deze temperaturen. NIet lopen is soms ook best fijn
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De interesse is er. Alleen nog afwachten of ik dan ook daadwerkelijk tijd en het geld ervoor heb.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
Zouden de trailers het overigens leuk vinden om volgend jaar hier een trailding van bijvoorbeeld darkandwhite met een groepje te doen?
leuk idee
![]()
Ik verklaar degene die op een dag als vandaag op het heetste moment van de dag gaan hardlopen nu echt voor gek, inclusief mezelf maar dat was al bekend.
Straks nog maar wat activiteiten doen om in shape te geraken, voetgolf ... slechts 19 holes volgens mij.![]()
![]()
Mja, ik ga vanavond ook maar wat dingen doen om in vorm te blijven. Nouja, in de vorm van de bank.
Ik vind het vies bah warm en wil niet naar buiten.![]()
Knap dat zoveel van jullie zo vroeg opstaan om toch iets van beweging te krijgen met dit weer![]()
Vanochtend had ik echt geen zin om mijn rondje te doen en wou al in bed blijven liggen. Toen maar besloten om richtig het meer te hobbelen en te gaan zwemmen. Erg lekker zo op de vroege ochtend.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Veel Amelisweerd, of Laagravense plassen. Totaal de andere kant!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
jij eigenlijk in de omgeving van utrecht? Zelf loop ik bij de maarsseveense plassen in de buurt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik moet ook echt zeggen, als je eenmaal jezelf sochtends bij de eerste zonnestralen in je hardloopkleding buiten zet, heb je echt een lekkere loop.
Alles nog in rust, de hele wereld voor jezelf, relatief koel en na je loop lekker energiek!
Da's maf, de hartslagzones van Garmin en Renate zijn anders. Max hartslag is (op basis van standaard berekening, kan altijd nog aanpassen) ongeveer 195 (220-90%vd leeftijd).
Renate zegt dan:
Zone 1 145/m
Zone 2 155/m
Zone 3 165/m
Zone 4 175/m
Zone 5 185/m
Garmin zegt:
Zone 1 50-60% van max (dus 97.5-117)
Zone 2 60-70% (117-137)
Zone 3 70-80% (137-156)
Zone 4 80-90% (156-176)
Zone 5 90-100% (176-196)
Om de zones van Renate in Garmin te gebruiken zou de eerste zone dus 75% moeten zijn. En dat kan niet bij Garmin. Max 50.Ik zal vast iets heel stoms zeggen, hoor. Maar ik vat 'm niet.
![]()
![]()
Gelukkig lopen er hier meer maar een 3km rondje. Een langer rondje krijg ik ook niet voor elkaar momenteel.![]()
Pindakaas![]()
![]()
Maar dan wel biologische van de natuurwinkel. Die zoveel lekkerder dan de Calvés en Panda's van deze wereld.
Paar plakjes komkommer er op, goddelijk![]()
![]()
Dat merk ik eergisteren ook. Ik wou eigenlijk voor het eten, maar had toch wel veel trek dus heb gewoon gegeten met de instelling later vanavond nog te gaan, maar als ik daar geen zin heb dan zet ik met plezier mijn wekkertje voor morgenvroeg weer.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik moet ook echt zeggen, als je eenmaal jezelf sochtends bij de eerste zonnestralen in je hardloopkleding buiten zet, heb je echt een lekkere loop.
Alles nog in rust, de hele wereld voor jezelf, relatief koel en na je loop lekker energiek!
Eerst een sollicitatiebrief schrijven in ieder geval.
Heb nog 2 maand werk en dan niet meer.
Gewoon zelf lekker je tempo's vaststellen joh, veel makkelijker. Ennuh, zonde 1 ben ik al voorbij voor ik het trappenhuis van mijn flat voorbij ben.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:24 schreef Muis84 het volgende:
Da's maf, de hartslagzones van Garmin en Renate zijn anders. Max hartslag is (op basis van standaard berekening, kan altijd nog aanpassen) ongeveer 195 (220-90%vd leeftijd).
Renate zegt dan:
Zone 1 145/m
Zone 2 155/m
Zone 3 165/m
Zone 4 175/m
Zone 5 185/m
Garmin zegt:
Zone 1 50-60% van max (dus 97.5-117)
Zone 2 60-70% (117-137)
Zone 3 70-80% (137-156)
Zone 4 80-90% (156-176)
Zone 5 90-100% (176-196)
Om de zones van Renate in Garmin te gebruiken zou de eerste zone dus 75% moeten zijn. En dat kan niet bij Garmin. Max 50.Ik zal vast iets heel stoms zeggen, hoor. Maar ik vat 'm niet.
Nou ik ben niet zo goed met temposquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gewoon zelf lekker je tempo's vaststellen joh, veel makkelijker. Ennuh, zonde 1 ben ik al voorbij voor ik het trappenhuis van mijn flat voorbij ben., dus leek me handig als soort van leidraad. Ik merk het vanzelf denk ik.
![]()
![]()
Het is me iets te warm om hard te lopen.
Ik wandel maar als alternatief
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
![]()
14/30 Jillian. Wel niet gerend, maar wel intens gesport, 20 minuten lang. Mijn hemel. Dit keer in de slaapkamer voor de spiegel, en dan zie je toch stiekem die armspieren wel bestaan
![]()
Ja doei.![]()
Best logisch dat je niet zo goed met tempo's bent, je bent immers pas net begonnen. Zoiets moet groeien, en dat gaat niet snelquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:02 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Nou ik ben niet zo goed met tempos, dus leek me handig als soort van leidraad. Ik merk het vanzelf denk ik.
^^quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Best logisch dat je niet zo goed met tempo's bent, je bent immers pas net begonnen. Zoiets moet groeien, en dat gaat niet snel
Ook na 2 jaar (fanatiek) lopen is het nog geen eitje.Ja doei.![]()
Op naar de loop/zwemgroep!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
misschien rond de 160 gaan zitten en kijken of je lekker loopt zo.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Heel snel is je tempo van tijdens de ekiden, dus de hoogste zonequote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:02 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Nou ik ben niet zo goed met tempos, dus leek me handig als soort van leidraad. Ik merk het vanzelf denk ik.
Zaterdag liep je vrij langzaam, zie dat als zone 2 ofzo. En dan kun je de andere zones zelf ook schatten of uitvinden. Het is ook een kwestie van kijken hoe het gaat.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jullie hebben een punt natuurlijk.Ben ik al vermoeiend?
Ik hoef vandaag ook nog niet zoveel te doen van Renate: 5x2 minuten 'joggen'. Ah ja, jaja, ok.
![]()
![]()
Ik denk dat je vooral voor jezelf vermoeiend bentquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:16 schreef Muis84 het volgende:
Jullie hebben een punt natuurlijk.Ben ik al vermoeiend?
Ik hoef vandaag ook nog niet zoveel te doen van Renate: 5x2 minuten 'joggen'. Ah ja, jaja, ok.
Burkiniquote:
Wetsuit.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
^^quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral voor jezelf vermoeiend bent
Mensen met een ABO kunnen je gewoon negeren![]()
Ja doei.![]()
Oh.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
^^
Mensen met een ABO kunnen je gewoon negeren![]()
![]()
![]()
Ik ben net lekker naar huis gezweet gefietstwas lekker!
Ik heb net lekker een aardbeienijsje gegetenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben net lekker naar huis gezweet gefietstwas lekker!
was ook lekker!
de perenijsjes waren op![]()
![]()
Benieuwd hoe lang ik nog kan wachten voordat ik ongeduldig wordt en gewoon gaMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is onacceptabelquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb net lekker een aardbeienijsje gegetenwas ook lekker!
Een nep-Cornetto van het Jumbo Huismerk, vanille smaakquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb net lekker een aardbeienijsje gegetenwas ook lekker!
Ik wilde ook Cornetto's! Maar de neppe van de C1000 zijn bah, en de echte waren ook al opquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een nep-Cornetto van het Jumbo Huismerk, vanille smaak
Gelukkig lust ik ook graag aardbeienijsjes.![]()
Hier rommelt het, en dan moet je niet gaan lopen. Dus go go goquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:55 schreef Guard het volgende:
Benieuwd hoe lang ik nog kan wachten voordat ik ongeduldig wordt en gewoon ga
/sleeptyogamatjehetbalkonopvoordeoefeningen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hier bliksem en onweer, maar duurt lang en houdt maar niet op...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier rommelt het, en dan moet je niet gaan lopen. Dus go go go
/sleeptyogamatjehetbalkonopvoordeoefeningen![]()
![]()
Hier alleen nog maar rommeldebommel maar verder niks. Maar als het al bij jou is komt het vast ook naar ons![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Volgens buienradar blijft het allemaal keurig op de plek hangen waar het nu hangt...
sorry muisMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:04 schreef Guard het volgende:
Volgens buienradar blijft het allemaal keurig op de plek hangen waar het nu hangt...
sorry muisDan maar even doorbijten en niet naar het bos...
![]()
Volgens buienradar zou het hier hel en verdoemenis moeten zijn in Arnhem. Niks aan het handje. Buienradar liegt
Bij mijn maat was het hel en verdoemenis. En volgens mij zat hij in velp. (of nog in amersfoort..)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens buienradar zou het hier hel en verdoemenis moeten zijn in Arnhem. Niks aan het handje. Buienradar liegtJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
hier rommeldebomt het ook wel maar ben nog niet echt onder de indrukhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik geloof de leugenaar voorlopig nog, aangezien de voorspellingen voor hier droog zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens buienradar zou het hier hel en verdoemenis moeten zijn in Arnhem. Niks aan het handje. Buienradar liegtMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
idem!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik geloof de leugenaar voorlopig nog, aangezien de voorspellingen voor hier droog zijnZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou, ik doe mijn Brooksies aan en ga ervoor...quote:Zij die gaan zweten, groeten uMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Veel plezier !!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:23 schreef Guard het volgende:
Nou, ik doe mijn Brooksies aan en ga ervoor...
[..]
Ik ben nog naar de Lidl gefietst vanmiddag na het werk. 2 paar sokken, een capri ( de mijne was te ruim geworden) en dat wit grijze shirtje meegenomen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:26 schreef Shravani het volgende:
[..]
Veel plezier !!
Ik ben nog naar de Lidl gefietst vanmiddag na het werk. 2 paar sokken, een capri ( de mijne was te ruim geworden) en dat wit grijze shirtje meegenomen
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Kan ik heel blij van worden dat soort koopjes![]()
Het rokje heb ik laten liggen, ik heb er tenslotte al 1 en die loopt iets wijder uit aan de onderkant en het stofje is wat soepeler.![]()
Zo, en de eerste training met Renate zit erop. Poeh, da's best lastig zeg. Ik moest wel wat harder dan 'joggen' voor mijn gevoel om een hartslag van zo rond de 155 te krijgen. Dat is even wennen, op hartslag letten ipv iets anders. Gewoon een stukje op en neer gedaan, dus halverwege keren. Nog twee keer een soort van eindsprintje gedaan en ik was alweer thuis. Maar voor mijn gevoel ging het prima. Zin in de volgende keer!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/220390691/9947984![]()
Mijn zooltjes zijn er eindelijk. Ze zien eruit als dingen met een grote bult onder je voet en zo voelen ze dus ook. Vanavond als het afgekoeld is en m'n eten gezakt maar even testen. Of morgenochtend, anders wordt het wel erg laat en het is nogal een levendige buurt, zullen we maar zeggen.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
geen pindakaas hier maar
![]()
eten vlak na een zware training was iets waar de fysio nog extra op hamerde, zorg dat je voldoende eet, binnen twee uur, na een training, want "een lichaam kan zich niet herstellen op een lege tank"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
YUR en GotC over een paar jaar
quote:You Know You Are A Runner When...
you gawk at the idea of paying $12 for your kid to watch a 1-hour movie at the theatre but are more than willing to pay $30 for them to run a 5k that only lasts a half hour.
hahaha, ik zag hem net ook voorbij komenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed stuk:
http://trailandultrarunni(...)e-fall-on-the-trail/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ghehe. Ik zweer bij dit als ontbijt:![]()
Vast geen bazenontbijt, maar het smaakt tenminste niet naar karton zoals al die semi-gezonde extraveelvezelmaartochookwelheelveelsuikermeuk. En er zit geen tarwe in (hooguit misschien een beetje omdat haver en tarwe vaak naast elkaar groeien) en dat vindt m'n maag ook wel leuk.![]()
Ik heb deze meestal, geen idee of het goed is of niet. Af en toe ook de huismerken van Boni/AH, geen idee of daar nog veel verschil in zit in voedingswaarden enzo.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:38 schreef Jero_nimo het volgende:
Goed stuk:
http://trailandultrarunni(...)e-fall-on-the-trail/Haha, beste adviezen everSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je niet wilt vallen tijdens trailrunnen kun je maar beter gewooon niet trailrunnen![]()
![]()
Ik weet alleen dat dat van mij 2x zo goedkoop isquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:40 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb deze meestal, geen idee of het goed is of niet. Af en toe ook de huismerken van Boni/AH, geen idee of daar nog veel verschil in zit in voedingswaarden enzo.
![]()
![]()
Als ik ontbijt is het een eiwitshake. Soms met Brinta, soms niet.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik had wat twijfel, maar ben gewoon gaan trainen. Loopscholing, letten op houding tijdens verschillende snelheden (dus: hertjeslopen!) en een duurloopje. Viel me mee qua warmte
Verder drukke dagen hier, dus vooral aan het lurken 's avonds![]()
![]()
kort maar krachtig bezoekje vandaag, nog veel "last minute jobs" te regelen voor de vakantie dus:quote:zij die gaan zweten kunstmest strooien groeten u'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vol met suiker.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:40 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
Haal je dan 's avonds je portie uit de vriezer? Ik vind kwark met fruit eigenlijk altijd meer een toetjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb als ontbijt deze
[ afbeelding ]
met deze
[ afbeelding ]
Is lekkerAls ik bij m'n ouders eet laat m'n moeder het fruit altijd eerst even in drank weken, is ook lekker
![]()
![]()
Oei, in dat van mij zit ook een stuk meer suiker dan ik eigenlijk dacht. Het is dan wel ruwe rietsuiker en geen geraffineerde troep, maar toch. Misschien toch eens toetjes als ontbijt gaan eten (zonder de drank dan).quote:![]()
Ik doe het 's avonds in een bakje, en dat zet ik in de koelkast. En dan neem ik het de volgende dag mee naar m'n werk. Kijk, zo: http://i.imgur.com/od7iPCK.jpgquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haal je dan 's avonds je portie uit de vriezer? Ik vind kwark met fruit eigenlijk altijd meer een toetjeAls ik bij m'n ouders eet laat m'n moeder het fruit altijd eerst even in drank weken, is ook lekker
Ik ga het toch eens overwegen. Al is ontbijten ongeveer het eerste wat ik 's ochtends doe, want hongerrrrrr. Ik heb jaaaaaaren niet ontbeten en ik ga hardlopen en ik kan niet meer andersquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik doe het 's avonds in een bakje, en dat zet ik in de koelkast. En dan neem ik het de volgende dag mee naar m'n werk. Kijk, zo: http://i.imgur.com/od7iPCK.jpg![]()
![]()
Wat zou dan het verschil moeten zijn tussen ruwe rietsuiker en normale kristalsuiker behalve dan dat de laatste van bieten komt?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oei, in dat van mij zit ook een stuk meer suiker dan ik eigenlijk dacht. Het is dan wel ruwe rietsuiker en geen geraffineerde troep, maar toch. Misschien toch eens toetjes als ontbijt gaan eten (zonder de drank dan).![]()
Zo dat was weer lekker, viel mee met de warmte, had het benauwder verwacht.
Eerste interval was behoorlijk de mist ingegaan omdat ik voor een gesloten overweg stond (twee goederentreinen, duurt best lang voordat die gepasseerd zijn).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doordat ik de eerste interval zo goed als gemist hebt, was ik daarna in de war met hoe lang mijn training nog zou duren, "ineens" was ie ver van huis voorbij. Dan maar wat langer uitlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was weer lekker, maar net als agelopen zondag wel blaren op rare plekken (bovenop die teen die direct naast je kleinste teen zit), vermoed toch dat ik mijn tenen krul tijdens het lopenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Minder (chemisch) bewerkt vooral. Voor je bloedsuiker is het net zo kut.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat zou dan het verschil moeten zijn tussen ruwe rietsuiker en normale kristalsuiker behalve dan dat de laatste van bieten komt?![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:38 schreef Jero_nimo het volgende:
Goed stuk:
http://trailandultrarunni(...)e-fall-on-the-trail/Bedoel je nou dat jij sarcastisch bent vanwege die opmerking of de schrijver van dat stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want de auteur maakt er natuurlijk een garpje van.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Daarnaast is heel veel rietsuiker gewoon geraffineerde suiker met wat meer melasse voor de kleur.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Minder (chemisch) bewerkt vooral. Voor je bloedsuiker is het net zo kut.![]()
Als dessert!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb als ontbijt deze
[ afbeelding ]
met deze
[ afbeelding ]
Is lekker![]()
Maar dan ipv kwark,vanille ijs en als ik het heel erg bont wil makken een toefje klop klop erop![]()
![]()
Ik heb het bewuste bakje nu een paar weken en het is echt ideaal! Er past precies een ontbijtje in. Brood vind ik niet zo lekker s ochtends, maar dit is prima. En je kunt in plaats van vruchtjes natuurlijk ook muesli of zo bovenin doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ga het toch eens overwegen. Al is ontbijten ongeveer het eerste wat ik 's ochtends doe, want hongerrrrrr. Ik heb jaaaaaaren niet ontbeten en ik ga hardlopen en ik kan niet meer anders
Ruwe rietsuiker niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daarnaast is heel veel rietsuiker gewoon geraffineerde suiker met wat meer melasse voor de kleur.![]()
Dat hebben ze laatst bij Keuringsdienst van Waarde onderzocht en dat bleek dan weer niet zo te zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daarnaast is heel veel rietsuiker gewoon geraffineerde suiker met wat meer melasse voor de kleur.
Jawel hoor het was kristallijne rietsuiker. In keuringsdienst van waarde beweerde iemand dat het BIETENsuiker was.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat hebben ze laatst bij Keuringsdienst van Waarde onderzocht en dat bleek dan weer niet zo te zijn![]()
de uitzending:
http://keuringsdienstvanw(...)everingen/13-12-2012I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja, net als eierenfraude en paardenvlees ipv rundvlees. Dan kun je op een gegeven moment niets meer eten.quote:
Crap, Klaas heeft weer een kikkertje gevangen en die is nu dood![]()
![]()
Precies mijn punt. Dus eet gewoon wat je lekker vind, maar met mate en ga er niet van uit dat je 'goed' bezig ben door speciaal producten met ruwe rietsuiker te eten. Want voor hetzelfde geld zegt de verpakking "met ruwe rietsuiker" en zit er 1% ruwe rietsuiker in en 99% geraffineerde bietensuiker.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, net als eierenfraude en paardenvlees ipv rundvlees. Dan kun je op een gegeven moment niets meer eten.
Crap, Klaas heeft weer een kikkertje gevangen en die is nu dood
disclaimer: hier mee bedoel ik dus niet dat JIJ speciaal naar die producten op zoek ben.![]()
Oh, dan heb ik blijkbaar niet goed opgeletquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jawel hoor het was kristallijne rietsuiker. In keuringsdienst van waarde beweerde iemand dat het BIETENsuiker was.
Magoed, wat Hats zegt. Je kunt eigenlijk niks meer eten als we zo gaan beginnen. Wij kopen altijd biologische eieren en biologisch vlees. Maar, aan het ei of de biefstuk zie je het verschil niet hoor...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Geraffineerde bietensuiker staat niet op de ingredientenlijstquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Dus eet gewoon wat je lekker vind, maar met mate en ga er niet van uit dat je 'goed' bezig ben door speciaal producten met ruwe rietsuiker te eten. Want voor hetzelfde geld zegt de verpakking "met ruwe rietsuiker" en zit er 1% ruwe rietsuiker in en 99% geraffineerde bietensuiker.
disclaimer: hier mee bedoel ik dus niet dat JIJ speciaal naar die producten op zoek ben.Ik vind dat overigens wel een fijner idee dan al die chemische troep. Maar ik eet het voornamelijk doordat dit een van de weinige crunchy ontbijtmeuk is die niet op basis van tarwe is, en nog bijzonder betaalbaar is ook. Verder eet ik zo weinig producten met toegevoegde suiker dat ik me er niet druk om hoef te maken
![]()
Maar ik eet in de basis redelijk "verantwoord", vrij veel biologisch en zo min mogelijk chemische meuk en smaakversterkers. En omdat het me gewoon een goed gevoel geeft en omdat het de meuk die ik vreet (en drink) ook weer compenseert![]()
![]()
Een beetje suiker kan voor mij volgens mij ook niet zoveel kwaad. Koffie en dergelijke drink ik ook altijd zonder suiker dus dat scheelt weer iets. Voor mijn gewicht hoef ik het ook niet te laten en zover ik weet zijn mijn bloedwaardes wel ok!Dat ik sarcastisch was, voor mij is het nog niet helemaal duidelijk dat het een grap was? Redelijk serieus geschreven nog. Maar inderdaad de comments doen dan weer iets anders vermoeden. Misschien ben ik gewoon nog niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat jij sarcastisch bent vanwege die opmerking of de schrijver van dat stuk.
Want de auteur maakt er natuurlijk een garpje van..
![]()
Zo, weer een zwoel avondloopje achter de rug. Het is klam, benauwd, maar eigenlijk is het toch ook wel lekker. Als de zon maar laag genoeg staat of al bijna onder is. Prima te doen.
Vanavond stond 4x1000 op het programma, een extensieve intervaltraining. Beoogde tempo's waren niet al te snel (ruwweg 5:30), maar dat werd iets langzamer vanwege het weer. Tussendoor lang actief herstel.
Eigenlijk was het een heerlijke training. Zo is hardlopen echt leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eindelijk weer een goed voornemen genomen om vandaag te gaan hardlopen. Stormt/onweer/bliksem heel de avond, heb ik weer niet kunnen lopen.
Ben tegenwoordig best fanatiek bezig met 4 keer hardlopen per week(13.5, 12.5, 7, 12.5km) en dan nog 1 keer in de week squashen.
Dit probeer ik nog wel vol te houden, uit te breiden totdat het voetbalseizoen weer begint. Dan probeer ik toch nog 1-2 keer per week te hardlopen buiten 1 avond squashen, 2 avonden voetbal training en 1 wedstrijd.![]()
Gewoon vegan worden en alleen bij uitzondering dingen met toegevoegde suikers, makkelijk zat. ;-)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, net als eierenfraude en paardenvlees ipv rundvlees. Dan kun je op een gegeven moment niets meer eten.
Crap, Klaas heeft weer een kikkertje gevangen en die is nu dood“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
![]()
![]()
Mijn ontbijtkan het iedereen van harte aanbevelen
![]()
Marathontraining 1.2 zit erop. Intervaltraining van 3x6 min op intensieve duurlooptempo. Net na een onweersbui gelopen. Iets minder heet, maar nog steeds behoorlijk warm. Met in- en uitlopen 11,5 km gelopen. Tempostukken gingen erg constant, telkens rond de 4:20. Fijne training![]()
Morgen een rustdag![]()
![]()
Poes Henk zit ook achter een kikker aan, voorlopig is de kikker sneller/slimmerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Crap, Klaas heeft weer een kikkertje gevangen en die is nu dood![]()
![]()
Offtopic: waar haal ik zo'n bakje?quote:
Hier (= Malden) ging het flink te keer met onweer en hagel! In Beuningen ook, zag op Facebook een filmpje die daardoor even pauzeerde tijdens het hardlopen. Ik kon toch niet gaan lopen want had al flink aan de Prosecco gezetenFles is nu leeg dus ik ga zo op bed
![]()
![]()
De eerste kikker vandaag heb ik gered, de tweede ontdekte ik pas te laat (hij ging er pas mee spelen toen Sjaak in de buurt kwam).quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:40 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Poes Henk zit ook achter een kikker aan, voorlopig is de kikker sneller/slimmer
@LadyOracle: dat stukje grillworst met kaas smaakte me net weer buitengewoon primaIk heb 7 jaar vegetarisch gegeten en ik vind vlees gewoon te lekker om het helemaal nooit te eten. O, en belangrijker nog dan vlees: kaas
![]()
![]()
hmm, voel wat trekken vanuit mn kuit of knie. even rustig aan doen maar
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ok.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:30 schreef JAOC het volgende:
Eindelijk weer een goed voornemen genomen om vandaag te gaan hardlopen. Stormt/onweer/bliksem heel de avond, heb ik weer niet kunnen lopen.
Ben tegenwoordig best fanatiek bezig met 4 keer hardlopen per week(13.5, 12.5, 7, 12.5km) en dan nog 1 keer in de week squashen.
Dit probeer ik nog wel vol te houden, uit te breiden totdat het voetbalseizoen weer begint. Dan probeer ik toch nog 1-2 keer per week te hardlopen buiten 1 avond squashen, 2 avonden voetbal training en 1 wedstrijd.
Hoi.Ja doei.![]()
Uiteraard.quote:
Was erg lekker btw. En nu douchen en slapen. En bed opmaken, fuarks!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Toe maar trekken vanuit je kuit of knie. Zo te lezen een echte fokker dus.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:56 schreef Jumparound het volgende:
hmm, voel wat trekken vanuit mn kuit of knie. even rustig aan doen maar![]()
![]()
Echt? Ik kan me echt niet voorstellen dat ik ooit nog een hap lijk ga eten. Yuck.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De eerste kikker vandaag heb ik gered, de tweede ontdekte ik pas te laat (hij ging er pas mee spelen toen Sjaak in de buurt kwam).
@LadyOracle: dat stukje grillworst met kaas smaakte me net weer buitengewoon primaIk heb 7 jaar vegetarisch gegeten en ik vind vlees gewoon te lekker om het helemaal nooit te eten. O, en belangrijker nog dan vlees: kaas
(Sorry voor de offtopic, maar ik krijg de rillingen al als ik eraan denk ;-))“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Ik probeer steeds meer plantaardig te eten, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik nooit meer een hap kadaver kan etenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:27 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Echt? Ik kan me echt niet voorstellen dat ik ooit nog een hap lijk ga eten. Yuck.
(Sorry voor de offtopic, maar ik krijg de rillingen al als ik eraan denk ;-))![]()
![]()
Pffffffff, lekker gelopen ondanks de hitte, kon het goed volhouden, maar begon op het eind toch te versnellen blijkbaar. Voor mijzelf een nieuw PR gelopen voor 5km en dat met een bloedneus onderweg.
Nu even afkoelen, douchen en sloap'n. Als dat lukt....![]()
Ik ben net thuis (ook Malden). Heb het onweer helaas net gemist maar het lijkt hier wel aardig afgekoeld.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:49 schreef Serinde het volgende:
[..]
Offtopic: waar haal ik zo'n bakje?
Hier (= Malden) ging het flink te keer met onweer en hagel! In Beuningen ook, zag op Facebook een filmpje die daardoor even pauzeerde tijdens het hardlopen. Ik kon toch niet gaan lopen want had al flink aan de Prosecco gezetenFles is nu leeg dus ik ga zo op bed
![]()
Zelfs met dit weer geen BBQ neigingen? Mmmh, krijg er spontaan weer honger van.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:27 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Echt? Ik kan me echt niet voorstellen dat ik ooit nog een hap lijk ga eten. Yuck.
(Sorry voor de offtopic, maar ik krijg de rillingen al als ik eraan denk ;-))![]()
![]()
Voor een BBQ heb je geen vlees nodig ;-) Doe mij maar een maiskolf. <3quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zelfs met dit weer geen BBQ neigingen? Mmmh, krijg er spontaan weer honger van.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Sodeju wat ging het hier tekeer vanavond. Het leek wel of ze met emmers water aan het gooien waren, zoveel regen ineens. Helaas was het al donker toen het ophield.![]()
Jij schijnt ook de volle laag gehad te hebben (Noord Limburg)
Omdat het 's avonds nog te klam is ben ik nu eens om 6 uur 's ochtends gaan lopen, 5km. Heerlijk, helemaal in je eentje, geen prikkende zon in je ogen.
Helaas was het nog steeds klam dus ik zit nu, zelfs na een koude douche, oververhit te wezen. Met een rode kop naar m'n werk zometeen.![]()
![]()
onze eigen Amy
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vind het knap hoor, als je de wilskracht hebt om zoiets te doen als je dat heel graag wilt. Maar ik zie dit niet als een ambitie voor mezelf[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lijkt me inderdaad een grote overwinning, van wat weet ik niet precies, en ik weet niet of je ambitieus of een gevaarlijke gek bent als je het doet. Maar ze zullen vast goed voorbereid zijn. Dus petje af, alhoewel ik dat in haar geval op zou houden.
Ben ooit in Vegas geweest met 40 graden, 5 minuten buiten geweest, ik dacht dat ik kapot ging.![]()
Aan mijn hartslag te zien was mijn lichaam het totaal niet eens met deze martelende 10KM op de vroege morgen na een plakkerig, onrustig en heel kort nachtje.
Maar....Geen enkele last van m'n voet
http://www.endomondo.com/workouts/220556269/819185![]()
en dan begint het nu hier te regenen. Buiten koelt het lekker af, maar binnenquote:Op woensdag 24 juli 2013 07:11 schreef Cee het volgende:
Omdat het 's avonds nog te klam is ben ik nu eens om 6 uur 's ochtends gaan lopen, 5km. Heerlijk, helemaal in je eentje, geen prikkende zon in je ogen.
Helaas was het nog steeds klam dus ik zit nu, zelfs na een koude douche, oververhit te wezen. Met een rode kop naar m'n werk zometeen.
Goed teken!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Aan mijn hartslag te zien was mijn lichaam het totaal niet eens met deze martelende 10KM op de vroege morgen na een plakkerig, onrustig en heel kort nachtje.
http://www.endomondo.com/workouts/220556269/819185[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:51 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/220556269/819185![]()
Goed teken. Nu geen gekke dingen doen op je vakantie maar doen wat je daar hoort te doen BBQen en bier drinken![]()
![]()
Gisteravond soort piramideloop gedaan. Op zich wel leuke loopjes, maar nadeel vind ik dat het meestal wat langer duurt voordat je lekker in je ritme zit.
Pas halverwege ging het echt lekker, maar toen was m'n shirt al doorweekt![]()
Was wel heel erg warm.
Opkomst was niet heel groot dus met iedereen van alle niveaus samen gelopen in 1 groep.
We hadden training van de trainer die de groep gaat trainen waar ik in zit.
Toen ik vanmorgen wakker werd had ik spierpijn en goed ook![]()
Niet van het lopen, maar van de oefeningen daarna. Cooling down deden we op een grasveldje en daar hebben we nog ongeveer 20 minuten core oefeningen gedaan![]()
Wordt een leuk seizoen vanaf september!![]()
Mooi! Goed teken voor zondagquote:Op woensdag 24 juli 2013 07:51 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/220556269/819185
Trouwens kijken of we ergens halverwege een zwembad kunnen verstoppen inclusief bar met koud water, sportdrankjes en weet ik veel allemaal. Kunnen we ff bijkomen van de warmte![]()
![]()
Goed nieuws Swets!
Bikkels allemaal trouwens! Ik ben gisteren gewoon met m'n luie reet op de bank blijven plakkenMorgen ga ik weer voor een rondje van een km of 10. Dit weekend mag ik een km of 18. Als ik dat kan, kan ik de Vooroeverloop ook. Denk ik.
![]()
hmpf...echt warm is het nog niet, maar na een kort rustig loopje lijkt het alsnog of ik lek ben
Halverwege staan we midden in het bosch.quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:08 schreef Arquero het volgende:
[..]
Mooi! Goed teken voor zondag
Trouwens kijken of we ergens halverwege een zwembad kunnen verstoppen inclusief bar met koud water, sportdrankjes en weet ik veel allemaal. Kunnen we ff bijkomen van de warmte![]()
Hahaha, de grote leegloopquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:15 schreef YUR het volgende:
hmpf...echt warm is het nog niet, maar na een kort rustig loopje lijkt het alsnog of ik lek benik vind dat altijd heel grappig
Netjes dat je dat zo vroeg weer gedaan hebt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:51 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/220556269/819185
Ik was het zelf uiteindelijk niet eens met lopen op de vroege morgen, ik slaap al zo slecht de laatste tijd door de warmte waardoor ik ieder uur in bed wel kan gebruiken. Ik ga vanavond laat wel even lopen, staat toch maar een 30 minuten training op de planning.![]()
Ik ga mijn zooltjes uittesten... *duimen*“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Vroeg lopen werkt aanstekelijk.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hallo mensenEven bewijzen dat ik de vlucht heb overleefd
![]()
Zoals het er nu uit ziet ga ik morgen lopen. De afstand weet ik nog niet, dat ligt aan of mijn vriend vandaag een fiets scoort of niet(Hij gaat met me mee op de fiets, alleen is eng enzo
)
![]()
Mooi!quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:35 schreef Miezziej het volgende:
Hallo mensenEven bewijzen dat ik de vlucht heb overleefd
![]()
Zoals het er nu uit ziet ga ik morgen lopen. De afstand weet ik nog niet, dat ligt aan of mijn vriend vandaag een fiets scoort of niet(Hij gaat met me mee op de fiets, alleen is eng enzo
)
Succes alvast![]()
a.s. zondag ontkom ik er ook niet aan. Ze hebben gisteren de tijden veranderd en alles 2 uur vervroegd.quote:
Dus nu moet ik om 0930 beginnen in Heerlen.
Moet ik de wekker wel heel erg vroeg zetten op mijn laatste dag van mijn vakantie![]()
![]()
Arme jongen...quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:42 schreef streamnl het volgende:
[..]
a.s. zondag ontkom ik er ook niet aan. Ze hebben gisteren de tijden veranderd en alles 2 uur vervroegd.
Dus nu moet ik om 0930 beginnen in Heerlen.
Moet ik de wekker wel heel erg vroeg zetten op mijn laatste dag van mijn vakantieF means you're fucked![]()
Lekker Swets!
En voor alle lopers van vanmorgen: KANJER!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
je moet er wat voor over hebben he?quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:47 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die mij zielig vind.
(Ik heb er wel heel veel zin in)
quote:Ach. Ik ben absoluut geen ochtendmens maar of ik nu om 0300 op sta of om 1000. Ik ben het eerste uur net zo vrolijkquote:![]()
Komt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed bezig hoor, aardig wat kilometers zo. Ik ben zelf ook benieuwd hoe het gaat als het voetbalseizoen weer begint. Bij mij ligt de focus wat meer op hardlopen maar de 5x in de week die ik nu doe ga ik dan niet vol kunnen houden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:30 schreef JAOC het volgende:
Dit probeer ik nog wel vol te houden, uit te breiden totdat het voetbalseizoen weer begint. Dan probeer ik toch nog 1-2 keer per week te hardlopen buiten 1 avond squashen, 2 avonden voetbal training en 1 wedstrijd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: