XCACHET IS GAY AS FUCKquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Ik ookquote:Op maandag 22 juli 2013 20:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet in een lange broek werken.. heb wel zo'n luchtige maar godverdomme, mn hele kont nat van 't zweet alles plakken pfieeeeeee
Hoezo? Nee, Toto is stom!quote:Op maandag 22 juli 2013 20:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee ik wil haar hele foto
Dus Toto is belangrijker voor je?
Krek, die heb ik op vinyl.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Dit is echt een van mijn lievelings liedjeeeeeees.
Die langwerpige zakjes?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eet ook ijsjes. Van die die je zelf moet invriezen
![]()
Ja, maar dat wou ik helemaal nietquote:Op maandag 22 juli 2013 20:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar hij heeft je nichtje wel haar foto's.
Joa, oh.. ik vind ze allemaal lekkerquote:Op maandag 22 juli 2013 20:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Die langwerpige zakjes?
Cola altijd als eerste op
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Krek, die heb ik op vinyl.
It's the year of the cat!
GTA IV uitbreiding is dat toch?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
Amoeba heb je ballad of gay tony op ps3?
naaktfoto's zelfsquote:Op maandag 22 juli 2013 20:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar hij heeft je nichtje wel haar foto's.
Ik wil ze je eigenlijk best geven, maar ik wil gewoon wat terug! En als jij je eigen pic post, weet ik zeker dat ik jou kan vertrouwen met die pics!quote:Op maandag 22 juli 2013 20:17 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nou en, mij wil je ze toch wel geven.
Ik weet je tante ook al dus wat maakt het nog uit
Ik ben te vetrouwen dat weet jequote:Op maandag 22 juli 2013 20:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil ze je eigenlijk best geven, maar ik wil gewoon wat terug! En als jij je eigen pic post, weet ik zeker dat ik jou kan vertrouwen met die pics!
Ja ik vind het wel mooi maar het had voor mij eigenlijk twee minuten korter moeten durenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Luister dat nummer eens wat ik stuurde?
ben geen kkr spanjaard of griek wollahquote:Op maandag 22 juli 2013 20:22 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Siesta's zijn echt chill moet je ook doen 1-2 uur of 30 min ff slapen
Dat kan. Ik vind progrock heel leuk (20 minuten per nummer), dus ik kan dat prima aanhoren.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel mooi maar het had voor mij eigenlijk twee minuten korter moeten duren
Privacyinstellingenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
Toto, hoe zorg je dat mensen die niet bevriend met mij zijn op Facebook niet mijn vrienden kunnen bekijken?
Je bent gewoon 100% tatta he meisjequote:Op maandag 22 juli 2013 20:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
ben geen kkr spanjaard of griek wollah
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:23 schreef Dearest het volgende:
hahahahahahahah ik mijn geluid maar harder doen en me maar afvragen waarom ik nog steeds niks hoor
heb ik gewoon mijn oordopjes niet in HAHAAAH fucking dom
Breakfast at Tiffany's vond ik super tot een vriend ineens bedacht dat nummer op zn begrafenis te gaan draaien. DAG NUMMERquote:Op maandag 22 juli 2013 20:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind progrock heel leuk (20 minuten per nummer), dus ik kan dat prima aanhoren.
Breakfast at Tiffany's
Neequote:Op maandag 22 juli 2013 20:26 schreef Spatieloos het volgende:
http://clipjes.nl/clips/radiozenders/summer_hits.html
Als ik deze link open, dan loopt mijn browser vast, hebben jullie dat ook?
Geen goed idee inderdaad.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Breakfast at Tiffany's vond ik super tot een vriend ineens bedacht dat nummer op zn begrafenis te gaan draaien. DAG NUMMER
Graveyard. GRAVEYAAAAAARD
Ook een van mijn lievelingsnummers
Goh echt?quote:
Zou ik dat ooit doen?quote:
Ja, graveyard beter.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geen goed idee inderdaad.
Ken je Comfortably Numb van Pink Floyd? Even jouw 'Uncomfortably Numb' luisteren.
1x geweest inderdaad met Flipsquote:
Even opzoeken op wikipediaquote:
Dit dusquote:Een driehoek is een meetkundige figuur die ontstaat door drie punten die niet op een rechte lijn liggen met elkaar te verbinden
Ach ze is toch een halve kakkerlak dus ze zal wel weer ontkennen dat het haar iets doetquote:Op maandag 22 juli 2013 20:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
A.s. zaterdag moet ze huilen. Want Ajax pakt gewoon die schaal.
Kan je dat vertalen naar simpel Nederlands?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Even opzoeken op wikipedia
[..]
Dit dus
Neequote:Op maandag 22 juli 2013 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan je dat vertalen naar simpel Nederlands?
Omdat pink floyd bekender is? Of waaromquote:
Dat is toch niet moeilijk man prutser.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan je dat vertalen naar simpel Nederlands?
Mooi verhaal man zeg het nog een keerquote:Op maandag 22 juli 2013 20:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat is toch niet moeilijk man prutser.
Stel je neemt een cartesisch coördinatenstelsel met middelpunt (0,0). Als je dan 2 punten neemt, zeg (p,q) en (r,s). Dan kun je een formule opstellen van de vorm y = ax+b, waarbij de sets punten (p,q) en (r,s) oplossingen zijn van de vergelijking. Om dan een driehoek te vormen moet een derde punt worden gekozen waarbij de coördinaten van dat punt geen oplossing is van de vergelijking.
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ze is toch een halve kakkerlak dus ze zal wel weer ontkennen dat het haar iets doet
Ik bespeur psychologische problemen. Wat is loos broeder?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ze is toch een halve kakkerlak dus ze zal wel weer ontkennen dat het haar iets doet
Bij mij niks maar zoals gewoonlijk bij een vrouw welquote:Op maandag 22 juli 2013 20:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik bespeur psychologische problemen. Wat is loos broeder?
Omdat Pink Floyd einfach een van de beste bands is die ooit bestaan heeft.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat pink floyd bekender is? Of waarom
Ik vind pink floyd maar matig.
Problemen met de vriendin?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij mij niks maar zoals gewoonlijk bij een vrouw wel
Watquote:
Ruzie met Flipos?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
WatHet is niet eens mijn vriendin
Vind er maar weinig aan really.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Omdat Pink Floyd einfach een van de beste bands is die ooit bestaan heeft.
En dat noem jij simpelquote:Op maandag 22 juli 2013 20:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat is toch niet moeilijk man prutser.
Stel je neemt een cartesisch coördinatenstelsel met middelpunt (0,0). Als je dan 2 punten neemt, zeg (p,q) en (r,s). Dan kun je een formule opstellen van de vorm y = ax+b, waarbij de sets punten (p,q) en (r,s) oplossingen zijn van de vergelijking. Om dan een driehoek te vormen moet een derde punt worden gekozen waarbij de coördinaten van dat punt geen oplossing is van de vergelijking.
Hier stopte ik met lezen.quote:cartesisch
Oke ben weer weg, dit is een beetje raarquote:
Houdoe.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke ben weer weg, dit is een beetje raar
Mensen die moeite hebben met het afschatten van wat andere mensen kunnen/vinden/denken. Zie je wel vaker bij wiskundigen.quote:
Oke, staat niet in mijn top 10 maar natuurlijk wel heel erg goed.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar...maar...MAAR!
The Doors![]()
![]()
![]()
![]()
-> infinity.
Watquote:Op maandag 22 juli 2013 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die moeite hebben met het afschatten van wat andere mensen kunnen/vinden/denken. Zie je wel vaker bij wiskundigen.
Een cartesisch stelsel is een 2-assig orthogonaal stelsel.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dat noem jij simpel
[..]
Hier stopte ik met lezen.
Orthogonaalquote:Op maandag 22 juli 2013 20:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een cartesisch stelsel is een 2-assig orthogonaal stelsel.
Loodrecht.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Orthogonaal
Kan jij echt niet dingen simpeler uitleggen?
Ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat dan gewoon zo'n assenstelsel zoals dat we op de Havo hebben?
jaquote:Op maandag 22 juli 2013 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dan gaat hij helemaal moeilijke termen daarvoor gebruiken
Je kunt ook een niet-orthogonaal stelsel hebben.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, gewoon om te laten zien dat hij dat weet (of omdat hij serieus denkt dat je gelijk aan een cilindrisch stelsel denkt ofzo, maar dat hoop ik niet).quote:Op maandag 22 juli 2013 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je bent een slimme rakker. Ik dacht achteraf nog even, zal ik toevoegen dat uiteraard geldt dat niet mag gelden:quote:Op maandag 22 juli 2013 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, gewoon om te laten zien dat hij dat weet (of omdat hij serieus denkt dat je gelijk aan een cilindrisch stelsel denkt ofzo, maar dat hoop ik niet).
Overigens ben ik nog niet helemaal uit of p en r/q en s gelijk mogen zijn in zijn verhaaltje.
xcachet tjacka houd van jequote:Op maandag 22 juli 2013 20:59 schreef Tjacka het volgende:
als xcachet hier is zeg even dat ik van haar hou
Ik ook van jou hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 20:59 schreef Tjacka het volgende:
als xcachet hier is zeg even dat ik van haar hou
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:59 schreef Tjacka het volgende:
als xcachet hier is zeg even dat LMI van haar houdt
Singleplayer bevalt nog best goed, leuk verhaal enzoquote:Op maandag 22 juli 2013 21:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet online spelen
Ik sta op #178 van de wereld ranglijst
Mn zusje vindt hem wel helemaal geweldigquote:Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef xcachet het volgende:
Nieuwe nummer van one direction valt een beetje tegen
jouw zusjequote:Op maandag 22 juli 2013 21:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mn zusje vindt hem wel helemaal geweldig
Gewoon weer meer van hetzelfde. Niet dat het me iets boeit ofzoquote:Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef xcachet het volgende:
Nee deze is echtquote:Op maandag 22 juli 2013 21:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Gewoon weer meer van hetzelfde. Niet dat het me iets boeit ofzo
Net was je nog op mijquote:Op maandag 22 juli 2013 21:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
OD is wel leuk
niet leuker dan tjacka
quote:
Wat vind je van die nederlandse OD dan? Mainstream ofzo?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
OD is wel leuk
niet leuker dan tjacka
Het vorige ook.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef xcachet het volgende:
Slecht en nagemaakte shit.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat vind je van die nederlandse OD dan? Mainstream ofzo?
Je kan maar op 1 iemand tegelijk zijnquote:Op maandag 22 juli 2013 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat ik niet meer op je ben toch
Ik op meerderequote:Op maandag 22 juli 2013 21:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Je kan maar op 1 iemand tegelijk zijn
Is dat eigenlijk zo? Geen idee eigenlijk.
Houd er wel rekening mee dat ze dyslexie heeftquote:Op maandag 22 juli 2013 21:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Mouw
Mauw is van de katten en poesjes.
lmi, nodig, tjacka, rozzje, spatie en jijquote:
Dank je wel voor je edit meneer let meinquote:Op maandag 22 juli 2013 21:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat ze dyslexie heeft![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dank je wel voor je edit meneer let mein
Je noemt mij niet als eerste?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
lmi, nodig, tjacka, rozzje, spatie en jij
Als hij in je huis leeft, ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:38 schreef xcachet het volgende:
Is een paard eigenlijk een huisdier? Ja toch?
Sowieso spatie op 1 dat is geen ontkomen aanquote:Op maandag 22 juli 2013 21:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Willekeurige volgorde waarbij de nummer 1 meestal als laatste wordt genoemd.
Is juist positief wat moet je nou met een vriendin alleen maar gezeik enzoquote:
/carequote:Op maandag 22 juli 2013 21:54 schreef Dearest het volgende:
of je hebt ff een kwartier durend telefoongesprek met iemand die je voor t laatst een half jaar geleden hebt gesproken
of eentje van 15 secondenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:54 schreef Dearest het volgende:
of je hebt ff een kwartier durend telefoongesprek met iemand die je voor t laatst een half jaar geleden hebt gesproken
Vertel, ik geef je 10%, ik heb overal ervaring inquote:Op maandag 22 juli 2013 21:56 schreef d4v1d het volgende:
Ik kreeg zojuist een geniaal idee om geld te verdienen![]()
Enige probleem is dat ik niet veel ervaring met een deel van dat idee heb
Ook in het runnen van een simpel bedrijf?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vertel, ik geef je 10%, ik heb overal ervaring in
Geef nou maar het idee!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ook in het runnen van een simpel bedrijf?Ik weet hoe de technische kant werkt..
care, iemand anders ook wel heb ik ook 6 minuten mee gepraatquote:
ja maar die gozer gaat me dan ook meteen napratenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
care, iemand anders ook wel heb ik ook 6 minuten mee gepraat
laat me ens met hem pratenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja maar die gozer gaat me dan ook meteen napraten
reageer dan niet als het je niet boeitquote:Op maandag 22 juli 2013 21:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
care, iemand anders ook wel heb ik ook 6 minuten mee gepraat
duidelijkquote:Op maandag 22 juli 2013 22:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ben alweer thuis. moest hem even helpen met iets
fapzequote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga op bed liggen in de hoop dat ik in slaap val
Succesquote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga op bed liggen in de hoop dat ik in slaap val
Wat is dit voor onzin, dan lig ik nog op bedquote:U kunt voor een afspraak de praktijk bellen op werkdagen tussen 08.00 en 10.00 uur.
Wat voor afspraak? Voor 't gesticht?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin, dan lig ik nog op bed
quote:
quote:
Jij zegt tegen je moeder dat ze dik is of niet?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn moeder zat net op schoolbank.nl haar oude schoolfoto's te bekijken, zij was echt niet moeders mooiste, naja eigenlijk wel, mijn tantes waren nog lelijker
Slapen, eten, tent vegen, bieb, eten, fokken, etenquote:
bieb?quote:Op maandag 22 juli 2013 23:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Slapen, eten, tent vegen, bieb, eten, fokken, eten
interessantquote:
ohquote:Op maandag 22 juli 2013 23:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Moet nog 10 boeken lezen voor leesdossier
Oh, wij mogen zulke boeken nietquote:Op maandag 22 juli 2013 23:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kutdossier
Boeken van 50 bladzijden enzo
Lees mijnequote:Op maandag 22 juli 2013 23:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kutdossier
Boeken van 50 bladzijden enzo
jij moet ippa's geven niet lezen ;squote:Op maandag 22 juli 2013 23:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
wel skeer van je dat je mij niet gratis wilde laten lezen
Ik had een 6 met 1 van de 8 boeken gelezenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:18 schreef xcachet het volgende:
Ik heb pas 1 boek in mijn hele leven uit gelezen in groep 8
Dit jaar een Nederlands mondeling, over de boeken + boekverslagen als een baas gedaan
ik een 7,2quote:Op maandag 22 juli 2013 23:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had een 6 met 1 van de 8 boeken gelezen
Ik nu ook niet meerquote:Op maandag 22 juli 2013 23:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik bijna nooit
[..]
Weet jij niet eens. Niks mis met dikkies.
Hoe lang ben je en hoeveel weeg jequote:Op maandag 22 juli 2013 23:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik bijna nooit
[..]
Weet jij niet eens. Niks mis met dikkies.
165 en 68 kgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
165 en 68 kgJij bent heul geen 165SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Maar groter dan mij klinkt zoveel beter in een zinquote:Op maandag 22 juli 2013 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of groter dan ik (ben) klopt
Of groter dan mij (ben) kan niet
Niet als je weet dat het fout isquote:Op maandag 22 juli 2013 23:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar groter dan mij klinkt zoveel beter in een zin
Als je dit niet weet vraag ik me af hoequote:
Kom maar uit huilen bij mij hoorquote:
Een 6 of een 7quote:Op maandag 22 juli 2013 23:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet als je weet dat het fout is
[..]
Als je dit niet weet vraag ik me af hoe
[..]
Kom maar uit huilen bij mij hoor
Wees eerlijk tegen me dat is de eerste stap in een relatiequote:Op maandag 22 juli 2013 23:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga het niet zeggen want dan vind je me dik. And nobody cares.
Moest lachenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:31 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wees eerlijk tegen me dat is de eerste stap in een relatie
quote:
Is nogal een verschilquote:Op maandag 22 juli 2013 23:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Een 6 of een 7![]()
Maar spelling en grammatica is niet mijn sterkste puntCompenseer ik weer met begrijpend lezen en dat soort ongein
![]()
omw
Ik word al bang als ik het woord relatie hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 23:31 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wees eerlijk tegen me dat is de eerste stap in een relatie
Ik heb altijd woorden met m'n ex.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik word al bang als ik het woord relatie hoor
Fwb's je weet tochhquote:Op maandag 22 juli 2013 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik word al bang als ik het woord relatie hoor
Ik ben iig geslaagdquote:Op maandag 22 juli 2013 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Is nogal een verschil
Ik kan helemaal geen Nederlands op school. Dat begrijpend lezen nog wel, maar spelling
Daaaaaromquote:
please noquote:Op maandag 22 juli 2013 23:35 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nu liever niet ja met 30 graden in bed liggen gaat het plakken enzo
Wil je hem verder wel als vriend (qua relatie)?quote:Op maandag 22 juli 2013 23:34 schreef xcachet het volgende:
Ik ken een jongen die wil dat serieus met mij
tyf dan op____!
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:34 schreef xcachet het volgende:
Ik ken een jongen die wil dat serieus met mij
tyf dan op____!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |