ben geen kkr spanjaard of griek wollahquote:Op maandag 22 juli 2013 20:22 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Siesta's zijn echt chill moet je ook doen 1-2 uur of 30 min ff slapen
Dat kan. Ik vind progrock heel leuk (20 minuten per nummer), dus ik kan dat prima aanhoren.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel mooi maar het had voor mij eigenlijk twee minuten korter moeten duren
Privacyinstellingenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
Toto, hoe zorg je dat mensen die niet bevriend met mij zijn op Facebook niet mijn vrienden kunnen bekijken?
Je bent gewoon 100% tatta he meisjequote:Op maandag 22 juli 2013 20:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
ben geen kkr spanjaard of griek wollah
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:23 schreef Dearest het volgende:
hahahahahahahah ik mijn geluid maar harder doen en me maar afvragen waarom ik nog steeds niks hoor
heb ik gewoon mijn oordopjes niet in HAHAAAH fucking dom
Breakfast at Tiffany's vond ik super tot een vriend ineens bedacht dat nummer op zn begrafenis te gaan draaien. DAG NUMMERquote:Op maandag 22 juli 2013 20:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind progrock heel leuk (20 minuten per nummer), dus ik kan dat prima aanhoren.
Breakfast at Tiffany's
Neequote:Op maandag 22 juli 2013 20:26 schreef Spatieloos het volgende:
http://clipjes.nl/clips/radiozenders/summer_hits.html
Als ik deze link open, dan loopt mijn browser vast, hebben jullie dat ook?
Geen goed idee inderdaad.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Breakfast at Tiffany's vond ik super tot een vriend ineens bedacht dat nummer op zn begrafenis te gaan draaien. DAG NUMMER
Graveyard. GRAVEYAAAAAARD
Ook een van mijn lievelingsnummers
Goh echt?quote:
Zou ik dat ooit doen?quote:
Ja, graveyard beter.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geen goed idee inderdaad.
Ken je Comfortably Numb van Pink Floyd? Even jouw 'Uncomfortably Numb' luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |