ben geen kkr spanjaard of griek wollahquote:Op maandag 22 juli 2013 20:22 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Siesta's zijn echt chill moet je ook doen 1-2 uur of 30 min ff slapen
Dat kan. Ik vind progrock heel leuk (20 minuten per nummer), dus ik kan dat prima aanhoren.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel mooi maar het had voor mij eigenlijk twee minuten korter moeten duren
Privacyinstellingenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
Toto, hoe zorg je dat mensen die niet bevriend met mij zijn op Facebook niet mijn vrienden kunnen bekijken?
Je bent gewoon 100% tatta he meisjequote:Op maandag 22 juli 2013 20:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
ben geen kkr spanjaard of griek wollah
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:23 schreef Dearest het volgende:
hahahahahahahah ik mijn geluid maar harder doen en me maar afvragen waarom ik nog steeds niks hoor
heb ik gewoon mijn oordopjes niet in HAHAAAH fucking dom
Breakfast at Tiffany's vond ik super tot een vriend ineens bedacht dat nummer op zn begrafenis te gaan draaien. DAG NUMMERquote:Op maandag 22 juli 2013 20:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind progrock heel leuk (20 minuten per nummer), dus ik kan dat prima aanhoren.
Breakfast at Tiffany's
Neequote:Op maandag 22 juli 2013 20:26 schreef Spatieloos het volgende:
http://clipjes.nl/clips/radiozenders/summer_hits.html
Als ik deze link open, dan loopt mijn browser vast, hebben jullie dat ook?
Geen goed idee inderdaad.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Breakfast at Tiffany's vond ik super tot een vriend ineens bedacht dat nummer op zn begrafenis te gaan draaien. DAG NUMMER
Graveyard. GRAVEYAAAAAARD
Ook een van mijn lievelingsnummers
Goh echt?quote:
Zou ik dat ooit doen?quote:
Ja, graveyard beter.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geen goed idee inderdaad.
Ken je Comfortably Numb van Pink Floyd? Even jouw 'Uncomfortably Numb' luisteren.
1x geweest inderdaad met Flipsquote:
Even opzoeken op wikipediaquote:
Dit dusquote:Een driehoek is een meetkundige figuur die ontstaat door drie punten die niet op een rechte lijn liggen met elkaar te verbinden
Ach ze is toch een halve kakkerlak dus ze zal wel weer ontkennen dat het haar iets doetquote:Op maandag 22 juli 2013 20:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
A.s. zaterdag moet ze huilen. Want Ajax pakt gewoon die schaal.
Kan je dat vertalen naar simpel Nederlands?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Even opzoeken op wikipedia
[..]
Dit dus
Neequote:Op maandag 22 juli 2013 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan je dat vertalen naar simpel Nederlands?
Omdat pink floyd bekender is? Of waaromquote:
Dat is toch niet moeilijk man prutser.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan je dat vertalen naar simpel Nederlands?
Mooi verhaal man zeg het nog een keerquote:Op maandag 22 juli 2013 20:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat is toch niet moeilijk man prutser.
Stel je neemt een cartesisch coördinatenstelsel met middelpunt (0,0). Als je dan 2 punten neemt, zeg (p,q) en (r,s). Dan kun je een formule opstellen van de vorm y = ax+b, waarbij de sets punten (p,q) en (r,s) oplossingen zijn van de vergelijking. Om dan een driehoek te vormen moet een derde punt worden gekozen waarbij de coördinaten van dat punt geen oplossing is van de vergelijking.
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ze is toch een halve kakkerlak dus ze zal wel weer ontkennen dat het haar iets doet
Ik bespeur psychologische problemen. Wat is loos broeder?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ze is toch een halve kakkerlak dus ze zal wel weer ontkennen dat het haar iets doet
Bij mij niks maar zoals gewoonlijk bij een vrouw welquote:Op maandag 22 juli 2013 20:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik bespeur psychologische problemen. Wat is loos broeder?
Omdat Pink Floyd einfach een van de beste bands is die ooit bestaan heeft.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat pink floyd bekender is? Of waarom
Ik vind pink floyd maar matig.
Problemen met de vriendin?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij mij niks maar zoals gewoonlijk bij een vrouw wel
Watquote:
Ruzie met Flipos?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
WatHet is niet eens mijn vriendin
Vind er maar weinig aan really.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Omdat Pink Floyd einfach een van de beste bands is die ooit bestaan heeft.
En dat noem jij simpelquote:Op maandag 22 juli 2013 20:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat is toch niet moeilijk man prutser.
Stel je neemt een cartesisch coördinatenstelsel met middelpunt (0,0). Als je dan 2 punten neemt, zeg (p,q) en (r,s). Dan kun je een formule opstellen van de vorm y = ax+b, waarbij de sets punten (p,q) en (r,s) oplossingen zijn van de vergelijking. Om dan een driehoek te vormen moet een derde punt worden gekozen waarbij de coördinaten van dat punt geen oplossing is van de vergelijking.
Hier stopte ik met lezen.quote:cartesisch
Oke ben weer weg, dit is een beetje raarquote:
Houdoe.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke ben weer weg, dit is een beetje raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |