Ditquote:Op maandag 22 juli 2013 20:07 schreef TienVingers het volgende:
Ik kan niet met witte t-shirts in combinatie met watermeloen
Nee. Nee. Nee. Het moet 10 graden kouder zijn man.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:10 schreef TienVingers het volgende:
Overdag vind ik dit weer heerlijk en 's avonds als ik buiten zit ook, maar 's avonds op mijn kamertje![]()
denken dat ik niet famous benquote:Op maandag 22 juli 2013 20:09 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Zij was tenminste famous voor een tijd ja![]()
Jaloers?
Ik vind het alleen lekker met een windquote:Op maandag 22 juli 2013 20:10 schreef TienVingers het volgende:
Overdag vind ik dit weer heerlijk en 's avonds als ik buiten zit ook, maar 's avonds op mijn kamertje![]()
Krijg je een pic van haar wenkbrauw terug! (oor is bedekt ja)quote:Op maandag 22 juli 2013 20:10 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Een pic van mijn oor of wenkbrauw dan.
vind het niet zo heel bijzonder eigenlijk, je kan zien dat ze fakedquote:
Ja klopt. Maar vooral dat het nu zo benauwd is op mijn kamer is irritant.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het alleen lekker met een wind. Maar ik ben wat warmte betreft echt een jankerd.
Oke.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet in een lange broek werken.. heb wel zo'n luchtige maar godverdomme, mn hele kont nat van 't zweet alles plakken pfieeeeeee
Yeaquote:Op maandag 22 juli 2013 20:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar vooral dat het nu zo benauwd is op mijn kamer is irritant.
Nee ik wil haar hele fotoquote:Op maandag 22 juli 2013 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Krijg je een pic van haar wenkbrauw terug! (oor is bedekt ja)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |