jij moet ippa's geven niet lezen ;squote:Op maandag 22 juli 2013 23:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
wel skeer van je dat je mij niet gratis wilde laten lezen
Ik had een 6 met 1 van de 8 boeken gelezenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:18 schreef xcachet het volgende:
Ik heb pas 1 boek in mijn hele leven uit gelezen in groep 8
Dit jaar een Nederlands mondeling, over de boeken + boekverslagen als een baas gedaan
ik een 7,2quote:Op maandag 22 juli 2013 23:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had een 6 met 1 van de 8 boeken gelezen
Ik nu ook niet meerquote:Op maandag 22 juli 2013 23:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik bijna nooit
[..]
Weet jij niet eens. Niks mis met dikkies.
Hoe lang ben je en hoeveel weeg jequote:Op maandag 22 juli 2013 23:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik bijna nooit
[..]
Weet jij niet eens. Niks mis met dikkies.
165 en 68 kgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
165 en 68 kgJij bent heul geen 165SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Maar groter dan mij klinkt zoveel beter in een zinquote:Op maandag 22 juli 2013 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of groter dan ik (ben) klopt
Of groter dan mij (ben) kan niet
Niet als je weet dat het fout isquote:Op maandag 22 juli 2013 23:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar groter dan mij klinkt zoveel beter in een zin
Als je dit niet weet vraag ik me af hoequote:
Kom maar uit huilen bij mij hoorquote:
Een 6 of een 7quote:Op maandag 22 juli 2013 23:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet als je weet dat het fout is
[..]
Als je dit niet weet vraag ik me af hoe
[..]
Kom maar uit huilen bij mij hoor
Wees eerlijk tegen me dat is de eerste stap in een relatiequote:Op maandag 22 juli 2013 23:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga het niet zeggen want dan vind je me dik. And nobody cares.
Moest lachenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:31 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wees eerlijk tegen me dat is de eerste stap in een relatie
quote:
Is nogal een verschilquote:Op maandag 22 juli 2013 23:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Een 6 of een 7![]()
Maar spelling en grammatica is niet mijn sterkste puntCompenseer ik weer met begrijpend lezen en dat soort ongein
![]()
omw
Ik word al bang als ik het woord relatie hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 23:31 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wees eerlijk tegen me dat is de eerste stap in een relatie
Ik heb altijd woorden met m'n ex.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik word al bang als ik het woord relatie hoor
Fwb's je weet tochhquote:Op maandag 22 juli 2013 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik word al bang als ik het woord relatie hoor
Ik ben iig geslaagdquote:Op maandag 22 juli 2013 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Is nogal een verschil
Ik kan helemaal geen Nederlands op school. Dat begrijpend lezen nog wel, maar spelling
Daaaaaromquote:
please noquote:Op maandag 22 juli 2013 23:35 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nu liever niet ja met 30 graden in bed liggen gaat het plakken enzo
Wil je hem verder wel als vriend (qua relatie)?quote:Op maandag 22 juli 2013 23:34 schreef xcachet het volgende:
Ik ken een jongen die wil dat serieus met mij
tyf dan op____!
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:34 schreef xcachet het volgende:
Ik ken een jongen die wil dat serieus met mij
tyf dan op____!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |