Mensen die moeite hebben met het afschatten van wat andere mensen kunnen/vinden/denken. Zie je wel vaker bij wiskundigen.quote:
Oke, staat niet in mijn top 10 maar natuurlijk wel heel erg goed.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar...maar...MAAR!
The Doors![]()
![]()
![]()
![]()
-> infinity.
Watquote:Op maandag 22 juli 2013 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die moeite hebben met het afschatten van wat andere mensen kunnen/vinden/denken. Zie je wel vaker bij wiskundigen.
Een cartesisch stelsel is een 2-assig orthogonaal stelsel.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dat noem jij simpel
[..]
Hier stopte ik met lezen.
Orthogonaalquote:Op maandag 22 juli 2013 20:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een cartesisch stelsel is een 2-assig orthogonaal stelsel.
Loodrecht.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Orthogonaal
Kan jij echt niet dingen simpeler uitleggen?
Ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat dan gewoon zo'n assenstelsel zoals dat we op de Havo hebben?
jaquote:Op maandag 22 juli 2013 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dan gaat hij helemaal moeilijke termen daarvoor gebruiken
Je kunt ook een niet-orthogonaal stelsel hebben.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, gewoon om te laten zien dat hij dat weet (of omdat hij serieus denkt dat je gelijk aan een cilindrisch stelsel denkt ofzo, maar dat hoop ik niet).quote:Op maandag 22 juli 2013 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je bent een slimme rakker. Ik dacht achteraf nog even, zal ik toevoegen dat uiteraard geldt dat niet mag gelden:quote:Op maandag 22 juli 2013 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, gewoon om te laten zien dat hij dat weet (of omdat hij serieus denkt dat je gelijk aan een cilindrisch stelsel denkt ofzo, maar dat hoop ik niet).
Overigens ben ik nog niet helemaal uit of p en r/q en s gelijk mogen zijn in zijn verhaaltje.
xcachet tjacka houd van jequote:Op maandag 22 juli 2013 20:59 schreef Tjacka het volgende:
als xcachet hier is zeg even dat ik van haar hou
Ik ook van jou hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 20:59 schreef Tjacka het volgende:
als xcachet hier is zeg even dat ik van haar hou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |