abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129228074
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:55 schreef Monolith het volgende:
Maar wat is nou de reden van de relatief milde strafeis van het OM? En dan bedoel ik serieuze redenen m.b.t. de inhoud van deze zaak en niet dat onderbuikgejank.
Op basis van wat ik zie lijkt het slachtoffer plotseling overgestoken te hebben en is niet noodzakelijk het hard rijden bewezen.

Daarnaast is hij doorgereden, maar heeft hij zich tijdig gemeld om niet vervolgd te kunnen worden, alleen hangt dat weer op de vraag of hij het slachtoffer hulpeloos achter heeft gelaten.

In die richting moet je het zoeken lijkt mij en ik acht vooralsnog niet uitgesloten dat het vrijspraak + ontslag van rechtsvervolging wordt...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_129228079
quote:
13s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:58 schreef El_Matador het volgende:
Eliteleden
rechtsstaatjihadisten
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:03 schreef El_Matador het volgende:
ivoren torentje
Ik speel bingo. Bijna een rijtje vol.
pi_129228083
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:03 schreef justanick het volgende:

[..]

https://twitter.com/saskiabelleman

Voor een zwaardere veroordeling moet er bewijs zijn dat de verdachte het ongeval heeft veroorzaakt. Roekeloos rijgedrag kan ook een rol spelen.

Voor beide zaken lijkt er in dit geval geen (betrouwbaar) bewijs te zijn. Afgezien van wat getuigenverklaringen over zijn snelheid (die notoir onbetrouwbaar zijn en in dit geval zeer fors uiteen lopen) en het NFI wat geen duidelijke snelheid vast kan stellen, is er verder niets.

Verder lijkt het er op dat de verdachte gewoon op de weg reed en niet op het fietspad. Waarmee het nog maar de vraag is of de verdachte het ongeval heeft veroorzaakt.

Blijft over: doorrijden na een ongeval. Dat is terecht strafbaar.
Dat zou een hoop verklaren inderdaad. Ondanks dat de Sharia-rechtbank hier op Fok! haar oordeel alweer klaar had, lijkt het mij toch wenselijk om je bij de feiten te houden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 juli 2013 @ 19:06:03 #54
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_129228085
Wat een tokkies ook die familie zeg. De persofficier verwoorde het wel goed vond ik, er is geen sprake van opzet.

Emoties zijn natuurlijk logisch, maar hou jezelf eens in zeg.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_129228091
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:59 schreef Megumi het volgende:

[..]

"Wereld vreemd" i.p.v gestudeerde bedoelde je?
Uiteraard. Maar ik wil de rechtsstaatjihadisten dan nog wel net meegeven dat deze lui inderdaad "gestudeerd" hebben. Wat het alleen maar erger maakt. Waar die belachelijke adoratie voor die "academische" lui vandaan komt, is me een raadsel.

Als gestudeerde maar allerminst wereldvreemde Nederlander kijk ik net als jij op die OMmetjes en rechtertjes neer. De ivoren toren idioten die zelf rondgereden worden door chauffeurs en de overstekende Hagenezen overlaten aan de "racekunsten" van een stuk kankertuig.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_129228104
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:06 schreef El_Matador het volgende:
rechtsstaatjihadisten
Deze had ik al ;(
pi_129228145
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Uiteraard, ik had vanuit jouw ivoren torentje geen andere fatwa verwacht. Dat maakt het nog geen argument in een discussie.

Het gaat ook om het grotere plaatje. 15 keer in een half jaar BETRAPT op roekeloos rijden. Hoeveel was het wérkelijk? Door rood en te hard scheuren door de stad. Den Haag, waar veel ouderen wonen, buitenlanders komen die de verkeersregels net ff missen (Britten die per ongeluk de verkeerde kant op kijken waar Millen Ydioot komt aanscheuren...)
Waar baseer je nu weer betrapt op "roekenloos"reiden ? Dat is weer zo'n onderbuik gejank van je. Boete (kan net zo goed 1km/h te hard zijn na correctie)
quote:
De boosheid van de ouders is persoonlijk. Mijn boosheid is meer maatschappelijk van aard. Zo;n stuk stront op de weg laten vind jij dus ok? Dan ben je keihard medeplichtig aan de volgende gesneuvelde cabaretieres, bejaarden, kinderen, overstekende gehandicapten en andere zwakkeren in de samenleving.
Nee. Voor lange tijd van de weg verwijderen graag. Zeker als je aantal boete's in korte tijd rijdt moeten daar sancties op komen. Daar hoor je mij ook niet over.

Het gaat over de debiele reacties van zowel de ouders/familie, als jou die het goedkeurt. Doodswensen/in elkaar beuken.. nee... dat kan net zo min als "te hard" rijden.

En hij heeft hem niet vermoord he... hij is door een ongeluk om het leven gekomen, en er is niet bewezen dat hij te hard heeft gereden. (waarmee ik niet zeg dat hij het niet heeft gedaan)
  maandag 22 juli 2013 @ 19:08:31 #58
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_129228156
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:04 schreef starla het volgende:
Dit is de enige zinnige reactie. Mensen die er meteen van uitgaan dat het een psychopaat is en wat dies meer zij. Uit schrik kunnen mensen domme dingen doen zoals doorrijden. Moet die vent daar z'n hele leven lang voor boeten?
Moord (opzet) en dood door schuld (te snel rijden) konden klaarblijkelijk niet bewezen worden, dan houdt het snel op.
In het vorige topic van deze reeks is allang dezelfde conclusie getrokken.
Het énige wat - wellicht - kan worden bewezen is doorrijden na een ongeval.

Vandaar de lage strafeis.

(Overigens vrees ook ik dat het hier bepaald niet om een lieverdje-in-het-verkeer gaat, maar dat heeft met deze zaak dus niks van doen)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_129228171
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

[..]

Ik speel bingo. Bijna een rijtje vol.
_O-
pi_129228190
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:06 schreef DroogDok het volgende:
er is geen sprake van opzet.
En dat maakt de onfortuinlijke 13-jarige jongen minder dood?

Die ouders kunnen dat verschil niet zien, en dat veroordeel jij. Ik zie het als terechte, oprechte, boosheid. Wellicht op de verkeerde manier geuit, maar begrijpelijk.

De maatschappelijke boosheid is veel erger. Zelfs als Millen in dit geval [i]niet]/i] te hard en door rood reed, wat hij -bewezen- 15 en -in werkelijkheid- veeeeel meer wel deed, is de eis belachelijk. Ze moeten zijn verleden meenemen en zo'n kutjoch nooit meer op de weg laten.

Tijd dat er eens wat gevoelens gaan spreken in de samenleving van makke Nederlanders, ja.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_129228201
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
(Overigens vrees ook ik dat het hier bepaald niet om een lieverdje-in-het-verkeer gaat, maar dat heeft met deze zaak dus niks van doen)
Natuurlijk, dat denk ik ook niet. :P Ik vind mensen die te hard rijden (en zeker zo vaak) sowieso vrij debiel. Maar gelukkig is dat geen bewijs en is het ook niet strafbaar. Hoe graag types als El Matador ook zouden hebben dat je opgesloten kon worden voor de manier waarop je je eerder gedragen hebt of nadenkt. Grappig wel, want dat leidt juist tot de BNW-praktijken die hij zegt aan te kaarten :P
pi_129228205
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:

Inderdaad, en dat zou (los van dit) volledig bestraft moeten worden vind ik.
pi_129228220
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die ouders kunnen dat verschil niet zien, en dat veroordeel jij. Ik zie het als terechte, oprechte, boosheid. Wellicht op de verkeerde manier geuit, maar begrijpelijk.

De maatschappelijke boosheid is veel erger. Zelfs als Millen in dit geval [i]niet]/i] te hard en door rood reed, wat hij -bewezen- 15 en -in werkelijkheid- veeeeel meer wel deed, is de eis belachelijk. Ze moeten zijn verleden meenemen en zo'n kutjoch nooit meer op de weg laten.

Tijd dat er eens wat gevoelens gaan spreken in de samenleving van makke Nederlanders, ja.
Je bent de discussie niet waard. Je leest wat je wilt lezen en reageert alleen op wat je wil reageren.
pi_129228224
Zware straffen helpt misschien niet maar bij te lichte straffen gaan nabestaanden het heft in eigen handen nemen. Ergens best begrijpelijk
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_129228239
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:10 schreef eight het volgende:
Zware straffen helpt misschien niet maar bij te lichte straffen gaan nabestaanden het heft in eigen handen nemen. Ergens best begrijpelijk
Er is hier niet sprake van een lage straf, dat is het 'probleem'. Als hij bewezen roekeloos had gereden en kwam er dán af met een taakstraf postte ik hier niet.
pi_129228240
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat de straffen voor zijn bewezen 15 dingen al lang geweest zijn he of moet ik het tekenen voor je?

Dat zou niets uit mogen maken met een ongeluk.
pi_129228261
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:07 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Waar baseer je nu weer betrapt op "roekenloos"reiden ? Dat is weer zo'n onderbuik gejank van je. Boete (kan net zo goed 1km/h te hard zijn na correctie)
Er staat nota bene in het toch niet al te lange stukje, van een serieuzere nieusbron dan Telegraaf, HvN, Das Bild of andere bronnen die je in jouw torensalon (is de bingo al vol?) mij aan wil wrijven, dat dit sujet al 15 keer BEWEZEN in een half jaar (!) betrapt is geweest.

Hij reed 1 keer niet roekeloos (de tokkiespelvauten zijn van jou, erg diepzinnig gedaan ook) en hij rijdt prompt een even wat minder oplettende puber dood. Och, wat een voorbeeldig automobilist is het toch.

Tunnelvisie, maar dan extreem.

pi_129228286
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:12 schreef El_Matador het volgende:
De ironie :')
pi_129228351
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:11 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat de straffen voor zijn bewezen 15 dingen al lang geweest zijn he of moet ik het tekenen voor je?

Dat zou niets uit mogen maken met een ongeluk.
Die straffen zijn geweest? En wat hebben ze opgeleverd? Hoe vaak moet iemand door die draaideur van jou voordat we eens gaan nadenken??

En wat je beweert is onzin; een historie van delicten speelt in heel veel zaken WEL gewoon mee in de rechtszaal. En dat is maar goed ook. HIER, in dit geval wordt er op een schandalige wijze met de verkeersveiligheid omgesprongen. Onschuldige iets te hard rijdende burgers die NIET roekeloos rijden keihard vervolgen (hoeveel miljard verdienen ze eraan?) en dit soort tuig niet van straat plukken, het is niet krom, het is misdadig.

pi_129228377
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er staat nota bene in het toch niet al te lange stukje, van een serieuzere nieusbron dan Telegraaf, HvN, Das Bild of andere bronnen die je in jouw torensalon (is de bingo al vol?) mij aan wil wrijven, dat dit sujet al 15 keer BEWEZEN in een half jaar (!) betrapt is geweest.

Hij reed 1 keer niet roekeloos (de tokkiespelvauten zijn van jou, erg diepzinnig gedaan ook) en hij rijdt prompt een even wat minder oplettende puber dood. Och, wat een voorbeeldig automobilist is het toch.

Niemand zeg dat hij voorbeeldig is, maar om iemand voor dood door schuld te kunnen veroordelen is het ook wel wenselijk dat daar daadwerkelijk sprake van is en dan is het feit dat verdachte in het verleden een roekeloze paardenlul is geweest daar geen afdoende reden voor.

Bovendien hoor ik hier altijd dat de politie eens boeven moet gaan vangen in plaats van rechtgeaarde automobilisten te pesten die een kilometer of 10-20 te hard rijden. Wie weet was daar bij deze man sprake van.
pi_129228424
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Niemand zeg dat hij voorbeeldig is, maar om iemand voor dood door schuld te kunnen veroordelen is het ook wel wenselijk dat daar daadwerkelijk sprake van is en dan is het feit dat verdachte in het verleden een roekeloze paardenlul is geweest daar geen afdoende reden voor.

Bovendien hoor ik hier altijd dat de politie eens boeven moet gaan vangen in plaats van rechtgeaarde automobilisten te pesten die een kilometer of 10-20 te hard rijden. Wie weet was daar bij deze man sprake van.
Dit, dus. Heel veel.
pi_129228444
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar Monolith, dat is niet waar. IN andere zaken speelt het WEL mee, dat is het hele punt.

Daarbij is dat het je verschuilen achter de status quo. Waar komt die uitzondering bij de rechtspraak (zie stuk boven) toch vandaan? Waarom al die andere machtswelluste groepen WEL bekritiseren en de rechtspraak sparen?

pi_129228540
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar Monolith, dat is niet waar. IN andere zaken speelt het WEL mee, dat is het hele punt.
Omdat het in die zaken waarschijnlijk relevant is; man rijdt 70 waar hij 50 mag en rijdt kind dood. Heeft in het verleden veel vaker 20 te hard gereden. DAT is relevant.

Hoe is het in des hemelsnaam relevant dat hij vaker een bekeuring heeft gehad voor te snel rijden inzake het doorrijden na een ongeluk?

Enlighten me.
I feel kinda Locrian today
pi_129228543
quote:

[..]

Daarbij is dat het je verschuilen achter de status quo. Waar komt die uitzondering bij de rechtspraak (zie stuk boven) toch vandaan? Waarom al die andere machtswelluste groepen WEL bekritiseren en de rechtspraak sparen?
Nee, in andere zaken speelt recidive mee voor de strafmaat. Dan zeggen ze: je was een roekeloze paardenlul, je bent al 15 keer een roekeloze paardenlul geweest, nu moet het maar eens afgelopen zijn.

Hier is het: je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen, het tegendeel kan niet bewezen worden. Dan maakt het dus niet uit hoe vaak je een roekeloze paardenlul bent geweest, want dat was je nu niet.

En jij wil dus graag dat we mensen gaan veroordelen zonder bewijs puur en alleen op de grond dat ze eerder fouten hebben gemaakt. Zullen we dan ook even alle onopgeloste moordzaken van de laatste tien jaar op zijn bordje gooien? Immers, hij rijdt als een malloot!
pi_129228548
quote:

[..]

Het kan wel meespelen in de zin dat misdraging in het verleden worden meegenomen wanneer er ook hier sprake is van een misdraging met de dood als gevolg, maar dat lijkt het OM in dit geval niet hard te kunnen maken.

Er bestaat nou eenmaal zoiets als onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
pi_129228593
Rechtsstaatjihadisten verschuilen zich achter de status quo en gebruiken dat als argument.

Normale mensen denken na en normale mensen met een persoonlijke tragedie slaan door. Zo is de echte wereld, ivorentorenrechtertjes.

pi_129228619
Roekeloosheid is overigens geen vereiste bij dood door schuld, mensen.
pi_129228622
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:20 schreef starla het volgende:

Enlighten me.
Ok, welk beeld volgt voor jou uit de delicten van deze jongen (20)? Dan praten we verder.

pi_129228629
quote:
12s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:22 schreef El_Matador het volgende:
Rechtsstaatjihadisten verschuilen zich achter de status quo en gebruiken dat als argument.

Normale mensen denken na en normale mensen met een persoonlijke tragedie slaan door. Zo is de echte wereld, ivorentorenrechtertjes.
Wat zijn dit nu weer voor holle frasen?
  maandag 22 juli 2013 @ 19:23:36 #80
395200 deadprez
One more rail
pi_129228642
wat een achterlijke tokkies :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_129228650
quote:
12s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:22 schreef El_Matador het volgende:

Dit mantra blijf je maar herhalen, maar niemand zegt dat deze mensen geen leed hebben of dat ze niet het recht hebben om kwaad te zijn.
Wat echter niet mag gebeuren in een rechtstaat is dat een man tot een zware straf veroordeeld wordt ter genoegdoening van de familie, ook al kan niet worden bewezen dat hij wat verkeerd deed.
pi_129228676
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, welk beeld volgt voor jou uit de delicten van deze jongen (20)? Dan praten we verder.
Je bedoelt welk beeld ik van hem krijg?

Als iemand die van snel rijden houdt. Dat maakt hem nog geen moordenaar.
pi_129228698
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:11 schreef Tchock het volgende:

[..]

Er is hier niet sprake van een lage straf, dat is het 'probleem'. Als hij bewezen roekeloos had gereden en kwam er dán af met een taakstraf postte ik hier niet.
Lage strafeis dan. Die jongen hoeft voor mij ook niet jarenlang de bak in maar ik kan me de boosheid heel goed voorstellen. Zo'n gast zou op z'n minst doorverwezen moeten worden naar het Riagg gezien het aantal overtredingen die hij gemaakt heeft.
Hier in Nederland zijn ze een beetje doorgeschoten in het verdedigen van daders.

Het is niet voor niets dat Nederland een reputatie heeft opgebouwd als zachte heelmeesters met hun poeslieve straffen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_129228703
Van sommige users zou ik graag willen dat een naaste van hen doodgereden zou worden, kijken of zij koeltjes in de rechtszaal deze eis aanhoren en misschien vriendelijk blijven glimlachen naar de dader
  maandag 22 juli 2013 @ 19:25:33 #85
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_129228706
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:22 schreef Fides het volgende:
Roekeloosheid is overigens geen vereiste bij dood door schuld, mensen.
nee maar vaak wel oorzaak van dood door schuld ..
maar dat het vereist wordt dat lijkt me ook niet

dader bij de rechter , nee meneer de rechter ik was niet roekeloos , maar deed het met opzet , ben ik nu vrij man :)
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_129228709
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:20 schreef Monolith het volgende:

Er bestaat nou eenmaal zoiets als onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
De manier waarop je dat doorvoert (hij is bewezen schuldig aan een roekeloze rijstijl, hoe dat zich uit is minder relevant), is echter op vele manieren te interpreteren.

En een intelligent mens dat zich niet vastklampt aan het Wetboek van Strafrecht als een imam aan zijn koran, een gekke gristen aan zijn Bijbel en een bankier aan de bonusvoorwaarden, kan dat onderscheid maken.

Rechtsstaatjihadisten kunnen niet meer pragmatisch, moreel en wat goed is voor de maatschappij denken. Ze verschuilen zich in hun torentjes en achter hun boekjes.

pi_129228722
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Van sommige users zou ik graag willen dat een naaste van hen doodgereden zou worden, kijken of zij koeltjes in de rechtszaal deze eis aanhoren en misschien vriendelijk blijven glimlachen naar de dader
Wauw, doodsverwensing van een mod omdat hij het niet met een mening eens is. Dat is wel heel bijzonder.
pi_129228732
Het is maar goed dat die man is doorgereden want die mensen hadden de man gelyncht als hij bij het ongeluk was gebleven.
pi_129228740
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wauw, doodsverwensing van een mod omdat hij het niet met een mening eens is. Dat is wel heel bijzonder.
gast, leer eens lezen ;(
pi_129228744
quote:
Van sommige users zou ik graag willen dat een naaste van hen doodgereden zou worden
Sorry, maar dan ben je ziek in je hoofd als je dat graag wilt :r
pi_129228757
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:26 schreef eight het volgende:

[..]

gast, leer eens lezen ;(
Eh, enlighten me? Wat mis ik?
pi_129228760
quote:

[..]

Het zou de zaken wat werkelijker maken.

Misschien dat je dan eens uit je camembertsalon kan komen.

pi_129228761
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dit mantra blijf je maar herhalen, maar niemand zegt dat deze mensen geen leed hebben of dat ze niet het recht hebben om kwaad te zijn.
Wat echter niet mag gebeuren in een rechtstaat is dat een man tot een zware straf veroordeeld wordt ter genoegdoening van de familie, ook al kan niet worden bewezen dat hij wat verkeerd deed.
Ik denk dat het heel kwalijk is als de rechtspraak zou zwichten voor de publieke opinie. Dan is het geen zuivere rechtsgang meer. Hoe begrijpelijk de reachtie van het publiek wellicht ook is.
Overigens wordt er al flink zwaarder gestraft in NL door de druk van de publieke opinie. Ik denk niet dat dat op zich een goede reden is.
pi_129228766
quote:

[..]

Treurig dat je nog steeds niet kan lezen ;(
pi_129228768
quote:
Het probleem is dus dat (volgens het OM! De aanklagers! ) niet eens duidelijk is of hij wel de "dader" is.
pi_129228770
quote:
14s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het zou de zaken wat werkelijker maken.

Misschien dat je dan eens uit je camembertsalon kan komen.
_O- Ik moet zo om jouw lachen. Ghihi.
pi_129228771
Groot gelijk die gasten. Als de rechtbank niet straft, zelf er op los rammen.

Zouden ze veel vaker moeten doen.
pi_129228778
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:27 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Treurig dat je nog steeds niet kan lezen ;(
quote:

[..]

Eh, enlighten me? Wat mis ik?
pi_129228813
quote:
Er is een naaste van mij doodgereden op nog jongere leeftijd als het slachtoffer waar het hier om gaat. Heb ik daarom dan gelijk als ik zeg dat het tokkies zijn?
pi_129228817
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:27 schreef Tchock het volgende:

[..]

_O- Ik moet zo om jouw lachen. Ghihi.
En dat maakt mij uit voor "tokkie". _O-

Lachen is gezond. Leren ook.

Groetjes, een succesvol internationaal zakenman met jaren studie en wereldbeeld. Dat je ooit nog eens van je zolderkamertje mag komen. :*

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')