abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129227256
Originele OP van Elfletterig:
quote:
Publiek gooit stoelen in rechtszaal
In de Haagse rechtbank heeft publiek uit woede over een milde strafeis stoelen gegooid naar de verdachte. De rechter besloot meteen de zitting te schorsen.

Het Openbaar Ministerie eiste tegen de 20-jarige Millen Y. VOORWAARDELIJK vier maanden cel met een proeftijd van 2 jaar. Tientallen mensen in het publiek vonden dat te weinig en reageerden door stoelen door de zaal naar de verdachte te gooien. Gealarmeerde agenten ontruimden daarop de hele zaal.

De verdachte reed vorig jaar juli een 13-jarige jongen in Den Haag dood. Uit onderzoek is gebleken dat Millen Y. te hard reed en vermoedelijk de macht over het stuur verloor. Na het ongeluk reed hij door en liet de jongen op straat liggen. Pas later gaf hij zich aan bij de politie.

Tijdens de rechtszaak bleek vandaag ook dat Millen Y. in een half jaar tijd 15 keer is bekeurd voor te hard rijden en door rood rijden. Het is nog onduidelijk wanneer de rechtszaak in Den Haag wordt voortgezet.
Bron: http://nos.nl/artikel/532(...)n-in-rechtszaal.html

Nee, ik keur dit soort gedrag in de rechtszaal niet goed, zeker niet. Maar wat ik nog veel verwerpelijker vind is zo'n misselijkmakende lage strafreis tegen iemand die ZO roekeloos is geweest en ZO vaak de regels heeft overtreden.

Dat is gewoon niet meer te verkopen en te verkroppen. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 22-07-2013 18:34:21 (update; VOORWAARDELIJK, dank TNA voor het spotten) ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 22 juli 2013 @ 18:30:30 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_129227294
quote:
Het Openbaar Ministerie eiste tegen de 20-jarige Millen Y. een werkstraf van 240 uur en een voorwaardelijke gevangenisstraf van vier maanden.
Nog erger. Update via NOS.nl.
pi_129227411
Ze gooiden niet alleen met stoelen, ze beukten er ook op (zometeen filmpje in HVN).

Achterlijk tokkievolk.
pi_129227435
Er is beeld: The revenge of the tokkies

http://www.hartvannederla(...)n-haagse-rechtszaal/
pi_129227452
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ze gooiden niet alleen met stoelen, ze beukten er ook op (zometeen filmpje in HVN).

Achterlijk tokkievolkOprecht gefrustreerde mensen die het eindelijk niet meer pikken en op Turkse en Braziliaanse wijze terugslaan tegen het systeem dat de samenleving meer schade toebrengt dan die schade tracht in te perken.
Fixed.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_129227461
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:36 schreef Kingstown het volgende:

Dat verschil ook tussen de rechterlijke macht en het gepeupel _O-. Mooi man.
pi_129227462
quote:
14s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Fixed.
Doe je uitspraken en pas die van mij niet aan.
pi_129227476
quote:

Ik mag dat niet zien vanuit Colombia? :?

pi_129227504
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:37 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Doe je uitspraken en pas die van mij niet aan.
Onder welke vermeende autoriteit denk je mij dat op te dragen, "professor"? _O-

pi_129227517
quote:

Wat een idioten zeg.
pi_129227522
quote:
11s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik mag dat niet zien vanuit Colombia? :?
Het is Hart van Nederland en niet Hart van Colombia. :D
Mss kun je anders deze link wel zien?
http://www.zie.nl/vechtpartij

Meer smaakjes heb ik helaas niet voor je.
pi_129227539
quote:
8s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Onder welke vermeende autoriteit denk je mij dat op te dragen, "professor"? _O-
Omdat ik mijn mening uit, en ik het mooi zou vinden als je je eigen mening zou neerzetten, in plaats van die van mij aan te passen. En ik draag het niet op, ik vraag het je.

Tevens:

MichaelHVNL twitterde op maandag 22-07-2013 om 11:51:50 "Ik maak hem zelf wel dood" roept vader slachtoffer. Er ontstond een enorme chaos die nog maar net zonder slachtoffers afliep. reageer retweet
Achterlijk tokkie volk.
pi_129227561
Er is niet aangetoond dat deze man te hard reed. Het enige wat hij aantoonbaar fout heeft gedaan is doorrijden na een ongeluk.

Natuurlijk is het zo dat hij vaak te hard rijdt, maar dat is geen bewijs. Anders kunnen we iedereen die vaak te hard rijdt wel vast opsluiten 'want dan deden ze het deze keer vast ook'.

En de mensen die vechten in de rechtszaal zijn debielen. :P Maar ja, opgekropte frustratie, verdriet, woede. Blijkbaar slaan sommige mensen dan door.
pi_129227583
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:41 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Omdat ik mijn mening uit, en ik het mooi zou vinden als je je eigen mening zou neerzetten, in plaats van die van mij aan te passen. En ik draag het niet op, ik vraag het je.

Tevens:

MichaelHVNL twitterde op maandag 22-07-2013 om 11:51:50 "Ik maak hem zelf wel dood" roept vader slachtoffer. Er ontstond een enorme chaos die nog maar net zonder slachtoffers afliep. reageer retweet
Terechte reactie.
Fixed
pi_129227599
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:41 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Tevens:

Achterlijk tokkie volk.
Die vader heeft gelijk. Ik had hetzelfde gedaan. En ben allesbehalve tokkie.

En helaas, die ZIE.nl linkt door naar HvN, geen beeld nog. Wellicht later op Joetoep.

Je vroeg trouwens niets. Ik laat je originele quote intact, net als die "vraag".

"Beste Mata, zou ik je kunnen verzoeken in de toekomst je eigen teksten te maken en niet die van mij aan te passen?" dan had ik waarschijnlijk wel voldoen aan je verzoekje.

Nu je mij denkt te kunnen bevelen is het hek van de dam. Je hebt 0 autoriteit over mij en respecteert mij niet gezien je denken van wel.

Je zou het zelf trouwens slecht doen in de rechtszaal, "tokkie"; je zal bij de eerste vormfout "vraag versus bevel" het loodje leggen, "professortje". _O-

pi_129227613
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die vader heeft gelijk. Ik had hetzelfde gedaan. En ben allesbehalve tokkie.

En helaas, die ZIE.nl linkt door naar HvN, geen beeld nog. Wellicht later op Joetoep.
Hier is video. http://www.geenstijl.nl/m(...)n_de_rechtszaal.html
pi_129227617
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:43 schreef Funkel het volgende:

[..]

Fixed
:') oh ja, aanvallen en met de dood bedreigen omdat je het niet eens bent met mensen die langer gestudeerd hebben dan jij.

Jij behoort er net zo hard toe.
pi_129227660
quote:
Weer alleen een link, geen miroir. Maar dank je.

pi_129227675
quote:
15s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Weer alleen een link, geen miroir. Maar dank je.
Huh? Je kunt het daar toch gewoon bekijken of is dat niet wat je wil? :P
pi_129227694
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:44 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

:') oh ja, aanvallen en met de dood bedreigen omdat je het niet eens bent met mensen die langer gestudeerd hebben dan jij.

Jij behoort er net zo hard toe.
Ik heb 8 jaar gestudeerd, dat halen zelfs veel faalrechtenstudentjes niet. Maar ik heb in die 8 jaar dan ook een hoop beleefd en bijgeleerd. ^O^

Je boven mensen stellen die hun terechte boosheid niet verstoppen maar uiten, dat is zeker wel een teken van "hoge beschaving", Prof. Hoax?

pi_129227715
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Huh? Je kunt het daar toch gewoon bekijken of is dat niet wat je wil? :P
GeenStijl linkt door, die heeft geen eigen Dumpertflmpje ofzo. Unavailable Content voor mij. En heb geen filters, noch prive noch professioneel. Het heeft iets raar-nationalistisch van HvN.

pi_129227726
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

GeenStijl linkt door, die heeft geen eigen Dumpertflmpje ofzo. Unavailable Content voor mij. En heb geen filters, noch prive noch professioneel. Het heeft iets raar-nationalistisch van HvN.
Ik kan 'm gewoon bekijken :P
pi_129227742
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:49 schreef El_Matador het volgende:
Je boven mensen stellen die hun terechte boosheid niet verstoppen maar uiten, dat is zeker wel een teken van "hoge beschaving", Prof. Hoax?
Maar goed, waarom precies is de woede terecht? Wat weet jij wat een team van rechters niet weet? Of zijn dat ook 'faalrechtenstudentjes'? :P
pi_129227751
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb 8 jaar gestudeerd, dat halen zelfs veel faalrechtenstudentjes niet. Maar ik heb in die 8 jaar dan ook een hoop beleefd en bijgeleerd. ^O^

Beslissen over of iets terecht is of niet zonder achtergrond informatie dan wel kennis van zaken als wetten en regels, en alleen op onderbuik gevoel afgaan geeft nou niet echt blijk van 8 jaar studie. Misschien nog wat bij doen?

Dat is zeker een teken van hoge beschaving?

En emoties tonen kan op allerlei manieren, en boosheid ook, maar iemand in elkaar meppen en beschuldigen met de dood is echt het allerlaagste van het laagste.
pi_129227760
Om de Godwin maar uit de kast te trekken:

"Wat als verzetsmensen door het lint gaan in de "recht"szaak waarbij de dader die een jood doodmaakt en daar -nauwelijks tot- niet voor gestraft wordt?"

Of, anders gezegd, wanneer is uiting van boosheid bij gerechtelijke EISEN, niet eens uitspraken, begrijpelijk, gebrijp je wel?

pi_129227771
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar goed, waarom precies is de woede terecht? Wat weet jij wat een team van rechters niet weet? Of zijn dat ook 'faalrechtenstudentjes'? :P
Hij weet alles. Heeft 8 jaar studie gedaan en weet dus alles.
pi_129227783
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:52 schreef El_Matador het volgende:
Om de Godwin maar uit de kast te trekken:

"Wat als verzetsmensen door het lint gaan in de "recht"szaak waarbij de dader die een jood doodmaakt en daar -nauwelijks tot- niet voor gestraft wordt?"

Of, anders gezegd, wanneer is uiting van boosheid bij gerechtelijke EISEN, niet eens uitspraken, begrijpelijk, gebrijp je wel?
Wat als aliens en een watertoren en dan superman en batman samen in één film?
pi_129227789
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:51 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Beslissen over of iets terecht is of niet zonder achtergrond informatie dan wel kennis van zaken als wetten en regels, en alleen op onderbuik gevoel afgaan geeft nou niet echt blijk van 8 jaar studie. Misschien nog wat bij doen?

Dat is zeker een teken van hoge beschaving?

En emoties tonen kan op allerlei manieren, en boosheid ook, maar iemand in elkaar meppen en beschuldigen met de dood is echt het allerlaagste van het laagste.
Het niet willen bestraffen (het is een EIS!) van tuig dat de samenleving verziekt en mag BLIJVEN verzieken EN jouw onschuldige kind naar de eeuwige jachtvelden heeft geholpen.

Ik vind het meer dan begrijpelijke, terechte boosheid waar ik mezelf helemaal in kan vinden. Ik had hetzelfde gedaan. Al heb ik het filmpje nog niet gezien, ben benieuwd.

pi_129227798
Nederland met zijn pussy straffen
pi_129227812
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:53 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat als aliens en een watertoren en dan superman en batman samen in één film?
Verder kijken dan je neus lang is, breder kijken in de wereld, dat zijn allemaal elementen van fantasie en BNW-retoriek?

En dat denk je echt als argument in een discussie te kunnen gebruiken? Ook jij staat in de rechtszaal dichter bij de tokkies dan bij de "gestudeerde" rechters en andere juristen.

pi_129227820
Maar wat is nou de reden van de relatief milde strafeis van het OM? En dan bedoel ik serieuze redenen m.b.t. de inhoud van deze zaak en niet dat onderbuikgejank.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_129227836
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het niet willen bestraffen (het is een EIS!) van tuig dat de samenleving verziekt en mag BLIJVEN verzieken EN jouw onschuldige kind naar de eeuwige jachtvelden heeft geholpen.

Ik vind het meer dan begrijpelijke, terechte boosheid waar ik mezelf helemaal in kan vinden. Ik had hetzelfde gedaan. Al heb ik het filmpje nog niet gezien, ben benieuwd.
Het enige wat bewezen is is dat deze man doorgereden is na een ongeluk waar hij geen schuld aan had. Is dat dom en asociaal? Ja. Moet hij daarvoor gestraft worden? Ja.

Wat is dan precies je probleem? Wat weet jij wat niet bewezen kon worden?
pi_129227842
quote:

Die reacties _O-

Ophangen en het OM ook! :')________ !
I feel kinda Locrian today
pi_129227864
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Verder kijken dan je neus lang is, breder kijken in de wereld, dat zijn allemaal elementen van fantasie en BNW-retoriek?

En dat denk je echt als argument in een discussie te kunnen gebruiken? Ook jij staat in de rechtszaal dichter bij de tokkies dan bij de "gestudeerde" rechters en andere juristen.
Nee, maar je drogreden behoeft geen inhoudelijke reactie. Het is onzin, en dat weet jij ook, tenzij je wil beweren dat ons rechtssysteem net zo betrouwbaar is als een nazi-rechter in de oorlog. En in dat geval neem ik je NOG minder serieus.
pi_129227870
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En jij weet dus dat het kind niet van tussen twee geparkeerde bussen gesprongen is en hij doorgereden is door schrik? En ik neem aan dat je het volledige VOA onderzoek mee hebt gedaan en sterker nog bedacht hebt?

Nogmaals, de OvJ zal de eis gemaakt hebben naar gelang zijn (hun) idee over de strafbaarheid/schuldigheid van de vermeende dader.

quote:
En dat maakt jou net zo'n hersenloos stuk onbenul.
  maandag 22 juli 2013 @ 18:57:25 #36
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_129227874
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:51 schreef Prof_Hoax het volgende:

Maar de straf eis in deze zaak is het allerlaagste van het laagste. Dus denk ik een foute maar begrijpelijke reactie. Tijd dat de wetgever eens wat gaat doen aan dit soort gekheid van OM en rechters.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_129227886
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:55 schreef Monolith het volgende:
Maar wat is nou de reden van de relatief milde strafeis van het OM? En dan bedoel ik serieuze redenen m.b.t. de inhoud van deze zaak en niet dat onderbuikgejank.
Er kan waarschijnlijk niet bewezen worden dat de dader harder reed dan 51 km/h, of dat hij roekeloos heeft gereden. Het enige wat bewezen kan worden is dat hij doorgereden is na een ongeluk te veroorzaken, hoewel hij zich later wel heeft gemeld. Dat is in Nederland strafbaar, maar de straffen er voor zijn niet heel erg hoog. Dus volgt een milde strafeis. Wat natuurlijk niet in de smaak valt bij mensen die aan de kleur van zijn irissen kunnen zien dat hij doelbewust en expres onze kinderen afslacht en er nog plezier aan beleeft ook.
pi_129227891
In een wereld waarin overheden (Snowden, Wikileaks, etc), banken (geen uitleg nodig), "rijken", journalisten, CEO's, en andere Eliteleden ongestraft bekritiseerd worden, op basis van hun handelen, de teloorgang in de afgelopen jaren in kwaliteit en machtsmisbruik, dient de rechtelijke macht verschoond te blijven van (fysieke) kritiek.

De rechtsstaatjihadisten stellen zich boven "elk ander tokkievolk" en doen er alles aan om gestudeerde wereldburgers onder die tokkies te scharen. Dan denken ze een argument gevonden te hebben.

Aandoenlijk naief en gevaarlijk.

maandag 22 juli 2013 @ 18:58:51 #39
148823 znarch
ondertitel
pi_129227899
quote:
Omdat hij dus alleen door heeft gereden na het ongeval. Er blijkt nergens dat hij aantoonbaar fout was/te hard reed.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  maandag 22 juli 2013 @ 18:58:55 #40
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_129227901
Misschien is het verstandig als bepaalde mensen ook het staartje van het eerste topic eventjes doorlezen. Daar staan namelijk best goede posts tussen die deze lage eis wellicht kunnen verklaren. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 22 juli 2013 @ 18:59:13 #41
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_129227908
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]
"gestudeerde" rechters en andere juristen.
"Wereld vreemd" i.p.v gestudeerde bedoelde je?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_129227935
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, maar je drogreden behoeft geen inhoudelijke reactie. Het is onzin, en dat weet jij ook, tenzij je wil beweren dat ons rechtssysteem net zo betrouwbaar is als een nazi-rechter in de oorlog. En in dat geval neem ik je NOG minder serieus.
Je denkt te zwart-wit en ik heb geen drogreden, ik maak een bewust overdreven vergelijking met hetzelfde principe, uitgelegd in de post hierboven over de verschillende Elites in de wereld.

Jij denkt dat Nederland een soort postzegeltje is waar enge, foute, corrupte en ronduit samenlevingverneukende rechtspraak niet voorkomt?? Serieus? Leer dan echt graag nog veel meer bij over mensen. Nederland is niet uniek in de wereld.

pi_129227940
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:59 schreef Megumi het volgende:

[..]

"Wereld vreemd" i.p.v gestudeerde bedoelde je?
Dat maakt de zin in elk geval grammaticaal (iets) beter.
pi_129227951
quote:
13s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:58 schreef El_Matador het volgende:
In een wereld waarin overheden (Snowden, Wikileaks, etc), banken (geen uitleg nodig), "rijken", journalisten, CEO's, en andere Eliteleden ongestraft bekritiseerd worden, op basis van hun handelen, de teloorgang in de afgelopen jaren in kwaliteit en machtsmisbruik, dient de rechtelijke macht verschoond te blijven van (fysieke) kritiek.

De rechtsstaatjihadisten stellen zich boven "elk ander tokkievolk" en doen er alles aan om gestudeerde wereldburgers onder die tokkies te scharen. Dan denken ze een argument gevonden te hebben.

Aandoenlijk naief en gevaarlijk.
In een wereld waar onderbuik jankers, zelf overschattende halfzachte niet verder dan neus kijkende gevoelsidioten zonder rem de overtoom denken te moeten hebben. Dat is pas naief en gevaarlijk.

Feitenloos maar lopen janken en roepen dat het o zo slecht is, en dat doodsverwensen en in elkaar beuken maar prima is. Goed hoor, dan ben je goed bezig.
pi_129227984
"je gaat dood, je gaat dood kankahlijer"

"als jullie het niet doen, doen we het gewoon zelluf hoor"

"ik maak hem dood"

aldus de debielen in het filmpje.
pi_129228023
quote:
https://twitter.com/saskiabelleman

Voor een zwaardere veroordeling moet er bewijs zijn dat de verdachte het ongeval heeft veroorzaakt. Roekeloos rijgedrag kan ook een rol spelen.

Voor beide zaken lijkt er in dit geval geen (betrouwbaar) bewijs te zijn. Afgezien van wat getuigenverklaringen over zijn snelheid (die notoir onbetrouwbaar zijn en in dit geval zeer fors uiteen lopen) en het NFI wat geen duidelijke snelheid vast kan stellen, is er verder niets.

Verder lijkt het er op dat de verdachte gewoon op de weg reed en niet op het fietspad. Waarmee het nog maar de vraag is of de verdachte het ongeval heeft veroorzaakt.

Blijft over: doorrijden na een ongeval. Dat is terecht strafbaar.
pi_129228030
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:57 schreef Prof_Hoax het volgende:

En dat maakt jou net zo'n hersenloos stuk onbenul.
Uiteraard, ik had vanuit jouw ivoren torentje geen andere fatwa verwacht. Dat maakt het nog geen argument in een discussie.

Het gaat ook om het grotere plaatje. 15 keer in een half jaar BETRAPT op roekeloos rijden. Hoeveel was het wérkelijk? Door rood en te hard scheuren door de stad. Den Haag, waar veel ouderen wonen, buitenlanders komen die de verkeersregels net ff missen (Britten die per ongeluk de verkeerde kant op kijken waar Millen Ydioot komt aanscheuren...)

De boosheid van de ouders is persoonlijk. Mijn boosheid is meer maatschappelijk van aard. Zo;n stuk stront op de weg laten vind jij dus ok? Dan ben je keihard medeplichtig aan de volgende gesneuvelde cabaretieres, bejaarden, kinderen, overstekende gehandicapten en andere zwakkeren in de samenleving.

pi_129228041
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Er kan waarschijnlijk niet bewezen worden dat de dader harder reed dan 51 km/h, of dat hij roekeloos heeft gereden. Het enige wat bewezen kan worden is dat hij doorgereden is na een ongeluk te veroorzaken, hoewel hij zich later wel heeft gemeld. Dat is in Nederland strafbaar, maar de straffen er voor zijn niet heel erg hoog. Dus volgt een milde strafeis. Wat natuurlijk niet in de smaak valt bij mensen die aan de kleur van zijn irissen kunnen zien dat hij doelbewust en expres onze kinderen afslacht en er nog plezier aan beleeft ook.
Dit is de enige zinnige reactie. Mensen die er meteen van uitgaan dat het een psychopaat is en wat dies meer zij. Uit schrik kunnen mensen domme dingen doen zoals doorrijden. Moet die vent daar z'n hele leven lang voor boeten?
Moord (opzet) en dood door schuld (te snel rijden) konden klaarblijkelijk niet bewezen worden, dan houdt het snel op.
I feel kinda Locrian today
pi_129228043
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:52 schreef El_Matador het volgende:

Boosheid is prima. Geweld gebruiken tegen een stel parketwachten niet.
  maandag 22 juli 2013 @ 19:04:34 #50
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_129228044
quote:
ppff dat er nog geen agent even een wapen trekt daar zo .. ik had het wel geweten als agent , die lui opgepakt wegens verstoren van de rechterlijke orde...
Wat vind je de straft te laag , mooi gaat zelf dan maar even 6 maanden zitten
want een Tokkies zijn dat zeg.

maar neem niet weg dat de straf wel iets hoger mag, op nieuw zijn rijvaardigheid testen zou ik niet verkeerd vinden

[ Bericht 6% gewijzigd door RAVW op 22-07-2013 19:10:03 ]
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')