abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129227256
Originele OP van Elfletterig:
quote:
Publiek gooit stoelen in rechtszaal
In de Haagse rechtbank heeft publiek uit woede over een milde strafeis stoelen gegooid naar de verdachte. De rechter besloot meteen de zitting te schorsen.

Het Openbaar Ministerie eiste tegen de 20-jarige Millen Y. VOORWAARDELIJK vier maanden cel met een proeftijd van 2 jaar. Tientallen mensen in het publiek vonden dat te weinig en reageerden door stoelen door de zaal naar de verdachte te gooien. Gealarmeerde agenten ontruimden daarop de hele zaal.

De verdachte reed vorig jaar juli een 13-jarige jongen in Den Haag dood. Uit onderzoek is gebleken dat Millen Y. te hard reed en vermoedelijk de macht over het stuur verloor. Na het ongeluk reed hij door en liet de jongen op straat liggen. Pas later gaf hij zich aan bij de politie.

Tijdens de rechtszaak bleek vandaag ook dat Millen Y. in een half jaar tijd 15 keer is bekeurd voor te hard rijden en door rood rijden. Het is nog onduidelijk wanneer de rechtszaak in Den Haag wordt voortgezet.
Bron: http://nos.nl/artikel/532(...)n-in-rechtszaal.html

Nee, ik keur dit soort gedrag in de rechtszaal niet goed, zeker niet. Maar wat ik nog veel verwerpelijker vind is zo'n misselijkmakende lage strafreis tegen iemand die ZO roekeloos is geweest en ZO vaak de regels heeft overtreden.

Dat is gewoon niet meer te verkopen en te verkroppen. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 22-07-2013 18:34:21 (update; VOORWAARDELIJK, dank TNA voor het spotten) ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 22 juli 2013 @ 18:30:30 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_129227294
quote:
Het Openbaar Ministerie eiste tegen de 20-jarige Millen Y. een werkstraf van 240 uur en een voorwaardelijke gevangenisstraf van vier maanden.
Nog erger. Update via NOS.nl.
pi_129227411
Ze gooiden niet alleen met stoelen, ze beukten er ook op (zometeen filmpje in HVN).

Achterlijk tokkievolk.
pi_129227435
Er is beeld: The revenge of the tokkies

http://www.hartvannederla(...)n-haagse-rechtszaal/
pi_129227452
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ze gooiden niet alleen met stoelen, ze beukten er ook op (zometeen filmpje in HVN).

Achterlijk tokkievolkOprecht gefrustreerde mensen die het eindelijk niet meer pikken en op Turkse en Braziliaanse wijze terugslaan tegen het systeem dat de samenleving meer schade toebrengt dan die schade tracht in te perken.
Fixed.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_129227461
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:36 schreef Kingstown het volgende:

Dat verschil ook tussen de rechterlijke macht en het gepeupel _O-. Mooi man.
pi_129227462
quote:
14s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Fixed.
Doe je uitspraken en pas die van mij niet aan.
pi_129227476
quote:

Ik mag dat niet zien vanuit Colombia? :?

pi_129227504
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:37 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Doe je uitspraken en pas die van mij niet aan.
Onder welke vermeende autoriteit denk je mij dat op te dragen, "professor"? _O-

pi_129227517
quote:

Wat een idioten zeg.
pi_129227522
quote:
11s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik mag dat niet zien vanuit Colombia? :?
Het is Hart van Nederland en niet Hart van Colombia. :D
Mss kun je anders deze link wel zien?
http://www.zie.nl/vechtpartij

Meer smaakjes heb ik helaas niet voor je.
pi_129227539
quote:
8s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Onder welke vermeende autoriteit denk je mij dat op te dragen, "professor"? _O-
Omdat ik mijn mening uit, en ik het mooi zou vinden als je je eigen mening zou neerzetten, in plaats van die van mij aan te passen. En ik draag het niet op, ik vraag het je.

Tevens:

MichaelHVNL twitterde op maandag 22-07-2013 om 11:51:50 "Ik maak hem zelf wel dood" roept vader slachtoffer. Er ontstond een enorme chaos die nog maar net zonder slachtoffers afliep. reageer retweet
Achterlijk tokkie volk.
pi_129227561
Er is niet aangetoond dat deze man te hard reed. Het enige wat hij aantoonbaar fout heeft gedaan is doorrijden na een ongeluk.

Natuurlijk is het zo dat hij vaak te hard rijdt, maar dat is geen bewijs. Anders kunnen we iedereen die vaak te hard rijdt wel vast opsluiten 'want dan deden ze het deze keer vast ook'.

En de mensen die vechten in de rechtszaal zijn debielen. :P Maar ja, opgekropte frustratie, verdriet, woede. Blijkbaar slaan sommige mensen dan door.
pi_129227583
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:41 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Omdat ik mijn mening uit, en ik het mooi zou vinden als je je eigen mening zou neerzetten, in plaats van die van mij aan te passen. En ik draag het niet op, ik vraag het je.

Tevens:

MichaelHVNL twitterde op maandag 22-07-2013 om 11:51:50 "Ik maak hem zelf wel dood" roept vader slachtoffer. Er ontstond een enorme chaos die nog maar net zonder slachtoffers afliep. reageer retweet
Terechte reactie.
Fixed
pi_129227599
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:41 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Tevens:

Achterlijk tokkie volk.
Die vader heeft gelijk. Ik had hetzelfde gedaan. En ben allesbehalve tokkie.

En helaas, die ZIE.nl linkt door naar HvN, geen beeld nog. Wellicht later op Joetoep.

Je vroeg trouwens niets. Ik laat je originele quote intact, net als die "vraag".

"Beste Mata, zou ik je kunnen verzoeken in de toekomst je eigen teksten te maken en niet die van mij aan te passen?" dan had ik waarschijnlijk wel voldoen aan je verzoekje.

Nu je mij denkt te kunnen bevelen is het hek van de dam. Je hebt 0 autoriteit over mij en respecteert mij niet gezien je denken van wel.

Je zou het zelf trouwens slecht doen in de rechtszaal, "tokkie"; je zal bij de eerste vormfout "vraag versus bevel" het loodje leggen, "professortje". _O-

pi_129227613
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die vader heeft gelijk. Ik had hetzelfde gedaan. En ben allesbehalve tokkie.

En helaas, die ZIE.nl linkt door naar HvN, geen beeld nog. Wellicht later op Joetoep.
Hier is video. http://www.geenstijl.nl/m(...)n_de_rechtszaal.html
pi_129227617
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:43 schreef Funkel het volgende:

[..]

Fixed
:') oh ja, aanvallen en met de dood bedreigen omdat je het niet eens bent met mensen die langer gestudeerd hebben dan jij.

Jij behoort er net zo hard toe.
pi_129227660
quote:
Weer alleen een link, geen miroir. Maar dank je.

pi_129227675
quote:
15s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Weer alleen een link, geen miroir. Maar dank je.
Huh? Je kunt het daar toch gewoon bekijken of is dat niet wat je wil? :P
pi_129227694
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:44 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

:') oh ja, aanvallen en met de dood bedreigen omdat je het niet eens bent met mensen die langer gestudeerd hebben dan jij.

Jij behoort er net zo hard toe.
Ik heb 8 jaar gestudeerd, dat halen zelfs veel faalrechtenstudentjes niet. Maar ik heb in die 8 jaar dan ook een hoop beleefd en bijgeleerd. ^O^

Je boven mensen stellen die hun terechte boosheid niet verstoppen maar uiten, dat is zeker wel een teken van "hoge beschaving", Prof. Hoax?

pi_129227715
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Huh? Je kunt het daar toch gewoon bekijken of is dat niet wat je wil? :P
GeenStijl linkt door, die heeft geen eigen Dumpertflmpje ofzo. Unavailable Content voor mij. En heb geen filters, noch prive noch professioneel. Het heeft iets raar-nationalistisch van HvN.

pi_129227726
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

GeenStijl linkt door, die heeft geen eigen Dumpertflmpje ofzo. Unavailable Content voor mij. En heb geen filters, noch prive noch professioneel. Het heeft iets raar-nationalistisch van HvN.
Ik kan 'm gewoon bekijken :P
pi_129227742
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:49 schreef El_Matador het volgende:
Je boven mensen stellen die hun terechte boosheid niet verstoppen maar uiten, dat is zeker wel een teken van "hoge beschaving", Prof. Hoax?
Maar goed, waarom precies is de woede terecht? Wat weet jij wat een team van rechters niet weet? Of zijn dat ook 'faalrechtenstudentjes'? :P
pi_129227751
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb 8 jaar gestudeerd, dat halen zelfs veel faalrechtenstudentjes niet. Maar ik heb in die 8 jaar dan ook een hoop beleefd en bijgeleerd. ^O^

Beslissen over of iets terecht is of niet zonder achtergrond informatie dan wel kennis van zaken als wetten en regels, en alleen op onderbuik gevoel afgaan geeft nou niet echt blijk van 8 jaar studie. Misschien nog wat bij doen?

Dat is zeker een teken van hoge beschaving?

En emoties tonen kan op allerlei manieren, en boosheid ook, maar iemand in elkaar meppen en beschuldigen met de dood is echt het allerlaagste van het laagste.
pi_129227760
Om de Godwin maar uit de kast te trekken:

"Wat als verzetsmensen door het lint gaan in de "recht"szaak waarbij de dader die een jood doodmaakt en daar -nauwelijks tot- niet voor gestraft wordt?"

Of, anders gezegd, wanneer is uiting van boosheid bij gerechtelijke EISEN, niet eens uitspraken, begrijpelijk, gebrijp je wel?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')