Bron: http://nos.nl/artikel/532(...)n-in-rechtszaal.htmlquote:Publiek gooit stoelen in rechtszaal
In de Haagse rechtbank heeft publiek uit woede over een milde strafeis stoelen gegooid naar de verdachte. De rechter besloot meteen de zitting te schorsen.
Het Openbaar Ministerie eiste tegen de 20-jarige Millen Y. VOORWAARDELIJK vier maanden cel met een proeftijd van 2 jaar. Tientallen mensen in het publiek vonden dat te weinig en reageerden door stoelen door de zaal naar de verdachte te gooien. Gealarmeerde agenten ontruimden daarop de hele zaal.
De verdachte reed vorig jaar juli een 13-jarige jongen in Den Haag dood. Uit onderzoek is gebleken dat Millen Y. te hard reed en vermoedelijk de macht over het stuur verloor. Na het ongeluk reed hij door en liet de jongen op straat liggen. Pas later gaf hij zich aan bij de politie.
Tijdens de rechtszaak bleek vandaag ook dat Millen Y. in een half jaar tijd 15 keer is bekeurd voor te hard rijden en door rood rijden. Het is nog onduidelijk wanneer de rechtszaak in Den Haag wordt voortgezet.
Nog erger. Update via NOS.nl.quote:Het Openbaar Ministerie eiste tegen de 20-jarige Millen Y. een werkstraf van 240 uur en een voorwaardelijke gevangenisstraf van vier maanden.
Fixed.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ze gooiden niet alleen met stoelen, ze beukten er ook op (zometeen filmpje in HVN).
Achterlijk tokkievolkOprecht gefrustreerde mensen die het eindelijk niet meer pikken en op Turkse en Braziliaanse wijze terugslaan tegen het systeem dat de samenleving meer schade toebrengt dan die schade tracht in te perken.
Dat verschil ook tussen de rechterlijke macht en het gepeupelquote:Op maandag 22 juli 2013 18:36 schreef Kingstown het volgende:
Er is beeld: The revenge of the tokkies
http://www.hartvannederla(...)n-haagse-rechtszaal/
Ik mag dat niet zien vanuit Colombia?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:36 schreef Kingstown het volgende:
Onder welke vermeende autoriteit denk je mij dat op te dragen, "professor"?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Doe je uitspraken en pas die van mij niet aan.
Wat een idioten zeg.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:36 schreef Kingstown het volgende:
Het is Hart van Nederland en niet Hart van Colombia.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik mag dat niet zien vanuit Colombia?
Omdat ik mijn mening uit, en ik het mooi zou vinden als je je eigen mening zou neerzetten, in plaats van die van mij aan te passen. En ik draag het niet op, ik vraag het je.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onder welke vermeende autoriteit denk je mij dat op te dragen, "professor"?
Achterlijk tokkie volk.twitter:MichaelHVNL twitterde op maandag 22-07-2013 om 11:51:50"Ik maak hem zelf wel dood" roept vader slachtoffer. Er ontstond een enorme chaos die nog maar net zonder slachtoffers afliep. reageer retweet
Fixedquote:Op maandag 22 juli 2013 18:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Omdat ik mijn mening uit, en ik het mooi zou vinden als je je eigen mening zou neerzetten, in plaats van die van mij aan te passen. En ik draag het niet op, ik vraag het je.
Tevens:Terechte reactie.twitter:MichaelHVNL twitterde op maandag 22-07-2013 om 11:51:50"Ik maak hem zelf wel dood" roept vader slachtoffer. Er ontstond een enorme chaos die nog maar net zonder slachtoffers afliep. reageer retweet
Die vader heeft gelijk. Ik had hetzelfde gedaan. En ben allesbehalve tokkie.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Omdat ik mijn mening uit, en ik het mooi zou vinden als je je eigen mening zou neerzetten, in plaats van die van mij aan te passen. En ik draag het niet op, ik vraag het je.
Tevens:Achterlijk tokkie volk.twitter:MichaelHVNL twitterde op maandag 22-07-2013 om 11:51:50"Ik maak hem zelf wel dood" roept vader slachtoffer. Er ontstond een enorme chaos die nog maar net zonder slachtoffers afliep. reageer retweet
Hier is video. http://www.geenstijl.nl/m(...)n_de_rechtszaal.htmlquote:Op maandag 22 juli 2013 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die vader heeft gelijk. Ik had hetzelfde gedaan. En ben allesbehalve tokkie.
En helaas, die ZIE.nl linkt door naar HvN, geen beeld nog. Wellicht later op Joetoep.
quote:
Weer alleen een link, geen miroir. Maar dank je.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier is video. http://www.geenstijl.nl/m(...)n_de_rechtszaal.html
Huh? Je kunt het daar toch gewoon bekijken of is dat niet wat je wil?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weer alleen een link, geen miroir. Maar dank je.
Ik heb 8 jaar gestudeerd, dat halen zelfs veel faalrechtenstudentjes niet. Maar ik heb in die 8 jaar dan ook een hoop beleefd en bijgeleerd.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]oh ja, aanvallen en met de dood bedreigen omdat je het niet eens bent met mensen die langer gestudeerd hebben dan jij.
Jij behoort er net zo hard toe.
GeenStijl linkt door, die heeft geen eigen Dumpertflmpje ofzo. Unavailable Content voor mij. En heb geen filters, noch prive noch professioneel. Het heeft iets raar-nationalistisch van HvN.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh? Je kunt het daar toch gewoon bekijken of is dat niet wat je wil?
Ik kan 'm gewoon bekijkenquote:Op maandag 22 juli 2013 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
GeenStijl linkt door, die heeft geen eigen Dumpertflmpje ofzo. Unavailable Content voor mij. En heb geen filters, noch prive noch professioneel. Het heeft iets raar-nationalistisch van HvN.
Maar goed, waarom precies is de woede terecht? Wat weet jij wat een team van rechters niet weet? Of zijn dat ook 'faalrechtenstudentjes'?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:49 schreef El_Matador het volgende:
Je boven mensen stellen die hun terechte boosheid niet verstoppen maar uiten, dat is zeker wel een teken van "hoge beschaving", Prof. Hoax?
Beslissen over of iets terecht is of niet zonder achtergrond informatie dan wel kennis van zaken als wetten en regels, en alleen op onderbuik gevoel afgaan geeft nou niet echt blijk van 8 jaar studie. Misschien nog wat bij doen?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb 8 jaar gestudeerd, dat halen zelfs veel faalrechtenstudentjes niet. Maar ik heb in die 8 jaar dan ook een hoop beleefd en bijgeleerd.
Je boven mensen stellen die hun terechte boosheid niet verstoppen maar uiten, dat is zeker wel een teken van "hoge beschaving", Prof. Hoax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |