SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Het is hierbinnen 28 graden. Zodra de zon van de voorkant weg is gaan de deuren tegen elkaar open. Mocht wel bij een vriendin komen zitten. Maar dat zit ik vanavond in een heet huis. Dat is ook niet alles.
Lekker ergens op een terras of aan het waterquote:Op maandag 22 juli 2013 17:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil eigenlijk uit eten om te vieren maar daar is het niet echt weer voor.....
Pannenkoekenboot ofzo een optie?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil eigenlijk uit eten om te vieren maar daar is het niet echt weer voor.....
Calorietechnisch wordt het niet veel gekker dan dit, daar ben ik wel vrij zeker van. Maar goed, meten is weten! Het blijft vrij onbegrijpelijk dat een eetpatroon waar ik doorgaans mee afval er in combinatie met sport ineens niet voor zorgt dat ik afval. Het is ook niet alsof dit voor mij lastig te verliezen kilo's zijn, want er zitten in ieder geval nog 2-3 vakantiekilo's aan.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Niet het perfecte lijstje natuurlijk, Claudia, maar je zou daar idd wel gewicht mee moeten verliezen. Maar goed, het is maar één dag en ik zou zeggen dit minstens een maand vol te houden en dan eens kijken of je ergens gekke dingen opvallen.
Makreel!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet een salade met lauwwarme geroosterde aardappeltjes, sperziebonen, sla, tomaat en gerookte makreel.
en ik had een eetbui.
Wat een gek uitzendbureau als er niemand opneemt. Heb je een doorkiesnummer of een centraal nummer? Van een doorkiesnummer kan ik me nog voorstellen dat er niemand opneemt.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:10 schreef J0ycie88 het volgende:
De man van de selectie zei dat we vandaag wel wat zouden horen. Maar heb al 2 keer naar het uitzendbureau gebeld en er neemt niemand op. Ben bang dat ik het dus pas morgen weet, en dat vind ik wel balen. Omdat ik totaal geen idee heb hoe ik overkwam op het bedrijf.
Gewoon een centraal nummer.. Heel apart. Ben in staat om nu nog te bellen maar die zullen er wel niet meer zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een gek uitzendbureau als er niemand opneemt. Heb je een doorkiesnummer of een centraal nummer? Van een doorkiesnummer kan ik me nog voorstellen dat er niemand opneemt.
Ik verbaas me even met je meequote:Op maandag 22 juli 2013 17:21 schreef Claudia_x het volgende:
Calorietechnisch wordt het niet veel gekker dan dit, daar ben ik wel vrij zeker van. Maar goed, meten is weten! Het blijft vrij onbegrijpelijk dat een eetpatroon waar ik doorgaans mee afval er in combinatie met sport ineens niet voor zorgt dat ik afval. Het is ook niet alsof dit voor mij lastig te verliezen kilo's zijn, want er zitten in ieder geval nog 2-3 vakantiekilo's aan.
Nou ja, ik ga het vanzelf merken of er iets mee kwijtraak. Tot die tijd blijf ik me erover verbazen.
Palingquote:Op maandag 22 juli 2013 17:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind paling het allerlekkerst, maar het geld heb ik er eenvoudigweg niet voor over. Next best thing is makreel. Dat zijn de goede voornemens die ik nu heb: filet americain vervangen door pindakaas, dat als beleg afwisselen met makreel, en verder wat vaker een handvol noten eten.
Nee precies, daar ben ik ook te rationeel voor, om mezelf dat wijs te maken. Eerst hield ik het maar op een veranderende vochtbalans, maar inmiddels ben ik daar ook niet meer zo zeker van. Dan had ik over een maand tijd in ieder geval wat fluctuaties verwacht. En op 1 kg naar boven tijdens m'n menstruatie na, heb ik daar niks van gemerkt.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verbaas me even met je meeHet riedeltje 'maar dan maak je spierweefsel en spieren zijn zwaarder dan vet' is altijd wat overtrokken imho. Als vrouw maak je nu eenmaal niet enorm veel spierweefsel en zeker geen kilo's in een paar weken.
Je kunt het volgens mij wel terug brengen in de winkel, maar dat krijg je wel een tegoedkaart terug. Geen geld terug. Maar je kunt het ook gewoon terugsturen hoor. Ik betaalde altijd achteraf de bestelling. En dan alleen wat ik besloot te houden.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:56 schreef Mokkels het volgende:
Zeg ik vanmiddag dat ik geen kleren meer kopen totdat ik op m'n doel ben.. kijk ik net in de h&m webshop en zie ik een leuk jurkje..
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/Q56%200167288%20004%2013%202782%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
http://www.hm.com/nl/prod(...)=042#article=12080-B
Maar ik zit wel heel erg te twijfelen.. want een koord onder m'n borsten maakt me gelijk zo 'vol' door m'n grote cup. En ik vrees dat hij erg kort word.
Weet iemand hier of je toevallig het gewoon weer in de winkel kunt terug brengen of dat je het moet terug sturen? Want anders wil ik wel een gokje wagen!
Volgens mij is het sowieso een erg kort jurkje dus als je 1.80 bent, dan zou ik het niet doen.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:56 schreef Mokkels het volgende:
Zeg ik vanmiddag dat ik geen kleren meer kopen totdat ik op m'n doel ben.. kijk ik net in de h&m webshop en zie ik een leuk jurkje..
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/Q56%200167288%20004%2013%202782%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar ik zit wel heel erg te twijfelen.. want een koord onder m'n borsten maakt me gelijk zo 'vol' door m'n grote cup. En ik vrees dat hij erg kort word.
Weet iemand hier of je toevallig het gewoon weer in de winkel kunt terug brengen of dat je het moet terug sturen? Want anders wil ik wel een gokje wagen!
Ik wandel iedere maandagavond met verstandelijk gehandicapten en ik had al niet de verwachting dat ze zouden staan springen om mee te gaan, maar ze waren vandaag ook nog een dagje naar Artis geweest en ze lagen allemaal op apegapen.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:55 schreef Sometimes het volgende:
Ik moest gisteren zo nodig melden dat ik bijna geen last van de warmte had. Dat is vandaag helemaal goed gekomen
Morgen de hele dag in een pretpark, dat wordt ook lollig qua temperatuur.
Echt tof dat je dat doet. Als ik niet snel werk vind wil ik ook zoiets gaan doen. Maar het nadeel is dat ik niet echt in de buurt van instellingen woon..quote:Op maandag 22 juli 2013 21:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mij is het sowieso een erg kort jurkje dus als je 1.80 bent, dan zou ik het niet doen.
Maar anders gewoon bestellen en passen. Als het niet past kun je 'm retourneren.
[..]
Ik wandel iedere maandagavond met verstandelijk gehandicapten en ik had al niet de verwachting dat ze zouden staan springen om mee te gaan, maar ze waren vandaag ook nog een dagje naar Artis geweest en ze lagen allemaal op apegapen.
Oh dat geloof ik ook wel. Ga binnenkort eens orienteren. Maar goed betaald werd is een grotere prioriteitquote:Op maandag 22 juli 2013 21:53 schreef Lonaa het volgende:
Joyce, je kan altijd iets voor de maatschappij betekenen.
Ik heb trouwens goed last van de warmte.
Daar had ik het gister nog met miss_sly over. Ik vind op kleding afgaan maar moeilijk. Mijn jurkjes zitten allemaal altijd wel goed omdat mijn middel niet mijn probleemzone is. En broeken, tja, da's een verhaal apart. Als ze net uit de wasmachine zijn, zitten ze allemaal even strak. En een dag later lubberen ze allemaal wat.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:39 schreef CarOnline het volgende:
Balen Claudia, erg frustrerend, maar merk je ook niets aan je kleding?
Dit is bij een begeleid wonen project, letterlijk op een steenworp afstand van mijn huis.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Echt tof dat je dat doet. Als ik niet snel werk vind wil ik ook zoiets gaan doen. Maar het nadeel is dat ik niet echt in de buurt van instellingen woon..
Thnx voor de tip! Ik ga meteen eens kijken.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dit is bij een begeleid wonen project, letterlijk op een steenworp afstand van mijn huis.
Maar google eens op vrijwilligerswerk en je woonplaats. Er is vast een vacaturebank voor vrijwilligers bij jou in de buurt. Dit wandelen kost me een uurtje per week en is ontzettend leuk om te doen.
Bij terugbrengen in de winkel krijg je een tegoedbon waar het geld op word gezetquote:Op maandag 22 juli 2013 18:56 schreef Mokkels het volgende:
Nee, ik kan wat jurkjes betreft gerust 10 kg of zelfs meer schommelen. Ik heb twee niet meerekkende jurkjes met ritsen en die heb ik nog niet aan gehad. Misschien even proberen!quote:Op maandag 22 juli 2013 22:11 schreef miss_sly het volgende:
Maar merk je ook niet dat een jurkje bijvoorbeeld wat meer ruimte rondom je heeft? Dat merk ik dus van sommige jurkjes. Ze raken niet meer mijn buik of heupen, maar er is wat ruimte ontstaan.
Met broeken vind ik ook moeilijk, zo lang je geen hele maten afvalt. Broeken zijn gewoon niet gemaakt voor vrouwen
Ja dat is wel balen dan, maar misschien word je wel gewoon wat strakker, compacter, zonder meteen af te vallen. Maar ik kan me echt ontzettend goed voorstellen dat het enorm balen is.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar had ik het gister nog met miss_sly over. Ik vind op kleding afgaan maar moeilijk. Mijn jurkjes zitten allemaal altijd wel goed omdat mijn middel niet mijn probleemzone is. En broeken, tja, da's een verhaal apart. Als ze net uit de wasmachine zijn, zitten ze allemaal even strak. En een dag later lubberen ze allemaal wat.
En gefeliciteerd met je baan!![]()
Ja dat ben ik me ook wel bewust. Denk dat er ook nog wel een deel bij zit van mijn oude werk. Kwam er achter dat een andere collega die in principe voor mij is ontslagen nu wel terug mag komen. En er tegen mij is gezegd dat er geen werk meer is en ze het met de andere collega's redden. Dus het is denk ik ook meer een combi.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Joyce zet je maar schrap. Er zullen er waarschijnlijk nog wel een paar volgen en als je Door allemaal geëmotioneerd raakt kun je het gesticht in...
Nee dat is straks ook wel klaar. Maar ik maak me wel druk om meer dingen nu. En dat is er nog niet uitgekomen dus ik denk dat dat er nu uitkomt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:39 schreef miss_sly het volgende:
He Joyce wat een domper. Kan me wel voorstellen dat je je er even kut onder voelt. Dat mag ook even, al moet je er niet in blijven hangen, natuurlijk
In de kerk is het wel vaak lekker koel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Joyce![]()
Bij de uitvaart van mijn tante morgen is een kerkdienst. Daar heb ik zo geen zin in
Tenzij cannibal holocaust.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In de kerk is het wel vaak lekker koel.
Daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In de kerk is het wel vaak lekker koel.
Sterkte morgen LS. Zijn geen leuke dagen...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Joyce![]()
Bij de uitvaart van mijn tante morgen is een kerkdienst. Daar heb ik zo geen zin in
Sommige mensen zien ook overal het positieve van inquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sommige mensen zien ook overal het positieve van in
Heb ik al de hele weekquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:59 schreef Lonaa het volgende:
Maar LS, sterkte.
Ik heb honger vandaag. Had ik gisteren ook al.
Mja, ik probeerde het binnen de perken te houden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik al de hele weekHet valt me nog mee dat het maar een kilo scheelt op de weegschaal, ik heb namelijk gewoon veel gegeten de afgelopen week
Ik doe ook erg mijn best het binnen de perken te houden, en toch gaat er momenteel op een dag domweg veel te veel brandstof inquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:08 schreef Lonaa het volgende:
Mja, ik probeerde het binnen de perken te houden.
En toen mondde het gisterenmiddag uit in EAT ALL THE FOODSZ!
Voor vandaag zit ik op 3 boterhammen en 200 gram druiven. En ik heb nog honger.
Hertog heeft sorbetijs met citroen. Een hele bak heeft maar 300 kcal.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe ook erg mijn best het binnen de perken te houden, en toch gaat er momenteel op een dag domweg veel te veel brandstof inVriendlief heeft gisteren nog een grote pot B&J uit mijn handen gepakt en terug gezet in de vriezer in de winkel
Neej hoor, geen probleem. Ik plaats toch ook een ontzettende ego post over hoe weinig zin ik in een begrafenis heb. Alsof er mensen zijn die daar wel zin in hebben. En alsof het uberhaupt om mij draaitquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik besefte me dat het misschien wat praktisch en daardoor bot klonk.
Alles in jouw leven draait in wezen om jouquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Neej hoor, geen probleem. Ik plaats toch ook een ontzettende ego post over hoe weinig zin ik in een begrafenis heb. Alsof er mensen zijn die daar wel zin in hebben. En alsof het uberhaupt om mij draait
quote:
Da's waar. Ik hou braaf mijn mond inderdaadquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles in jouw leven draait in wezen om jouJe mag er best 'geen zin' in hebben hoor (en zoals je al zegt heeft nooit iemand zin in een begrafenis) en je mag dat ook best uiten. Ik zou het alleen morgen niet uitspreken
Ik heb vorige week op het strand een zwart bikinibroekje aan gedaan met een oude zwarte sport bhquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:48 schreef Zeester het volgende:
Heb de bikini inmiddels even aangetrokken, en het moet gewoon maar. In mijn sportbadpak voel ik me ook super ongemakkelijk want daarin heb ik geen tieten. Had ik tóch maar dat badpak bij de Primark van 15 e gekocht!
Onzin. Het is domweg onzin. Train gewoon zoals jij het prettig vindt en als je hartslag dan boven die 70% komt dan verbrand je procentueel misschien minder vet, maar wel meer kcal (glycogeen + vet gecombineerd) en dat is belangrijker dan dat je toevallig het meeste vet verbrandt. Weet je wanneer je procentueel het allermeeste vet verbrandt? Als je slaapt. Maar we zien slapen toch ook niet als de ideale workoutquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:06 schreef Claudia_x het volgende:
Isabeau, weet jij eigenlijk wat de zin en onzin is van een lage intensiteitstraining volgen om optimaal vet te verbanden (dus liever 60-70% van je maximale hartslag dan 80-90%). Ik kom online allemaal elkaar tegensprekende verhalen tegen.
Nee ik had me al bedacht om alleen augurkjes en sla te snoepen!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
En Car, gefeliciteerd! Niet te veel snoepen he bij McDonalds
me too.quote:
Ik moet ook nog treinkaartjes, denk ik. AH doe ik morgen wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik moet ook nog van alles doen. kwam er achter dat alle handdoeken in de was zitten.. Dus nu net een was aan gezet. Het zweet gutst mijn lijf uit! Nu even voor de waaier en straks de afwas doen.
De afwas moet ik doen.. De rest mag ik doen.. Daarna lekker douche en dan naar de AH, treinkaartje scoren en salade voor vanavond!
Kan ik voor de helft van wat ik normaal kwijt ben naar Enschede, ideaal! Daar wil ik wel voor treinen!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet ook nog treinkaartjes, denk ik. AH doe ik morgen wel.
Zo wel even naar Dirk voor een ananas, boter en wat sla-dingen. De afwas heb ik net gedaan en gisteren 3 wassen gedraaid.
Ik vind het wel goed zo.
Straks nog even aardappels en beenham in de oven donderen, iets van groente maken en dan is dat ook klaar.
Morgen weer een pastasalade. Ik denk met kip en ananas ofzo.
Ja! Ik hou van aardappeltjes uit de oven.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Kan ik voor de helft van wat ik normaal kwijt ben naar Enschede, ideaal! Daar wil ik wel voor treinen!
Hoe maak jij de aardappeltjes? Jij maakt vaak aardappels uit de oven he?
Naar mijn mams!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja! Ik hou van aardappeltjes uit de oven.
Ik pak een bakplaat, was de aardappels, droog ze, snij ze in stukjes, donder ze op de plaat, peper en zout erop, in de oven op 200 graden ofzo. Als ik nog niet aan mijn vetten zit met wat zonnebloemolie. Eventueel nog wat rozemarijn en/of paprikapoeder erop (niet direct, dan verbrand het) Als het in de oven zit ga je op je kont zitten en wacht je tot ze bruin zijn. Ongeveer 3 kwartier.
Warm te eten, salade van te maken en ik vind ze verschirkkelijk lekker.
Waarom ga jij naar Enschede treinen?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik gebruik gewone aardappels. Iets kruimelig of vastkokend.
Ok! Ga ik onthouden!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik gebruik gewone aardappels. Iets kruimelig of vastkokend.
Bij de Aldi en Lidl hebben ze kleine porties met kleine aardappeltjes. Is geen must op zich.
Misschien maken ze gebruik van astrologie ahv je geboortedatumquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:17 schreef CarOnline het volgende:
Ik werd na invullen van emailadres en leeftijd al geweigerd wegens geen verkoopskills.
Goed bezig iddquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond het gister bij ons in de sportschool ook wel lekker, en ze hebben er geen airco. Vooral in de zalen van de groepslessen kan het warm zijn. Donderdag hebben we weer steps & shape. Ik kijk er u al naar uit! Ik houd er wel van om flink te zweten.
We merkten gister dat we regulars beginnen te worden in de sportschool die herkend worden door jan en alleman. Dan weet je dat je goed bezig bent.
Je zal voor elke quadriceps oefening je knieën wel enigszins belasten:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:16 schreef Qwea het volgende:
Iemand hier nog thuis tips voor het trainen van mijn bovenbenen? Die mijn knieën niet te veel belasten?
Oh, dat zijn fijne voorbeeldplaatjes! Op het eerste voorbeeld stapt de vrouw veel verder naar voren dan ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zal voor elke quadriceps oefening je knieën wel enigszins belasten:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BWLunge.html
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BWSquat.html
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BWStepUp.html
Dat is op zich best een goeie! Die omelet ook wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:22 schreef miss_sly het volgende:
wrap met gerookte zalm of kipfilet en komkommer, paprika, eventueel iets van kruidenboter?
Ik ga vrijdag eens met de fysio kijken of dat kan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zal voor elke quadriceps oefening je knieën wel enigszins belasten:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BWLunge.html
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BWSquat.html
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BWStepUp.html
Zwemmen..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:16 schreef Qwea het volgende:
Iemand hier nog thuis tips voor het trainen van mijn bovenbenen? Die mijn knieën niet te veel belasten?
Nee dank je. Ik doe enkel fitness en fietsen.quote:
Okequote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik doe enkel fitness en fietsen.
Als je de beschikking over apparaten hebt dan heb je op die website nog meer keus:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:31 schreef Qwea het volgende:
Nee dank je. Ik doe enkel fitness en fietsen.
2x per week maarquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je de beschikking over apparaten hebt dan heb je op die website nog meer keus:
http://www.exrx.net/Lists/ExList/ThighWt.html#anchor172012
die apparaten waarbij je met je benen de gewichten naar buiten moet drukken of naar binnen moet duwen. Geen idee hoe die heten.quote:
Ooit gelezen dat één van die twee domweg niet goed voor je knieën was en weinig nut had. Maar ik weet niet meer welkequote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:52 schreef miss_sly het volgende:
die apparaten waarbij je met je benen de gewichten naar buiten moet drukken of naar binnen moet duwen. Geen idee hoe die heten.
Ik doe geen buikspieroefeningen, maar met de compounds die ik doe krijg ik wel keiharde buikspierenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:57 schreef Claudia_x het volgende:
Wat vind jij een aardige buikspieroefening, Isa?
Geen excuus meer dat je niet pastquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:16 schreef Sometimes het volgende:
Leuke dag in een pretpark gehad. Voorheen mocht ik vaak niet in attracties omdat ik te zwaar was, dat is nu geen probleem meer.
Soms moet ik nu eerlijk zeggen dat ik niet durf...
Hier mag het ook wel ja, ik zweet mij een ongeluk. En eetlust is ook ver te zoeken met dit weer....quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo het begint te rommelen hier in de buurt, Hopelijk gaat het zo regenen want dan koelt het dak lekker af!
Elk voordeel hep se nadeel.quote:
Spijkerbroeken van Miss Etam zijn eigenlijk de enige die ik draag. Vroeger kocht ik daar ook zwarte broeken van synthetische stof. Niet te netjes of truttig.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik probeer trouwens al heel lang een goede broek te vinden met normale taille, dus een die hoger valt dan 'op de heup'. Iemand een tip? Ik word er inmiddels flink moedeloos van.
ja vergeleken bij Death Valley is alles relatiefquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien maken ze gebruik van astrologie ahv je geboortedatum
Ik was alleen in de sportschool. Dat maakt me of heel fanatiek of domweg gestoord.
Op de stairclimber kan je bij ons een virtual programma starten waarbij je een film krijgt te zien van hikes in de VS of Europa. Ik heb toepasselijk voor de Californië hike gekozen waarbij je ook door Death Valley wandeltHet viel me eerlijk gezegd wel mee met de hitte.
stap over op rokjes en jurkjes... Ik heb de zoektocht serieus opgegeven.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik probeer trouwens al heel lang een goede broek te vinden met normale taille, dus een die hoger valt dan 'op de heup'. Iemand een tip? Ik word er inmiddels flink moedeloos van.
Ik loop eigenlijk alleen maar in LTB. Zomerbroeken heb ik wat van Steps, misschien daar nog eens kijken claudia?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:16 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Spijkerbroeken van Miss Etam zijn eigenlijk de enige die ik draag. Vroeger kocht ik daar ook zwarte broeken van synthetische stof. Niet te netjes of truttig.
Oh, misschien had ik er aan toe moeten voegen dat ik uitsluitend online shop.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik loop eigenlijk alleen maar in LTB. Zomerbroeken heb ik wat van Steps, misschien daar nog eens kijken claudia?
Ik denk dat je daarvoor wel een uitzondering moet maken ja... ik ben echt fan van LTB, koop ze bij de jeans centre. Heb nu 2 modellen die in de standaard lijn zitten en zo af en toe met een andere kleur/wassing worden verkocht, ik weet mijn maat en als hij wat te groot word kan hij vaak wel een maatje kleiner. Dan is online bestellen wel praktisch.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, misschien had ik er aan toe moeten voegen dat ik uitsluitend online shop.Maar voor broeken moet ik misschien maar eens een uitzondering maken.
Waar ik echt van kan balen is dat zelfs zo'n lijn van Levi's dat speciaal gericht is op "probleemfiguren" (lees: een voor een vrouw heel normaal figuur met heupen en een taille) gewoon waardeloos is. Hmf
Ah! Zijn die niet vrij laag?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:52 schreef douche-eendje het volgende:
whehehe ik zie dat mijn broeken ook verkocht worden bij die hysterische onlinewinkelhelemaal makkelijk! model 1 in verschillende kleurtjes (http://www.zalando.nl/catalogus/?q=LTB+jonquil ) en de ander slechts 12
( http://www.zalando.nl/catalogus/?q=LTB+valerie )
Ja dat dan wel. Ik heb er dan ook altijd standaard een riem in, een decolleté is wel voldoende dacht ikquote:
Ja, die heb ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
Maar dit is een van de weinige merken die een beetje om kan gaan met een gevormde hollandse kont.
True, true. Ik moet eigenlijk eens een dagdeel Levi's store uittrekken of zo. Maar dat doe ik dan weer liever als ik op gewicht zit. En ik zit nog lang niet op gewicht, dus dat schiet weer niet op.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:05 schreef douche-eendje het volgende:
Maar goede spijkerbroek is wel echt shoptijd-waardig hoor. Ik woon onderhand in mn broeken, jammer dat het nu zo warm is
Iig niet rond je menstruatie broeken shoppen. Dat is niet leukquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
True, true. Ik moet eigenlijk eens een dagdeel Levi's store uittrekken of zo. Maar dat doe ik dan weer liever als ik op gewicht zit. En ik zit nog lang niet op gewicht, dus dat schiet weer niet op.Ik moet me er maar overheen zetten, want dit is ook niks.
Dat is een net lijstje Roos! Misschien meer groente maar goed, zo is er op elk lijstje wel wat aan te merken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:33 schreef roos85 het volgende:
Nu dan toch mijn eerste lijstje.. spannend
Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen met pindakaas
T: handje kersen
L: Omelet (3 eieren, wat melk) met casselerrib en kaas
T: boterham met jam
D: Spaghetti met champignons, rucola, ui, knoflook en een scheutje kookroom.
T: Part watermeloen
S: Jillan 30 day shred level 1
ik vind de levi curve id erg fijn. Zit echt super!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja dat dan wel. Ik heb er dan ook altijd standaard een riem in, een decolleté is wel voldoende dacht ikMaar dit is een van de weinige merken die een beetje om kan gaan met een gevormde hollandse kont.
Ja die komen er pas zodra ik op mn streef zit. Nu koop ik mn favo broeken zodra ze afgeprijsd wordenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:12 schreef Skoap het volgende:
[..]
ik vind de levi curve id erg fijn. Zit echt super!
quote:
Nee, wist ik nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:24 schreef _Dido_ het volgende:
ja vergeleken bij Death Valley is alles relatiefje zolen smelten daar weg, wist je dat
Wij hebben hier een spijkerbroekenwinkel waarvan de eigenaar even naar je kijkt en precies de goede maat uit het schap paktquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
True, true. Ik moet eigenlijk eens een dagdeel Levi's store uittrekken of zo. Maar dat doe ik dan weer liever als ik op gewicht zit. En ik zit nog lang niet op gewicht, dus dat schiet weer niet op.Ik moet me er maar overheen zetten, want dit is ook niks.
Heerlijk! Geef mij ook zon meneer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij hebben hier een spijkerbroekenwinkel waarvan de eigenaar even naar je kijkt en precies de goede maat uit het schap paktAndere winkels onderschatten de grootte van mijn achterwerk en heupen altijd (krijg altijd te kleine maten, heel gênant), maar hij pakt altijd goede modellen.
er gaat een ultramarathon door Death Valley! De Badwater ultramarathon. Je bakt daar in tien seconden een ei op het asfaltquote:Op woensdag 24 juli 2013 07:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, wist ik nietIk was wel verrast dat er überhaupt hikes door de Death Valley gaan. Neem je dan een tonnetje water mee op je rug of zo?
Die man werkt er al meer dan 20 jaar en dat merk je dus echt! Beter dan winkels vol studenten die eigenlijk geen kaas hebben gegeten van kleren, behalve wat ze zelf mooi vinden.quote:
Ultramarathon + Death Valley = omgquote:Op woensdag 24 juli 2013 07:26 schreef _Dido_ het volgende:
er gaat een ultramarathon door Death Valley! De Badwater ultramarathon. Je bakt daar in tien seconden een ei op het asfaltLijkt me best tof daar nog eens naartoe te gaan, maar ik zie mezelf er niet hardlopen. Lijkt me megazwaar!
Om een beetje een idee te krijgen
http://m.youtube.com/watch?v=R3mcZxi-r9U
Ja, precies.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die man werkt er al meer dan 20 jaar en dat merk je dus echt! Beter dan winkels vol studenten die eigenlijk geen kaas hebben gegeten van kleren, behalve wat ze zelf mooi vinden.
10 km fietsen en ik ben bij de Noordzeequote:Op woensdag 24 juli 2013 07:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies.
Ik zit trouwens moed te verzamelen om naar de sportschool te gaan. Geen zin.
En ik moet nog leuke dagjes uit plannen voor de vakantie.
Enschede - strand is echt een pokke-end.
Dat is echt helquote:Op woensdag 24 juli 2013 07:26 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
er gaat een ultramarathon door Death Valley! De Badwater ultramarathon. Je bakt daar in tien seconden een ei op het asfaltLijkt me best tof daar nog eens naartoe te gaan, maar ik zie mezelf er niet hardlopen. Lijkt me megazwaar!
Om een beetje een idee te krijgen
http://m.youtube.com/watch?v=R3mcZxi-r9U
Het is een ondergewaardeerd beroep (geworden). Adresjes waar je echt goed geholpen wordt zijn zeldzaam.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die man werkt er al meer dan 20 jaar en dat merk je dus echt! Beter dan winkels vol studenten die eigenlijk geen kaas hebben gegeten van kleren, behalve wat ze zelf mooi vinden.
Tnx!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is een net lijstje Roos! Misschien meer groente maar goed, zo is er op elk lijstje wel wat aan te merken.
Maar Isa, waar, wie?quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Haha, 'een hond heeft een baas en een kat heeft personeel' zeggen ze toch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn dag begon alweer briljant. Ik zat op het toilet, minding my own business, terwijl die kat allemaal aan het piepen en zeuren was. Komt ze erbij, krabt ze braaf op de mat, vangt daar een complimentje voor. Kruipt in de oud papier doos en gaat daar doodleuk zitten pissen![]()
Mevrouw was verontwaardigd dat ik al twee dagen de poepjes en plasjes niet uit haar bak had gehaald terwijl ik dat normaal gesproken om de dag doe. Vorige week pieste ze al voor de bak (gelukkig ving de uitloopmat alles op) op de derde dag en nu dus in het oud papier. Kutbeest![]()
Lekker kind heb je dan als je gechanteerd wordt met illegale urinerage.
Dat blijkt maar weer inderdaadquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, 'een hond heeft een baas en een kat heeft personeel' zeggen ze toch?
Hmm lees ik het verkeerd of heb je twee dagen de kattenbak niet verschoont? Dan is het toch niet gek dat ze ergens anders gaat zitten?quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn dag begon alweer briljant. Ik zat op het toilet, minding my own business, terwijl die kat allemaal aan het piepen en zeuren was. Komt ze erbij, krabt ze braaf op de mat, vangt daar een complimentje voor. Kruipt in de oud papier doos en gaat daar doodleuk zitten pissen![]()
Mevrouw was verontwaardigd dat ik al twee dagen de poepjes en plasjes niet uit haar bak had gehaald terwijl ik dat normaal gesproken om de dag doe. Vorige week pieste ze al voor de bak (gelukkig ving de uitloopmat alles op) op de derde dag en nu dus in het oud papier. Kutbeest![]()
Lekker kind heb je dan als je gechanteerd wordt met illegale urinerage.
Ik haal om de dag de poepjes en plasjes uit de bak en verschoon wekelijks, dat eerste had ik nu een dag overgeslagen inderdaad. De katteneigenaren die ik ken verschonen de bak 1 x per week zonder de boel tussendoor nog weg te halen dus onze kat heeft het bijzonder goed. Ze is gewoon verwendquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm lees ik het verkeerd of heb je twee dagen de kattenbak niet verschoont? Dan is het toch niet gek dat ze ergens anders gaat zitten?
Dat dus.quote:
Na 2 dagen? gaat ie naar buiten? of waar laat ie het anders.quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mind you, er lag welgeteld 1 poepje en 1 plasje in de bak mensen.
Nee, ze poept en plast gewoon niet meer. Is geen enkel probleem volgens de dierenarts. Haar urine en poep stinkt ook niet trouwens. Ik geef mijn kat nooit iets anders dan kwaliteits brokjes. Iets anders komt er gelijk weer uit, mevrouw heeft een zwak maagje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Na 2 dagen? gaat ie naar buiten? of waar laat ie het anders.
Ik ga hier ook meelezen voor tips voor fitness, ik wil buikspieren van die keihardequote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe geen buikspieroefeningen, maar met de compounds die ik doe krijg ik wel keiharde buikspieren
Oh wacht, ik doe wel aan planking (is daar ook een Hollands woord voor? Behalve planken dan.), maar zodra je dat een minuut kan is het ook niet heel nuttig om dat langer te doen.
Waarom doe ik geen buikspieroefeningen? Omdat ik dit geloof
Bijzonder...quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, ze poept en plast gewoon niet meer. Is geen enkel probleem volgens de dierenarts. Haar urine en poep stinkt ook niet trouwens. Ik geef mijn kat nooit iets anders dan kwaliteits brokjes. Iets anders komt er gelijk weer uit, mevrouw heeft een zwak maagje.
Gerans! En dan dus de oudere man die daar werkt en niet de damesquote:
Ja maar ik heb geen vetquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En FANN, op dat planken na doe ik dus juist expres géén buikspieroefeningen. Ten eerste merk ik dat het eigenlijk nergens voor nodig is naast wat ik nu al doe en ten tweede is het belangrijkste voor een plat buikje dat het vet weg gaat (door dieet en cardio bijv). Door buikspieroefeningen te doen haal je daar geen vet weg
En ik heb ooit een stuk gelezen over hoe schuine buikspieroefeningen eigenlijk niet geschikt zijn voor vrouwen die graag een mooie slanke taille hebben. Door het vergroten van je schuine buikspieren word je vierkanter en gaat je taille een beetje weg.
Dus alleen afvallen en cardio zorgen voor een mooie buik? Er is niets anders wat je zou kunnen doen? Buiten crunches dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gerans! En dan dus de oudere man die daar werkt en niet de dames
En heb je gelezen hoe goed het gaat met mijn training?Ik ben gewoon nog steeds helemaal enthousiast en ik heb elke week braaf 3x getraind. Ik merk het zó ongelofelijk goed
Buikspieren (kan me niet herinneren die ooit gevoeld te hebben), schouderspieren, biceps: ik heb ze allemaal!
En FANN, op dat planken na doe ik dus juist expres géén buikspieroefeningen. Ten eerste merk ik dat het eigenlijk nergens voor nodig is naast wat ik nu al doe en ten tweede is het belangrijkste voor een plat buikje dat het vet weg gaat (door dieet en cardio bijv). Door buikspieroefeningen te doen haal je daar geen vet weg
En ik heb ooit een stuk gelezen over hoe schuine buikspieroefeningen eigenlijk niet geschikt zijn voor vrouwen die graag een mooie slanke taille hebben. Door het vergroten van je schuine buikspieren word je vierkanter en gaat je taille een beetje weg.
Dat fitnessapparaat traint volgens mij alleen de rechte buikspieren en dat is geen bedreiging voor een taillequote:Op woensdag 24 juli 2013 09:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja maar ik heb geen vetmaar ook geen spieren ..
Valt dit onder schuine buikspieroefeningen dan, bedoel je dat? Want dan moet ik iets anders
verzinnen voordat ik geen taille meer heb
Ik doe dus expres geen crunches omdat het niet zo geweldig is als iedereen denkt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:45 schreef miss_sly het volgende:
Dus alleen afvallen en cardio zorgen voor een mooie buik? Er is niets anders wat je zou kunnen doen? Buiten crunches dus.
Ja, dat begreep ik al, maar dat vroeg ik nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe dus expres geen crunches omdat het niet zo geweldig is als iedereen denkt.
Ah!quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat fitnessapparaat traint volgens mij alleen de rechte buikspieren en dat is geen bedreiging voor een taille
Ik ben ook een kilo zwaarder! Is vast vocht inderdaad.quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:43 schreef CarOnline het volgende:
Ahhh weer zwaarder![]()
Ik hou het maar op vocht, want ik fiets me het rimram.
Ik kan gewoon niet aankomen!
Ik merk dat ik met krachttraining mijn buikspieren ook train; anders waren ze niet zo hard en duidelijk geworden, want ik doe dus verder niet iets speciaal voor mijn buik.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:52 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat begreep ik al, maar dat vroeg ik niet
Is er behalve afvallen en cardio nog iets doen voor een mooie, platte(re) buik?
Wrijf het er maar in.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit echt steady op de -2, heerlijk vind ik dat.
Je komt dus aan ipv dat je af valtquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben ook een kilo zwaarder! Is vast vocht inderdaad.
Goeie tips!quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik merk dat ik met krachttraining mijn buikspieren ook train; anders waren ze niet zo hard en duidelijk geworden, want ik doe dus verder niet iets speciaal voor mijn buik.
Ik heb dus verder geen ervaring met gerichte buikspieroefeningen (nou ja, in het verleden wel gedaan, deed ook mee met buikspier-kwartiertjes en zo, maar daar had ik eigenlijk geen resultaat van). Er zijn linkjes genoeg te vinden met buikspiertips: http://www.webmd.com/fitn(...)show-9-tips-flat-abs
Ja, het is echt bizar! Als het niet om mezelf maar om een ander zou gaan, dan zou ik denken: Ha, je eet stiekem toch meer dan je denkt. Ik kwam gister nog deze link tegen, en die redenering klonk me wel logisch in de oren (al weet ik er niet genoeg van om de zin en onzin ervan te beoordelen): 5 reasons you might not be losing weight.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je komt dus aan ipv dat je af valtwtf
Ja precies, dat is ook mijn idee: gewoon volhouden en ik ga het ooit ook wel in kilo's uitgedrukt zien. Dat meten is een goed punt. Dat ga ik ook maar even systematisch doen. Ik heb geen goede voormeting gedaan helaas.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet in hoeverre dat je status quo verklaart, Claudia, maar ik blijf maar bij het aloude 'de aanhouder wint'. Het kan domweg niet anders dan dat je binnenkort wel resultaat op je weegschaal gaat zien.
Ja, ik hou je stiekem wel wat in de gaten. /creepquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gerans! En dan dus de oudere man die daar werkt en niet de dames
En heb je gelezen hoe goed het gaat met mijn training?Ik ben gewoon nog steeds helemaal enthousiast en ik heb elke week braaf 3x getraind. Ik merk het zó ongelofelijk goed
Buikspieren (kan me niet herinneren die ooit gevoeld te hebben), schouderspieren, biceps: ik heb ze allemaal!
Dat moet wel!quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben ook een kilo zwaarder! Is vast vocht inderdaad.
Lopen er instructeurs rond in de sportschool? Vraag het ze gewoon.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook graag met losse gewichten gaan trainen, maar ik durf niet. En I have no clue what I'm doing, waarschijnlijk.
Ik heb daar ook last van ja.. vooral omdat in mn huidige sportschool het krachthonk wordt neergezet als een plek voor vergevorderden, terwijl ik dan denk; je moet er toch ooit mee beginnen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook graag met losse gewichten gaan trainen, maar ik durf niet. En I have no clue what I'm doing, waarschijnlijk.
Dit wil ik ook graag doen.. alleen ik weet ook niet waar ik mee moet beginnen. En om het nou fout te doen tussen al die mannen.. neh. Dus ik zit altijd veilig op de apparaten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:28 schreef Lonaa het volgende:
Ipv een boks een klots.quote:
Ik heb nog nooit gesquat of een push up gedaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Fann, Oh ja, buikspieren. Ik train ze nooit op wat planken na en 's ochtends zie je echt mijn buikspieren zitten. Een goede push up is eigenlijk al training genoeg voor ze en squatten hè. Squatten geneest alles.![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ipv een boks een klots.
Klots, ouwe!![]()
Vraag aan een spierbundel gewoon hoe of wat. Die mensen weten waarover ze praten en het is hun passie. Die doen niks liever dan erover vertellen. Zij hebben nl het licht gezien en willen dat graag met je delen. Dat is mijn ervaring. Daarmee zeg ik niet dat het allemaal lieverdjes zijn maar het zijn net postzegelverzamelaars. Die laten ook altijd graag hun collectie zien.
Ik zit bij een cheapass sportschool. Niet echt dus. Ik kan wel een keer een instructeur aan zijn jas trekken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Lopen er instructeurs rond in de sportschool? Vraag het ze gewoon.
Mijn ervaring is dat alle mannen in de sportschool het geweldig vinden om vrouwen bezig te zien met gewichten.
Bepaal wel voor jezelf een doel waar je naar toe wilt werken en ga iig squatten en deadliften. Enorm stoere oefeningen en een ontzettend goede training.
Vraag aan een spierbundel gewoon hoe of wat. Die mensen weten waarover ze praten en het is hun passie. Die doen niks liever dan erover vertellen. Zij hebben nl het licht gezien en willen dat graag met je delen. Dat is mijn ervaring. Daarmee zeg ik niet dat het allemaal lieverdjes zijn maar het zijn net postzegelverzamelaars. Die laten ook altijd graag hun collectie zien.
More to love tochquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
wb mannen die het geweldig vinden vrouwen bezig te zien, dat geloof ik graag, maar ik heb altijd zo'n idee dat dat vrouwen zijn die niet mijn figuur hebben, zeg maar.
Neejoh, juist bij dikkertjes vinden ze het geweldig als ze hard aan het trainen zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit bij een cheapass sportschool. Niet echt dus. Ik kan wel een keer een instructeur aan zijn jas trekken.
wb mannen die het geweldig vinden vrouwen bezig te zien, dat geloof ik graag, maar ik heb altijd zo'n idee dat dat vrouwen zijn die niet mijn figuur hebben, zeg maar.
[..]
Ipv een boks een klots.
Klots, ouwe!![]()
Ja! Niet grappig want nu wil ik emo eten!quote:
Emo-eten omdat je vocht vasthoudt? Dat ga je vast niet stillen met wat bleekselderij en veel water? Dat drijft vocht af. Het komt wel goed, CarO. Straks donder je opeens naar beneden in gewicht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja! Niet grappig want nu wil ik emo eten!
Want bah, faal. Stomme weegschaal en zie je wel ikkomnooitonderdehonderd
Van vanaf zaterdag: 100,2 100,2 100,0 100,4 100,9
BAH!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:43 schreef eleusis het volgende:
[..]
More to love toch
Het zijn meer de zweetplekken die een turn off zijnSportscholen huuuu
OT: al 2kg kwijt van de scriptiekilo's weer
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Neejoh, juist bij dikkertjes vinden ze het geweldig als ze hard aan het trainen zijn.
Ik las dat je ook al aan het sporten was geslagen!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
BAH!
Hell, yeah! Was ik wel van plan, om wat uitbreidingen te vragen van onze huidige vloeroefeningen maar dan met gewichten erbij.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:45 schreef miss_sly het volgende:
Als we door deze eerste 8 (toch?) weken heen zijn, kunnen we ook wel om wat aanwijzingen en oefeningen bij de spierbundels vragen, Claudia!
Nee met koffie en yoghurt met lijnzaad.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Emo-eten omdat je vocht vasthoudt? Dat ga je vast niet stillen met wat bleekselderij en veel water? Dat drijft vocht af. Het komt wel goed, CarO. Straks donder je opeens naar beneden in gewicht.
Toen ik mijn crossfit schema's deed ging ik altijd helemaal dood, maar juist gewoon door het te doen krijg je enorm veel respect.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Fijn om te weten dit. /onzekere trut
Daar heb je wel gelijk in... Toch maar een keer moed bij elkaar verzamelen dan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Toen ik mijn crossfit schema's deed ging ik altijd helemaal dood, maar juist gewoon door het te doen krijg je enorm veel respect.
Al die brede gasten zijn ook niet breed geboren, die hebben er ook hard voor moeten werken.
Het is ook gewoon demotiverend! Ik heb dat met de 80. Zit al wekenlang er bijna onder. En dan bam, weer een kilo erbij! Sucks. Maar laat je ratio even het werk doen: als je weet dat je niet aangekomen kunt zijn, dan moet je er vertrouwen op hebben dat het wel goedkomt met de weegschaal. Als je nu gaat overeten, dan weet je zeker dat je je gewichtsverlies niet bepaald een dienst levert. Al zitten mensen dan ook wel weer zo in elkaar dat ze bij een lager getal op de weegschaal na wat vreetmomenten denken: Ha, zie je! Eten is goed! We zien verbanden waar ze er niet per se zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
BAH!
Nog steeds maar nu fiets ik. Dat vind ik wel leuk en ik ben er kei bruin door geworden. Maar echt sport, neuh.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik las dat je ook al aan het sporten was geslagen!Daar had je toch ook net zo'n pokkehekel
aan als ik? Dus dan kan je dat ook wel
Hoe vaak sporten de meeste mensen hier eigenlijk?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
en fiets elke dag minstens 20 km.
Nou. Ik verdien wel een medialle dacht ik zo!
Ik ga drie keer naar de sportschool. Twee keer zijn we zo'n 1,5 uur in totaal bezig, één keer 1 uur. Voor de rest ben ik een kasplantje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe vaak sporten de meeste mensen hier eigenlijk?Ik maximaal 2x 2,5 uur per week
![]()
Da's zeker niet veel dan?
Ah! ik kan niet buitensporten, zonprobleempje enzo...te ingewikkeld voor hier, dus ik zit aan dequote:Op woensdag 24 juli 2013 10:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nog steeds maar nu fiets ik. Dat vind ik wel leuk en ik ben er kei bruin door geworden. Maar echt sport, neuh.
Ik moet nu wel steeds dingen verzinnen om naar toe te fietsen. Zaterdagavond naar de Appie 10 km verderop voor een fles suikervrije ranja bevobbeld.
Anders vind ik het saai.
Ah in uren geteld zitten we dan zo ongeveer bijna op hetzelfdequote:Op woensdag 24 juli 2013 10:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ga drie keer naar de sportschool. Twee keer zijn we zo'n 1,5 uur in totaal bezig, één keer 1 uur. Voor de rest ben ik een kasplantje.Nah, ik probeer wel zoveel mogelijk te lopen in plaats van de fiets of auto te pakken, ik neem altijd een trap in plaats van de lift, dans met de kinderen, werk graag in de tuin. Maar ik zit ook wel heel veel achter de laptop.
Ja demotiverend en voor jou helemaal! Met je weegschaal die niet wil zakken!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is ook gewoon demotiverend! Ik heb dat met de 80. Zit al wekenlang er bijna onder. En dan bam, weer een kilo erbij! Sucks. Maar laat je ratio even het werk doen: als je weet dat je niet aangekomen kunt zijn, dan moet je er vertrouwen op hebben dat het wel goedkomt met de weegschaal. Als je nu gaat overeten, dan weet je zeker dat je je gewichtsverlies niet bepaald een dienst levert. Al zitten mensen dan ook wel weer zo in elkaar dat ze bij een lager getal op de weegschaal na wat vreetmomenten denken: Ha, zie je! Eten is goed! We zien verbanden waar ze er niet per se zijn.
Helaas ben ik niet echt maatgevend voor een gezond beweegpatroon.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah in uren geteld zitten we dan zo ongeveer bijna op hetzelfdedus valt dan nog mee met mij
Juist!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:58 schreef CarOnline het volgende:
We gaan gewoon door Claudia en over een week of wat shinen met onze 7x en 9x
Ja precies, laat ons zwelgenquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Juist!
En ik dramaqueen lekker met je mee. Het houdt mij immers ook al weken bezig, waarom ik nou niet lichter word.
O ja, had je het ook gehoordquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet echt maatgevend voor een gezond beweegpatroon.Maar ik luisterde pas een conversatie af in de sportschool tussen een postzegelverzamelaar en zijn troetelproject, en hij beweerde dat je met 3x in de week wel een maximaal effect kunt behalen en niet meer nodig hebt.
Wat doe je in die 2,5 uur allemaal?
1 uur fietsen, dan armspieren trainen op zo'n apparaat (ik weet écht niet hoe al die apparaten heten sorry voor dat), dan beenspieren, op zo'n apparaat waar je gewichten met je dijen van elkaar afduwtquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet echt maatgevend voor een gezond beweegpatroon.Maar ik luisterde pas een conversatie af in de sportschool tussen een postzegelverzamelaar en zijn troetelproject, en hij beweerde dat je met 3x in de week wel een maximaal effect kunt behalen en niet meer nodig hebt.
Wat doe je in die 2,5 uur allemaal?
Kan je een voorbeeld geven wat interval is? Buitensport gaat niet voor mij, dus dat valt af helaas.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind het wel heel veel cardio en weinig kracht. Ik heb een broertje dood aan cardio in de sportschool en zie mijn naar de sportschool en naar huis fietsen (5 km) gewoon als mijn cardio.
Probeer eens wat meer interval te doen. Heb je veel minder tijd nodig en een zelfde resultaat.
Waarom niet? Niemand lacht je uit of scheldt je verrot, je krijgt alleen niet direct antwoord. Dat zou zomaar kunnen komen omdat mensen ook nog met andere dingen bezig zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nu durf ik dus niks meer te vragen
Okéquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom niet? Niemand lacht je uit of scheldt je verrot, je krijgt alleen niet direct antwoord. Dat zou zomaar kunnen komen omdat mensen ook nog met andere dingen bezig zijn
Juist vragen, daar leer je van!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sorry, ik was even mn balkon aan het verbouwen.
Maar wat je dus kunt doen aan het einde van je training is een interval op bijvoorbeeld de hometrainer.
Je begint met een warming up, gaat vervolgens 30 seconden voluit, 1 minuut herstellen, 30 seconden voluit, 1 minuut herstellen en dat herhaal je dan nog een paar keer.
Google anders eens op HIIT of op Tabata. Tabata is helemaal leuk, dat is 20 seconden voluit, 10 seconden herstellen en dat dan 8 keer achter elkaar.
Ik deed het wel eens aan het einde van mn hardlooprondje en het is echt teringzwaar.Maar ook rete effectief.
Ga ik nu weer verder met mn balkon verbouwen.
Ik was net even iets anders aan het doen!quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
het valt wel erg stil, is het helemaal verkeerd dat programma van mij?
Ik train braaf 3x in de week (rustdagen zijn ook noodzakelijk natuurlijk) en ik heb al redelijk wat gewicht er bij gedaan (niets extreems hoor). Ik doe nu nog wel setjes van 4x15, maar ik ga in augustus over op zwaardere gewichten en dan 4x8-10. En ik vind het echt leuk! Had dat nooit verwacht, serieus. Misschien is het ook wel zo leuk omdat het zo duidelijk resultaat geeft. Plus ik zie nu dat 90% van de mannen in de krachthoek maar wat aanklooit (oftewel de fuckarounditis).quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:19 schreef Noek het volgende:
Ja, ik hou je stiekem wel wat in de gaten. /creep
Maar super joh, je hebt ook echt een mooie natuurlijke bouw, goede zandloper en als je dat gaat invullen met spier.![]()
Hoe vaak train je nu in de week? Vind je het ook leuk om te doen? Leuker dan?
Misschien wel, maar ik vind het interessant en fijn om te lezen, juist hier!quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:37 schreef Noek het volgende:
Maar misschien is dit meer voor het fitness topic?
Mijn doel is een beetje gespierder worden én fitter, niet afvallen dat is al gebeurdquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:37 schreef Noek het volgende:
Wat is je doel dan, Fann? Als dat wintersport is, dan doe je het goed op je ski en omgekeerde ski-apparaten.![]()
Interval is effectiever maar cardio is ook oke, het ligt aan je doel. Cardio is tegenwoordig enorm evil in Fitnessland. Cardio is bijv. mijn yoga, lekker in een steady state lopen of fietsen, trance in de oren, heerlijk ontspannend. Maar ik geef intervallessen en ik crossfit dus ik interval genoeg. Interval kan bijv op de hometrainer. Start eens met een tabatatraining op het einde. Sla dan wel wat cardio over. Dus skipak uit.
8 rondes:
20 sec. voluit
10 sec. rust
Dit kan op een apparaat, met je eigen lijf (drop squats, air squats, push ups, touwtje springen, burpees, mountainclimbers...), roeiapparaat, loopband, crosstrainer...
Na die 8 rondes (4 min) ben je op als het goed is. Het voelt heel oncomfortabel maar daar moet je doorheen.![]()
Google eens op HIT trainingen. Tabata is een korte maar wel een mooie om je lijf te laten wennen aan de intensiteit.
Ik vind het hier ook leuk hoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien wel, maar ik vind het interessant en fijn om te lezen, juist hier!
Hahaha, maar dat is ook echt zo. Of je ziet ze onwijs curlen waarbij ze maar een halve range of motion doen maar ze kijken er wel heel serieus bij.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik train braaf 3x in de week (rustdagen zijn ook noodzakelijk natuurlijk) en ik heb al redelijk wat gewicht er bij gedaan (niets extreems hoor). Ik doe nu nog wel setjes van 4x15, maar ik ga in augustus over op zwaardere gewichten en dan 4x8-10. En ik vind het echt leuk! Had dat nooit verwacht, serieus. Misschien is het ook wel zo leuk omdat het zo duidelijk resultaat geeft. Plus ik zie nu dat 90% van de mannen in de krachthoek maar wat aanklooit (oftewel de fuckarounditis).
Dan zou ik al helemaal niet een uur gaan fietsen! Saai.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn doel is een beetje gespierder worden én fitter, niet afvallen dat is al gebeurd![]()
Nou het begin, heeft de ''trainer'' waar je een afspraak mee kan maken gemaakt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik was net even iets anders aan het doen!
Heb je dat programma zelf bedacht of samen met iemand anders? Vind je het leuk om 2,5 uur in de sportschool te zitten? Wat vind je van de resultaten die je behaalt? Boek je vordering op je sportieve prestaties?
Ik denk dat je die vragen voor jezelf moet beantwoorden. Ik vind 2,5 uur in de sportschool wel heel lang en ik vraag me af of dat het niet moeilijker maakt om gemotiveerd te blijven op de lange termijn. Ook vraag ik me af hoe effectief je training is, maar dat hangt af van de effecten die je wilt bereiken. (Bij ons in de sportschool wordt er een intake gedaan waarmee dat wordt bepaald, want niet iedereen heeft dezelfde doelen.) Als jij gewoon lekker bezig wilt zin en dit fijn vindt - prima toch? Wil je een strakker lijf, dan zijn er vast effectievere krachtoefeningen. En een uur fietsen bijvoorbeeld lijkt me ook niet de meest effectieve manier van vet verbranden, als dat je doel is.
En prima toch dat je ervaringen en tips uit komt wisselen? Goed bezig!
Ik ga even druk googelen..quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dan zou ik al helemaal niet een uur gaan fietsen! Saai.
Kun je gebruikmaken van begeleiding in je sportschool, of ga je naar een budgetfiliaal?
Misschien helpt het je om te horen wat wij doen:
- 12 minuten cardio (op de vario, lijkt op een crosstrainer)
- 3 apparaten waarvan 2 voor de armen en 1 voor de buik (ik gebruik hetzelfde apparaat als jij)
- vrije oefeningen: 3x15 squats, 3x10 lunges voor elk been, 3x 1 minuut planken
- 10 minuten cardio (op een soort stepsapparaat en de crosstrainer)
Ik merk tijdens het gedeelte tussen de cardio in dat mijn hartslag nog vrij hoog blijft. Ik raak ook echt buiten adem van bijvoorbeeld de squats en het planken.
Mijn volgende doel wordt om het gedeelte vrije oefeningen uit te breiden met gewichten, want we doen het nu zonder. En ik ga ook vragen hoe zinvol die 3 apparaten zijn.
Ik vind al die mannen die bepaalde oefeningen duidelijk slecht-verkeerd uitvoeren veel engerquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:53 schreef Noek het volgende:
Hahaha, maar dat is ook echt zo. Of je ziet ze onwijs curlen waarbij ze maar een halve range of motion doen maar ze kijken er wel heel serieus bij.
Daarbij is het natuurlijk ook echt meetbaar. Je wordt echt sterker en dat zie je in de gewichten. Gaaf, je bent ontzettend stoer.
De opbouw cardio - kracht - cardio is geloof ik wel vrij gebruikelijk. Isa, hoe deed jij het ook alweer? Volgens mij heb je het wel gezegd, maar ik ben het vergeten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga even druk googelen..want de meeste termen ken ik niet, maar dat komt wel goed dan
voorlopig heb ik tips genoeg denk ik, kan ik wel mee aan de slag, dankjewel!
Voorlopig ben ik even zoet met toepjes kijken denk ik
Ik vind alle stepsachtige apparaten de hel, zoals de stairclimber en het schaatsapparaat waar het pas over ging. Doe mij maar de crosstrainer! Maar liever nog dequote:Op woensdag 24 juli 2013 12:01 schreef Isabeau het volgende:
5 minuten warming up (heb er dan ook al 10 minuten fietsen op zitten), dan kracht, dan 20 minuten cardio (ik hou die stairclimber echt niet langer vol, ben dan helemaal doordrenkt van het zweet).
Warming up doe ik overigens op de cross-trainer. En dat vind ik niet leukMaar ik dacht: dan gebruik ik armen en benen!
De eerste keer dat ik de stairclimber ging uitproberen ben ik er gelijk vanaf geflikkerdquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:01 schreef Isabeau het volgende:
5 minuten warming up (heb er dan ook al 10 minuten fietsen op zitten), dan kracht, dan 20 minuten cardio (ik hou die stairclimber echt niet langer vol, ben dan helemaal doordrenkt van het zweet).
Warming up doe ik overigens op de cross-trainer. En dat vind ik niet leukMaar ik dacht: dan gebruik ik armen en benen!
Ik vind het ook een heerlijk ding! Vooral ook omdat je zelf kunt bepalen hoe groot je je passen wil maken en hoe snel je wil gaan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind alle stepsachtige apparaten de hel, zoals de stairclimber en het schaatsapparaat waar het pas over ging. Doe mij maar de crosstrainer! Maar liever nog deVario
, daar ben ik echt vriendjes mee. Ik voel me een gazelle als ik erop sta. Of anderen ook zo tegen me aankijken, betwijfel ik.
De Vario hebben we geloof ik niet! Maar als jij je een gazelle voelt, vooral zo blijven voelenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind alle stepsachtige apparaten de hel, zoals de stairclimber en het schaatsapparaat waar het pas over ging. Doe mij maar de crosstrainer! Maar liever nog deVario
, daar ben ik echt vriendjes mee. Ik voel me een gazelle als ik erop sta. Of anderen ook zo tegen me aankijken, betwijfel ik.
Een tabatatraining, moet dat altijd op het einde of kun je dat ook bijvoorbeeld 2 keer doen? Of ik noem maar wat ehm 1x op de fiets en dan ook nog een keer met rennen? Of is dat dan teveel?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:37 schreef Noek het volgende:
Wat is je doel dan, Fann? Als dat wintersport is, dan doe je het goed op je ski en omgekeerde ski-apparaten.![]()
Interval is effectiever maar cardio is ook oke, het ligt aan je doel. Cardio is tegenwoordig enorm evil in Fitnessland. Cardio is bijv. mijn yoga, lekker in een steady state lopen of fietsen, trance in de oren, heerlijk ontspannend. Maar ik geef intervallessen en ik crossfit dus ik interval genoeg. Interval kan bijv op de hometrainer. Start eens met een tabatatraining op het einde. Sla dan wel wat cardio over. Dus skipak uit.
8 rondes:
20 sec. voluit
10 sec. rust
Dit kan op een apparaat, met je eigen lijf (drop squats, air squats, push ups, touwtje springen, burpees, mountainclimbers...), roeiapparaat, loopband, crosstrainer...
Na die 8 rondes (4 min) ben je op als het goed is. Het voelt heel oncomfortabel maar daar moet je doorheen.![]()
Google eens op HIT trainingen. Tabata is een korte maar wel een mooie om je lijf te laten wennen aan de intensiteit.
Voor als je net start zou ik het aan het einde doen en dan 1 keer. Zou sowieso niet fietsen én lopen gebruiken als tabata achter elkaar (beide keren gebruik je dan de benen) maar dan een boven en onderlijf interval. Bijv. 1 keer push ups en 1 keer fietsen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:23 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Een tabatatraining, moet dat altijd op het einde of kun je dat ook bijvoorbeeld 2 keer doen? Of ik noem maar wat ehm 1x op de fiets en dan ook nog een keer met rennen? Of is dat dan teveel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Ik zou jullie allemaal voor nop trainen als het zou kunnen want ik hou zo van vrouwen die trainen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
![]()
Noek zal je personal trainer maar zijn.
Leuk is dat hè! Dat je niet tegen heug en meug je lijf in actie zet 'omdat dat moet voor je lijn'. Volgens mij is dat op de lange termijn ook helemaal niet vol te houden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik het nog eens zou zeggen, maar ik vind het trainen ook echt leuk!
Nee, dat is het zeker niet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk is dat hè! Dat je niet tegen heug en meug je lijf in actie zet 'omdat dat moet voor je lijn'. Volgens mij is dat op de lange termijn ook helemaal niet vol te houden.
Wil je een harde of een zachte aanpak?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb even een noodrem nodig!! *gil* Sinds mijn vader's verjaardag vorige week (waar ik me echt keurig aan mijn plan heb gehouden incl 1 klein stukje taart) lijk ik wel losgeslagen wbt etenVandaag ook alweer een ijsje (nee, geen peren maar magnum
) en koekjes op
Wilde net weer koekjes pakken toen iemand me complimenteerde met mijn figuur, dat ik er zo mooi uitzag met zo'n mooie taille. Dat hielp wel om geen koekje meer te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |