abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129223274
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
  Moderator maandag 22 juli 2013 @ 16:12:50 #2
5428 crew  miss_sly
pi_129223560
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_129223815
Ik maak voor vanavond een nicoise. Ik moest maar 3 uurtjes werken maar de combinatie van hitte en drukke dagen maakt dat ik écht kapot ben. Even een kwartiertje zitten, dan afwassen, koken en in het park zitten!
pi_129224136
Niet het perfecte lijstje natuurlijk, Claudia, maar je zou daar idd wel gewicht mee moeten verliezen. Maar goed, het is maar één dag en ik zou zeggen dit minstens een maand vol te houden en dan eens kijken of je ergens gekke dingen opvallen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129224183
Ik eet een salade met lauwwarme geroosterde aardappeltjes, sperziebonen, sla, tomaat en gerookte makreel.

en ik had een eetbui. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator maandag 22 juli 2013 @ 16:38:05 #6
5428 crew  miss_sly
pi_129224285
Dat klinkt ook erg lekker, Loona
pi_129224346
Wij doen nog een klein bbq'tje vanavond. Maar ik ga pas vanaf minimaal half 8 naar buiten, ik heb geleerd van gisteren. Hoop ik :+

Mijn god wat is het warm zeg. Ik zit hier op kantoor in mijn onderbroek en telkens als de telefoon rinkelt stoort de ventilator op mijn microfoon en moet ik hem van mijn hoofd af richten :{
Spoilers!
pi_129224420
Het is hierbinnen 28 graden. Zodra de zon van de voorkant weg is gaan de deuren tegen elkaar open. Mocht wel bij een vriendin komen zitten. Maar dat zit ik vanavond in een heet huis. Dat is ook niet alles.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_129225119
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Het is hierbinnen 28 graden. Zodra de zon van de voorkant weg is gaan de deuren tegen elkaar open. Mocht wel bij een vriendin komen zitten. Maar dat zit ik vanavond in een heet huis. Dat is ook niet alles.
-O-

Hier is het denk ik een graad of 33 nu. Op de bovenste verdieping van een flatgebouw, plat dak, ramen rondom. Een aantal flinke servers, 12 pc's van klanten plus onze eigen apparaten :') Met de ventilator op mijn hoofd en zeer weinig kleren gaat het wel moet ik zeggen.
Spoilers!
pi_129225166
Ik wil eigenlijk uit eten om te vieren maar daar is het niet echt weer voor.....
pi_129225176
De man van de selectie zei dat we vandaag wel wat zouden horen. Maar heb al 2 keer naar het uitzendbureau gebeld en er neemt niemand op. Ben bang dat ik het dus pas morgen weet, en dat vind ik wel balen. Omdat ik totaal geen idee heb hoe ik overkwam op het bedrijf.
pi_129225178
Ik vind zo rond 27 in huis eigenlijk wel lekker, zeker als ik niet te veel hoef.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_129225205
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil eigenlijk uit eten om te vieren maar daar is het niet echt weer voor.....
Lekker ergens op een terras of aan het water ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 22 juli 2013 @ 17:11:01 #14
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129225213
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:09 schreef Sarabi het volgende:
Pannenkoekenboot ofzo een optie?

Ik ga morgen ook uit eten. Ik vraag me af in hoeverre dat een verstandig plan is. Ik heb wel een ander restaurant gekozen, bij die van het eerste plan is geen terras.
Spoilers!
pi_129225498
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Niet het perfecte lijstje natuurlijk, Claudia, maar je zou daar idd wel gewicht mee moeten verliezen. Maar goed, het is maar één dag en ik zou zeggen dit minstens een maand vol te houden en dan eens kijken of je ergens gekke dingen opvallen.
Calorietechnisch wordt het niet veel gekker dan dit, daar ben ik wel vrij zeker van. Maar goed, meten is weten! Het blijft vrij onbegrijpelijk dat een eetpatroon waar ik doorgaans mee afval er in combinatie met sport ineens niet voor zorgt dat ik afval. Het is ook niet alsof dit voor mij lastig te verliezen kilo's zijn, want er zitten in ieder geval nog 2-3 vakantiekilo's aan.

Nou ja, ik ga het vanzelf merken of er iets mee kwijtraak. Tot die tijd blijf ik me erover verbazen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_129225518
quote:
2s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet een salade met lauwwarme geroosterde aardappeltjes, sperziebonen, sla, tomaat en gerookte makreel.

en ik had een eetbui. ;(
Makreel! :9~
pi_129225542
Liever een restaurant met airco :P
Nee ik denk dat ik het vieren maar een weekje uitstel.
pi_129225570
Het is hier in huis 28 graden en toch vind ik het lekker koel. In de achtertuin staat een fijn briesje. Heerlijk! Ik vind het weer in Amsterdam toch altijd wat aangenamer dan in het binnenland.
pi_129225586
quote:
14s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Makreel! :9~
Ik kocht er 3 voor 6 euro. Dus nu moet ik makreel eten. :')
pi_129225590
Maar dat is helemaal niet erg.
  maandag 22 juli 2013 @ 17:27:08 #21
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129225645
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:10 schreef J0ycie88 het volgende:
De man van de selectie zei dat we vandaag wel wat zouden horen. Maar heb al 2 keer naar het uitzendbureau gebeld en er neemt niemand op. Ben bang dat ik het dus pas morgen weet, en dat vind ik wel balen. Omdat ik totaal geen idee heb hoe ik overkwam op het bedrijf.
Wat een gek uitzendbureau als er niemand opneemt. Heb je een doorkiesnummer of een centraal nummer? Van een doorkiesnummer kan ik me nog voorstellen dat er niemand opneemt.
Spoilers!
pi_129225671
Ik vind paling het allerlekkerst, maar het geld heb ik er eenvoudigweg niet voor over. Next best thing is makreel. Dat zijn de goede voornemens die ik nu heb: filet americain vervangen door pindakaas, dat als beleg afwisselen met makreel, en verder wat vaker een handvol noten eten.
pi_129225740
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat een gek uitzendbureau als er niemand opneemt. Heb je een doorkiesnummer of een centraal nummer? Van een doorkiesnummer kan ik me nog voorstellen dat er niemand opneemt.
Gewoon een centraal nummer.. Heel apart. Ben in staat om nu nog te bellen maar die zullen er wel niet meer zijn.
  maandag 22 juli 2013 @ 17:39:05 #24
16245 CarOnline
met lange O
pi_129225964
Balen Claudia, erg frustrerend, maar merk je ook niets aan je kleding?
Wie weet morgen dé verrassing! Of probeer een andere weegschaal en ontsla deze!

Clumsy, net je verslag gelezen, wat een gave trip! Oh ik wil ook graag eens backpacken maar ik wacht wel tot de kinders uit huis zijn, paar jaar nog. En dan ben ik nog steeds jong (haha)
Maar wel een stuk ouder dan 25 :')
Misschien zitten we dan wel aan de caravan :P

Ik wilde net nog even zwemmen maar toen ik voor het zwembad stond zag ik dat ik mn handdoek vergeten was. Dus dat stikhete stuk weer terug gefietst :(
Nu neem ik zo maar een koude douche.

Vandaag een sollicitatie gehad, en aangenomen! Het is 'maar' bij de Mac in Duitsland maar boeiend, het is ZO moeilijk om wat voor werk dan ook te krijgen, dit is iig iets en de bedrijfsleidster was erg aardig en dat mijn Duits niet perfect was, was geen belemmering, ik was aangenomen voor ik het wist haha.
Nou, prima, geld!! O+

Ik zit lekker in de flow van geen ijsjes en niet snoepen, inmiddels sta ik op -8,3 en als ik ook maar 1 gram afval zit ik onder de 100! Ik probeer zoveel mogelijk te fietsen, en meestal pak ik wel 20 km of meer op een dag. Morgenvroeg maar even voor dag en dauw op pad want gister ging om 5 uur en ik ging bijna tegen de vlakte voor het stoplicht.
Ik hoop dat het werken bij de Mac geen 'roet in het eten gooit' want ik ga best lekker!
Ben meer opgelucht dan blij op dit moment!

Verder ga ik NU douchen, huis is wel koel maar het loopt me nog met straaltjes van mijn lijf.
Screw them.
We're going home.
pi_129226174
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:21 schreef Claudia_x het volgende:
Calorietechnisch wordt het niet veel gekker dan dit, daar ben ik wel vrij zeker van. Maar goed, meten is weten! Het blijft vrij onbegrijpelijk dat een eetpatroon waar ik doorgaans mee afval er in combinatie met sport ineens niet voor zorgt dat ik afval. Het is ook niet alsof dit voor mij lastig te verliezen kilo's zijn, want er zitten in ieder geval nog 2-3 vakantiekilo's aan.

Nou ja, ik ga het vanzelf merken of er iets mee kwijtraak. Tot die tijd blijf ik me erover verbazen.
Ik verbaas me even met je mee :Y) Het riedeltje 'maar dan maak je spierweefsel en spieren zijn zwaarder dan vet' is altijd wat overtrokken imho. Als vrouw maak je nu eenmaal niet enorm veel spierweefsel en zeker geen kilo's in een paar weken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129226195
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind paling het allerlekkerst, maar het geld heb ik er eenvoudigweg niet voor over. Next best thing is makreel. Dat zijn de goede voornemens die ik nu heb: filet americain vervangen door pindakaas, dat als beleg afwisselen met makreel, en verder wat vaker een handvol noten eten.
Paling :9~ Echt, héérlijk! Gerookte makreel vind ik idd ook erg lekker, maar het is net geen paling.
  maandag 22 juli 2013 @ 17:47:27 #27
16245 CarOnline
met lange O
pi_129226215
Joyce! Spannend, hopelijk weet je morgen meer. Frustrerend!
Ik duim voor je!
Screw them.
We're going home.
pi_129226676
Paling is nog lekkerder inderdaad. En gerookte zalm vind ik ook heerlijk. :9

Salade is bijna klaar *O*

Car! Wat goed! Werk EN lekker afvallen!
pi_129226752
Voor het eerst in de 2,5 week dat we hier zijn echt ongezond gegeten: patat.

Ennnn... het was voor mij de allereerste keer dat ik zelf gefrituurd heb :')

Woensdagmiddag komen de mensen weer dus dan is onze 'vakantie' afgelopen hier. :) Dan begint het wat normalere leven weer. Ook wel weer fijn natuurlijk maar het beviel me goed dat 'op mezelf' wonen. Ik zit er ook aan te denken (nu ik toch stop met m'n opleiding en ga werken) om misschien toch wel op mezelf te gaan wonen. Alleen ik sta nog maar een jaar in deze gemeente ingeschreven voor punten en studentenkamers/huizen zijn hier niet echt. Of hele dure. -O-
pi_129227007
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik verbaas me even met je mee :Y) Het riedeltje 'maar dan maak je spierweefsel en spieren zijn zwaarder dan vet' is altijd wat overtrokken imho. Als vrouw maak je nu eenmaal niet enorm veel spierweefsel en zeker geen kilo's in een paar weken.
Nee precies, daar ben ik ook te rationeel voor, om mezelf dat wijs te maken. Eerst hield ik het maar op een veranderende vochtbalans, maar inmiddels ben ik daar ook niet meer zo zeker van. Dan had ik over een maand tijd in ieder geval wat fluctuaties verwacht. En op 1 kg naar boven tijdens m'n menstruatie na, heb ik daar niks van gemerkt.

Ik zit nu, na het avondeten, op 1290 kcal. Dat is dus weer aardig laag, al eet ik straks na het sporten nog wat.
pi_129227848
Zeg ik vanmiddag dat ik geen kleren meer kopen totdat ik op m'n doel ben.. kijk ik net in de h&m webshop en zie ik een leuk jurkje..

http://www.hm.com/nl/prod(...)=042#article=12080-B

Maar ik zit wel heel erg te twijfelen.. want een koord onder m'n borsten maakt me gelijk zo 'vol' door m'n grote cup. En ik vrees dat hij erg kort word.

Weet iemand hier of je toevallig het gewoon weer in de winkel kunt terug brengen of dat je het moet terug sturen? Want anders wil ik wel een gokje wagen!
pi_129228013
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:56 schreef Mokkels het volgende:
Zeg ik vanmiddag dat ik geen kleren meer kopen totdat ik op m'n doel ben.. kijk ik net in de h&m webshop en zie ik een leuk jurkje..

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/Q56%200167288%20004%2013%202782%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Maar ik zit wel heel erg te twijfelen.. want een koord onder m'n borsten maakt me gelijk zo 'vol' door m'n grote cup. En ik vrees dat hij erg kort word.

Weet iemand hier of je toevallig het gewoon weer in de winkel kunt terug brengen of dat je het moet terug sturen? Want anders wil ik wel een gokje wagen!
Je kunt het volgens mij wel terug brengen in de winkel, maar dat krijg je wel een tegoedkaart terug. Geen geld terug. Maar je kunt het ook gewoon terugsturen hoor. Ik betaalde altijd achteraf de bestelling. En dan alleen wat ik besloot te houden.
  maandag 22 juli 2013 @ 20:49:48 #33
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129231802
Wat een schattig jurkje! Hij ziet er alleen uit alsof hij heel erg omhoog zal kruipen en daardoor nog korter wordt.
Spoilers!
  maandag 22 juli 2013 @ 20:51:40 #34
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129231868
Ik heb net geleerd dat granaatappelpitten door een salade doen niet zo'n goed idee is. Je moet granaatappelpitjes niet helemaal doorbijten en dat was bij de rest van de salade wel.
Spoilers!
pi_129232044
Ik moest gisteren zo nodig melden dat ik bijna geen last van de warmte had. Dat is vandaag helemaal goed gekomen :')

Morgen de hele dag in een pretpark, dat wordt ook lollig qua temperatuur.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_129232359
quote:

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/Q56%200167288%20004%2013%202782%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Volgens mij is het sowieso een erg kort jurkje dus als je 1.80 bent, dan zou ik het niet doen. :P
Maar anders gewoon bestellen en passen. Als het niet past kun je 'm retourneren.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:55 schreef Sometimes het volgende:
Ik moest gisteren zo nodig melden dat ik bijna geen last van de warmte had. Dat is vandaag helemaal goed gekomen :')

Morgen de hele dag in een pretpark, dat wordt ook lollig qua temperatuur.
Ik wandel iedere maandagavond met verstandelijk gehandicapten en ik had al niet de verwachting dat ze zouden staan springen om mee te gaan, maar ze waren vandaag ook nog een dagje naar Artis geweest en ze lagen allemaal op apegapen. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129234079
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Volgens mij is het sowieso een erg kort jurkje dus als je 1.80 bent, dan zou ik het niet doen. :P
Maar anders gewoon bestellen en passen. Als het niet past kun je 'm retourneren.

[..]

Ik wandel iedere maandagavond met verstandelijk gehandicapten en ik had al niet de verwachting dat ze zouden staan springen om mee te gaan, maar ze waren vandaag ook nog een dagje naar Artis geweest en ze lagen allemaal op apegapen. :D
Echt tof dat je dat doet. Als ik niet snel werk vind wil ik ook zoiets gaan doen. Maar het nadeel is dat ik niet echt in de buurt van instellingen woon..
pi_129234324
Joyce, je kan altijd iets voor de maatschappij betekenen. :)

Ik heb trouwens goed last van de warmte. ;(
pi_129234412
quote:
2s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:53 schreef Lonaa het volgende:
Joyce, je kan altijd iets voor de maatschappij betekenen. :)

Ik heb trouwens goed last van de warmte. ;(
Oh dat geloof ik ook wel. Ga binnenkort eens orienteren. Maar goed betaald werd is een grotere prioriteit ;)
pi_129234484
Verder hier ook echt last van de warmte hoor.. Vandaag niets gedaan behalve boodschappen en de selectie, morgen vroeg op en dan wat in huis doen. Misschien zo maar naar bed. Slapen kan ik wel me dit weer. Alleen dan moet ik de deuren dicht gooien en koelt het niet meer zo hard af.. Al koelt het sowieso eigenlijk nog niet af.
pi_129234582
Snap ik wel hoor Joyce.

Het koelt hier ook niet af, ik ben ontzettend moe en mijn hondje is ziek. ;(

Ik ga dus maar naar bed, hond mee, kan ik haar in de gaten houden. Morgen om 6 uur op, alles tegen elkaar open zetten en dan de dierenarts bellen.
pi_129234711
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:39 schreef CarOnline het volgende:
Balen Claudia, erg frustrerend, maar merk je ook niets aan je kleding?
Daar had ik het gister nog met miss_sly over. Ik vind op kleding afgaan maar moeilijk. Mijn jurkjes zitten allemaal altijd wel goed omdat mijn middel niet mijn probleemzone is. En broeken, tja, da's een verhaal apart. Als ze net uit de wasmachine zijn, zitten ze allemaal even strak. En een dag later lubberen ze allemaal wat.

En gefeliciteerd met je baan! ^O^
  Moderator maandag 22 juli 2013 @ 22:11:24 #43
5428 crew  miss_sly
pi_129235004
Maar merk je ook niet dat een jurkje bijvoorbeeld wat meer ruimte rondom je heeft? Dat merk ik dus van sommige jurkjes. Ze raken niet meer mijn buik of heupen, maar er is wat ruimte ontstaan.

Met broeken vind ik ook moeilijk, zo lang je geen hele maten afvalt. Broeken zijn gewoon niet gemaakt voor vrouwen :')
pi_129235041
Ondanks dat mijn telefoon niet meer op en top is had ik me voor genomen om over te stappen naar KPN omdat je daar je toestel kan leasen en het dan aantrekkelijk is om een jaar abbo te nemen (dat wil ik graag) Hebben ze die abbonementen eruit gegooid. Nu zit ik in twijfel.. Misschien toch bij T-mobile blijven..
pi_129235202
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:47 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Echt tof dat je dat doet. Als ik niet snel werk vind wil ik ook zoiets gaan doen. Maar het nadeel is dat ik niet echt in de buurt van instellingen woon..
Dit is bij een begeleid wonen project, letterlijk op een steenworp afstand van mijn huis.
Maar google eens op vrijwilligerswerk en je woonplaats. Er is vast een vacaturebank voor vrijwilligers bij jou in de buurt. Dit wandelen kost me een uurtje per week en is ontzettend leuk om te doen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_129235383
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 22:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dit is bij een begeleid wonen project, letterlijk op een steenworp afstand van mijn huis.
Maar google eens op vrijwilligerswerk en je woonplaats. Er is vast een vacaturebank voor vrijwilligers bij jou in de buurt. Dit wandelen kost me een uurtje per week en is ontzettend leuk om te doen. :)
Thnx voor de tip! Ik ga meteen eens kijken.
pi_129235731
quote:

Bij terugbrengen in de winkel krijg je een tegoedbon waar het geld op word gezet :)

Joycie, op mijn vrijwilligerswerk zijn de betaalde krachten ook ooit begonnen als vrijwilligers. Wie weet kom je wel iets tegen ;)
pi_129236251
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 22:11 schreef miss_sly het volgende:
Maar merk je ook niet dat een jurkje bijvoorbeeld wat meer ruimte rondom je heeft? Dat merk ik dus van sommige jurkjes. Ze raken niet meer mijn buik of heupen, maar er is wat ruimte ontstaan.

Met broeken vind ik ook moeilijk, zo lang je geen hele maten afvalt. Broeken zijn gewoon niet gemaakt voor vrouwen :')
Nee, ik kan wat jurkjes betreft gerust 10 kg of zelfs meer schommelen. Ik heb twee niet meerekkende jurkjes met ritsen en die heb ik nog niet aan gehad. Misschien even proberen!
  maandag 22 juli 2013 @ 23:05:42 #49
16245 CarOnline
met lange O
pi_129236816
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 22:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Daar had ik het gister nog met miss_sly over. Ik vind op kleding afgaan maar moeilijk. Mijn jurkjes zitten allemaal altijd wel goed omdat mijn middel niet mijn probleemzone is. En broeken, tja, da's een verhaal apart. Als ze net uit de wasmachine zijn, zitten ze allemaal even strak. En een dag later lubberen ze allemaal wat.

En gefeliciteerd met je baan! ^O^
Ja dat is wel balen dan, maar misschien word je wel gewoon wat strakker, compacter, zonder meteen af te vallen. Maar ik kan me echt ontzettend goed voorstellen dat het enorm balen is.

Knap dat je de moed niet opgeeft. Niet dat het daar beter van wordt maar ik zou er wel naar neigen geloof ik!

Dank je :D
Ik weet alleen dat ik een baan heb, das momenteel alles. Tot ik de papieren heb ingeleverd, dan weet ik vast meer.
Maar voor nu is dat genoeg :)
En ik denk dat het geen vervelend werk is. En mijn Duits kan er alleen maar beter van worden. Bijkomend voordeel!
Screw them.
We're going home.
pi_129236860
Ik benijd je, hoor! Ik zou ook graag een baan willen, wat dan ook.
pi_129237036
Gefeli met de nieuwe baan Caro! En Joycie, ik hoop dat je snel wat hoort.

Hier lekker in het park gegeten, het was echt heel gezellig. Na afloop een ijsje met 1 bolletje gehad, want daar kon ik geen nee tegen zeggen, bij de echte Italiaanse ijssalon. Nee, dat dieten, dat gaat niet zo goed de laatste dagen...

Daarentegen ren ik wel de hele tijd van afspraak naar afspraak, en was ik zo enorm bezweet na het koken (want bij salade nicoise moeten er natuurlijk aardappels en boontjes gekookt worden, en een heleboel gesneden, dat ik vermoed dat ik daar wel weer meer calorieen dan normaal mee heb verbrand ;)!
  dinsdag 23 juli 2013 @ 08:54:01 #52
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129244714
Mogge allemaal!

Wat een nacht zeg. Ik heb vannacht om 2 uur mijn nachthemd en twee washandjes onder de kraan gehouden. Met een nat nachthemd en washandjes over mijn voeten werd het eindelijk dragelijk.
Vandaag ga ik even naar kantoor en dan naar mijn vriendin om daar te koken. Ik ga de kastjes en de vriezer maar eens goed inspecteren daar. De vriezer moet zo leeg mogelijk zodat ik die kan vullen met voer voor als wij op vakantie zijn.

Vanavond ga ik uit eten met een vriendin. Ik kan me niet voorstellen dat ik iets warms ga eten. Ik wil ijskoude spa rood, salade en ijs :Y

Lijstje:
O: yoghurt, muesli, lijnzaad
T: 2 crackers met smeerkaas
L: 1 bruin met sellery, 2 bruin met houmous
T: bakje kwark met granaatappelpitjes, fruitsalade, proeven tijdens het koken
A: weet nog niet
T: geen
Spoilers!
  dinsdag 23 juli 2013 @ 08:54:23 #53
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129244720
En Car, gefeliciteerd! Niet te veel snoepen he bij McDonalds ;)
Spoilers!
pi_129244791
Ik ben al een tijdje wakker. Lag er om half 11 al in, doodop. Regelmatig wakker geweest om ramen open te zetten, de hond hoestdrank te geven enz. enz.

Maar, vanochtend stond er -1 op de weegschaal! *O*
Ik ben wel, nog steeds, ontzettend ongesteld en voel me ruk. Vanmiddag moet ik er nog uit om met de hond naar de dierenarts te gaan, maar verder voel ik me lamlendig.

(Verwacht)Lijstje:
O: 2 boterham met smeerkaas.
T: Fruit
L: Salade met dat wat er nog in de koelkast ligt
T: Fruit/yoghurt
D: Geroosterde aardappels, beenham, spitskool.
T: Fruit
  dinsdag 23 juli 2013 @ 09:29:29 #55
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_129245198
Ik eet met dit weer echt verdomd slecht.

Kom niet boven de 1500 kcal uit haast. Gisteren maar een sultana genomen omdat ik weer achterlijk laag zat. Ik heb zo geen trek met die warmte.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_129246454
Net het uitzendbureau gebeld, en ik ben het niet geworden. Mijn verkoopskills waren onvoldoende werd er opgegeven als reden.
Ik vind dat toch knap dat ze dat als reden kunnen geven wanneer ze je nog niets hebben zien verkopen. Maar goed. Ik vind het een domper, en voel me er best kut onder.

Nu proberen positief te blijven en gewoon verder te gaan zoeken.
pi_129246595
Joyce zet je maar schrap. Er zullen er waarschijnlijk nog wel een paar volgen en als je Door allemaal geëmotioneerd raakt kun je het gesticht in...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 23 juli 2013 @ 10:39:05 #58
5428 crew  miss_sly
pi_129246650
He Joyce wat een domper. Kan me wel voorstellen dat je je er even kut onder voelt. Dat mag ook even, al moet je er niet in blijven hangen, natuurlijk :*
pi_129246711
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 10:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Joyce zet je maar schrap. Er zullen er waarschijnlijk nog wel een paar volgen en als je Door allemaal geëmotioneerd raakt kun je het gesticht in...
Ja dat ben ik me ook wel bewust. Denk dat er ook nog wel een deel bij zit van mijn oude werk. Kwam er achter dat een andere collega die in principe voor mij is ontslagen nu wel terug mag komen. En er tegen mij is gezegd dat er geen werk meer is en ze het met de andere collega's redden. Dus het is denk ik ook meer een combi.

Ik snap echt dat ik wel meer afwijzingen ga krijgen. Maar als je als feedback iets krijgt waarvan je weet dat ze dat echt nog niet kunnen weten. Heeft dat wel effect op mij.
pi_129246752
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 10:39 schreef miss_sly het volgende:
He Joyce wat een domper. Kan me wel voorstellen dat je je er even kut onder voelt. Dat mag ook even, al moet je er niet in blijven hangen, natuurlijk :*
Nee dat is straks ook wel klaar. Maar ik maak me wel druk om meer dingen nu. En dat is er nog niet uitgekomen dus ik denk dat dat er nu uitkomt.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 10:51:38 #61
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129246924
Joyce :*

Bij de uitvaart van mijn tante morgen is een kerkdienst. Daar heb ik zo geen zin in :{
Spoilers!
pi_129247024
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

Bij de uitvaart van mijn tante morgen is een kerkdienst. Daar heb ik zo geen zin in :{
In de kerk is het wel vaak lekker koel. ^O^
pi_129247054
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 10:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Tenzij cannibal holocaust.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 10:58:19 #64
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129247090
quote:

[..]

Daar had ik nog niet aan gedacht ^O^
Spoilers!
  dinsdag 23 juli 2013 @ 10:58:41 #65
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129247096
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 10:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tenzij cannibal holocaust.
Die staat afaik niet in de liturgie.
Spoilers!
pi_129247107
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

Sterkte morgen LS. Zijn geen leuke dagen...
pi_129247129
Maar LS, sterkte.

Ik heb honger vandaag. Had ik gisteren ook al.
pi_129247298
quote:

Sommige mensen zien ook overal het positieve van in 8-)
pi_129247309
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 11:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sommige mensen zien ook overal het positieve van in 8-)
8-)

Ik besefte me dat het misschien wat praktisch en daardoor bot klonk. :@
pi_129247322
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 10:59 schreef Lonaa het volgende:
Maar LS, sterkte.

Ik heb honger vandaag. Had ik gisteren ook al.
Heb ik al de hele week -O- Het valt me nog mee dat het maar een kilo scheelt op de weegschaal, ik heb namelijk gewoon veel gegeten de afgelopen week :')
pi_129247353
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 11:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb ik al de hele week -O- Het valt me nog mee dat het maar een kilo scheelt op de weegschaal, ik heb namelijk gewoon veel gegeten de afgelopen week :')
Mja, ik probeerde het binnen de perken te houden.
En toen mondde het gisterenmiddag uit in EAT ALL THE FOODSZ!

Voor vandaag zit ik op 3 boterhammen en 200 gram druiven. En ik heb nog honger.
pi_129247448
En ik lek uit mijn doos. En mijn buik doet zeer.

EN HET IS WARM.

/zeurmodus uit

Maar er is wel een kilo af.
Eindleijk. :7
pi_129247514
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 11:08 schreef Lonaa het volgende:

Mja, ik probeerde het binnen de perken te houden.
En toen mondde het gisterenmiddag uit in EAT ALL THE FOODSZ!

Voor vandaag zit ik op 3 boterhammen en 200 gram druiven. En ik heb nog honger.
Ik doe ook erg mijn best het binnen de perken te houden, en toch gaat er momenteel op een dag domweg veel te veel brandstof in :{ Vriendlief heeft gisteren nog een grote pot B&J uit mijn handen gepakt en terug gezet in de vriezer in de winkel :')
pi_129247536
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 11:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik doe ook erg mijn best het binnen de perken te houden, en toch gaat er momenteel op een dag domweg veel te veel brandstof in :{ Vriendlief heeft gisteren nog een grote pot B&J uit mijn handen gepakt en terug gezet in de vriezer in de winkel :')
Hertog heeft sorbetijs met citroen. Een hele bak heeft maar 300 kcal. :7
Raad eens hoe ik dat weet. :')
pi_129247603
Ik hou niet goed bij wat ik allemaal eet, maar volgens mij uiteindelijk wel minder dan normaal. Waar mijn bakje met cruesli normaal schoon op gaat is het nu vaak nog met een restje, en lunch is ook vaak kleiner dan normaal. Maar dan wel een extra waterijsje enzo (en gister Italiaans ijsje).
pi_129247899
Ik eet op het moment echt te weinig.
Heb net pas ontbeten.
pi_129247929
Ik drink te weinig.. Ga zo maar een fles water in de koelkast leggen!
pi_129248319
FOK! is zo handig O+ Elke keer als ik iets lees over drinken denk ik: oh ja, laat ik een glas drinken pakken 8-)
pi_129248481
  dinsdag 23 juli 2013 @ 11:48:37 #80
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129248609
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 11:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

8-)

Ik besefte me dat het misschien wat praktisch en daardoor bot klonk. :@
Neej hoor, geen probleem. Ik plaats toch ook een ontzettende ego post over hoe weinig zin ik in een begrafenis heb. Alsof er mensen zijn die daar wel zin in hebben. En alsof het uberhaupt om mij draait :')
Spoilers!
pi_129248774
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

Neej hoor, geen probleem. Ik plaats toch ook een ontzettende ego post over hoe weinig zin ik in een begrafenis heb. Alsof er mensen zijn die daar wel zin in hebben. En alsof het uberhaupt om mij draait :')
Alles in jouw leven draait in wezen om jou ;) Je mag er best 'geen zin' in hebben hoor (en zoals je al zegt heeft nooit iemand zin in een begrafenis) en je mag dat ook best uiten. Ik zou het alleen morgen niet uitspreken :7
pi_129248834
Wat Isa zegt.

Ik eet een bak sla met rauwe ham en een plakje brie.
  Moderator dinsdag 23 juli 2013 @ 11:59:00 #83
5428 crew  miss_sly
pi_129249041
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
:D
  dinsdag 23 juli 2013 @ 11:59:39 #84
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129249073
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 11:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alles in jouw leven draait in wezen om jou ;) Je mag er best 'geen zin' in hebben hoor (en zoals je al zegt heeft nooit iemand zin in een begrafenis) en je mag dat ook best uiten. Ik zou het alleen morgen niet uitspreken :7
Da's waar. Ik hou braaf mijn mond inderdaad ;) En zorg dat ik mijn moeder niet te veel spreek, die heeft weer een bui. Dan vindt ze alles wat ik vind stom. Ze was helemaal verbolgen dat ik het adres van de kerk wilde hebben want dat zou ik toch zien als ik in dat dorp aankwam? En ik moest niet op de navigatie rijden want dat is slecht voor je eigen denkvermogen, etc etc. Pff, hoezo generatiekloof? Ik wil gewoon op mijn navigatie zien hoe hard ik op welke weg mag rijden en hoe lang ik er nog over doe. Plus ik ben al zo'n 15 jaar niet meer in die omgeving geweest, ik ga met een begrafenis toch niet het risico lopen om verkeerd te rijden. Seriously :{w
Spoilers!
pi_129250423
Ok, ik ga zo zwemmen. Er zijn 3 opties. Of ik doe mijn zeer onsexy, maar wel bedekkende sportbadpak aan, dat zwemt heerlijk, maar als ik ga liggen zonnebaden (wat het plan wel ook is) dan heb ik een heel lelijk printje.

Of ik doe mijn bikini aan, die best prima weer staat, maar dan kan iedereen mijn flubberige striae buik zien. Maar dan word ik wel fijn bruin en dat zwemt ook best lekker.

Of ik trek mijn oude badpak aan, wat heel mooi staat, maar te groot is. Dat is met liggen zonnen niet zo erg, maar met zwemmen wel irritant.
pi_129250592
Wat veel te groot is, staat ook niet mooi. Optie 3 zou ik achterwege laten.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 12:37:24 #87
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129250595
Hoeveel ben je echt van plan om te gaan zwemmen of ga je af en toe het water in om even te dobberen om af te koelen?
Spoilers!
  dinsdag 23 juli 2013 @ 12:38:00 #88
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129250615
Ik zou voor optie 2 gaan. Jij bent hartstikke stoer want je doet ook korte broeken aan.
Spoilers!
pi_129250676
Het 'mooie' badpak is dubbellaags, dus zit heel strak. Maar er zitten cups in die ik inmiddels niet meer vul, dus als ik dan zwem vallen mijn borsten er vaak uit. Maar als ik zit of lig zie je dat niet zo. Maar ik denk dat ik voor de bikini ga, want ik ga met een vriendin en met een vriend die zelf ook veel te zwaar is, dus dat kan ik wel aan. En ik ben inderdaad stoer!
  dinsdag 23 juli 2013 @ 12:45:08 #90
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129250885
Ohhhh, als je met andere te zware mensen gaat is de keuze inderdaad makkelijker.
Spoilers!
pi_129250929
Ik zie alleen maar goede redenen om je bikini aan te doen en de reden om het niet te doen zou 'wat andere mensen zien' zijn. Dus idd bikini gewoon aan doen en lak hebben aan wat anderen zouden denken :Y
pi_129250989
Heb de bikini inmiddels even aangetrokken, en het moet gewoon maar. In mijn sportbadpak voel ik me ook super ongemakkelijk want daarin heb ik geen tieten. Had ik tóch maar dat badpak bij de Primark van 15 e gekocht ;)!
pi_129251194
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 12:48 schreef Zeester het volgende:
Heb de bikini inmiddels even aangetrokken, en het moet gewoon maar. In mijn sportbadpak voel ik me ook super ongemakkelijk want daarin heb ik geen tieten. Had ik tóch maar dat badpak bij de Primark van 15 e gekocht ;)!
Ik heb vorige week op het strand een zwart bikinibroekje aan gedaan met een oude zwarte sport bh 8-)
Ik vond dat alle andere bovenstukjes die ik had wel heel erg veel tiet lieten zien, en ze zwaaiden me bijna voor de ogen als ik liep.
pi_129251519
Ik heb geen issues met veel tiet laten zien, juist meer issues met weinig tiet. Ik ga zo weg en heb de bikini aan en het badpak in m'n tas. Voor als ik me bedenk ;)
pi_129251571
Als je zoveel tiet als ik heb, dan is een te kleine, slappe bikini niet tof 8-)

En veel plezier!! *O*
pi_129251612
Isabeau, weet jij eigenlijk wat de zin en onzin is van een lage intensiteitstraining volgen om optimaal vet te verbanden (dus liever 60-70% van je maximale hartslag dan 80-90%). Ik kom online allemaal elkaar tegensprekende verhalen tegen.
pi_129251723
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 13:06 schreef Claudia_x het volgende:
Isabeau, weet jij eigenlijk wat de zin en onzin is van een lage intensiteitstraining volgen om optimaal vet te verbanden (dus liever 60-70% van je maximale hartslag dan 80-90%). Ik kom online allemaal elkaar tegensprekende verhalen tegen.
Onzin. Het is domweg onzin. Train gewoon zoals jij het prettig vindt en als je hartslag dan boven die 70% komt dan verbrand je procentueel misschien minder vet, maar wel meer kcal (glycogeen + vet gecombineerd) en dat is belangrijker dan dat je toevallig het meeste vet verbrandt. Weet je wanneer je procentueel het allermeeste vet verbrandt? Als je slaapt. Maar we zien slapen toch ook niet als de ideale workout :P

Zoek maar eens op 'myth fat burning' en je krijgt echt heel veel info over hoe onzinnig het is om per se in de 60-70% zone te sporten.
pi_129251829
Dit was de eerste link die ik tegenkwam: The truth about the fat burning zone.

En dank voor je heldere mening! :D O+
pi_129252100
Zeester, je moet dat gene aandoen waar je je het prettigst in voelt.
Ik ben echt badpakfanaat op het moment. Maar dan wel met een mooie decolleté, heb nu een zwarte met bij de boraten kraaltjes en een mooie diepe decolleté. Dat is wat er word geaccentueerd, en dat vind ik fijn.
Maar voel jij je prina in bikini. Lekker in bikini gaan dan!

Donderdag lekker naar mijn mams. Even een dagje eruit. En daar in het badje!
  dinsdag 23 juli 2013 @ 14:05:54 #100
217702 Lonaa
Honger!
pi_129253798
Ik heb geen badpak. ;( En ik bloed uit mijn doos, dan vind ik zwemmen niet zo'n fris idee. Ook niet met een kurk erin. Maar oooh wat zou ik graag in het water duiken.

Ben net buiten geweest, op en neer naar de dierenarts maar man wat is het warm.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 14:17:48 #101
16245 CarOnline
met lange O
pi_129254265
Jaaaa hoor, gisteren 100,0 vandaag 100,6.
Ik dacht dat ik er wel onder zou zitten. Domper!

Ik ga ook zwemmen in een leuke top en een foeilelijk broekje maar ik ga alleen en de Duitsers zien er ook niet allemaal even charmant uit. Net bij de Action een skitterend strandlaken gekocht voor een prikkie en alle kinders verboden daar aan te zitten anders sta ik de volgende keer weer zonder strandlaken voor de zwembaddeur. Grmbl.

Joyce wat kut. Ik snap het helemaal.
Ik werd na invullen van emailadres en leeftijd al geweigerd wegens geen verkoopskills. Knappe mensen hè.

Eten gaat hier ook moeizaam. Drinken wel goed. En af en toe een cornetto.

Ik ben echt doodmoe. Nu nog moed verzamelen om me in bikini te hijsen.
Wann hitte!
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 14:18:40 #102
16245 CarOnline
met lange O
pi_129254293
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 14:20:19 #103
16245 CarOnline
met lange O
pi_129254346
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
En Car, gefeliciteerd! Niet te veel snoepen he bij McDonalds ;)
Nee ik had me al bedacht om alleen augurkjes en sla te snoepen!
Dank allemaal voor de felicitaties!

Jij sterkte morgen. In de kerk en met je moeder!
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 14:24:01 #104
217702 Lonaa
Honger!
pi_129254490
Ik moet nog van alles doen. ;(
pi_129255037
Ik moet ook nog van alles doen. kwam er achter dat alle handdoeken in de was zitten.. Dus nu net een was aan gezet. Het zweet gutst mijn lijf uit! Nu even voor de waaier en straks de afwas doen.
De afwas moet ik doen.. De rest mag ik doen.. Daarna lekker douche en dan naar de AH, treinkaartje scoren en salade voor vanavond!
pi_129255356
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 14:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet nog van alles doen. ;(
me too.

Maar het zo lekker koel in de woonkamer bij de airco
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 14:59:47 #107
217702 Lonaa
Honger!
pi_129255716
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 14:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik moet ook nog van alles doen. kwam er achter dat alle handdoeken in de was zitten.. Dus nu net een was aan gezet. Het zweet gutst mijn lijf uit! Nu even voor de waaier en straks de afwas doen.
De afwas moet ik doen.. De rest mag ik doen.. Daarna lekker douche en dan naar de AH, treinkaartje scoren en salade voor vanavond!
Ik moet ook nog treinkaartjes, denk ik. AH doe ik morgen wel.

Zo wel even naar Dirk voor een ananas, boter en wat sla-dingen. De afwas heb ik net gedaan en gisteren 3 wassen gedraaid.
Ik vind het wel goed zo.

Straks nog even aardappels en beenham in de oven donderen, iets van groente maken en dan is dat ook klaar.

Morgen weer een pastasalade. Ik denk met kip en ananas ofzo. :9
pi_129255762
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 14:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik moet ook nog treinkaartjes, denk ik. AH doe ik morgen wel.

Zo wel even naar Dirk voor een ananas, boter en wat sla-dingen. De afwas heb ik net gedaan en gisteren 3 wassen gedraaid.
Ik vind het wel goed zo.

Straks nog even aardappels en beenham in de oven donderen, iets van groente maken en dan is dat ook klaar.

Morgen weer een pastasalade. Ik denk met kip en ananas ofzo. :9
Kan ik voor de helft van wat ik normaal kwijt ben naar Enschede, ideaal! Daar wil ik wel voor treinen!

Hoe maak jij de aardappeltjes? Jij maakt vaak aardappels uit de oven he?
  dinsdag 23 juli 2013 @ 15:04:29 #109
217702 Lonaa
Honger!
pi_129255844
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 15:01 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Kan ik voor de helft van wat ik normaal kwijt ben naar Enschede, ideaal! Daar wil ik wel voor treinen!

Hoe maak jij de aardappeltjes? Jij maakt vaak aardappels uit de oven he?
Ja! Ik hou van aardappeltjes uit de oven. :9

Ik pak een bakplaat, was de aardappels, droog ze, snij ze in stukjes, donder ze op de plaat, peper en zout erop, in de oven op 200 graden ofzo. Als ik nog niet aan mijn vetten zit met wat zonnebloemolie. Eventueel nog wat rozemarijn en/of paprikapoeder erop (niet direct, dan verbrand het) Als het in de oven zit ga je op je kont zitten en wacht je tot ze bruin zijn. Ongeveer 3 kwartier.

Warm te eten, salade van te maken en ik vind ze verschirkkelijk lekker. :9

Waarom ga jij naar Enschede treinen? :7
pi_129256396
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 15:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja! Ik hou van aardappeltjes uit de oven. :9

Ik pak een bakplaat, was de aardappels, droog ze, snij ze in stukjes, donder ze op de plaat, peper en zout erop, in de oven op 200 graden ofzo. Als ik nog niet aan mijn vetten zit met wat zonnebloemolie. Eventueel nog wat rozemarijn en/of paprikapoeder erop (niet direct, dan verbrand het) Als het in de oven zit ga je op je kont zitten en wacht je tot ze bruin zijn. Ongeveer 3 kwartier.

Warm te eten, salade van te maken en ik vind ze verschirkkelijk lekker. :9

Waarom ga jij naar Enschede treinen? :7
Naar mijn mams!

Goed idee.. En dan gebruik je gewone aardappels? Ga ik ook eens proberen!
  dinsdag 23 juli 2013 @ 15:28:34 #111
217702 Lonaa
Honger!
pi_129256568
Ik gebruik gewone aardappels. Iets kruimelig of vastkokend.

Bij de Aldi en Lidl hebben ze kleine porties met kleine aardappeltjes. Is geen must op zich.
pi_129256721
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 15:28 schreef Lonaa het volgende:
O+
pi_129256808
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 15:28 schreef Lonaa het volgende:

Bij de Aldi en Lidl hebben ze kleine porties met kleine aardappeltjes. Is geen must op zich.
Ok! Ga ik onthouden!
pi_129256823
Even heel offtopic heeft iemand hier verstand van de dekking van verschillende mobiele netwerken?
pi_129256963
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 14:17 schreef CarOnline het volgende:
Ik werd na invullen van emailadres en leeftijd al geweigerd wegens geen verkoopskills.
Misschien maken ze gebruik van astrologie ahv je geboortedatum 8-)

Ik was alleen in de sportschool. Dat maakt me of heel fanatiek of domweg gestoord.
Op de stairclimber kan je bij ons een virtual programma starten waarbij je een film krijgt te zien van hikes in de VS of Europa. Ik heb toepasselijk voor de Californië hike gekozen waarbij je ook door Death Valley wandelt *) Het viel me eerlijk gezegd wel mee met de hitte.
pi_129257085
Ik vond het gister bij ons in de sportschool ook wel lekker, en ze hebben er geen airco. Vooral in de zalen van de groepslessen kan het warm zijn. Donderdag hebben we weer steps & shape. Ik kijk er u al naar uit! Ik houd er wel van om flink te zweten.

We merkten gister dat we regulars beginnen te worden in de sportschool die herkend worden door jan en alleman. Dan weet je dat je goed bezig bent. :7
pi_129257132
Ik probeer trouwens al heel lang een goede broek te vinden met normale taille, dus een die hoger valt dan 'op de heup'. Iemand een tip? Ik word er inmiddels flink moedeloos van.
  Moderator dinsdag 23 juli 2013 @ 15:51:45 #118
5428 crew  miss_sly
pi_129257233
Sowieso tips voor mooi vallende broeken, niet per se hip en op de heup; juist niet!
Ik heb het idee dat als je een mooie broek voor vrouwen zoekt, je automatisch in de categorie pantalon terechtkomt, en dat wil ik niet.
pi_129257304
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 15:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond het gister bij ons in de sportschool ook wel lekker, en ze hebben er geen airco. Vooral in de zalen van de groepslessen kan het warm zijn. Donderdag hebben we weer steps & shape. Ik kijk er u al naar uit! Ik houd er wel van om flink te zweten.

We merkten gister dat we regulars beginnen te worden in de sportschool die herkend worden door jan en alleman. Dan weet je dat je goed bezig bent. :7
Goed bezig idd *O* Mijn sportschool heeft ook geen airco, maar wel alle zonneschermen naar beneden (overal glas, het is een voormalig schoolgebouw) en allemaal ventilators aan.

Ik heb overigens 2 sportbroeken in mijn kast die ik nooit draag (ik pas ze wel), maar ze zijn gewoon niet zo mooi. Ik zit er aan te denken van één een korte broek te maken, maar ik ben niet zo handig met een naaimachine :+ Nou ja, ik kan er één verprutsen!
  dinsdag 23 juli 2013 @ 16:16:27 #120
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_129257958
Iemand hier nog thuis tips voor het trainen van mijn bovenbenen? Die mijn knieën niet te veel belasten?
  dinsdag 23 juli 2013 @ 16:18:10 #121
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_129258011
En als ik dan toch bezig ben :

Iemand avondeten tips waarbij ik amper hoef te koken, voor 400kcal? Ik heb al 2x sla gehad :P

Het is achterlijk warm en ik heb niet de afwas gedaan. Dus als ik moet koken moet ik eerst afwassen :')
pi_129258157
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 16:16 schreef Qwea het volgende:
Iemand hier nog thuis tips voor het trainen van mijn bovenbenen? Die mijn knieën niet te veel belasten?
Je zal voor elke quadriceps oefening je knieën wel enigszins belasten:

http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BWLunge.html
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BWSquat.html
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BWStepUp.html
  Moderator dinsdag 23 juli 2013 @ 16:22:39 #123
5428 crew  miss_sly
pi_129258159
wrap met gerookte zalm of kipfilet en komkommer, paprika, eventueel iets van kruidenboter?
pi_129258174
Omelet maken en daar alles in gooien wat je lekker vindt!

Wat ik een aardige oefening vind, is er een die ik pas omschreven heb: met één been op een verhoging staan en met de andere been ernaast op de grond. En dan elke keer omhoog komen. Ik vond het op zich niet heel belastend voor mijn knieën, maar na een flink aantal herhalingen begon ik het flink te voelen. Heb het de dag erna ook flink gevoeld!
pi_129258209
quote:
Oh, dat zijn fijne voorbeeldplaatjes! Op het eerste voorbeeld stapt de vrouw veel verder naar voren dan ik.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 16:27:22 #126
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_129258300
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 16:22 schreef miss_sly het volgende:
wrap met gerookte zalm of kipfilet en komkommer, paprika, eventueel iets van kruidenboter?
Dat is op zich best een goeie! Die omelet ook wel.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 16:29:44 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_129258360
quote:
Ik ga vrijdag eens met de fysio kijken of dat kan.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 16:30:15 #128
300082 roos85
JUICHEN!
pi_129258381
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 16:16 schreef Qwea het volgende:
Zwemmen..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 23 juli 2013 @ 16:31:02 #129
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_129258406
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 16:30 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zwemmen..
Nee dank je. Ik doe enkel fitness en fietsen.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 16:32:26 #130
300082 roos85
JUICHEN!
pi_129258450
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 16:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oke ^O^
pi_129258509
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 16:31 schreef Qwea het volgende:

Als je de beschikking over apparaten hebt dan heb je op die website nog meer keus:
http://www.exrx.net/Lists/ExList/ThighWt.html#anchor172012
  dinsdag 23 juli 2013 @ 16:42:29 #132
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_129258749
Ik ging 4 sultana's eten :')

Kon het qua kcal makkelijk hebben, zit nog steeds net onder de 1700... maar toch.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 16:42:40 #133
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_129258754
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 16:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je de beschikking over apparaten hebt dan heb je op die website nog meer keus:
http://www.exrx.net/Lists/ExList/ThighWt.html#anchor172012
2x per week maar :)
  Moderator dinsdag 23 juli 2013 @ 16:52:37 #134
5428 crew  miss_sly
pi_129259030
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 16:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

2x per week maar :)
die apparaten waarbij je met je benen de gewichten naar buiten moet drukken of naar binnen moet duwen. Geen idee hoe die heten.
pi_129259157
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 16:52 schreef miss_sly het volgende:

die apparaten waarbij je met je benen de gewichten naar buiten moet drukken of naar binnen moet duwen. Geen idee hoe die heten.
Ooit gelezen dat één van die twee domweg niet goed voor je knieën was en weinig nut had. Maar ik weet niet meer welke :+
pi_129259197
Wat vind jij een aardige buikspieroefening, Isa?
pi_129259296
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 16:57 schreef Claudia_x het volgende:
Wat vind jij een aardige buikspieroefening, Isa?
Ik doe geen buikspieroefeningen, maar met de compounds die ik doe krijg ik wel keiharde buikspieren O+

Oh wacht, ik doe wel aan planking (is daar ook een Hollands woord voor? Behalve planken dan.), maar zodra je dat een minuut kan is het ook niet heel nuttig om dat langer te doen.

Waarom doe ik geen buikspieroefeningen? Omdat ik dit geloof
pi_129259393
De plank is het onderdeel waaraan ik het meest merk dat ik vooruitgang boek. Tof is dat.

Filmpje even kijken!
pi_129263528
Zo het begint te rommelen hier in de buurt, Hopelijk gaat het zo regenen want dan koelt het dak lekker af!
pi_129264646
Het was best ok, in m'n bikini! Ik had wel een beetje moeite in het begin, maar later was het gewoon heel prima! En niet verbrand!
  dinsdag 23 juli 2013 @ 20:16:18 #141
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_129264778
Leuke dag in een pretpark gehad. Voorheen mocht ik vaak niet in attracties omdat ik te zwaar was, dat is nu geen probleem meer.
Soms moet ik nu eerlijk zeggen dat ik niet durf...
It was delicious.
pi_129265130
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:16 schreef Sometimes het volgende:
Leuke dag in een pretpark gehad. Voorheen mocht ik vaak niet in attracties omdat ik te zwaar was, dat is nu geen probleem meer.
Soms moet ik nu eerlijk zeggen dat ik niet durf...
Geen excuus meer dat je niet past 8-)
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:04:09 #143
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129266767
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 19:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo het begint te rommelen hier in de buurt, Hopelijk gaat het zo regenen want dan koelt het dak lekker af!
Hier mag het ook wel ja, ik zweet mij een ongeluk. En eetlust is ook ver te zoeken met dit weer....

O: 2 crackers pindakaas
T: banaan
L: lijnzaadbrood met hummus, tomaatjes, stuk komkommer
T: rijstwafel
D: paksoistamppot met rookkaas.

D heb ik net pas op :X
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:11:23 #144
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_129267055
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen excuus meer dat je niet past 8-)
Elk voordeel hep se nadeel.

Wel de enige keer deze vakantie dat ik gezondigd heb. Gepland, dat wel (patat hoort bij de afsluiting van een dagje uit).
It was delicious.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:16:23 #145
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_129267277
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 15:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik probeer trouwens al heel lang een goede broek te vinden met normale taille, dus een die hoger valt dan 'op de heup'. Iemand een tip? Ik word er inmiddels flink moedeloos van.
Spijkerbroeken van Miss Etam zijn eigenlijk de enige die ik draag. Vroeger kocht ik daar ook zwarte broeken van synthetische stof. Niet te netjes of truttig.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:24:55 #146
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129267594
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 15:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien maken ze gebruik van astrologie ahv je geboortedatum 8-)

Ik was alleen in de sportschool. Dat maakt me of heel fanatiek of domweg gestoord.
Op de stairclimber kan je bij ons een virtual programma starten waarbij je een film krijgt te zien van hikes in de VS of Europa. Ik heb toepasselijk voor de Californië hike gekozen waarbij je ook door Death Valley wandelt *) Het viel me eerlijk gezegd wel mee met de hitte.
ja vergeleken bij Death Valley is alles relatief :D je zolen smelten daar weg, wist je dat :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 juli 2013 @ 21:25:18 #147
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_129267605
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 15:48 schreef Claudia_x het volgende:
stap over op rokjes en jurkjes... Ik heb de zoektocht serieus opgegeven.

Miss Etam mag ik niet binnen :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:28:58 #148
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129267768
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 21:16 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Spijkerbroeken van Miss Etam zijn eigenlijk de enige die ik draag. Vroeger kocht ik daar ook zwarte broeken van synthetische stof. Niet te netjes of truttig.
Ik loop eigenlijk alleen maar in LTB. Zomerbroeken heb ik wat van Steps, misschien daar nog eens kijken claudia?
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:33:13 #149
300082 roos85
JUICHEN!
pi_129267958
Nu dan toch mijn eerste lijstje.. spannend :@

Mijn lijstje van vandaag:

O: 2 boterhammen met pindakaas
T: handje kersen
L: Omelet (3 eieren, wat melk) met casselerrib en kaas
T: boterham met jam
D: Spaghetti met champignons, rucola, ui, knoflook en een scheutje kookroom.
T: Part watermeloen

S: Jillan 30 day shred level 1
pi_129268511
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 21:28 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik loop eigenlijk alleen maar in LTB. Zomerbroeken heb ik wat van Steps, misschien daar nog eens kijken claudia?
Oh, misschien had ik er aan toe moeten voegen dat ik uitsluitend online shop. :+ Maar voor broeken moet ik misschien maar eens een uitzondering maken.

Waar ik echt van kan balen is dat zelfs zo'n lijn van Levi's dat speciaal gericht is op "probleemfiguren" (lees: een voor een vrouw heel normaal figuur met heupen en een taille) gewoon waardeloos is. Hmf
pi_129268764
Ik heb ook heupen en een smalle taille, voor broeken H&M + is voor mij altijd geschikt.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:52:18 #152
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129268796
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 21:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, misschien had ik er aan toe moeten voegen dat ik uitsluitend online shop. :+ Maar voor broeken moet ik misschien maar eens een uitzondering maken.

Waar ik echt van kan balen is dat zelfs zo'n lijn van Levi's dat speciaal gericht is op "probleemfiguren" (lees: een voor een vrouw heel normaal figuur met heupen en een taille) gewoon waardeloos is. Hmf
Ik denk dat je daarvoor wel een uitzondering moet maken ja... ik ben echt fan van LTB, koop ze bij de jeans centre. Heb nu 2 modellen die in de standaard lijn zitten en zo af en toe met een andere kleur/wassing worden verkocht, ik weet mijn maat en als hij wat te groot word kan hij vaak wel een maatje kleiner. Dan is online bestellen wel praktisch.

whehehe ik zie dat mijn broeken ook verkocht worden bij die hysterische onlinewinkel :+ helemaal makkelijk! model 1 in verschillende kleurtjes (http://www.zalando.nl/catalogus/?q=LTB+jonquil ) en de ander slechts 12 :') ( http://www.zalando.nl/catalogus/?q=LTB+valerie )

Maar zoek je echt pantalons? Spijkerbroeken?
pi_129269025
Ik zoek juist wat spijkerbroeken, zowel bootcut als met smal toelopende pijpen. Ik heb wel wat geschikte pantalons. Die zijn veel makkelijker. En ik heb ook een shitload aan jurken en rokken, maar ik heb niet altijd zin om die te dragen.

Ik heb wel net wat maxi-jurken besteld omdat die me wel handig leken voor 'ik heb geen zin dat mensen mijn witte benen zien'-dagen. Ben benieuwd of ik die allemaal terugstuur. Jammer trouwens dat een groot aantal ervan alleen in heel grote maten te bestellen is.
pi_129269058
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 21:52 schreef douche-eendje het volgende:

whehehe ik zie dat mijn broeken ook verkocht worden bij die hysterische onlinewinkel :+ helemaal makkelijk! model 1 in verschillende kleurtjes (http://www.zalando.nl/catalogus/?q=LTB+jonquil ) en de ander slechts 12 :') ( http://www.zalando.nl/catalogus/?q=LTB+valerie )

Ah! Zijn die niet vrij laag?
pi_129269224
Zoiets lijkt me wel wat:

dinsdag 23 juli 2013 @ 22:03:23 #156
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129269225
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 21:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ah! Zijn die niet vrij laag?
Ja dat dan wel. Ik heb er dan ook altijd standaard een riem in, een decolleté is wel voldoende dacht ik :+ Maar dit is een van de weinige merken die een beetje om kan gaan met een gevormde hollandse kont.
pi_129269253
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:03 schreef douche-eendje het volgende:

Maar dit is een van de weinige merken die een beetje om kan gaan met een gevormde hollandse kont.
Ja, die heb ik dan weer niet. :+ Mijn lovehandles zijn echt het probleem.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:05:33 #158
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129269332
Maar goede spijkerbroek is wel echt shoptijd-waardig hoor. Ik woon onderhand in mn broeken, jammer dat het nu zo warm is :P
pi_129269589
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:05 schreef douche-eendje het volgende:
Maar goede spijkerbroek is wel echt shoptijd-waardig hoor. Ik woon onderhand in mn broeken, jammer dat het nu zo warm is :P
True, true. Ik moet eigenlijk eens een dagdeel Levi's store uittrekken of zo. Maar dat doe ik dan weer liever als ik op gewicht zit. En ik zit nog lang niet op gewicht, dus dat schiet weer niet op. :+ Ik moet me er maar overheen zetten, want dit is ook niks.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:27:46 #160
217702 Lonaa
Honger!
pi_129270276
Eindstand voor vandaag:

O: 2 spelt met smeerkaas
T: 1 spelt met veul sla en rauwe ham.
T: Druiven
L: Salade met 100 gram sla, 2 kleine plakjes brie, 3 plakjes rauwe ham.
T: Veul rode bessen, perzik.
D: 200 gram beenham, 100 gram aardappeltjes uit de oven, 100 gram spitskool
T: Glaasje prosseco.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:28:17 #161
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129270298
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

True, true. Ik moet eigenlijk eens een dagdeel Levi's store uittrekken of zo. Maar dat doe ik dan weer liever als ik op gewicht zit. En ik zit nog lang niet op gewicht, dus dat schiet weer niet op. :+ Ik moet me er maar overheen zetten, want dit is ook niks.
Iig niet rond je menstruatie broeken shoppen. Dat is niet leuk :P En als je eenmaal een model hebt dat goed zit, gewoon zo af en toe ander kleurtje/wassing of eens wat andere modellen van hetzelfde merk proberen.
pi_129271643
Pffft ik snap nu waar jullie over klagen qua hitte! Ik blijf in het huis van een vriendinnetje in Utrecht slapen zodat we morgen weet kunnen zwemmen. Hier is het binnen echt 35 graden. Vraag me af of ik hier een oog dicht ga kunnen doen.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 23:05:23 #163
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129272133
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 21:33 schreef roos85 het volgende:
Nu dan toch mijn eerste lijstje.. spannend :@

Mijn lijstje van vandaag:

O: 2 boterhammen met pindakaas
T: handje kersen
L: Omelet (3 eieren, wat melk) met casselerrib en kaas
T: boterham met jam
D: Spaghetti met champignons, rucola, ui, knoflook en een scheutje kookroom.
T: Part watermeloen

S: Jillan 30 day shred level 1
Dat is een net lijstje Roos! Misschien meer groente maar goed, zo is er op elk lijstje wel wat aan te merken.
Spoilers!
pi_129272424
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:03 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja dat dan wel. Ik heb er dan ook altijd standaard een riem in, een decolleté is wel voldoende dacht ik :+ Maar dit is een van de weinige merken die een beetje om kan gaan met een gevormde hollandse kont.
ik vind de levi curve id erg fijn. Zit echt super!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 23 juli 2013 @ 23:28:46 #165
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129273161
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:12 schreef Skoap het volgende:

[..]

ik vind de levi curve id erg fijn. Zit echt super!
Ja die komen er pas zodra ik op mn streef zit. Nu koop ik mn favo broeken zodra ze afgeprijsd worden :P
pi_129279972
:W
pi_129279979
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
Zoiets lijkt me wel wat:

[ afbeelding ]

?
pi_129280044
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 21:24 schreef _Dido_ het volgende:

ja vergeleken bij Death Valley is alles relatief :D je zolen smelten daar weg, wist je dat :P
Nee, wist ik niet :D Ik was wel verrast dat er überhaupt hikes door de Death Valley gaan. Neem je dan een tonnetje water mee op je rug of zo?
pi_129280056
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben hier een spijkerbroekenwinkel waarvan de eigenaar even naar je kijkt en precies de goede maat uit het schap pakt :') Andere winkels onderschatten de grootte van mijn achterwerk en heupen altijd (krijg altijd te kleine maten, heel gênant), maar hij pakt altijd goede modellen.
pi_129280092
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 07:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij hebben hier een spijkerbroekenwinkel waarvan de eigenaar even naar je kijkt en precies de goede maat uit het schap pakt :') Andere winkels onderschatten de grootte van mijn achterwerk en heupen altijd (krijg altijd te kleine maten, heel gênant), maar hij pakt altijd goede modellen.
Heerlijk! Geef mij ook zon meneer. :7
  woensdag 24 juli 2013 @ 07:26:47 #171
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129280097
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 07:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, wist ik niet :D Ik was wel verrast dat er überhaupt hikes door de Death Valley gaan. Neem je dan een tonnetje water mee op je rug of zo?
er gaat een ultramarathon door Death Valley! De Badwater ultramarathon. Je bakt daar in tien seconden een ei op het asfalt :') Lijkt me best tof daar nog eens naartoe te gaan, maar ik zie mezelf er niet hardlopen. Lijkt me megazwaar!

Om een beetje een idee te krijgen :P

http://m.youtube.com/watch?v=R3mcZxi-r9U
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129280108
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2013 07:26 schreef Lonaa het volgende:

Heerlijk! Geef mij ook zon meneer. :7
Die man werkt er al meer dan 20 jaar en dat merk je dus echt! Beter dan winkels vol studenten die eigenlijk geen kaas hebben gegeten van kleren, behalve wat ze zelf mooi vinden.
pi_129280112
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 07:26 schreef _Dido_ het volgende:

er gaat een ultramarathon door Death Valley! De Badwater ultramarathon. Je bakt daar in tien seconden een ei op het asfalt :') Lijkt me best tof daar nog eens naartoe te gaan, maar ik zie mezelf er niet hardlopen. Lijkt me megazwaar!

Ultramarathon + Death Valley = omg :o
pi_129280122
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 07:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die man werkt er al meer dan 20 jaar en dat merk je dus echt! Beter dan winkels vol studenten die eigenlijk geen kaas hebben gegeten van kleren, behalve wat ze zelf mooi vinden.
Ja, precies.

Ik zit trouwens moed te verzamelen om naar de sportschool te gaan. Geen zin.

En ik moet nog leuke dagjes uit plannen voor de vakantie.
Enschede - strand is echt een pokke-end. ;(
  woensdag 24 juli 2013 @ 07:46:40 #175
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_129280240
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2013 07:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, precies.

Ik zit trouwens moed te verzamelen om naar de sportschool te gaan. Geen zin.

En ik moet nog leuke dagjes uit plannen voor de vakantie.
Enschede - strand is echt een pokke-end. ;(
10 km fietsen en ik ben bij de Noordzee O+
pi_129280258
:(
pi_129280260
10 minuten fietsen en ik ben in Duitsland.
  Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 07:58:36 #178
5428 crew  miss_sly
pi_129280312
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 07:26 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Dat is echt hel :o
Ik ben er geweest, doorheen gereden, en het oogt echt doods. Zelfs met de auto moet je er voorzichtig zijn en er staan vaten met water om de zoveel kilometer voor auto's die er oververhit raken.
  woensdag 24 juli 2013 @ 08:04:15 #179
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_129280343
Qua jeans voor een typisch vrouwenfiguur kan ik g-star aanraden en wel model 'midge'!
pi_129280344
quote:

[..]

Het is een ondergewaardeerd beroep (geworden). Adresjes waar je echt goed geholpen wordt zijn zeldzaam.
Moet ook iemand zijn die eerlijk is en het zegt wanneer iets niet kan en niet alleen wil verkopen.

Ik had zo'n adresje, maar die tent is helaas failliet.
It was delicious.
pi_129280365
Beetje het probleem met "Service" overal in Nederland.. Pay peanuts, get monkeys...
pi_129280456
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is een net lijstje Roos! Misschien meer groente maar goed, zo is er op elk lijstje wel wat aan te merken.
Tnx!
pi_129280457
quote:

[..]

Maar Isa, waar, wie?
Go hard or go home
  woensdag 24 juli 2013 @ 08:38:58 #184
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129280641
Mijn dag begon alweer briljant. Ik zat op het toilet, minding my own business, terwijl die kat allemaal aan het piepen en zeuren was. Komt ze erbij, krabt ze braaf op de mat, vangt daar een complimentje voor. Kruipt in de oud papier doos en gaat daar doodleuk zitten pissen }:|
Mevrouw was verontwaardigd dat ik al twee dagen de poepjes en plasjes niet uit haar bak had gehaald terwijl ik dat normaal gesproken om de dag doe. Vorige week pieste ze al voor de bak (gelukkig ving de uitloopmat alles op) op de derde dag en nu dus in het oud papier. Kutbeest :{w

Lekker kind heb je dan als je gechanteerd wordt met illegale urinerage.
Spoilers!
  woensdag 24 juli 2013 @ 08:39:47 #185
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129280657
En nee, ik heb niet zo'n vies matje in mijn toilet liggen. In het toilet zit de buitendeur en daar ligt een mat voor. FYI.
Spoilers!
  woensdag 24 juli 2013 @ 08:43:47 #186
16245 CarOnline
met lange O
pi_129280699
Ahhh weer zwaarder :'(

Ik hou het maar op vocht, want ik fiets me het rimram.
Ik kan gewoon niet aankomen!

Spijkerbroeken, ik heb er 1 waar ik in woonde tot ik eruit knalde (letterlijk) en die heb ik nog maar de scheur onder mn bil plak ik met een soort opstrijkspul :')
Ooit gekocht bij Jeans Express maar niet meer te verkrijgen. Een goeie bootcut want ik heb wat zwaardere bovenbenen en plofkuiten.

En een G-Star die geweldig zit máár daar moet ik eerst 10 kg voor afvallen.
En dat gaat niet als je 900 gram in 2 dagen aankomt.

Man, wat baal ik!
Screw them.
We're going home.
  woensdag 24 juli 2013 @ 08:45:35 #187
16245 CarOnline
met lange O
pi_129280720
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 08:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn dag begon alweer briljant. Ik zat op het toilet, minding my own business, terwijl die kat allemaal aan het piepen en zeuren was. Komt ze erbij, krabt ze braaf op de mat, vangt daar een complimentje voor. Kruipt in de oud papier doos en gaat daar doodleuk zitten pissen }:|
Mevrouw was verontwaardigd dat ik al twee dagen de poepjes en plasjes niet uit haar bak had gehaald terwijl ik dat normaal gesproken om de dag doe. Vorige week pieste ze al voor de bak (gelukkig ving de uitloopmat alles op) op de derde dag en nu dus in het oud papier. Kutbeest :{w

Haha, 'een hond heeft een baas en een kat heeft personeel' zeggen ze toch?
Screw them.
We're going home.
  woensdag 24 juli 2013 @ 08:48:06 #188
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129280751
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 08:45 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Haha, 'een hond heeft een baas en een kat heeft personeel' zeggen ze toch?
Dat blijkt maar weer inderdaad :D
Spoilers!
pi_129280818
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 08:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

Hmm lees ik het verkeerd of heb je twee dagen de kattenbak niet verschoont? Dan is het toch niet gek dat ze ergens anders gaat zitten?
  woensdag 24 juli 2013 @ 08:56:13 #190
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129280860
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 08:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmm lees ik het verkeerd of heb je twee dagen de kattenbak niet verschoont? Dan is het toch niet gek dat ze ergens anders gaat zitten?
Ik haal om de dag de poepjes en plasjes uit de bak en verschoon wekelijks, dat eerste had ik nu een dag overgeslagen inderdaad. De katteneigenaren die ik ken verschonen de bak 1 x per week zonder de boel tussendoor nog weg te halen dus onze kat heeft het bijzonder goed. Ze is gewoon verwend :+

Edit: maar dat het een beetje mijn eigen schuld is ontken ik niet ;)
Spoilers!
pi_129280879
Helemaal met dit weer....
Ja doei.
pi_129280890
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
Helemaal met dit weer....
Dat dus.
Je moet toch echt wel (sowieso niet alleen met dit weer) alle dagen even scheppen hoor.
Katten zijn superschone dieren en dan krijg je dit soort gedrag, daar is de kat zelf ook ongelukkig mee.
  woensdag 24 juli 2013 @ 08:58:37 #193
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129280896
Mind you, er lag welgeteld 1 poepje en 1 plasje in de bak mensen.
Spoilers!
pi_129280905
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 08:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mind you, er lag welgeteld 1 poepje en 1 plasje in de bak mensen.
Na 2 dagen? gaat ie naar buiten? of waar laat ie het anders.
  woensdag 24 juli 2013 @ 09:00:38 #195
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129280924
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 08:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Na 2 dagen? gaat ie naar buiten? of waar laat ie het anders.
Nee, ze poept en plast gewoon niet meer. Is geen enkel probleem volgens de dierenarts. Haar urine en poep stinkt ook niet trouwens. Ik geef mijn kat nooit iets anders dan kwaliteits brokjes. Iets anders komt er gelijk weer uit, mevrouw heeft een zwak maagje.
Spoilers!
pi_129281111
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 17:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik doe geen buikspieroefeningen, maar met de compounds die ik doe krijg ik wel keiharde buikspieren O+

Oh wacht, ik doe wel aan planking (is daar ook een Hollands woord voor? Behalve planken dan.), maar zodra je dat een minuut kan is het ook niet heel nuttig om dat langer te doen.

Waarom doe ik geen buikspieroefeningen? Omdat ik dit geloof
Ik ga hier ook meelezen voor tips voor fitness, ik wil buikspieren van die keiharde :P

Bij mijn sportschool hebben ze zo'n apparaat, heeft iemand enig idee of dat ook goed werkt? :@

Dat doe ik 3x 15 maal met 20 kg, meer krijg ik nog niet voor elkaar :') iemand die dat ook doet?
En de vraag is dus, is dit zinvol?
pi_129281209
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee, ze poept en plast gewoon niet meer. Is geen enkel probleem volgens de dierenarts. Haar urine en poep stinkt ook niet trouwens. Ik geef mijn kat nooit iets anders dan kwaliteits brokjes. Iets anders komt er gelijk weer uit, mevrouw heeft een zwak maagje.
Bijzonder...
  woensdag 24 juli 2013 @ 09:22:50 #198
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129281283
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Bijzonder...
Echt waar ;)
Spoilers!
pi_129281355
Ow ik geloof je ook zeker hoor :) zo bedoelde ik het niet
pi_129281378
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juli 2013 08:22 schreef Noek het volgende:

Maar Isa, waar, wie?
Gerans! En dan dus de oudere man die daar werkt en niet de dames O-)

En heb je gelezen hoe goed het gaat met mijn training? *O* Ik ben gewoon nog steeds helemaal enthousiast en ik heb elke week braaf 3x getraind. Ik merk het zó ongelofelijk goed :o Buikspieren (kan me niet herinneren die ooit gevoeld te hebben), schouderspieren, biceps: ik heb ze allemaal!

En FANN, op dat planken na doe ik dus juist expres géén buikspieroefeningen. Ten eerste merk ik dat het eigenlijk nergens voor nodig is naast wat ik nu al doe en ten tweede is het belangrijkste voor een plat buikje dat het vet weg gaat (door dieet en cardio bijv). Door buikspieroefeningen te doen haal je daar geen vet weg 8-)

En ik heb ooit een stuk gelezen over hoe schuine buikspieroefeningen eigenlijk niet geschikt zijn voor vrouwen die graag een mooie slanke taille hebben. Door het vergroten van je schuine buikspieren word je vierkanter en gaat je taille een beetje weg.
pi_129281480
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En FANN, op dat planken na doe ik dus juist expres géén buikspieroefeningen. Ten eerste merk ik dat het eigenlijk nergens voor nodig is naast wat ik nu al doe en ten tweede is het belangrijkste voor een plat buikje dat het vet weg gaat (door dieet en cardio bijv). Door buikspieroefeningen te doen haal je daar geen vet weg 8-)

En ik heb ooit een stuk gelezen over hoe schuine buikspieroefeningen eigenlijk niet geschikt zijn voor vrouwen die graag een mooie slanke taille hebben. Door het vergroten van je schuine buikspieren word je vierkanter en gaat je taille een beetje weg.
Ja maar ik heb geen vet :@ maar ook geen spieren ..
Valt dit onder schuine buikspieroefeningen dan, bedoel je dat? Want dan moet ik iets anders
verzinnen voordat ik geen taille meer heb :')
pi_129281521
Zweten als een malle!

Braaf gesport maar het zweet druppelde van m;n voorhoofd (en nog steeds) Pfff.

Mijn 2 katten poepen en piesen ook niet meer. Ze krijgen vers vlees dus drinken niet extra omdat ze geen teringhoeveelheid zout binnen krijgen. Of andere meuk. Poepen hoeven ze ook bijna niet omdat ze alles wat ze binnenkrijgen verbruiken, nogmaals, omdat ze geen meuk binnenkrijgen.
pi_129281622
Voorlopig (inspiratieloos) lijstje:
O: 2 spelt. 1 rauwe ham, 1 smeerkaas. Koffie.
S: Sportzen.
T: Water
T: ?
L: Een salade denk ik. Of iets met ei. Of een salade met ei.
T: Fruitjes!
D: Pastasalade met kipfilet en veel groenvoer.
  Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 09:45:38 #204
5428 crew  miss_sly
pi_129281760
quote:

[..]

En heb je gelezen hoe goed het gaat met mijn training? *O* Ik ben gewoon nog steeds helemaal enthousiast en ik heb elke week braaf 3x getraind. Ik merk het zó ongelofelijk goed :o Buikspieren (kan me niet herinneren die ooit gevoeld te hebben), schouderspieren, biceps: ik heb ze allemaal!

Dus alleen afvallen en cardio zorgen voor een mooie buik? Er is niets anders wat je zou kunnen doen? Buiten crunches dus.
pi_129281839
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Ja maar ik heb geen vet :@ maar ook geen spieren ..
Valt dit onder schuine buikspieroefeningen dan, bedoel je dat? Want dan moet ik iets anders
verzinnen voordat ik geen taille meer heb :')
Dat fitnessapparaat traint volgens mij alleen de rechte buikspieren en dat is geen bedreiging voor een taille 8-)
pi_129281877
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:45 schreef miss_sly het volgende:

Dus alleen afvallen en cardio zorgen voor een mooie buik? Er is niets anders wat je zou kunnen doen? Buiten crunches dus.
Ik doe dus expres geen crunches omdat het niet zo geweldig is als iedereen denkt.
  Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 09:52:28 #207
5428 crew  miss_sly
pi_129281894
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik doe dus expres geen crunches omdat het niet zo geweldig is als iedereen denkt.
Ja, dat begreep ik al, maar dat vroeg ik niet :)
Is er behalve afvallen en cardio nog iets doen voor een mooie, platte(re) buik?
pi_129281896
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat fitnessapparaat traint volgens mij alleen de rechte buikspieren en dat is geen bedreiging voor een taille 8-)
Ah! :D Dan ga ik er gewoon lekker mee door 8-) er zitten ook wel eens van die jongens op die 60 kg of meer opdrukken en die zien er wel uit alsof ze een gespierd buikje hebben :P
Maar voorlopig houd ik het even op 20 kg :+
pi_129282004
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 08:43 schreef CarOnline het volgende:
Ahhh weer zwaarder :'(

Ik hou het maar op vocht, want ik fiets me het rimram.
Ik kan gewoon niet aankomen!
Ik ben ook een kilo zwaarder! Is vast vocht inderdaad.
pi_129282050
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:52 schreef miss_sly het volgende:

Ja, dat begreep ik al, maar dat vroeg ik niet :)
Is er behalve afvallen en cardio nog iets doen voor een mooie, platte(re) buik?
Ik merk dat ik met krachttraining mijn buikspieren ook train; anders waren ze niet zo hard en duidelijk geworden, want ik doe dus verder niet iets speciaal voor mijn buik.

Ik heb dus verder geen ervaring met gerichte buikspieroefeningen (nou ja, in het verleden wel gedaan, deed ook mee met buikspier-kwartiertjes en zo, maar daar had ik eigenlijk geen resultaat van). Er zijn linkjes genoeg te vinden met buikspiertips: http://www.webmd.com/fitn(...)show-9-tips-flat-abs
  Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 09:59:30 #211
5428 crew  miss_sly
pi_129282055
Ik zit echt steady op de -2, heerlijk vind ik dat.
pi_129282074
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit echt steady op de -2, heerlijk vind ik dat.
Wrijf het er maar in. }:|
pi_129282107
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:57 schreef Claudia_x het volgende:

Je komt dus aan ipv dat je af valt -O- wtf
pi_129282115
Ugh ik ben al de hele ochtend duizelig. Straks moet ik werken dus beter blijft t koel :(
My salvation lies in your love..
  Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 10:04:56 #215
5428 crew  miss_sly
pi_129282209
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik merk dat ik met krachttraining mijn buikspieren ook train; anders waren ze niet zo hard en duidelijk geworden, want ik doe dus verder niet iets speciaal voor mijn buik.

Ik heb dus verder geen ervaring met gerichte buikspieroefeningen (nou ja, in het verleden wel gedaan, deed ook mee met buikspier-kwartiertjes en zo, maar daar had ik eigenlijk geen resultaat van). Er zijn linkjes genoeg te vinden met buikspiertips: http://www.webmd.com/fitn(...)show-9-tips-flat-abs
Goeie tips!

Ik merk dat door het sporten, vooral denk ik door de squats, lunges en planken, mijn houding inderdaad verbeterd is. Daardoor lijk ik inderdaad ook wel al wat slanker, want houding doet erg veel.
pi_129282216
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je komt dus aan ipv dat je af valt -O- wtf
Ja, het is echt bizar! Als het niet om mezelf maar om een ander zou gaan, dan zou ik denken: Ha, je eet stiekem toch meer dan je denkt. Ik kwam gister nog deze link tegen, en die redenering klonk me wel logisch in de oren (al weet ik er niet genoeg van om de zin en onzin ervan te beoordelen): 5 reasons you might not be losing weight.

M'n lief vertelde gister dat als ik de handleiding van de weegschaal had gelezen, ik had ontdekt dat ik me pas een half uur na het opstaan mag wegen omdat de vetpercentagemeting tot die tijd niet betrouwbaar is (voor zover die ooit echt betrouwbaar te noemen valt). Ik merk inderdaad al een tijdje dat m'n vetpercentage later op de dag veel lager is. Als m'n meting klopt, dan ben ik wel al 2-3 kg aan vet kwijt. Nog 3,5 week wachten, dan weeg ik me op de sportschool!
pi_129282388
Ik weet niet in hoeverre dat je status quo verklaart, Claudia, maar ik blijf maar bij het aloude 'de aanhouder wint'. Het kan domweg niet anders dan dat je binnenkort wel resultaat op je weegschaal gaat zien. Of je weegschaal is niet goed snik.

Vetmetingen op een weegschaal zijn overigens niet zo heel erg betrouwbaar, dus ik zou me daar al helemaal niet druk om maken.

Heb je ook metingen met een centimeter gedaan? Als je wel vet kwijt raakt dan zou je het daar sowieso wel aan moeten kunnen zien.
pi_129282502
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet in hoeverre dat je status quo verklaart, Claudia, maar ik blijf maar bij het aloude 'de aanhouder wint'. Het kan domweg niet anders dan dat je binnenkort wel resultaat op je weegschaal gaat zien.
Ja precies, dat is ook mijn idee: gewoon volhouden en ik ga het ooit ook wel in kilo's uitgedrukt zien. Dat meten is een goed punt. Dat ga ik ook maar even systematisch doen. Ik heb geen goede voormeting gedaan helaas.

Wat het vetpercentage betreft: dat zit bij mij al zolang ik de weegschaal heb tussen de 40% en 42% en de meting op de sportschool bevestigde het, al was dat ook geen huidplooimeting. En nu zit ik tussen de 35% en 38% :o
pi_129282509
quote:

[..]

Ja, ik hou je stiekem wel wat in de gaten. /creep
Maar super joh, je hebt ook echt een mooie natuurlijke bouw, goede zandloper en als je dat gaat invullen met spier. :9
Hoe vaak train je nu in de week? Vind je het ook leuk om te doen? Leuker dan?

Dan ga ik eens naar binnen en negeer daar alle mokkels en steven recht op die man af.

Fann, Oh ja, buikspieren. Ik train ze nooit op wat planken na en 's ochtends zie je echt mijn buikspieren zitten. Een goede push up is eigenlijk al training genoeg voor ze en squatten hè. Squatten geneest alles. :')
Go hard or go home
pi_129282534
En ik vind het ook super zoals je bezig bent, Isa! ^O^
pi_129282729
Ik wil ook graag met losse gewichten gaan trainen, maar ik durf niet. En I have no clue what I'm doing, waarschijnlijk.
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:33:40 #222
16245 CarOnline
met lange O
pi_129282831
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat moet wel!
We zijn vochtbuddies O+
Screw them.
We're going home.
pi_129282833
Ik ben nu 7 kilo kwijt in 5 weken, gisteren nieuw ondergoed mogen halen O+. Zojuist nieuws gekregen dat ik afgelopen week 2,3 ben kwijtgeraakt. Heuj!
pi_129282836
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook graag met losse gewichten gaan trainen, maar ik durf niet. En I have no clue what I'm doing, waarschijnlijk.
Lopen er instructeurs rond in de sportschool? Vraag het ze gewoon.
Mijn ervaring is dat alle mannen in de sportschool het geweldig vinden om vrouwen bezig te zien met gewichten.
Bepaal wel voor jezelf een doel waar je naar toe wilt werken en ga iig squatten en deadliften. Enorm stoere oefeningen en een ontzettend goede training. :)
Doe wat je niet durft.
pi_129282847
quote:
Ik heb daar ook last van ja.. vooral omdat in mn huidige sportschool het krachthonk wordt neergezet als een plek voor vergevorderden, terwijl ik dan denk; je moet er toch ooit mee beginnen?
In mn oude sportschool was dat helemaal niet zo. Ga me er vrijdag denk gewoon over heen zetten.
My salvation lies in your love..
pi_129282891
quote:
Dit wil ik ook graag doen.. alleen ik weet ook niet waar ik mee moet beginnen. En om het nou fout te doen tussen al die mannen.. neh. Dus ik zit altijd veilig op de apparaten.
pi_129283001
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:33 schreef CarOnline het volgende:

Dat moet wel!
We zijn vochtbuddies O+
Ipv een boks een klots.
Klots, ouwe! 8-)

Vraag aan een spierbundel gewoon hoe of wat. Die mensen weten waarover ze praten en het is hun passie. Die doen niks liever dan erover vertellen. Zij hebben nl het licht gezien en willen dat graag met je delen. Dat is mijn ervaring. Daarmee zeg ik niet dat het allemaal lieverdjes zijn maar het zijn net postzegelverzamelaars. Die laten ook altijd graag hun collectie zien.
Go hard or go home
pi_129283030
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:19 schreef Noek het volgende:

[..]

Fann, Oh ja, buikspieren. Ik train ze nooit op wat planken na en 's ochtends zie je echt mijn buikspieren zitten. Een goede push up is eigenlijk al training genoeg voor ze en squatten hè. Squatten geneest alles. :')
Ik heb nog nooit gesquat of een push up gedaan :@ ik heb er wel al naar zitten kijken
Ik moet nog moet verzamelen, maar ooit ga ik dat ook doen hoor, ik vind het al een godswonder
dat ik ben begonnen en het al 5 maanden volhoud :')
pi_129283048
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:40 schreef Noek het volgende:

[..]

Ipv een boks een klots.
Klots, ouwe! 8-)

Vraag aan een spierbundel gewoon hoe of wat. Die mensen weten waarover ze praten en het is hun passie. Die doen niks liever dan erover vertellen. Zij hebben nl het licht gezien en willen dat graag met je delen. Dat is mijn ervaring. Daarmee zeg ik niet dat het allemaal lieverdjes zijn maar het zijn net postzegelverzamelaars. Die laten ook altijd graag hun collectie zien.
:') _O-
Ja doei.
pi_129283051
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Lopen er instructeurs rond in de sportschool? Vraag het ze gewoon.
Mijn ervaring is dat alle mannen in de sportschool het geweldig vinden om vrouwen bezig te zien met gewichten.
Bepaal wel voor jezelf een doel waar je naar toe wilt werken en ga iig squatten en deadliften. Enorm stoere oefeningen en een ontzettend goede training. :)
Ik zit bij een cheapass sportschool. Niet echt dus. Ik kan wel een keer een instructeur aan zijn jas trekken.

wb mannen die het geweldig vinden vrouwen bezig te zien, dat geloof ik graag, maar ik heb altijd zo'n idee dat dat vrouwen zijn die niet mijn figuur hebben, zeg maar. :')
pi_129283077
quote:

:D!
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:43:54 #232
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_129283107
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

wb mannen die het geweldig vinden vrouwen bezig te zien, dat geloof ik graag, maar ik heb altijd zo'n idee dat dat vrouwen zijn die niet mijn figuur hebben, zeg maar. :')
More to love toch :9~

Het zijn meer de zweetplekken die een turn off zijn :') Sportscholen huuuu

OT: al 2kg kwijt van de scriptiekilo's weer _O_
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_129283117
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zit bij een cheapass sportschool. Niet echt dus. Ik kan wel een keer een instructeur aan zijn jas trekken.

Neejoh, juist bij dikkertjes vinden ze het geweldig als ze hard aan het trainen zijn. :D
Doe wat je niet durft.
  Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 10:44:17 #234
5428 crew  miss_sly
pi_129283118
quote:

[..]

Ipv een boks een klots.
Klots, ouwe! 8-)

:D Nu bekijk ik ze allemaal heel anders!
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:44:29 #235
16245 CarOnline
met lange O
pi_129283125
quote:

[..]

Ipv een boks een klots.
Klots, ouwe!
Ja! Niet grappig want nu wil ik emo eten!
Want bah, faal. Stomme weegschaal en zie je wel ikkomnooitonderdehonderd :'(
Van vanaf zaterdag: 100,2 100,2 100,0 100,4 100,9
BAH!
Screw them.
We're going home.
  Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 10:45:23 #236
5428 crew  miss_sly
pi_129283153
Als we door deze eerste 8 (toch?) weken heen zijn, kunnen we ook wel om wat aanwijzingen en oefeningen bij de spierbundels vragen, Claudia!
pi_129283196
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:44 schreef CarOnline het volgende:

[..]

BAH!
Emo-eten omdat je vocht vasthoudt? Dat ga je vast niet stillen met wat bleekselderij en veel water? Dat drijft vocht af. Het komt wel goed, CarO. Straks donder je opeens naar beneden in gewicht.
Go hard or go home
pi_129283230
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:43 schreef eleusis het volgende:

[..]

More to love toch :9~

Het zijn meer de zweetplekken die een turn off zijn :') Sportscholen huuuu

OT: al 2kg kwijt van de scriptiekilo's weer _O_
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Neejoh, juist bij dikkertjes vinden ze het geweldig als ze hard aan het trainen zijn. :D
:') O+

Fijn om te weten dit. /onzekere trut
pi_129283238
quote:

[..]

BAH!
Ik las dat je ook al aan het sporten was geslagen! :D Daar had je toch ook net zo'n pokkehekel
aan als ik? Dus dan kan je dat ook wel :Y
pi_129283265
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:45 schreef miss_sly het volgende:
Als we door deze eerste 8 (toch?) weken heen zijn, kunnen we ook wel om wat aanwijzingen en oefeningen bij de spierbundels vragen, Claudia!
Hell, yeah! Was ik wel van plan, om wat uitbreidingen te vragen van onze huidige vloeroefeningen maar dan met gewichten erbij.
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:50:45 #241
16245 CarOnline
met lange O
pi_129283273
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:47 schreef Noek het volgende:

[..]

Emo-eten omdat je vocht vasthoudt? Dat ga je vast niet stillen met wat bleekselderij en veel water? Dat drijft vocht af. Het komt wel goed, CarO. Straks donder je opeens naar beneden in gewicht.
Nee met koffie en yoghurt met lijnzaad.
Nomnomnom.

Jaa het zal ook wel en t valt ook wel mee (kras) maar ik was er vanmorgen wel ff zuur van.

Water, ik drink het met zwembaden tegelijk dus das het probleem ook niet en fiets elke dag minstens 20 km.
Nou. Ik verdien wel een medialle dacht ik zo!
Screw them.
We're going home.
pi_129283292
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[..]

:') O+

Fijn om te weten dit. /onzekere trut
Toen ik mijn crossfit schema's deed ging ik altijd helemaal dood, maar juist gewoon door het te doen krijg je enorm veel respect.
Al die brede gasten zijn ook niet breed geboren, die hebben er ook hard voor moeten werken. :)
Doe wat je niet durft.
pi_129283309
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Toen ik mijn crossfit schema's deed ging ik altijd helemaal dood, maar juist gewoon door het te doen krijg je enorm veel respect.
Al die brede gasten zijn ook niet breed geboren, die hebben er ook hard voor moeten werken. :)
Daar heb je wel gelijk in... Toch maar een keer moed bij elkaar verzamelen dan.
pi_129283321
quote:

[..]

BAH!
Het is ook gewoon demotiverend! Ik heb dat met de 80. Zit al wekenlang er bijna onder. En dan bam, weer een kilo erbij! Sucks. Maar laat je ratio even het werk doen: als je weet dat je niet aangekomen kunt zijn, dan moet je er vertrouwen op hebben dat het wel goedkomt met de weegschaal. Als je nu gaat overeten, dan weet je zeker dat je je gewichtsverlies niet bepaald een dienst levert. Al zitten mensen dan ook wel weer zo in elkaar dat ze bij een lager getal op de weegschaal na wat vreetmomenten denken: Ha, zie je! Eten is goed! We zien verbanden waar ze er niet per se zijn.
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:53:25 #245
16245 CarOnline
met lange O
pi_129283340
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik las dat je ook al aan het sporten was geslagen! :D Daar had je toch ook net zo'n pokkehekel
aan als ik? Dus dan kan je dat ook wel :Y
Nog steeds maar nu fiets ik. Dat vind ik wel leuk en ik ben er kei bruin door geworden. Maar echt sport, neuh.

Ik moet nu wel steeds dingen verzinnen om naar toe te fietsen. Zaterdagavond naar de Appie 10 km verderop voor een fles suikervrije ranja bevobbeld.

Anders vind ik het saai.
Screw them.
We're going home.
pi_129283352
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:50 schreef CarOnline het volgende:

[..]

en fiets elke dag minstens 20 km.
Nou. Ik verdien wel een medialle dacht ik zo!
Hoe vaak sporten de meeste mensen hier eigenlijk? :@ Ik maximaal 2x 2,5 uur per week :@
Da's zeker niet veel dan?
pi_129283394
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hoe vaak sporten de meeste mensen hier eigenlijk? :@ Ik maximaal 2x 2,5 uur per week :@
Da's zeker niet veel dan?
Ik ga drie keer naar de sportschool. Twee keer zijn we zo'n 1,5 uur in totaal bezig, één keer 1 uur. Voor de rest ben ik een kasplantje. :Y) Nah, ik probeer wel zoveel mogelijk te lopen in plaats van de fiets of auto te pakken, ik neem altijd een trap in plaats van de lift, dans met de kinderen, werk graag in de tuin. Maar ik zit ook wel heel veel achter de laptop.
pi_129283413
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:53 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Nog steeds maar nu fiets ik. Dat vind ik wel leuk en ik ben er kei bruin door geworden. Maar echt sport, neuh.

Ik moet nu wel steeds dingen verzinnen om naar toe te fietsen. Zaterdagavond naar de Appie 10 km verderop voor een fles suikervrije ranja bevobbeld.

Anders vind ik het saai.
Ah! ik kan niet buitensporten, zonprobleempje enzo...te ingewikkeld voor hier, dus ik zit aan de
sportschool vast, wel jammer hoor..
pi_129283470
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ga drie keer naar de sportschool. Twee keer zijn we zo'n 1,5 uur in totaal bezig, één keer 1 uur. Voor de rest ben ik een kasplantje. :Y) Nah, ik probeer wel zoveel mogelijk te lopen in plaats van de fiets of auto te pakken, ik neem altijd een trap in plaats van de lift, dans met de kinderen, werk graag in de tuin. Maar ik zit ook wel heel veel achter de laptop.
Ah in uren geteld zitten we dan zo ongeveer bijna op hetzelfde :P dus valt dan nog mee met mij :D
pi_129283493
Ik ga 2 of 3x in de week en ben een uur tot anderhalf uur bezig.
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:58:49 #251
16245 CarOnline
met lange O
pi_129283495
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is ook gewoon demotiverend! Ik heb dat met de 80. Zit al wekenlang er bijna onder. En dan bam, weer een kilo erbij! Sucks. Maar laat je ratio even het werk doen: als je weet dat je niet aangekomen kunt zijn, dan moet je er vertrouwen op hebben dat het wel goedkomt met de weegschaal. Als je nu gaat overeten, dan weet je zeker dat je je gewichtsverlies niet bepaald een dienst levert. Al zitten mensen dan ook wel weer zo in elkaar dat ze bij een lager getal op de weegschaal na wat vreetmomenten denken: Ha, zie je! Eten is goed! We zien verbanden waar ze er niet per se zijn.
Ja demotiverend en voor jou helemaal! Met je weegschaal die niet wil zakken!
Dus dan heb ik nog niks te zeiken maar tis wel ff lekker want hier thuis zijn ze er tureluurs van ;)

Ik weet ook dat ik gewoon door moet zetten en dat doe ik ook wel, hoor.
Ik ben nou eenmaal graag een dramaqueen ;)

We gaan gewoon door Claudia en over een week of wat shinen met onze 7x en 9x *O*
Screw them.
We're going home.
pi_129283523
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ah in uren geteld zitten we dan zo ongeveer bijna op hetzelfde :P dus valt dan nog mee met mij :D
Helaas ben ik niet echt maatgevend voor een gezond beweegpatroon. :+ Maar ik luisterde pas een conversatie af in de sportschool tussen een postzegelverzamelaar en zijn troetelproject, en hij beweerde dat je met 3x in de week wel een maximaal effect kunt behalen en niet meer nodig hebt.

Wat doe je in die 2,5 uur allemaal?
pi_129283545
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:58 schreef CarOnline het volgende:

We gaan gewoon door Claudia en over een week of wat shinen met onze 7x en 9x *O*
Juist! *O*

En ik dramaqueen lekker met je mee. Het houdt mij immers ook al weken bezig, waarom ik nou niet lichter word.
  Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 11:01:55 #254
5428 crew  miss_sly
pi_129283564
Ik hetzelfde als Claudia, en daarnaast fiets ik 3x 20 km naar mijn werk en terug in de week.
  woensdag 24 juli 2013 @ 11:02:17 #255
16245 CarOnline
met lange O
pi_129283577
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Juist! *O*

En ik dramaqueen lekker met je mee. Het houdt mij immers ook al weken bezig, waarom ik nou niet lichter word.
Ja precies, laat ons zwelgen 8-)
Screw them.
We're going home.
  Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 11:04:05 #256
5428 crew  miss_sly
pi_129283631
quote:

[..]

Helaas ben ik niet echt maatgevend voor een gezond beweegpatroon. :+ Maar ik luisterde pas een conversatie af in de sportschool tussen een postzegelverzamelaar en zijn troetelproject, en hij beweerde dat je met 3x in de week wel een maximaal effect kunt behalen en niet meer nodig hebt.

O ja, had je het ook gehoord :D
Ik vond het aangenaam om te horen, haha, zijn we precies goed bezig :P
pi_129283711
quote:

[..]

1 uur fietsen, dan armspieren trainen op zo'n apparaat (ik weet écht niet hoe al die apparaten heten sorry voor dat), dan beenspieren, op zo'n apparaat waar je gewichten met je dijen van elkaar afduwt
en dat ander apparaat waar het weer omgekeerd werkt, dan buikspieren op dat apparaat waar
ik een foto van heb geplaatst, dan nog 15 min op een skië apparaat waar je ook je buik en taille
traint en nog 15 min op een ander skie apparaat dat weer omgekeerd werkt, en dan nog 15 min roeien en dan ben ik kapot :')
pi_129283847
:@ het valt wel erg stil, is het helemaal verkeerd dat programma van mij?
De oefeningen doe ik allemaal 3x 15 maal, met gewichtjes die ik langzaam, héél langzaam
opvoer, anders ben ik bang dat ik iets verrek ofzo, want ik had hier voor nog nooit aan sport gedaan.
dus ik wil ook weer niet ál te fanatiek beginnen.
pi_129283961
Ik vind het wel heel veel cardio en weinig kracht. Ik heb een broertje dood aan cardio in de sportschool en zie mijn naar de sportschool en naar huis fietsen (5 km) gewoon als mijn cardio. :P

Probeer eens wat meer interval te doen. Heb je veel minder tijd nodig en een zelfde resultaat. :)
Doe wat je niet durft.
pi_129284029
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind het wel heel veel cardio en weinig kracht. Ik heb een broertje dood aan cardio in de sportschool en zie mijn naar de sportschool en naar huis fietsen (5 km) gewoon als mijn cardio. :P

Probeer eens wat meer interval te doen. Heb je veel minder tijd nodig en een zelfde resultaat. :)
Kan je een voorbeeld geven wat interval is? Buitensport gaat niet voor mij, dus dat valt af helaas.
Bedoel je de loopband?

Sorry ik ben een totale noob in sport, daarom lees ik ook hier mee
pi_129284296
Nu durf ik dus niks meer te vragen :')
  Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 11:31:10 #262
5428 crew  miss_sly
pi_129284340
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nu durf ik dus niks meer te vragen :')
Waarom niet? Niemand lacht je uit of scheldt je verrot, je krijgt alleen niet direct antwoord. Dat zou zomaar kunnen komen omdat mensen ook nog met andere dingen bezig zijn ;)

Juist vragen, daar leer je van!
pi_129284359
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom niet? Niemand lacht je uit of scheldt je verrot, je krijgt alleen niet direct antwoord. Dat zou zomaar kunnen komen omdat mensen ook nog met andere dingen bezig zijn ;)

Juist vragen, daar leer je van!
Oké :D ik dacht dat ik misschien iets héél stoms vroeg ...
pi_129284400
Sorry, ik was even mn balkon aan het verbouwen. :D

Maar wat je dus kunt doen aan het einde van je training is een interval op bijvoorbeeld de hometrainer.
Je begint met een warming up, gaat vervolgens 30 seconden voluit, 1 minuut herstellen, 30 seconden voluit, 1 minuut herstellen en dat herhaal je dan nog een paar keer.

Google anders eens op HIIT of op Tabata. Tabata is helemaal leuk, dat is 20 seconden voluit, 10 seconden herstellen en dat dan 8 keer achter elkaar.
Ik deed het wel eens aan het einde van mn hardlooprondje en het is echt teringzwaar. :D Maar ook rete effectief.

Ga ik nu weer verder met mn balkon verbouwen. :D
Doe wat je niet durft.
pi_129284451
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sorry, ik was even mn balkon aan het verbouwen. :D

Maar wat je dus kunt doen aan het einde van je training is een interval op bijvoorbeeld de hometrainer.
Je begint met een warming up, gaat vervolgens 30 seconden voluit, 1 minuut herstellen, 30 seconden voluit, 1 minuut herstellen en dat herhaal je dan nog een paar keer.

Google anders eens op HIIT of op Tabata. Tabata is helemaal leuk, dat is 20 seconden voluit, 10 seconden herstellen en dat dan 8 keer achter elkaar.
Ik deed het wel eens aan het einde van mn hardlooprondje en het is echt teringzwaar. :D Maar ook rete effectief.

Ga ik nu weer verder met mn balkon verbouwen. :D
:D ah gelukkig daar ben je weer, ik ga wel even googelen :Y dank je wel!

Succes met je balkon! :+
pi_129284501
Wat is je doel dan, Fann? Als dat wintersport is, dan doe je het goed op je ski en omgekeerde ski-apparaten. :D
Interval is effectiever maar cardio is ook oke, het ligt aan je doel. Cardio is tegenwoordig enorm evil in Fitnessland. Cardio is bijv. mijn yoga, lekker in een steady state lopen of fietsen, trance in de oren, heerlijk ontspannend. Maar ik geef intervallessen en ik crossfit dus ik interval genoeg. Interval kan bijv op de hometrainer. Start eens met een tabatatraining op het einde. Sla dan wel wat cardio over. Dus skipak uit.
8 rondes:
20 sec. voluit
10 sec. rust

Dit kan op een apparaat, met je eigen lijf (drop squats, air squats, push ups, touwtje springen, burpees, mountainclimbers...), roeiapparaat, loopband, crosstrainer...
Na die 8 rondes (4 min) ben je op als het goed is. Het voelt heel oncomfortabel maar daar moet je doorheen. :+

Google eens op HIT trainingen. Tabata is een korte maar wel een mooie om je lijf te laten wennen aan de intensiteit.

Maar misschien is dit meer voor het fitness topic?
Go hard or go home
pi_129284517
Nou ja, wat Henk zegt dus.
Go hard or go home
pi_129284625
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
:@ het valt wel erg stil, is het helemaal verkeerd dat programma van mij?
Ik was net even iets anders aan het doen!

Heb je dat programma zelf bedacht of samen met iemand anders? Vind je het leuk om 2,5 uur in de sportschool te zitten? Wat vind je van de resultaten die je behaalt? Boek je vordering op je sportieve prestaties?

Ik denk dat je die vragen voor jezelf moet beantwoorden. Ik vind 2,5 uur in de sportschool wel heel lang en ik vraag me af of dat het niet moeilijker maakt om gemotiveerd te blijven op de lange termijn. Ook vraag ik me af hoe effectief je training is, maar dat hangt af van de effecten die je wilt bereiken. (Bij ons in de sportschool wordt er een intake gedaan waarmee dat wordt bepaald, want niet iedereen heeft dezelfde doelen.) Als jij gewoon lekker bezig wilt zin en dit fijn vindt - prima toch? Wil je een strakker lijf, dan zijn er vast effectievere krachtoefeningen. En een uur fietsen bijvoorbeeld lijkt me ook niet de meest effectieve manier van vet verbranden, als dat je doel is.

En prima toch dat je ervaringen en tips uit komt wisselen? Goed bezig!
  Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 11:43:37 #269
5428 crew  miss_sly
pi_129284666
Haha, echt exact hetzelfde posten jullie :D
pi_129284679
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:19 schreef Noek het volgende:

Ja, ik hou je stiekem wel wat in de gaten. /creep
Maar super joh, je hebt ook echt een mooie natuurlijke bouw, goede zandloper en als je dat gaat invullen met spier. :9
Hoe vaak train je nu in de week? Vind je het ook leuk om te doen? Leuker dan?
Ik train braaf 3x in de week (rustdagen zijn ook noodzakelijk natuurlijk) en ik heb al redelijk wat gewicht er bij gedaan (niets extreems hoor). Ik doe nu nog wel setjes van 4x15, maar ik ga in augustus over op zwaardere gewichten en dan 4x8-10. En ik vind het echt leuk! Had dat nooit verwacht, serieus. Misschien is het ook wel zo leuk omdat het zo duidelijk resultaat geeft. Plus ik zie nu dat 90% van de mannen in de krachthoek maar wat aanklooit (oftewel de fuckarounditis).
pi_129284710
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:37 schreef Noek het volgende:
Misschien wel, maar ik vind het interessant en fijn om te lezen, juist hier!
pi_129284821
quote:
Wat is je doel dan, Fann? Als dat wintersport is, dan doe je het goed op je ski en omgekeerde ski-apparaten. :D
Interval is effectiever maar cardio is ook oke, het ligt aan je doel. Cardio is tegenwoordig enorm evil in Fitnessland. Cardio is bijv. mijn yoga, lekker in een steady state lopen of fietsen, trance in de oren, heerlijk ontspannend. Maar ik geef intervallessen en ik crossfit dus ik interval genoeg. Interval kan bijv op de hometrainer. Start eens met een tabatatraining op het einde. Sla dan wel wat cardio over. Dus skipak uit.
8 rondes:
20 sec. voluit
10 sec. rust

Dit kan op een apparaat, met je eigen lijf (drop squats, air squats, push ups, touwtje springen, burpees, mountainclimbers...), roeiapparaat, loopband, crosstrainer...
Na die 8 rondes (4 min) ben je op als het goed is. Het voelt heel oncomfortabel maar daar moet je doorheen. :+

Google eens op HIT trainingen. Tabata is een korte maar wel een mooie om je lijf te laten wennen aan de intensiteit.

Mijn doel is een beetje gespierder worden én fitter, niet afvallen dat is al gebeurd :D

Ik ben al aan het you toepen geslagen :') ik zat deze te kijken

Maar ik ga jullie raad opvolgen :Y dus ik ga zo ook even zoeken op HIT trainingen,
ja misschien moet ik ook eens in het fitness topic kijken, maar ik zag hier een paar
''bekende gezichten'' ik toen durfde ik wel even iets te vragen, maar misschien zit
ik hier niet hélemaal op de juiste plek, al lees ik vanaf nu wel gewoon stiekum mee.
kan ik daar ook wel gaan doen eigenlijk. maar voorlopig heb ik weer tips genoeg,
want dan moet ik mijn hele programma omgooien, is niet erg, maar dan ga ik daar
eerst maar eens aan wennen, thanks Noek!
pi_129284825
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:45 schreef Claudia_x het volgende:

Misschien wel, maar ik vind het interessant en fijn om te lezen, juist hier!
Ik vind het hier ook leuk hoor :Y De bedoeling van deze reeks is toch steun & kennis uitdelen, dus je kennis/ervaring over fitness delen is net zo belangrijk als voeding!
  Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 11:50:21 #274
5428 crew  miss_sly
pi_129284865
Ja, ik lees de adviezen ook graag! Ik merk nu hoe leuk ik het vind en hoe effectief het kan zijn, dus kom maar op!
pi_129284933
Overigens, wat Noek zegt over 'cardio is mijn yoga' dat herken ik wel. Ik vond hardlopen juist zo fijn omdat ik dan heerlijk kon nadenken terwijl ik in een bepaald ritme over de dijk rende. Hardlopen zit er voorlopig maar niet in, maar staat wel op de toekomstplanning. Ik wandel nu standaard rond een uur per dag en fiets ook best veel (al zal fietsen nooit een hobby worden). In de sportschool vind ik de stairclimber leuk 8-) Anderen vinden het een martelapparaat.
pi_129284958
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik train braaf 3x in de week (rustdagen zijn ook noodzakelijk natuurlijk) en ik heb al redelijk wat gewicht er bij gedaan (niets extreems hoor). Ik doe nu nog wel setjes van 4x15, maar ik ga in augustus over op zwaardere gewichten en dan 4x8-10. En ik vind het echt leuk! Had dat nooit verwacht, serieus. Misschien is het ook wel zo leuk omdat het zo duidelijk resultaat geeft. Plus ik zie nu dat 90% van de mannen in de krachthoek maar wat aanklooit (oftewel de fuckarounditis).
Hahaha, maar dat is ook echt zo. Of je ziet ze onwijs curlen waarbij ze maar een halve range of motion doen maar ze kijken er wel heel serieus bij.
Daarbij is het natuurlijk ook echt meetbaar. Je wordt echt sterker en dat zie je in de gewichten. Gaaf, je bent ontzettend stoer. 8-)
Go hard or go home
pi_129284994
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Mijn doel is een beetje gespierder worden én fitter, niet afvallen dat is al gebeurd :D
Dan zou ik al helemaal niet een uur gaan fietsen! Saai. :+

Kun je gebruikmaken van begeleiding in je sportschool, of ga je naar een budgetfiliaal?

Misschien helpt het je om te horen wat wij doen:

- 12 minuten cardio (op de vario, lijkt op een crosstrainer)
- 3 apparaten waarvan 2 voor de armen en 1 voor de buik (ik gebruik hetzelfde apparaat als jij)
- vrije oefeningen: 3x15 squats, 3x10 lunges voor elk been, 3x 1 minuut planken
- 10 minuten cardio (op een soort stepsapparaat en de crosstrainer)

Ik merk tijdens het gedeelte tussen de cardio in dat mijn hartslag nog vrij hoog blijft. Ik raak ook echt buiten adem van bijvoorbeeld de squats en het planken.

Mijn volgende doel wordt om het gedeelte vrije oefeningen uit te breiden met gewichten, want we doen het nu zonder. En ik ga ook vragen hoe zinvol die 3 apparaten zijn.
pi_129285015
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik was net even iets anders aan het doen!

Heb je dat programma zelf bedacht of samen met iemand anders? Vind je het leuk om 2,5 uur in de sportschool te zitten? Wat vind je van de resultaten die je behaalt? Boek je vordering op je sportieve prestaties?

Ik denk dat je die vragen voor jezelf moet beantwoorden. Ik vind 2,5 uur in de sportschool wel heel lang en ik vraag me af of dat het niet moeilijker maakt om gemotiveerd te blijven op de lange termijn. Ook vraag ik me af hoe effectief je training is, maar dat hangt af van de effecten die je wilt bereiken. (Bij ons in de sportschool wordt er een intake gedaan waarmee dat wordt bepaald, want niet iedereen heeft dezelfde doelen.) Als jij gewoon lekker bezig wilt zin en dit fijn vindt - prima toch? Wil je een strakker lijf, dan zijn er vast effectievere krachtoefeningen. En een uur fietsen bijvoorbeeld lijkt me ook niet de meest effectieve manier van vet verbranden, als dat je doel is.

En prima toch dat je ervaringen en tips uit komt wisselen? Goed bezig!
Nou het begin, heeft de ''trainer'' waar je een afspraak mee kan maken gemaakt.
maar ik ga samen met mijn zus en we tellen ook voor elkaar, bij de 3x 15 oefeningen, dus daarom
neemt het ook iets meer tijd in beslag, maar met zijn tweetjes is het wel veel leuker, soms ben ik wel
eens alleen geweest, ik moet nu ook nog 1x alleen, want zus is op vakantie en dan vind ik het écht
véél moeilijker om vol te houden en een stuk minder leuk.

En eh... ja dat was je vraag, de rest heb ik dus samen met mijn zus zo'n beetje uitgevogeld en
we hebben ook wel rondgevraagd aan de andere sporters of soms raad of hulp bij hoe een
apparaat werkt, die helpen je dan ook wel hoor, maar ik vind het soms rot om zo iemand
te storen :@
pi_129285110
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dan zou ik al helemaal niet een uur gaan fietsen! Saai. :+

Kun je gebruikmaken van begeleiding in je sportschool, of ga je naar een budgetfiliaal?

Misschien helpt het je om te horen wat wij doen:

- 12 minuten cardio (op de vario, lijkt op een crosstrainer)
- 3 apparaten waarvan 2 voor de armen en 1 voor de buik (ik gebruik hetzelfde apparaat als jij)
- vrije oefeningen: 3x15 squats, 3x10 lunges voor elk been, 3x 1 minuut planken
- 10 minuten cardio (op een soort stepsapparaat en de crosstrainer)

Ik merk tijdens het gedeelte tussen de cardio in dat mijn hartslag nog vrij hoog blijft. Ik raak ook echt buiten adem van bijvoorbeeld de squats en het planken.

Mijn volgende doel wordt om het gedeelte vrije oefeningen uit te breiden met gewichten, want we doen het nu zonder. En ik ga ook vragen hoe zinvol die 3 apparaten zijn.
Ik ga even druk googelen.. :D want de meeste termen ken ik niet, maar dat komt wel goed dan
voorlopig heb ik tips genoeg denk ik, kan ik wel mee aan de slag, dankjewel!

Voorlopig ben ik even zoet met toepjes kijken denk ik :+
pi_129285124
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:53 schreef Noek het volgende:

Hahaha, maar dat is ook echt zo. Of je ziet ze onwijs curlen waarbij ze maar een halve range of motion doen maar ze kijken er wel heel serieus bij.
Daarbij is het natuurlijk ook echt meetbaar. Je wordt echt sterker en dat zie je in de gewichten. Gaaf, je bent ontzettend stoer. 8-)
Ik vind al die mannen die bepaalde oefeningen duidelijk slecht-verkeerd uitvoeren veel enger :o Dat je denkt: oooh, daar gaat je schouder/nek/rug -O- Ik zeg er alleen niets van, want ze kijken zo zelfverzekerd en serieus incl handschoentjes en zo :X
pi_129285154
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik ga even druk googelen.. :D want de meeste termen ken ik niet, maar dat komt wel goed dan
voorlopig heb ik tips genoeg denk ik, kan ik wel mee aan de slag, dankjewel!

Voorlopig ben ik even zoet met toepjes kijken denk ik :+
De opbouw cardio - kracht - cardio is geloof ik wel vrij gebruikelijk. Isa, hoe deed jij het ook alweer? Volgens mij heb je het wel gezegd, maar ik ben het vergeten.

Ik vind zelf cardio trouwens ook heel fijn, het liefst zo lang mogelijk. Intervaltraining is voor mij de hel. Maar ik vind krachttraining gelukkig ook heel leuk.
pi_129285188
5 minuten warming up (heb er dan ook al 10 minuten fietsen op zitten), dan kracht, dan 20 minuten cardio (ik hou die stairclimber echt niet langer vol, ben dan helemaal doordrenkt van het zweet).

Warming up doe ik overigens op de cross-trainer. En dat vind ik niet leuk :') Maar ik dacht: dan gebruik ik armen en benen!
pi_129285275
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:01 schreef Isabeau het volgende:
5 minuten warming up (heb er dan ook al 10 minuten fietsen op zitten), dan kracht, dan 20 minuten cardio (ik hou die stairclimber echt niet langer vol, ben dan helemaal doordrenkt van het zweet).

Warming up doe ik overigens op de cross-trainer. En dat vind ik niet leuk :') Maar ik dacht: dan gebruik ik armen en benen!
Ik vind alle stepsachtige apparaten de hel, zoals de stairclimber en het schaatsapparaat waar het pas over ging. Doe mij maar de crosstrainer! Maar liever nog de O+ Vario O+, daar ben ik echt vriendjes mee. Ik voel me een gazelle als ik erop sta. Of anderen ook zo tegen me aankijken, betwijfel ik. :+
pi_129285279
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:01 schreef Isabeau het volgende:

De eerste keer dat ik de stairclimber ging uitproberen ben ik er gelijk vanaf geflikkerd :@
hele benen blauw :') dus die doe ik in elk geval nooit meer :D

en nu ga ik googelen...
  Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 12:05:48 #285
5428 crew  miss_sly
pi_129285316
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind alle stepsachtige apparaten de hel, zoals de stairclimber en het schaatsapparaat waar het pas over ging. Doe mij maar de crosstrainer! Maar liever nog de O+ Vario O+, daar ben ik echt vriendjes mee. Ik voel me een gazelle als ik erop sta. Of anderen ook zo tegen me aankijken, betwijfel ik. :+
Ik vind het ook een heerlijk ding! Vooral ook omdat je zelf kunt bepalen hoe groot je je passen wil maken en hoe snel je wil gaan.
pi_129285393
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:04 schreef Claudia_x het volgende:

De Vario hebben we geloof ik niet! Maar als jij je een gazelle voelt, vooral zo blijven voelen *)
pi_129285888
quote:
8 rondes:
20 sec. voluit
10 sec. rust

Een tabatatraining, moet dat altijd op het einde of kun je dat ook bijvoorbeeld 2 keer doen? Of ik noem maar wat ehm 1x op de fiets en dan ook nog een keer met rennen? Of is dat dan teveel?
pi_129286600
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:23 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Een tabatatraining, moet dat altijd op het einde of kun je dat ook bijvoorbeeld 2 keer doen? Of ik noem maar wat ehm 1x op de fiets en dan ook nog een keer met rennen? Of is dat dan teveel?
Voor als je net start zou ik het aan het einde doen en dan 1 keer. Zou sowieso niet fietsen én lopen gebruiken als tabata achter elkaar (beide keren gebruik je dan de benen) maar dan een boven en onderlijf interval. Bijv. 1 keer push ups en 1 keer fietsen.
Gewoon aan het einde van je training, één keer Tabata. Even jezelf helemaal leeg zien te krijgen. Maak em echt intensief hoor. Spaar jezelf niet, je herstelt snel. Wanneer je moet spugen of een wegtrekker krijgt, dan moet je stoppen, anders niet. Gewoon doorgaan, ook al kun je niet meer en je voelt de verzuring en je wordt trager, doorgaan!
Dan krijg je 3 Barry's voor je training.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go hard or go home
pi_129286911
_O-

Noek zal je personal trainer maar zijn. O+
pi_129286974
Ik teken ervoor hoor Claudia!
pi_129287261
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
_O-

Noek zal je personal trainer maar zijn. O+
Ik zou jullie allemaal voor nop trainen als het zou kunnen want ik hou zo van vrouwen die trainen. *;
Go hard or go home
  Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 14:07:54 #292
5428 crew  miss_sly
pi_129290321
Ik had nooit gedacht dat ik het nog eens zou zeggen, maar ik vind het trainen ook echt leuk!
pi_129290954
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik het nog eens zou zeggen, maar ik vind het trainen ook echt leuk!
Leuk is dat hè! Dat je niet tegen heug en meug je lijf in actie zet 'omdat dat moet voor je lijn'. Volgens mij is dat op de lange termijn ook helemaal niet vol te houden.
  Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 14:23:19 #294
5428 crew  miss_sly
pi_129291039
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Leuk is dat hè! Dat je niet tegen heug en meug je lijf in actie zet 'omdat dat moet voor je lijn'. Volgens mij is dat op de lange termijn ook helemaal niet vol te houden.
Nee, dat is het zeker niet.
Ik merk dat de combinatie: gezond willen leven, gezond eten, bewegen, sporten en niet roken een heel fijne manier van leven is, waar ik me echt goed van ga voelen. Niet alleen wordt mijn lijf dus mooier (wat ik echt al merk), maar ik voel me fitter, strakker, blijer. Gewoon goed, dus! En dat sporten draagt daar toe bij, doet er niet iets aan af, omdat ik per se moet. Heerlijk!
  woensdag 24 juli 2013 @ 14:30:52 #295
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_129291373
ik merk ook echt dat ik het sporten een beetje verwaarloosd heb :{

JUIST in deze periode is het lekker om te sporten , want je krijgt er energie van! :)
dus.. vanavond weer lekker de gym in hier.. een een beetje zweten.. ik heb er zowaar best zin in ook! :)

verder weer aanpassen aan het offshore eten.. ik merk alleen wel dat ik mn lichaam verwaarloosd heb de afgelopen tijd :@ ik ben dood-op en heb de halve dag trek :o
dus een beetje proberen om beter te gaan eten.. want ik moet wel een beeetje energie hebben!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_129294715
Ik vind het sporten ook fijn. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen. Ik voel me fitter, soepeler, meer conditie.
Gezond eten is ook fijn.

Nu merk ik dat ik toch jaren mijn lijf verwaarloosd heb.
pi_129294937
Ik heb even een noodrem nodig!! *gil* Sinds mijn vader's verjaardag vorige week (waar ik me echt keurig aan mijn plan heb gehouden incl 1 klein stukje taart) lijk ik wel losgeslagen wbt eten 8)7 Vandaag ook alweer een ijsje (nee, geen peren maar magnum :') ) en koekjes op -O- Wilde net weer koekjes pakken toen iemand me complimenteerde met mijn figuur, dat ik er zo mooi uitzag met zo'n mooie taille. Dat hielp wel om geen koekje meer te pakken :D
pi_129294999
  woensdag 24 juli 2013 @ 16:25:34 #299
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129295129
Pff. Even een klein beetje mijn ei kwijt hoor. Ik heb net een 1,5 uur durende preek gehad van mijn moeder over hoe superieur zij is en hoe erge teleurstelling ik ben als kind. Om een klein beetje on topic te blijven, een van de minst onaardige dingen die ze zei was dat ze iemand kent die dezelfde stofwisselingsziekte heeft als ik maar die persoon is niet aangekomen.

Ik geloof dat het tijd is om elkaar weer even een paar maanden niet te zien. Ik heb braaf mijn mond gehouden, ik kan namelijk wel nadenken voor ik iets zeg. Ik ga geen zin in een compleet uit de hand gelopen hysterische situatie dus ik heb het maar over me heen laten komen. Maar ik ben er wel weer even klaar mee voorlopig. Ik had de afgelopen week al het gevoel dat het er weer aan zat te komen. Zo eens in de zoveel tijd is ze op oorlogspad. Mevrouw de psycholoog :{w
Spoilers!
pi_129295343
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 16:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb even een noodrem nodig!! *gil* Sinds mijn vader's verjaardag vorige week (waar ik me echt keurig aan mijn plan heb gehouden incl 1 klein stukje taart) lijk ik wel losgeslagen wbt eten 8)7 Vandaag ook alweer een ijsje (nee, geen peren maar magnum :') ) en koekjes op -O- Wilde net weer koekjes pakken toen iemand me complimenteerde met mijn figuur, dat ik er zo mooi uitzag met zo'n mooie taille. Dat hielp wel om geen koekje meer te pakken :D
Wil je een harde of een zachte aanpak? :+
pi_129295486
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2013 16:32 schreef Lonaa het volgende:

Wil je een harde of een zachte aanpak? :+
Ik vrees dat de zachte aanpak niet gaat werken :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')