SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Het is hierbinnen 28 graden. Zodra de zon van de voorkant weg is gaan de deuren tegen elkaar open. Mocht wel bij een vriendin komen zitten. Maar dat zit ik vanavond in een heet huis. Dat is ook niet alles.
Lekker ergens op een terras of aan het waterquote:Op maandag 22 juli 2013 17:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil eigenlijk uit eten om te vieren maar daar is het niet echt weer voor.....
Pannenkoekenboot ofzo een optie?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil eigenlijk uit eten om te vieren maar daar is het niet echt weer voor.....
Calorietechnisch wordt het niet veel gekker dan dit, daar ben ik wel vrij zeker van. Maar goed, meten is weten! Het blijft vrij onbegrijpelijk dat een eetpatroon waar ik doorgaans mee afval er in combinatie met sport ineens niet voor zorgt dat ik afval. Het is ook niet alsof dit voor mij lastig te verliezen kilo's zijn, want er zitten in ieder geval nog 2-3 vakantiekilo's aan.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Niet het perfecte lijstje natuurlijk, Claudia, maar je zou daar idd wel gewicht mee moeten verliezen. Maar goed, het is maar één dag en ik zou zeggen dit minstens een maand vol te houden en dan eens kijken of je ergens gekke dingen opvallen.
Makreel!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet een salade met lauwwarme geroosterde aardappeltjes, sperziebonen, sla, tomaat en gerookte makreel.
en ik had een eetbui.
Wat een gek uitzendbureau als er niemand opneemt. Heb je een doorkiesnummer of een centraal nummer? Van een doorkiesnummer kan ik me nog voorstellen dat er niemand opneemt.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:10 schreef J0ycie88 het volgende:
De man van de selectie zei dat we vandaag wel wat zouden horen. Maar heb al 2 keer naar het uitzendbureau gebeld en er neemt niemand op. Ben bang dat ik het dus pas morgen weet, en dat vind ik wel balen. Omdat ik totaal geen idee heb hoe ik overkwam op het bedrijf.
Gewoon een centraal nummer.. Heel apart. Ben in staat om nu nog te bellen maar die zullen er wel niet meer zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een gek uitzendbureau als er niemand opneemt. Heb je een doorkiesnummer of een centraal nummer? Van een doorkiesnummer kan ik me nog voorstellen dat er niemand opneemt.
Ik verbaas me even met je meequote:Op maandag 22 juli 2013 17:21 schreef Claudia_x het volgende:
Calorietechnisch wordt het niet veel gekker dan dit, daar ben ik wel vrij zeker van. Maar goed, meten is weten! Het blijft vrij onbegrijpelijk dat een eetpatroon waar ik doorgaans mee afval er in combinatie met sport ineens niet voor zorgt dat ik afval. Het is ook niet alsof dit voor mij lastig te verliezen kilo's zijn, want er zitten in ieder geval nog 2-3 vakantiekilo's aan.
Nou ja, ik ga het vanzelf merken of er iets mee kwijtraak. Tot die tijd blijf ik me erover verbazen.
Palingquote:Op maandag 22 juli 2013 17:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind paling het allerlekkerst, maar het geld heb ik er eenvoudigweg niet voor over. Next best thing is makreel. Dat zijn de goede voornemens die ik nu heb: filet americain vervangen door pindakaas, dat als beleg afwisselen met makreel, en verder wat vaker een handvol noten eten.
Nee precies, daar ben ik ook te rationeel voor, om mezelf dat wijs te maken. Eerst hield ik het maar op een veranderende vochtbalans, maar inmiddels ben ik daar ook niet meer zo zeker van. Dan had ik over een maand tijd in ieder geval wat fluctuaties verwacht. En op 1 kg naar boven tijdens m'n menstruatie na, heb ik daar niks van gemerkt.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verbaas me even met je meeHet riedeltje 'maar dan maak je spierweefsel en spieren zijn zwaarder dan vet' is altijd wat overtrokken imho. Als vrouw maak je nu eenmaal niet enorm veel spierweefsel en zeker geen kilo's in een paar weken.
Je kunt het volgens mij wel terug brengen in de winkel, maar dat krijg je wel een tegoedkaart terug. Geen geld terug. Maar je kunt het ook gewoon terugsturen hoor. Ik betaalde altijd achteraf de bestelling. En dan alleen wat ik besloot te houden.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:56 schreef Mokkels het volgende:
Zeg ik vanmiddag dat ik geen kleren meer kopen totdat ik op m'n doel ben.. kijk ik net in de h&m webshop en zie ik een leuk jurkje..
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/Q56%200167288%20004%2013%202782%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
http://www.hm.com/nl/prod(...)=042#article=12080-B
Maar ik zit wel heel erg te twijfelen.. want een koord onder m'n borsten maakt me gelijk zo 'vol' door m'n grote cup. En ik vrees dat hij erg kort word.
Weet iemand hier of je toevallig het gewoon weer in de winkel kunt terug brengen of dat je het moet terug sturen? Want anders wil ik wel een gokje wagen!
Volgens mij is het sowieso een erg kort jurkje dus als je 1.80 bent, dan zou ik het niet doen.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:56 schreef Mokkels het volgende:
Zeg ik vanmiddag dat ik geen kleren meer kopen totdat ik op m'n doel ben.. kijk ik net in de h&m webshop en zie ik een leuk jurkje..
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/Q56%200167288%20004%2013%202782%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar ik zit wel heel erg te twijfelen.. want een koord onder m'n borsten maakt me gelijk zo 'vol' door m'n grote cup. En ik vrees dat hij erg kort word.
Weet iemand hier of je toevallig het gewoon weer in de winkel kunt terug brengen of dat je het moet terug sturen? Want anders wil ik wel een gokje wagen!
Ik wandel iedere maandagavond met verstandelijk gehandicapten en ik had al niet de verwachting dat ze zouden staan springen om mee te gaan, maar ze waren vandaag ook nog een dagje naar Artis geweest en ze lagen allemaal op apegapen.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:55 schreef Sometimes het volgende:
Ik moest gisteren zo nodig melden dat ik bijna geen last van de warmte had. Dat is vandaag helemaal goed gekomen
Morgen de hele dag in een pretpark, dat wordt ook lollig qua temperatuur.
Echt tof dat je dat doet. Als ik niet snel werk vind wil ik ook zoiets gaan doen. Maar het nadeel is dat ik niet echt in de buurt van instellingen woon..quote:Op maandag 22 juli 2013 21:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mij is het sowieso een erg kort jurkje dus als je 1.80 bent, dan zou ik het niet doen.
Maar anders gewoon bestellen en passen. Als het niet past kun je 'm retourneren.
[..]
Ik wandel iedere maandagavond met verstandelijk gehandicapten en ik had al niet de verwachting dat ze zouden staan springen om mee te gaan, maar ze waren vandaag ook nog een dagje naar Artis geweest en ze lagen allemaal op apegapen.
Oh dat geloof ik ook wel. Ga binnenkort eens orienteren. Maar goed betaald werd is een grotere prioriteitquote:Op maandag 22 juli 2013 21:53 schreef Lonaa het volgende:
Joyce, je kan altijd iets voor de maatschappij betekenen.
Ik heb trouwens goed last van de warmte.
Daar had ik het gister nog met miss_sly over. Ik vind op kleding afgaan maar moeilijk. Mijn jurkjes zitten allemaal altijd wel goed omdat mijn middel niet mijn probleemzone is. En broeken, tja, da's een verhaal apart. Als ze net uit de wasmachine zijn, zitten ze allemaal even strak. En een dag later lubberen ze allemaal wat.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:39 schreef CarOnline het volgende:
Balen Claudia, erg frustrerend, maar merk je ook niets aan je kleding?
Dit is bij een begeleid wonen project, letterlijk op een steenworp afstand van mijn huis.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Echt tof dat je dat doet. Als ik niet snel werk vind wil ik ook zoiets gaan doen. Maar het nadeel is dat ik niet echt in de buurt van instellingen woon..
Thnx voor de tip! Ik ga meteen eens kijken.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dit is bij een begeleid wonen project, letterlijk op een steenworp afstand van mijn huis.
Maar google eens op vrijwilligerswerk en je woonplaats. Er is vast een vacaturebank voor vrijwilligers bij jou in de buurt. Dit wandelen kost me een uurtje per week en is ontzettend leuk om te doen.
Bij terugbrengen in de winkel krijg je een tegoedbon waar het geld op word gezetquote:Op maandag 22 juli 2013 18:56 schreef Mokkels het volgende:
Nee, ik kan wat jurkjes betreft gerust 10 kg of zelfs meer schommelen. Ik heb twee niet meerekkende jurkjes met ritsen en die heb ik nog niet aan gehad. Misschien even proberen!quote:Op maandag 22 juli 2013 22:11 schreef miss_sly het volgende:
Maar merk je ook niet dat een jurkje bijvoorbeeld wat meer ruimte rondom je heeft? Dat merk ik dus van sommige jurkjes. Ze raken niet meer mijn buik of heupen, maar er is wat ruimte ontstaan.
Met broeken vind ik ook moeilijk, zo lang je geen hele maten afvalt. Broeken zijn gewoon niet gemaakt voor vrouwen
Ja dat is wel balen dan, maar misschien word je wel gewoon wat strakker, compacter, zonder meteen af te vallen. Maar ik kan me echt ontzettend goed voorstellen dat het enorm balen is.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar had ik het gister nog met miss_sly over. Ik vind op kleding afgaan maar moeilijk. Mijn jurkjes zitten allemaal altijd wel goed omdat mijn middel niet mijn probleemzone is. En broeken, tja, da's een verhaal apart. Als ze net uit de wasmachine zijn, zitten ze allemaal even strak. En een dag later lubberen ze allemaal wat.
En gefeliciteerd met je baan!![]()
Ja dat ben ik me ook wel bewust. Denk dat er ook nog wel een deel bij zit van mijn oude werk. Kwam er achter dat een andere collega die in principe voor mij is ontslagen nu wel terug mag komen. En er tegen mij is gezegd dat er geen werk meer is en ze het met de andere collega's redden. Dus het is denk ik ook meer een combi.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Joyce zet je maar schrap. Er zullen er waarschijnlijk nog wel een paar volgen en als je Door allemaal geëmotioneerd raakt kun je het gesticht in...
Nee dat is straks ook wel klaar. Maar ik maak me wel druk om meer dingen nu. En dat is er nog niet uitgekomen dus ik denk dat dat er nu uitkomt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:39 schreef miss_sly het volgende:
He Joyce wat een domper. Kan me wel voorstellen dat je je er even kut onder voelt. Dat mag ook even, al moet je er niet in blijven hangen, natuurlijk
In de kerk is het wel vaak lekker koel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Joyce![]()
Bij de uitvaart van mijn tante morgen is een kerkdienst. Daar heb ik zo geen zin in
Tenzij cannibal holocaust.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In de kerk is het wel vaak lekker koel.
Daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In de kerk is het wel vaak lekker koel.
Sterkte morgen LS. Zijn geen leuke dagen...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Joyce![]()
Bij de uitvaart van mijn tante morgen is een kerkdienst. Daar heb ik zo geen zin in
Sommige mensen zien ook overal het positieve van inquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sommige mensen zien ook overal het positieve van in
Heb ik al de hele weekquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:59 schreef Lonaa het volgende:
Maar LS, sterkte.
Ik heb honger vandaag. Had ik gisteren ook al.
Mja, ik probeerde het binnen de perken te houden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik al de hele weekHet valt me nog mee dat het maar een kilo scheelt op de weegschaal, ik heb namelijk gewoon veel gegeten de afgelopen week
Ik doe ook erg mijn best het binnen de perken te houden, en toch gaat er momenteel op een dag domweg veel te veel brandstof inquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:08 schreef Lonaa het volgende:
Mja, ik probeerde het binnen de perken te houden.
En toen mondde het gisterenmiddag uit in EAT ALL THE FOODSZ!
Voor vandaag zit ik op 3 boterhammen en 200 gram druiven. En ik heb nog honger.
Hertog heeft sorbetijs met citroen. Een hele bak heeft maar 300 kcal.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe ook erg mijn best het binnen de perken te houden, en toch gaat er momenteel op een dag domweg veel te veel brandstof inVriendlief heeft gisteren nog een grote pot B&J uit mijn handen gepakt en terug gezet in de vriezer in de winkel
Neej hoor, geen probleem. Ik plaats toch ook een ontzettende ego post over hoe weinig zin ik in een begrafenis heb. Alsof er mensen zijn die daar wel zin in hebben. En alsof het uberhaupt om mij draaitquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik besefte me dat het misschien wat praktisch en daardoor bot klonk.
Alles in jouw leven draait in wezen om jouquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Neej hoor, geen probleem. Ik plaats toch ook een ontzettende ego post over hoe weinig zin ik in een begrafenis heb. Alsof er mensen zijn die daar wel zin in hebben. En alsof het uberhaupt om mij draait
quote:
Da's waar. Ik hou braaf mijn mond inderdaadquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles in jouw leven draait in wezen om jouJe mag er best 'geen zin' in hebben hoor (en zoals je al zegt heeft nooit iemand zin in een begrafenis) en je mag dat ook best uiten. Ik zou het alleen morgen niet uitspreken
Ik heb vorige week op het strand een zwart bikinibroekje aan gedaan met een oude zwarte sport bhquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:48 schreef Zeester het volgende:
Heb de bikini inmiddels even aangetrokken, en het moet gewoon maar. In mijn sportbadpak voel ik me ook super ongemakkelijk want daarin heb ik geen tieten. Had ik tóch maar dat badpak bij de Primark van 15 e gekocht!
Onzin. Het is domweg onzin. Train gewoon zoals jij het prettig vindt en als je hartslag dan boven die 70% komt dan verbrand je procentueel misschien minder vet, maar wel meer kcal (glycogeen + vet gecombineerd) en dat is belangrijker dan dat je toevallig het meeste vet verbrandt. Weet je wanneer je procentueel het allermeeste vet verbrandt? Als je slaapt. Maar we zien slapen toch ook niet als de ideale workoutquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:06 schreef Claudia_x het volgende:
Isabeau, weet jij eigenlijk wat de zin en onzin is van een lage intensiteitstraining volgen om optimaal vet te verbanden (dus liever 60-70% van je maximale hartslag dan 80-90%). Ik kom online allemaal elkaar tegensprekende verhalen tegen.
Nee ik had me al bedacht om alleen augurkjes en sla te snoepen!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
En Car, gefeliciteerd! Niet te veel snoepen he bij McDonalds
me too.quote:
Ik moet ook nog treinkaartjes, denk ik. AH doe ik morgen wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik moet ook nog van alles doen. kwam er achter dat alle handdoeken in de was zitten.. Dus nu net een was aan gezet. Het zweet gutst mijn lijf uit! Nu even voor de waaier en straks de afwas doen.
De afwas moet ik doen.. De rest mag ik doen.. Daarna lekker douche en dan naar de AH, treinkaartje scoren en salade voor vanavond!
Kan ik voor de helft van wat ik normaal kwijt ben naar Enschede, ideaal! Daar wil ik wel voor treinen!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet ook nog treinkaartjes, denk ik. AH doe ik morgen wel.
Zo wel even naar Dirk voor een ananas, boter en wat sla-dingen. De afwas heb ik net gedaan en gisteren 3 wassen gedraaid.
Ik vind het wel goed zo.
Straks nog even aardappels en beenham in de oven donderen, iets van groente maken en dan is dat ook klaar.
Morgen weer een pastasalade. Ik denk met kip en ananas ofzo.
Ja! Ik hou van aardappeltjes uit de oven.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Kan ik voor de helft van wat ik normaal kwijt ben naar Enschede, ideaal! Daar wil ik wel voor treinen!
Hoe maak jij de aardappeltjes? Jij maakt vaak aardappels uit de oven he?
Naar mijn mams!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja! Ik hou van aardappeltjes uit de oven.
Ik pak een bakplaat, was de aardappels, droog ze, snij ze in stukjes, donder ze op de plaat, peper en zout erop, in de oven op 200 graden ofzo. Als ik nog niet aan mijn vetten zit met wat zonnebloemolie. Eventueel nog wat rozemarijn en/of paprikapoeder erop (niet direct, dan verbrand het) Als het in de oven zit ga je op je kont zitten en wacht je tot ze bruin zijn. Ongeveer 3 kwartier.
Warm te eten, salade van te maken en ik vind ze verschirkkelijk lekker.
Waarom ga jij naar Enschede treinen?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik gebruik gewone aardappels. Iets kruimelig of vastkokend.
Ok! Ga ik onthouden!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik gebruik gewone aardappels. Iets kruimelig of vastkokend.
Bij de Aldi en Lidl hebben ze kleine porties met kleine aardappeltjes. Is geen must op zich.
Misschien maken ze gebruik van astrologie ahv je geboortedatumquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:17 schreef CarOnline het volgende:
Ik werd na invullen van emailadres en leeftijd al geweigerd wegens geen verkoopskills.
Goed bezig iddquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond het gister bij ons in de sportschool ook wel lekker, en ze hebben er geen airco. Vooral in de zalen van de groepslessen kan het warm zijn. Donderdag hebben we weer steps & shape. Ik kijk er u al naar uit! Ik houd er wel van om flink te zweten.
We merkten gister dat we regulars beginnen te worden in de sportschool die herkend worden door jan en alleman. Dan weet je dat je goed bezig bent.
Je zal voor elke quadriceps oefening je knieën wel enigszins belasten:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:16 schreef Qwea het volgende:
Iemand hier nog thuis tips voor het trainen van mijn bovenbenen? Die mijn knieën niet te veel belasten?
Oh, dat zijn fijne voorbeeldplaatjes! Op het eerste voorbeeld stapt de vrouw veel verder naar voren dan ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zal voor elke quadriceps oefening je knieën wel enigszins belasten:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BWLunge.html
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BWSquat.html
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BWStepUp.html
Dat is op zich best een goeie! Die omelet ook wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:22 schreef miss_sly het volgende:
wrap met gerookte zalm of kipfilet en komkommer, paprika, eventueel iets van kruidenboter?
Ik ga vrijdag eens met de fysio kijken of dat kan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zal voor elke quadriceps oefening je knieën wel enigszins belasten:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BWLunge.html
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BWSquat.html
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BWStepUp.html
Zwemmen..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:16 schreef Qwea het volgende:
Iemand hier nog thuis tips voor het trainen van mijn bovenbenen? Die mijn knieën niet te veel belasten?
Nee dank je. Ik doe enkel fitness en fietsen.quote:
Okequote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik doe enkel fitness en fietsen.
Als je de beschikking over apparaten hebt dan heb je op die website nog meer keus:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:31 schreef Qwea het volgende:
Nee dank je. Ik doe enkel fitness en fietsen.
2x per week maarquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je de beschikking over apparaten hebt dan heb je op die website nog meer keus:
http://www.exrx.net/Lists/ExList/ThighWt.html#anchor172012
die apparaten waarbij je met je benen de gewichten naar buiten moet drukken of naar binnen moet duwen. Geen idee hoe die heten.quote:
Ooit gelezen dat één van die twee domweg niet goed voor je knieën was en weinig nut had. Maar ik weet niet meer welkequote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:52 schreef miss_sly het volgende:
die apparaten waarbij je met je benen de gewichten naar buiten moet drukken of naar binnen moet duwen. Geen idee hoe die heten.
Ik doe geen buikspieroefeningen, maar met de compounds die ik doe krijg ik wel keiharde buikspierenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:57 schreef Claudia_x het volgende:
Wat vind jij een aardige buikspieroefening, Isa?
Geen excuus meer dat je niet pastquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:16 schreef Sometimes het volgende:
Leuke dag in een pretpark gehad. Voorheen mocht ik vaak niet in attracties omdat ik te zwaar was, dat is nu geen probleem meer.
Soms moet ik nu eerlijk zeggen dat ik niet durf...
Hier mag het ook wel ja, ik zweet mij een ongeluk. En eetlust is ook ver te zoeken met dit weer....quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo het begint te rommelen hier in de buurt, Hopelijk gaat het zo regenen want dan koelt het dak lekker af!
Elk voordeel hep se nadeel.quote:
Spijkerbroeken van Miss Etam zijn eigenlijk de enige die ik draag. Vroeger kocht ik daar ook zwarte broeken van synthetische stof. Niet te netjes of truttig.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik probeer trouwens al heel lang een goede broek te vinden met normale taille, dus een die hoger valt dan 'op de heup'. Iemand een tip? Ik word er inmiddels flink moedeloos van.
ja vergeleken bij Death Valley is alles relatiefquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien maken ze gebruik van astrologie ahv je geboortedatum
Ik was alleen in de sportschool. Dat maakt me of heel fanatiek of domweg gestoord.
Op de stairclimber kan je bij ons een virtual programma starten waarbij je een film krijgt te zien van hikes in de VS of Europa. Ik heb toepasselijk voor de Californië hike gekozen waarbij je ook door Death Valley wandeltHet viel me eerlijk gezegd wel mee met de hitte.
stap over op rokjes en jurkjes... Ik heb de zoektocht serieus opgegeven.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik probeer trouwens al heel lang een goede broek te vinden met normale taille, dus een die hoger valt dan 'op de heup'. Iemand een tip? Ik word er inmiddels flink moedeloos van.
Ik loop eigenlijk alleen maar in LTB. Zomerbroeken heb ik wat van Steps, misschien daar nog eens kijken claudia?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:16 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Spijkerbroeken van Miss Etam zijn eigenlijk de enige die ik draag. Vroeger kocht ik daar ook zwarte broeken van synthetische stof. Niet te netjes of truttig.
Oh, misschien had ik er aan toe moeten voegen dat ik uitsluitend online shop.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik loop eigenlijk alleen maar in LTB. Zomerbroeken heb ik wat van Steps, misschien daar nog eens kijken claudia?
Ik denk dat je daarvoor wel een uitzondering moet maken ja... ik ben echt fan van LTB, koop ze bij de jeans centre. Heb nu 2 modellen die in de standaard lijn zitten en zo af en toe met een andere kleur/wassing worden verkocht, ik weet mijn maat en als hij wat te groot word kan hij vaak wel een maatje kleiner. Dan is online bestellen wel praktisch.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, misschien had ik er aan toe moeten voegen dat ik uitsluitend online shop.Maar voor broeken moet ik misschien maar eens een uitzondering maken.
Waar ik echt van kan balen is dat zelfs zo'n lijn van Levi's dat speciaal gericht is op "probleemfiguren" (lees: een voor een vrouw heel normaal figuur met heupen en een taille) gewoon waardeloos is. Hmf
Ah! Zijn die niet vrij laag?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:52 schreef douche-eendje het volgende:
whehehe ik zie dat mijn broeken ook verkocht worden bij die hysterische onlinewinkelhelemaal makkelijk! model 1 in verschillende kleurtjes (http://www.zalando.nl/catalogus/?q=LTB+jonquil ) en de ander slechts 12
( http://www.zalando.nl/catalogus/?q=LTB+valerie )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |