SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Het is hierbinnen 28 graden. Zodra de zon van de voorkant weg is gaan de deuren tegen elkaar open. Mocht wel bij een vriendin komen zitten. Maar dat zit ik vanavond in een heet huis. Dat is ook niet alles.
Lekker ergens op een terras of aan het waterquote:Op maandag 22 juli 2013 17:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil eigenlijk uit eten om te vieren maar daar is het niet echt weer voor.....
Pannenkoekenboot ofzo een optie?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil eigenlijk uit eten om te vieren maar daar is het niet echt weer voor.....
Calorietechnisch wordt het niet veel gekker dan dit, daar ben ik wel vrij zeker van. Maar goed, meten is weten! Het blijft vrij onbegrijpelijk dat een eetpatroon waar ik doorgaans mee afval er in combinatie met sport ineens niet voor zorgt dat ik afval. Het is ook niet alsof dit voor mij lastig te verliezen kilo's zijn, want er zitten in ieder geval nog 2-3 vakantiekilo's aan.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Niet het perfecte lijstje natuurlijk, Claudia, maar je zou daar idd wel gewicht mee moeten verliezen. Maar goed, het is maar één dag en ik zou zeggen dit minstens een maand vol te houden en dan eens kijken of je ergens gekke dingen opvallen.
Makreel!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet een salade met lauwwarme geroosterde aardappeltjes, sperziebonen, sla, tomaat en gerookte makreel.
en ik had een eetbui.
Wat een gek uitzendbureau als er niemand opneemt. Heb je een doorkiesnummer of een centraal nummer? Van een doorkiesnummer kan ik me nog voorstellen dat er niemand opneemt.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:10 schreef J0ycie88 het volgende:
De man van de selectie zei dat we vandaag wel wat zouden horen. Maar heb al 2 keer naar het uitzendbureau gebeld en er neemt niemand op. Ben bang dat ik het dus pas morgen weet, en dat vind ik wel balen. Omdat ik totaal geen idee heb hoe ik overkwam op het bedrijf.
Gewoon een centraal nummer.. Heel apart. Ben in staat om nu nog te bellen maar die zullen er wel niet meer zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een gek uitzendbureau als er niemand opneemt. Heb je een doorkiesnummer of een centraal nummer? Van een doorkiesnummer kan ik me nog voorstellen dat er niemand opneemt.
Ik verbaas me even met je meequote:Op maandag 22 juli 2013 17:21 schreef Claudia_x het volgende:
Calorietechnisch wordt het niet veel gekker dan dit, daar ben ik wel vrij zeker van. Maar goed, meten is weten! Het blijft vrij onbegrijpelijk dat een eetpatroon waar ik doorgaans mee afval er in combinatie met sport ineens niet voor zorgt dat ik afval. Het is ook niet alsof dit voor mij lastig te verliezen kilo's zijn, want er zitten in ieder geval nog 2-3 vakantiekilo's aan.
Nou ja, ik ga het vanzelf merken of er iets mee kwijtraak. Tot die tijd blijf ik me erover verbazen.
Palingquote:Op maandag 22 juli 2013 17:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind paling het allerlekkerst, maar het geld heb ik er eenvoudigweg niet voor over. Next best thing is makreel. Dat zijn de goede voornemens die ik nu heb: filet americain vervangen door pindakaas, dat als beleg afwisselen met makreel, en verder wat vaker een handvol noten eten.
Nee precies, daar ben ik ook te rationeel voor, om mezelf dat wijs te maken. Eerst hield ik het maar op een veranderende vochtbalans, maar inmiddels ben ik daar ook niet meer zo zeker van. Dan had ik over een maand tijd in ieder geval wat fluctuaties verwacht. En op 1 kg naar boven tijdens m'n menstruatie na, heb ik daar niks van gemerkt.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verbaas me even met je meeHet riedeltje 'maar dan maak je spierweefsel en spieren zijn zwaarder dan vet' is altijd wat overtrokken imho. Als vrouw maak je nu eenmaal niet enorm veel spierweefsel en zeker geen kilo's in een paar weken.
Je kunt het volgens mij wel terug brengen in de winkel, maar dat krijg je wel een tegoedkaart terug. Geen geld terug. Maar je kunt het ook gewoon terugsturen hoor. Ik betaalde altijd achteraf de bestelling. En dan alleen wat ik besloot te houden.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:56 schreef Mokkels het volgende:
Zeg ik vanmiddag dat ik geen kleren meer kopen totdat ik op m'n doel ben.. kijk ik net in de h&m webshop en zie ik een leuk jurkje..
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/Q56%200167288%20004%2013%202782%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
http://www.hm.com/nl/prod(...)=042#article=12080-B
Maar ik zit wel heel erg te twijfelen.. want een koord onder m'n borsten maakt me gelijk zo 'vol' door m'n grote cup. En ik vrees dat hij erg kort word.
Weet iemand hier of je toevallig het gewoon weer in de winkel kunt terug brengen of dat je het moet terug sturen? Want anders wil ik wel een gokje wagen!
Volgens mij is het sowieso een erg kort jurkje dus als je 1.80 bent, dan zou ik het niet doen.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:56 schreef Mokkels het volgende:
Zeg ik vanmiddag dat ik geen kleren meer kopen totdat ik op m'n doel ben.. kijk ik net in de h&m webshop en zie ik een leuk jurkje..
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/Q56%200167288%20004%2013%202782%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar ik zit wel heel erg te twijfelen.. want een koord onder m'n borsten maakt me gelijk zo 'vol' door m'n grote cup. En ik vrees dat hij erg kort word.
Weet iemand hier of je toevallig het gewoon weer in de winkel kunt terug brengen of dat je het moet terug sturen? Want anders wil ik wel een gokje wagen!
Ik wandel iedere maandagavond met verstandelijk gehandicapten en ik had al niet de verwachting dat ze zouden staan springen om mee te gaan, maar ze waren vandaag ook nog een dagje naar Artis geweest en ze lagen allemaal op apegapen.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:55 schreef Sometimes het volgende:
Ik moest gisteren zo nodig melden dat ik bijna geen last van de warmte had. Dat is vandaag helemaal goed gekomen
Morgen de hele dag in een pretpark, dat wordt ook lollig qua temperatuur.
Echt tof dat je dat doet. Als ik niet snel werk vind wil ik ook zoiets gaan doen. Maar het nadeel is dat ik niet echt in de buurt van instellingen woon..quote:Op maandag 22 juli 2013 21:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mij is het sowieso een erg kort jurkje dus als je 1.80 bent, dan zou ik het niet doen.
Maar anders gewoon bestellen en passen. Als het niet past kun je 'm retourneren.
[..]
Ik wandel iedere maandagavond met verstandelijk gehandicapten en ik had al niet de verwachting dat ze zouden staan springen om mee te gaan, maar ze waren vandaag ook nog een dagje naar Artis geweest en ze lagen allemaal op apegapen.
Oh dat geloof ik ook wel. Ga binnenkort eens orienteren. Maar goed betaald werd is een grotere prioriteitquote:Op maandag 22 juli 2013 21:53 schreef Lonaa het volgende:
Joyce, je kan altijd iets voor de maatschappij betekenen.
Ik heb trouwens goed last van de warmte.
Daar had ik het gister nog met miss_sly over. Ik vind op kleding afgaan maar moeilijk. Mijn jurkjes zitten allemaal altijd wel goed omdat mijn middel niet mijn probleemzone is. En broeken, tja, da's een verhaal apart. Als ze net uit de wasmachine zijn, zitten ze allemaal even strak. En een dag later lubberen ze allemaal wat.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:39 schreef CarOnline het volgende:
Balen Claudia, erg frustrerend, maar merk je ook niets aan je kleding?
Dit is bij een begeleid wonen project, letterlijk op een steenworp afstand van mijn huis.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Echt tof dat je dat doet. Als ik niet snel werk vind wil ik ook zoiets gaan doen. Maar het nadeel is dat ik niet echt in de buurt van instellingen woon..
Thnx voor de tip! Ik ga meteen eens kijken.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dit is bij een begeleid wonen project, letterlijk op een steenworp afstand van mijn huis.
Maar google eens op vrijwilligerswerk en je woonplaats. Er is vast een vacaturebank voor vrijwilligers bij jou in de buurt. Dit wandelen kost me een uurtje per week en is ontzettend leuk om te doen.
Bij terugbrengen in de winkel krijg je een tegoedbon waar het geld op word gezetquote:Op maandag 22 juli 2013 18:56 schreef Mokkels het volgende:
Nee, ik kan wat jurkjes betreft gerust 10 kg of zelfs meer schommelen. Ik heb twee niet meerekkende jurkjes met ritsen en die heb ik nog niet aan gehad. Misschien even proberen!quote:Op maandag 22 juli 2013 22:11 schreef miss_sly het volgende:
Maar merk je ook niet dat een jurkje bijvoorbeeld wat meer ruimte rondom je heeft? Dat merk ik dus van sommige jurkjes. Ze raken niet meer mijn buik of heupen, maar er is wat ruimte ontstaan.
Met broeken vind ik ook moeilijk, zo lang je geen hele maten afvalt. Broeken zijn gewoon niet gemaakt voor vrouwen
Ja dat is wel balen dan, maar misschien word je wel gewoon wat strakker, compacter, zonder meteen af te vallen. Maar ik kan me echt ontzettend goed voorstellen dat het enorm balen is.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar had ik het gister nog met miss_sly over. Ik vind op kleding afgaan maar moeilijk. Mijn jurkjes zitten allemaal altijd wel goed omdat mijn middel niet mijn probleemzone is. En broeken, tja, da's een verhaal apart. Als ze net uit de wasmachine zijn, zitten ze allemaal even strak. En een dag later lubberen ze allemaal wat.
En gefeliciteerd met je baan!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |