abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129223274
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
  Moderator maandag 22 juli 2013 @ 16:12:50 #2
5428 crew  miss_sly
pi_129223560
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_129223815
Ik maak voor vanavond een nicoise. Ik moest maar 3 uurtjes werken maar de combinatie van hitte en drukke dagen maakt dat ik écht kapot ben. Even een kwartiertje zitten, dan afwassen, koken en in het park zitten!
pi_129224136
Niet het perfecte lijstje natuurlijk, Claudia, maar je zou daar idd wel gewicht mee moeten verliezen. Maar goed, het is maar één dag en ik zou zeggen dit minstens een maand vol te houden en dan eens kijken of je ergens gekke dingen opvallen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129224183
Ik eet een salade met lauwwarme geroosterde aardappeltjes, sperziebonen, sla, tomaat en gerookte makreel.

en ik had een eetbui. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator maandag 22 juli 2013 @ 16:38:05 #6
5428 crew  miss_sly
pi_129224285
Dat klinkt ook erg lekker, Loona
pi_129224346
Wij doen nog een klein bbq'tje vanavond. Maar ik ga pas vanaf minimaal half 8 naar buiten, ik heb geleerd van gisteren. Hoop ik :+

Mijn god wat is het warm zeg. Ik zit hier op kantoor in mijn onderbroek en telkens als de telefoon rinkelt stoort de ventilator op mijn microfoon en moet ik hem van mijn hoofd af richten :{
Spoilers!
pi_129224420
Het is hierbinnen 28 graden. Zodra de zon van de voorkant weg is gaan de deuren tegen elkaar open. Mocht wel bij een vriendin komen zitten. Maar dat zit ik vanavond in een heet huis. Dat is ook niet alles.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_129225119
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Het is hierbinnen 28 graden. Zodra de zon van de voorkant weg is gaan de deuren tegen elkaar open. Mocht wel bij een vriendin komen zitten. Maar dat zit ik vanavond in een heet huis. Dat is ook niet alles.
-O-

Hier is het denk ik een graad of 33 nu. Op de bovenste verdieping van een flatgebouw, plat dak, ramen rondom. Een aantal flinke servers, 12 pc's van klanten plus onze eigen apparaten :') Met de ventilator op mijn hoofd en zeer weinig kleren gaat het wel moet ik zeggen.
Spoilers!
pi_129225166
Ik wil eigenlijk uit eten om te vieren maar daar is het niet echt weer voor.....
pi_129225176
De man van de selectie zei dat we vandaag wel wat zouden horen. Maar heb al 2 keer naar het uitzendbureau gebeld en er neemt niemand op. Ben bang dat ik het dus pas morgen weet, en dat vind ik wel balen. Omdat ik totaal geen idee heb hoe ik overkwam op het bedrijf.
pi_129225178
Ik vind zo rond 27 in huis eigenlijk wel lekker, zeker als ik niet te veel hoef.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_129225205
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil eigenlijk uit eten om te vieren maar daar is het niet echt weer voor.....
Lekker ergens op een terras of aan het water ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 22 juli 2013 @ 17:11:01 #14
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129225213
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:09 schreef Sarabi het volgende:
Pannenkoekenboot ofzo een optie?

Ik ga morgen ook uit eten. Ik vraag me af in hoeverre dat een verstandig plan is. Ik heb wel een ander restaurant gekozen, bij die van het eerste plan is geen terras.
Spoilers!
pi_129225498
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Niet het perfecte lijstje natuurlijk, Claudia, maar je zou daar idd wel gewicht mee moeten verliezen. Maar goed, het is maar één dag en ik zou zeggen dit minstens een maand vol te houden en dan eens kijken of je ergens gekke dingen opvallen.
Calorietechnisch wordt het niet veel gekker dan dit, daar ben ik wel vrij zeker van. Maar goed, meten is weten! Het blijft vrij onbegrijpelijk dat een eetpatroon waar ik doorgaans mee afval er in combinatie met sport ineens niet voor zorgt dat ik afval. Het is ook niet alsof dit voor mij lastig te verliezen kilo's zijn, want er zitten in ieder geval nog 2-3 vakantiekilo's aan.

Nou ja, ik ga het vanzelf merken of er iets mee kwijtraak. Tot die tijd blijf ik me erover verbazen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_129225518
quote:
2s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet een salade met lauwwarme geroosterde aardappeltjes, sperziebonen, sla, tomaat en gerookte makreel.

en ik had een eetbui. ;(
Makreel! :9~
pi_129225542
Liever een restaurant met airco :P
Nee ik denk dat ik het vieren maar een weekje uitstel.
pi_129225570
Het is hier in huis 28 graden en toch vind ik het lekker koel. In de achtertuin staat een fijn briesje. Heerlijk! Ik vind het weer in Amsterdam toch altijd wat aangenamer dan in het binnenland.
pi_129225586
quote:
14s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Makreel! :9~
Ik kocht er 3 voor 6 euro. Dus nu moet ik makreel eten. :')
pi_129225590
Maar dat is helemaal niet erg.
  maandag 22 juli 2013 @ 17:27:08 #21
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129225645
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:10 schreef J0ycie88 het volgende:
De man van de selectie zei dat we vandaag wel wat zouden horen. Maar heb al 2 keer naar het uitzendbureau gebeld en er neemt niemand op. Ben bang dat ik het dus pas morgen weet, en dat vind ik wel balen. Omdat ik totaal geen idee heb hoe ik overkwam op het bedrijf.
Wat een gek uitzendbureau als er niemand opneemt. Heb je een doorkiesnummer of een centraal nummer? Van een doorkiesnummer kan ik me nog voorstellen dat er niemand opneemt.
Spoilers!
pi_129225671
Ik vind paling het allerlekkerst, maar het geld heb ik er eenvoudigweg niet voor over. Next best thing is makreel. Dat zijn de goede voornemens die ik nu heb: filet americain vervangen door pindakaas, dat als beleg afwisselen met makreel, en verder wat vaker een handvol noten eten.
pi_129225740
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat een gek uitzendbureau als er niemand opneemt. Heb je een doorkiesnummer of een centraal nummer? Van een doorkiesnummer kan ik me nog voorstellen dat er niemand opneemt.
Gewoon een centraal nummer.. Heel apart. Ben in staat om nu nog te bellen maar die zullen er wel niet meer zijn.
  maandag 22 juli 2013 @ 17:39:05 #24
16245 CarOnline
met lange O
pi_129225964
Balen Claudia, erg frustrerend, maar merk je ook niets aan je kleding?
Wie weet morgen dé verrassing! Of probeer een andere weegschaal en ontsla deze!

Clumsy, net je verslag gelezen, wat een gave trip! Oh ik wil ook graag eens backpacken maar ik wacht wel tot de kinders uit huis zijn, paar jaar nog. En dan ben ik nog steeds jong (haha)
Maar wel een stuk ouder dan 25 :')
Misschien zitten we dan wel aan de caravan :P

Ik wilde net nog even zwemmen maar toen ik voor het zwembad stond zag ik dat ik mn handdoek vergeten was. Dus dat stikhete stuk weer terug gefietst :(
Nu neem ik zo maar een koude douche.

Vandaag een sollicitatie gehad, en aangenomen! Het is 'maar' bij de Mac in Duitsland maar boeiend, het is ZO moeilijk om wat voor werk dan ook te krijgen, dit is iig iets en de bedrijfsleidster was erg aardig en dat mijn Duits niet perfect was, was geen belemmering, ik was aangenomen voor ik het wist haha.
Nou, prima, geld!! O+

Ik zit lekker in de flow van geen ijsjes en niet snoepen, inmiddels sta ik op -8,3 en als ik ook maar 1 gram afval zit ik onder de 100! Ik probeer zoveel mogelijk te fietsen, en meestal pak ik wel 20 km of meer op een dag. Morgenvroeg maar even voor dag en dauw op pad want gister ging om 5 uur en ik ging bijna tegen de vlakte voor het stoplicht.
Ik hoop dat het werken bij de Mac geen 'roet in het eten gooit' want ik ga best lekker!
Ben meer opgelucht dan blij op dit moment!

Verder ga ik NU douchen, huis is wel koel maar het loopt me nog met straaltjes van mijn lijf.
Screw them.
We're going home.
pi_129226174
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:21 schreef Claudia_x het volgende:
Calorietechnisch wordt het niet veel gekker dan dit, daar ben ik wel vrij zeker van. Maar goed, meten is weten! Het blijft vrij onbegrijpelijk dat een eetpatroon waar ik doorgaans mee afval er in combinatie met sport ineens niet voor zorgt dat ik afval. Het is ook niet alsof dit voor mij lastig te verliezen kilo's zijn, want er zitten in ieder geval nog 2-3 vakantiekilo's aan.

Nou ja, ik ga het vanzelf merken of er iets mee kwijtraak. Tot die tijd blijf ik me erover verbazen.
Ik verbaas me even met je mee :Y) Het riedeltje 'maar dan maak je spierweefsel en spieren zijn zwaarder dan vet' is altijd wat overtrokken imho. Als vrouw maak je nu eenmaal niet enorm veel spierweefsel en zeker geen kilo's in een paar weken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129226195
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind paling het allerlekkerst, maar het geld heb ik er eenvoudigweg niet voor over. Next best thing is makreel. Dat zijn de goede voornemens die ik nu heb: filet americain vervangen door pindakaas, dat als beleg afwisselen met makreel, en verder wat vaker een handvol noten eten.
Paling :9~ Echt, héérlijk! Gerookte makreel vind ik idd ook erg lekker, maar het is net geen paling.
  maandag 22 juli 2013 @ 17:47:27 #27
16245 CarOnline
met lange O
pi_129226215
Joyce! Spannend, hopelijk weet je morgen meer. Frustrerend!
Ik duim voor je!
Screw them.
We're going home.
pi_129226676
Paling is nog lekkerder inderdaad. En gerookte zalm vind ik ook heerlijk. :9

Salade is bijna klaar *O*

Car! Wat goed! Werk EN lekker afvallen!
pi_129226752
Voor het eerst in de 2,5 week dat we hier zijn echt ongezond gegeten: patat.

Ennnn... het was voor mij de allereerste keer dat ik zelf gefrituurd heb :')

Woensdagmiddag komen de mensen weer dus dan is onze 'vakantie' afgelopen hier. :) Dan begint het wat normalere leven weer. Ook wel weer fijn natuurlijk maar het beviel me goed dat 'op mezelf' wonen. Ik zit er ook aan te denken (nu ik toch stop met m'n opleiding en ga werken) om misschien toch wel op mezelf te gaan wonen. Alleen ik sta nog maar een jaar in deze gemeente ingeschreven voor punten en studentenkamers/huizen zijn hier niet echt. Of hele dure. -O-
pi_129227007
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik verbaas me even met je mee :Y) Het riedeltje 'maar dan maak je spierweefsel en spieren zijn zwaarder dan vet' is altijd wat overtrokken imho. Als vrouw maak je nu eenmaal niet enorm veel spierweefsel en zeker geen kilo's in een paar weken.
Nee precies, daar ben ik ook te rationeel voor, om mezelf dat wijs te maken. Eerst hield ik het maar op een veranderende vochtbalans, maar inmiddels ben ik daar ook niet meer zo zeker van. Dan had ik over een maand tijd in ieder geval wat fluctuaties verwacht. En op 1 kg naar boven tijdens m'n menstruatie na, heb ik daar niks van gemerkt.

Ik zit nu, na het avondeten, op 1290 kcal. Dat is dus weer aardig laag, al eet ik straks na het sporten nog wat.
pi_129227848
Zeg ik vanmiddag dat ik geen kleren meer kopen totdat ik op m'n doel ben.. kijk ik net in de h&m webshop en zie ik een leuk jurkje..

http://www.hm.com/nl/prod(...)=042#article=12080-B

Maar ik zit wel heel erg te twijfelen.. want een koord onder m'n borsten maakt me gelijk zo 'vol' door m'n grote cup. En ik vrees dat hij erg kort word.

Weet iemand hier of je toevallig het gewoon weer in de winkel kunt terug brengen of dat je het moet terug sturen? Want anders wil ik wel een gokje wagen!
pi_129228013
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:56 schreef Mokkels het volgende:
Zeg ik vanmiddag dat ik geen kleren meer kopen totdat ik op m'n doel ben.. kijk ik net in de h&m webshop en zie ik een leuk jurkje..

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/Q56%200167288%20004%2013%202782%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Maar ik zit wel heel erg te twijfelen.. want een koord onder m'n borsten maakt me gelijk zo 'vol' door m'n grote cup. En ik vrees dat hij erg kort word.

Weet iemand hier of je toevallig het gewoon weer in de winkel kunt terug brengen of dat je het moet terug sturen? Want anders wil ik wel een gokje wagen!
Je kunt het volgens mij wel terug brengen in de winkel, maar dat krijg je wel een tegoedkaart terug. Geen geld terug. Maar je kunt het ook gewoon terugsturen hoor. Ik betaalde altijd achteraf de bestelling. En dan alleen wat ik besloot te houden.
  maandag 22 juli 2013 @ 20:49:48 #33
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129231802
Wat een schattig jurkje! Hij ziet er alleen uit alsof hij heel erg omhoog zal kruipen en daardoor nog korter wordt.
Spoilers!
  maandag 22 juli 2013 @ 20:51:40 #34
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129231868
Ik heb net geleerd dat granaatappelpitten door een salade doen niet zo'n goed idee is. Je moet granaatappelpitjes niet helemaal doorbijten en dat was bij de rest van de salade wel.
Spoilers!
pi_129232044
Ik moest gisteren zo nodig melden dat ik bijna geen last van de warmte had. Dat is vandaag helemaal goed gekomen :')

Morgen de hele dag in een pretpark, dat wordt ook lollig qua temperatuur.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_129232359
quote:

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/Q56%200167288%20004%2013%202782%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Volgens mij is het sowieso een erg kort jurkje dus als je 1.80 bent, dan zou ik het niet doen. :P
Maar anders gewoon bestellen en passen. Als het niet past kun je 'm retourneren.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:55 schreef Sometimes het volgende:
Ik moest gisteren zo nodig melden dat ik bijna geen last van de warmte had. Dat is vandaag helemaal goed gekomen :')

Morgen de hele dag in een pretpark, dat wordt ook lollig qua temperatuur.
Ik wandel iedere maandagavond met verstandelijk gehandicapten en ik had al niet de verwachting dat ze zouden staan springen om mee te gaan, maar ze waren vandaag ook nog een dagje naar Artis geweest en ze lagen allemaal op apegapen. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129234079
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Volgens mij is het sowieso een erg kort jurkje dus als je 1.80 bent, dan zou ik het niet doen. :P
Maar anders gewoon bestellen en passen. Als het niet past kun je 'm retourneren.

[..]

Ik wandel iedere maandagavond met verstandelijk gehandicapten en ik had al niet de verwachting dat ze zouden staan springen om mee te gaan, maar ze waren vandaag ook nog een dagje naar Artis geweest en ze lagen allemaal op apegapen. :D
Echt tof dat je dat doet. Als ik niet snel werk vind wil ik ook zoiets gaan doen. Maar het nadeel is dat ik niet echt in de buurt van instellingen woon..
pi_129234324
Joyce, je kan altijd iets voor de maatschappij betekenen. :)

Ik heb trouwens goed last van de warmte. ;(
pi_129234412
quote:
2s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:53 schreef Lonaa het volgende:
Joyce, je kan altijd iets voor de maatschappij betekenen. :)

Ik heb trouwens goed last van de warmte. ;(
Oh dat geloof ik ook wel. Ga binnenkort eens orienteren. Maar goed betaald werd is een grotere prioriteit ;)
pi_129234484
Verder hier ook echt last van de warmte hoor.. Vandaag niets gedaan behalve boodschappen en de selectie, morgen vroeg op en dan wat in huis doen. Misschien zo maar naar bed. Slapen kan ik wel me dit weer. Alleen dan moet ik de deuren dicht gooien en koelt het niet meer zo hard af.. Al koelt het sowieso eigenlijk nog niet af.
pi_129234582
Snap ik wel hoor Joyce.

Het koelt hier ook niet af, ik ben ontzettend moe en mijn hondje is ziek. ;(

Ik ga dus maar naar bed, hond mee, kan ik haar in de gaten houden. Morgen om 6 uur op, alles tegen elkaar open zetten en dan de dierenarts bellen.
pi_129234711
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:39 schreef CarOnline het volgende:
Balen Claudia, erg frustrerend, maar merk je ook niets aan je kleding?
Daar had ik het gister nog met miss_sly over. Ik vind op kleding afgaan maar moeilijk. Mijn jurkjes zitten allemaal altijd wel goed omdat mijn middel niet mijn probleemzone is. En broeken, tja, da's een verhaal apart. Als ze net uit de wasmachine zijn, zitten ze allemaal even strak. En een dag later lubberen ze allemaal wat.

En gefeliciteerd met je baan! ^O^
  Moderator maandag 22 juli 2013 @ 22:11:24 #43
5428 crew  miss_sly
pi_129235004
Maar merk je ook niet dat een jurkje bijvoorbeeld wat meer ruimte rondom je heeft? Dat merk ik dus van sommige jurkjes. Ze raken niet meer mijn buik of heupen, maar er is wat ruimte ontstaan.

Met broeken vind ik ook moeilijk, zo lang je geen hele maten afvalt. Broeken zijn gewoon niet gemaakt voor vrouwen :')
pi_129235041
Ondanks dat mijn telefoon niet meer op en top is had ik me voor genomen om over te stappen naar KPN omdat je daar je toestel kan leasen en het dan aantrekkelijk is om een jaar abbo te nemen (dat wil ik graag) Hebben ze die abbonementen eruit gegooid. Nu zit ik in twijfel.. Misschien toch bij T-mobile blijven..
pi_129235202
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:47 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Echt tof dat je dat doet. Als ik niet snel werk vind wil ik ook zoiets gaan doen. Maar het nadeel is dat ik niet echt in de buurt van instellingen woon..
Dit is bij een begeleid wonen project, letterlijk op een steenworp afstand van mijn huis.
Maar google eens op vrijwilligerswerk en je woonplaats. Er is vast een vacaturebank voor vrijwilligers bij jou in de buurt. Dit wandelen kost me een uurtje per week en is ontzettend leuk om te doen. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129235383
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 22:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dit is bij een begeleid wonen project, letterlijk op een steenworp afstand van mijn huis.
Maar google eens op vrijwilligerswerk en je woonplaats. Er is vast een vacaturebank voor vrijwilligers bij jou in de buurt. Dit wandelen kost me een uurtje per week en is ontzettend leuk om te doen. :)
Thnx voor de tip! Ik ga meteen eens kijken.
pi_129235731
quote:

Bij terugbrengen in de winkel krijg je een tegoedbon waar het geld op word gezet :)

Joycie, op mijn vrijwilligerswerk zijn de betaalde krachten ook ooit begonnen als vrijwilligers. Wie weet kom je wel iets tegen ;)
pi_129236251
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 22:11 schreef miss_sly het volgende:
Maar merk je ook niet dat een jurkje bijvoorbeeld wat meer ruimte rondom je heeft? Dat merk ik dus van sommige jurkjes. Ze raken niet meer mijn buik of heupen, maar er is wat ruimte ontstaan.

Met broeken vind ik ook moeilijk, zo lang je geen hele maten afvalt. Broeken zijn gewoon niet gemaakt voor vrouwen :')
Nee, ik kan wat jurkjes betreft gerust 10 kg of zelfs meer schommelen. Ik heb twee niet meerekkende jurkjes met ritsen en die heb ik nog niet aan gehad. Misschien even proberen!
  maandag 22 juli 2013 @ 23:05:42 #49
16245 CarOnline
met lange O
pi_129236816
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 22:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Daar had ik het gister nog met miss_sly over. Ik vind op kleding afgaan maar moeilijk. Mijn jurkjes zitten allemaal altijd wel goed omdat mijn middel niet mijn probleemzone is. En broeken, tja, da's een verhaal apart. Als ze net uit de wasmachine zijn, zitten ze allemaal even strak. En een dag later lubberen ze allemaal wat.

En gefeliciteerd met je baan! ^O^
Ja dat is wel balen dan, maar misschien word je wel gewoon wat strakker, compacter, zonder meteen af te vallen. Maar ik kan me echt ontzettend goed voorstellen dat het enorm balen is.

Knap dat je de moed niet opgeeft. Niet dat het daar beter van wordt maar ik zou er wel naar neigen geloof ik!

Dank je :D
Ik weet alleen dat ik een baan heb, das momenteel alles. Tot ik de papieren heb ingeleverd, dan weet ik vast meer.
Maar voor nu is dat genoeg :)
En ik denk dat het geen vervelend werk is. En mijn Duits kan er alleen maar beter van worden. Bijkomend voordeel!
Screw them.
We're going home.
pi_129236860
Ik benijd je, hoor! Ik zou ook graag een baan willen, wat dan ook.
pi_129237036
Gefeli met de nieuwe baan Caro! En Joycie, ik hoop dat je snel wat hoort.

Hier lekker in het park gegeten, het was echt heel gezellig. Na afloop een ijsje met 1 bolletje gehad, want daar kon ik geen nee tegen zeggen, bij de echte Italiaanse ijssalon. Nee, dat dieten, dat gaat niet zo goed de laatste dagen...

Daarentegen ren ik wel de hele tijd van afspraak naar afspraak, en was ik zo enorm bezweet na het koken (want bij salade nicoise moeten er natuurlijk aardappels en boontjes gekookt worden, en een heleboel gesneden, dat ik vermoed dat ik daar wel weer meer calorieen dan normaal mee heb verbrand ;)!
  dinsdag 23 juli 2013 @ 08:54:01 #52
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129244714
Mogge allemaal!

Wat een nacht zeg. Ik heb vannacht om 2 uur mijn nachthemd en twee washandjes onder de kraan gehouden. Met een nat nachthemd en washandjes over mijn voeten werd het eindelijk dragelijk.
Vandaag ga ik even naar kantoor en dan naar mijn vriendin om daar te koken. Ik ga de kastjes en de vriezer maar eens goed inspecteren daar. De vriezer moet zo leeg mogelijk zodat ik die kan vullen met voer voor als wij op vakantie zijn.

Vanavond ga ik uit eten met een vriendin. Ik kan me niet voorstellen dat ik iets warms ga eten. Ik wil ijskoude spa rood, salade en ijs :Y

Lijstje:
O: yoghurt, muesli, lijnzaad
T: 2 crackers met smeerkaas
L: 1 bruin met sellery, 2 bruin met houmous
T: bakje kwark met granaatappelpitjes, fruitsalade, proeven tijdens het koken
A: weet nog niet
T: geen
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: