Het heeft er alle schijn van dat vandaag de dag wordt, waar Groot-Brittannië al 9 maanden naar uitkijkt. De Britse hertogin Kate en haar echtgenoot prins William zijn vanochtend naar het ziekenhuis vertrokken. Kate zal daar bevallen van de koninklijke baby.quote:Kate Middleton is om 16:24 uur (lokale tijd) bevallen van een zoontje in het ziekenhuis in Paddington, Londen. Dat heeft Buckingham Palace laten weten. Het kindje weegt een kleine vier kilo.
Vanochtend werd Kate overgebracht naar het ziekenhuis St Mary's Hospital. In hetzelfde ziekenhuis was ook prins William geboren.
Al 3 kwartier breaking news op CNN.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:07 schreef kaatje50 het volgende:
spannend voor hen. Ik hoop op een voorspoedige bevalling en een gezond kind...
Ik ga het nieuws natuurlijk wel in de gaten houden vandaag
Fixedquote:Op maandag 22 juli 2013 09:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al 3 kwartier breaking news vliezen op CNN.
Ik vind je grap leuk hoorquote:
Ongetwijfeld. charles is inmiddels ook al oud he. Als die ouwe tang het nog 5 jaar volhoudt, kan ik me zelfs voorstellen dat ze hem helemaal overslaan. En sowieso dus gewoon na William. Hoewel die volgens mij nog behoorlijk jong is, dus je hebt altijd risico dat hij het even lang volhoudt als zijn oma.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind je grap leuk hoor
Zou dat kind trouwens ooit wel op de troon komen te zitten?
Nounou, meid, het is wat. Er wordt een kind geboren. Hoezee, dat is al in geen seconden gebeurd.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:07 schreef kaatje50 het volgende:
spannend voor hen. Ik hoop op een voorspoedige bevalling en een gezond kind...
Ik ga het nieuws natuurlijk wel in de gaten houden vandaag
Stel nou dat William 95 wordt, dan wordt dat kind met pensioengerechtigde leeftijd op de troon geknald.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. charles is inmiddels ook al oud he. Als die ouwe tang het nog 5 jaar volhoudt, kan ik me zelfs voorstellen dat ze hem helemaal overslaan. En sowieso dus gewoon na William. Hoewel die volgens mij nog behoorlijk jong is, dus je hebt altijd risico dat hij het even lang volhoudt als zijn oma.
Ach, misschien is tegen die tijd de monarchie wel gewoon 'uit'quote:Op maandag 22 juli 2013 09:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Stel nou dat William 95 wordt, dan wordt dat kind met pensioengerechtigde leeftijd op de troon geknald.
In Groot-Brittannië? Neh, dat zie ik echt niet gebeuren.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, misschien is tegen die tijd de monarchie wel gewoon 'uit'
Een mens mag dromen!quote:Op maandag 22 juli 2013 09:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
In Groot-Brittannië? Neh, dat zie ik echt niet gebeuren.
Dat zou nog sneuer zijn. Als je je er op hebt voorbereid al die jaren en dan word je geen koning/koningin.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, misschien is tegen die tijd de monarchie wel gewoon 'uit'
Hoe oud is Charles inmiddels ?quote:Op maandag 22 juli 2013 09:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Stel nou dat William 95 wordt, dan wordt dat kind met pensioengerechtigde leeftijd op de troon geknald.
Op je 70ste aan een nieuwe baan beginnen.quote:
Als zijn moeder net zo lang meegaat als zijn oma (1900-2002) zal hij nog wel langer moeten wachten. Ik geloof niet dat Liz gaat aftreden voordat ze het hoekje om gaat.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op je 70ste aan een nieuwe baan beginnen.
Ze blijven daar idd tot het einde zitten.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als zijn moeder net zo lang meegaat als zijn oma (1900-2002) zal hij nog wel langer moeten wachten. Ik geloof niet dat Liz gaat aftreden voordat ze het hoekje om gaat.
Aldus Lizzy II's bezzyquote:Op maandag 22 juli 2013 09:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze blijven daar idd tot het einde zitten.
Zoals jij?quote:
Zover is Kate nog niet.quote:
Een enkele uitzondering daargelaten. In de vorige eeuw is er wel één opgestapt, want verliefd geworden op een gescheiden vrouw. En dat kon niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze blijven daar idd tot het einde zitten.
Ik betwijfel of Kate daar nu ook maar een seconde aan denkt.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lijkt me ook niet lekker bevallen (voor zover het lekker is) als iedereen meekijkt, meeluistert en ongeduldig is totdat het geboren is.
Geen idee, maar een bepaalde druk is er wel aanwezig denk ik.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Kate daar nu ook maar een seconde aan denkt.
Je hebt gelijk. Wat voor een arrogante klootzak ben ik wel niet dat ik deze laag van de bevolking geen verzetje gun.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij RTL Boulevard fappen ze zich een ongeluk, vanavond.
warm hè?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Wat voor een arrogante klootzak ben ik wel niet dat ik deze laag van de bevolking geen verzetje gun.
Wat moeten deze mensen anders dan fantaseren over... hoe iemand placenta en bloed en baby's lekt. En nog wel iemand die beter is dan ons allemaal. Wel respect hebben voor je overlords.
Poging tot projectie: "jij wind je wel erg veel op, hierover".quote:
Go get 'm, tigerquote:Op maandag 22 juli 2013 10:12 schreef SpecialK het volgende:
Like water off a ducks back, mensen. Kom maar op.
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:20 schreef Jian het volgende:
Oooooh, ik ben toch al zo benieuwd naar de naam van de kleine
Naar goed Engels gebruik kun je daar al een hele poos op wedden.quote:
http://www.oddschecker.co(...)-kate/gender-of-babyquote:Op maandag 22 juli 2013 10:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Naar goed Engels gebruik kun je daar al een hele poos op wedden.
Spannnend .....quote:Op maandag 22 juli 2013 10:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Naar goed Engels gebruik kun je daar al een hele poos op wedden.
Als News Of The World nog zou hebben bestaan had je misschien nog kans dat er camera's in de kraamkamer hingen.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:23 schreef Karina het volgende:
[..]Ik zou niet kijken.
Verder boeit het me sowieso niet echt.
ik hoop op dianaquote:Op maandag 22 juli 2013 10:33 schreef Jian het volgende:
The names Elizabeth, Alexandra and Diana are the front-runners at 6-1 and George and Charles are the current favourite names for a baby boy at 14-1.
En de minister van BiZa is er ook (niet meer) bij. Maar wie weet verschijnt er ooit een filmpje op youtubequote:Op maandag 22 juli 2013 10:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als News Of The World nog zou hebben bestaan had je misschien nog kans dat er camera's in de kraamkamer hingen.
Gelukkig bestaat NOTW niet meer...
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik op Alexandra, zo leuk voor onze Willem ook
Wacht maar tot Wilders en/of Marokkanen aan de orde komen.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:44 schreef Peunage het volgende:
Nou hou ons op de hoogte tong want dit is boeiend
Dan komt het eerder jammerlijk te overlijden, denk ik.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:01 schreef penny-wise het volgende:
Als het kind een mongooltje wordt dan noemen ze hem vast Charles
Inauguratie van Elizabeth was de eerste live-uitzending op TV.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:01 schreef Fides het volgende:
Al dat nieuws van de Koninklijke families de laatste tijd
Ik vroeg me dat ook al eens af ja..quote:Op maandag 22 juli 2013 11:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan komt het eerder jammerlijk te overlijden, denk ik.
Maar dan was het eerder al weggehaald.
Je zult ook van geen enkel koninklijke familie horen dat die ook familieleden met het downsyndroom rond hebben lopen. Wat op zich vreemd te noemen is.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:15 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat ook al eens af ja..
Nou, de Europese tv-kijkers zaten vast aan het buis gekluisterd.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inauguratie van Elizabeth was de eerste live-uitzending op TV.
Wat vliegt te tijd.
De Tijd fuseerde trouwens met de Haagse Post.
Die laat langer op zich wachten dan het koningsschap van zijn of haar opa. Althans, zo moet het voor Kate voelen.quote:
Snap het niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:16 schreef ems. het volgende:
Toen ik topictitel las verwachtte ik dat Kate gesnapt was met een joint oid
quote:
Dan heeft Katey wel iets uit te leggenquote:
Alles wat niet blank is is een negerquote:Op maandag 22 juli 2013 19:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Kan niet. Hoogstens een halfbloedje.
De Britse media bedoel je?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:57 schreef Jellereppe het volgende:
Leuk. Heb het altijd al een knappe symphatieke vrouw gevonden. De komende dagen zal dit de Britten nog wel bezig houden voordat ze op de orde van de dag overgaan.
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Het lijkt erop dat sommigen het liefst in de kraamkamer aanwezig zouden zijn.
Ze willen allemaal haar poezie zienquote:Op maandag 22 juli 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een verschrikking voor Kate dat de hele wereld met haar meepuft .
Ik was al naar de livestream aan het zoekenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Nigga pleasequote:Op maandag 22 juli 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Ik wou ook graag zien tot welk nieuw dieptepunt dit zogenoemd serieuze nieuwsforum zich nu weer had verlaagd.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zoals jij?
Anders had je hier immers niet eens op geklikt.
Nou ja, ik ben dan misschien enigszins verbitterd, maar ik geloof niet dat ze uit liefde met hem getrouwd is, en dat ze dat ook gedaan had als hij later geen koning had geworden. Jij wel?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Dat idee heb ik ook bij haar.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben dan misschien enigszins verbitterd, maar ik geloof niet dat ze uit liefde met hem getrouwd is, en dat ze dat ook gedaan had als hij later geen koning had geworden. Jij wel?
Als je voor een groot deel met iemand trouwt om de macht/bekendheid, moet je dit er ook bij nemen. Part of the deal.
Dat idee heb ik bij elk koninklijk huwelijk. Maar dat moet ook wel, als je het niet om de macht doet, hou je het denk ik ook niet vol.quote:
Ja eens, en ik begrijp háár ook wel, maar ik begrijp de mensen voor wie dit blijkbaar zó belangrijk is dat in sommige gevallen ze voor het ziekenhuis bivakkeren niet. Pers uitgezonderd.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben dan misschien enigszins verbitterd, maar ik geloof niet dat ze uit liefde met hem getrouwd is, en dat ze dat ook gedaan had als hij later geen koning had geworden. Jij wel?
Als je voor een groot deel met iemand trouwt om de macht/bekendheid, moet je dit er ook bij nemen. Part of the deal.
twitter:BreakingNews twitterde op maandag 22-07-2013 om 21:32:12Prince William's wife Kate gives birth to 1st child, a boy; baby weighs 8lbs 6oz, born at 4:24 pm - Kensington Palace reageer retweet
Gedraag je gewoon normaal. Dat soort plaatjesreeksen zit niemand op te wachten, daar behang je je muur maar mee.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gedraag je gewoon normaal. Dat soort plaatjesreeksen zit niemand op te wachten, daar behang je je muur maar mee.
Wees vooral positief. Druk het ook op een normale manier uit, dan is helemaal iedereen blijquote:Op maandag 22 juli 2013 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
hele dag haters dit dat en als iemand positief is gelijk dit manman
quote:Kate Middleton is om 16:24 uur (lokale tijd) bevallen van een zoontje in het ziekenhuis in Paddington, Londen. Dat heeft Buckingham Palace laten weten. Het kindje weegt een kleine vier kilo.
Vanochtend werd Kate overgebracht naar het ziekenhuis St Mary's Hospital. In hetzelfde ziekenhuis was ook prins William geboren.
Dacht jij dat ze een foto gingen ophangen van hoe de navelstreng wordt doorgeknipt?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wtf, dat is alles? Een simpel A4'tje met 2 regels tekst dat er een kind is geboren? Daar staan al die journalisten al weken voor te kamperen midden in Londen?
Meer kunnen ze toch ook niet verslaan?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wtf, dat is alles? Een simpel A4'tje met 2 regels tekst dat er een kind is geboren? Daar staan al die journalisten al weken voor te kamperen midden in Londen?
Livestreamquote:Op maandag 22 juli 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dacht jij dat ze een foto gingen ophangen van hoe de navelstreng wordt doorgeknipt?
twitter:inafried twitterde op maandag 22-07-2013 om 21:40:29It's a ... Baby. Gender to be determined as the child can decide that sort of thing. reageer retweet
Oh mèn, wat sneu tochquote:Op maandag 22 juli 2013 22:00 schreef CaptainObvious39 het volgende:
twitter:inafried twitterde op maandag 22-07-2013 om 21:40:29It's a ... Baby. Gender to be determined as the child can decide that sort of thing. reageer retweet
Prachtigquote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er mis met deze mensen?
Trollen of anders heel verzuurdquote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gebrek aan aandacht buiten de sociale media.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonen krijgen voorrang bij troonsopvolging op dochters.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze mensen zijn niet serieus toch?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we het hopen.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze mensen zijn niet serieus toch?
toch?
Oh sorry Jelle, ik wist niet dat je nog niet was voorgelicht.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Leugens! De ooievaar heeft het jongetje afgeleverd aan Kate en William.
Daar waren dan wel beelden van geweest met zo veel persquote:Op maandag 22 juli 2013 23:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Leugens! De ooievaar heeft het jongetje afgeleverd aan Kate en William.
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh sorry Jelle, ik wist niet dat je nog niet was voorgelicht.
Ah The Royal Stork!quote:Op maandag 22 juli 2013 23:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
[ afbeelding ]
Dit was niet zomaar een ooievaar. Dit was een ooievaar die uit de elite van de elite komt. Vandaar dat hij niet is opgemerkt door de media.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:12 schreef Aether het volgende:
[..]
Daar waren dan wel beelden van geweest met zo veel pers
Dat is niet meer.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Zonen krijgen voorrang bij troonsopvolging op dochters.
Nope, sinds vorige week niet meer.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Ah, inderdaad. Afijn, leuk dat ze een kind hebben gekregen. Over een jaar zal Pippa volgen. Die kan nu natuurlijk niet al te lang kindloos blijven.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Koninklijke Ooievaar. Niet het bedrijf.
Ik had ook liever een meisje gezien, maar dit is echt te triestquote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik denk is dat er snel een tweede gaat volgen.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, inderdaad. Afijn, leuk dat ze een kind hebben gekregen. Over een jaar zal Pippa volgen. Die kan nu natuurlijk niet al te lang kindloos blijven.
Dat zal ook niet geheel als een verrassing komen.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
Wat ik denk is dat er snel een tweede gaat volgen.
Ohh. die foto is wel heel erg..;)quote:
Jah..maar dat had Charles ook..en kijk nu maar naar die paardenbek(mond) waar hij altijd voor /tijdens/ en nà zijn huwelijk de tampon van wilde zijn..quote:Op maandag 22 juli 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
Alsof William dat iets kan schelen, hij heeft gewoon een lekker wijf.
diana was wel hard man veel liever dan camillaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:05 schreef Maron het volgende:
[..]
Jah..maar dat had Charles ook..en kijk nu maar naar die paardenbek(mond) waar hij altijd voor /tijdens/ en nà zijn huwelijk de tampon van wilde zijn..
Dat werd haar dood..(nadat ze de kindertjes (troonsopvolgers) had gebaard..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
diana was wel hard man veel liever dan camilla
Jij bent ook een parasiet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:18 schreef PKRChamp het volgende:
Hoera nog een parasiet, het blijft vreemd dat een heel land dolgelukkig word als er een parasiet word geboren maar we blijven wel massaal muggen doodslaan.
Niet meer, is net veranderd aan het begin van dit jaar.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:03 schreef Aether het volgende:
[..]
OK, kan het alleen niet terugvinden?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet meer, is net veranderd aan het begin van dit jaar.
Luisteren naar het Journaal.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:37 schreef Aether het volgende:
[..]
OK, kan het alleen niet terugvinden?
Wel iets dat er in 2011 wijzigingen geweest zijn dat het oudste kind altijd eerst in lijn is.
Het is sowieso triest om te hopen op het een of het andere geslacht. Het is een baby, het is welkom ongeacht wat er tussen de beentjes zit. En niet alle jongetjes zijn kwajongens of alle meisjes schatjes, het is echt puur seksisme.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik had ook liever een meisje gezien, maar dit is echt te triest.
Is dat niet gewoon allemaal sarcasme?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het triester dat jij een serieuze voorkeur hebt dan dat deze mensen grapjes posten over het hebben van een voorkeur. #kijkeensindespiegeldipshit.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik had ook liever een meisje gezien, maar dit is echt te triest.
Ach, wat is serieus. Zoveel boeit het me nou ook weer niet, zou wel geinig zijn geweest als ze van koningin naar koning weer naar koningin zouden gaan. Dat is het.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik vind het triester dat jij een serieuze voorkeur hebt dan dat deze mensen grapjes posten over het hebben van een voorkeur. #kijkeensindespiegeldipshit.
Correctie:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach, wat is serieus. Zoveel boeit het me nou ook weer niet, zou wel geinig zijn geweest als ze van koningin naar koning weer naar koningin zouden gaan. Dat is het.
Ik kan natuurlijk nu ook makkelijk een opmerking maken over jouw gespeelde naïviteit of het gebruik van 'hashtags'.
Ik ontken nergens.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Correctie:
Ironisch gebruik van hashtags.
Maar gelukkig ben jij beter dan dat. Oh nee want je maakt er een opmerking over... Of je zegt ergens over of niet. Maar niet jezelf schouderklopjes geven voor iets niet doen terwijl je het wel doet.
Oneens. #yoloquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ontken nergens.
En ironisch gebruiken is net zo erg als serieus.
Bhahaquote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In ieder geval zijn we het dan eens dat zulke basketcases als in de gequote tweets echt bestaan.quote:
Meh. Anno 2013 weten de meeste mensen best wel dat geslacht niet een bewuste beslissing is van de moeder en, sterker nog, dat de geslachtelijkheid van een kind volledig wordt bepaald door de spermacel maar dat ook dat geen bewuste beslissing is van de vader.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In ieder geval zijn we het dan eens dat zulke basketcases als in de gequote tweets echt bestaan.
Dan ga je nog een keer onaangenaam verrast worden ben ik bang. Als ik jou was zou ik hard wegrennen als je ooit eens iemand ontmoet die 'gender studies' heeft gedaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Meh. Anno 2013 weten de meeste mensen best wel dat geslacht niet een bewuste beslissing is van de moeder en, sterker nog, dat de geslachtelijkheid van een kind volledig wordt bepaald door de spermacel maar dat ook dat geen bewuste beslissing is van de vader.
Vanuit die gedachte en het feit dat deze mensen het zo lekker ongenuanceerd brengen ga ik er vanuit dat ze ironisch victoriaanse bullshit spuien om lekker geretweet te worden. Kijk ons eens outragious zijn.
Ik volg het feministen/patriarchy debat op de voet en hoewel zij mij inderdaad regelmatig nog onaangenaam verrassen is dat meestal op andere vlakken dat het biologische. En inderdaad. Er zijn feministen die bijna ELKE discussie/gebeurtenis kunnen framen binnen een stropopverhaal over patriarchy maar voor elk idioot figuur die dat serieus doet zijn er 100 die het ironisch doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan ga je nog een keer onaangenaam verrast worden ben ik bang. Als ik jou was zou ik hard wegrennen als je ooit eens iemand ontmoet die 'gender studies' heeft gedaan.
Nou ja, ik heb het eigenlijk meer over het hele gedoe over het geslacht van de baby zelf. Het idee dat hij dat zelf zou moeten kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik volg het feministen/patriarchy debat op de voet en hoewel zij mij inderdaad regelmatig nog onaangenaam verrassen is dat meestal op andere vlakken dat het biologische. En inderdaad. Er zijn feministen die bijna ELKE discussie/gebeurtenis kunnen framen binnen een stropopverhaal over patriarchy maar voor elk idioot figuur die dat serieus doet zijn er 100 die het ironisch doen.
Ja dat extremisme is me ook bekend. Op het Atheism+ forum zit het vol met dat soort figuren. Die weigeren persoonlijke voornaamworden als She/He te gebruiken omdat je anders iemand in het keurslijf duwt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het eigenlijk meer over het hele gedoe over het geslacht van de baby zelf. Het idee dat hij dat zelf zou moeten kunnen kiezen.
Zou kunnen. Ik heb wel eens mensen ontmoet die dat soort dingen zelfs face to face glashard durven te beweren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja dat extremisme is me ook bekend. Op het Atheism+ forum zit het vol met dat soort figuren. Die weigeren voorvoegsels als She/He te gebruiken omdat je anders iemand in het keurslijf duwt.![]()
![]()
![]()
Ook die reactie leek me ironisch overigens omdat zelfs hardcore gender-identity figuren accepteren dat er zoiets bestaat als genetisch mannelijk/vrouwelijk zijn. Het doet mij eerder aan als een polemiek om die groepen mensen belachelijk te maken.
We zijn het over de meeste dingen dus eens maar ik herken dat er veel internet figuren zijn die juist "garpig" lopen te doen. Ik ben in mijn leven net even op te veel "kijk deze idioot nou dingen roepen" bandwagons gestapt die bleken parodieën te zijn om alles nog maar meteen serieus te nemen zonder onderzoek naar die persoon die het roept te doen. Vandaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik heb wel eens mensen ontmoet die dat soort dingen zelfs face to face glashard durven te beweren.
Nou ben ik zeker niet tegen het kritisch kijken naar rollenpatronen en keurslijven etcetera, maar om nou simpele biologische feiten te gaan negeren...
Man man man.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk die frustratie, al die mensen die dachten en hoopten op een meisje.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst kon het me weinig schelen, maar nu ben ik opeens heel blij dat het een jongetje is.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan een hoax zijn.twitter:Durninho twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 22:10:44A crazed man believed to be Muslim has just been arrested as he launched an attempt to invade the hospital wing where the Royal baby was!!!! reageer retweet
Kan nergens een bron vinden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:36 schreef sonnyspek het volgende:
Is het waar dat iemand probeerde het ziekenhuis binnen te komen?Kan een hoax zijn.twitter:Durninho twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 22:10:44A crazed man believed to be Muslim has just been arrested as he launched an attempt to invade the hospital wing where the Royal baby was!!!! reageer retweet
http://nos.nl/koningshuis(...)rekken-met-baby.htmlquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:36 schreef sonnyspek het volgende:
Is het waar dat iemand probeerde het ziekenhuis binnen te komen?Kan een hoax zijn.twitter:Durninho twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 22:10:44A crazed man believed to be Muslim has just been arrested as he launched an attempt to invade the hospital wing where the Royal baby was!!!! reageer retweet
Oke mooizo!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://nos.nl/koningshuis(...)rekken-met-baby.html
Rond die tijd was hij al weg dus.
Je kent mij niet eens, overigens leef ik niet van de staat in tegenstelling tot de koninklijke families.quote:
Nee, King George.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:22 schreef Individual het volgende:
Het is George Alexander Louis
Koning Alex net als in NL
Onslow mocht zeker niet?quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:39 schreef deedeetee het volgende:
OMG George........ op wie van zijn voorgangers mag hij gaan lijken ? Farmer George mss ?
Zal wel zijn gedaan om die verzuurde feministen tegemoet te komen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |