Dat is niet meer.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Zonen krijgen voorrang bij troonsopvolging op dochters.
Nope, sinds vorige week niet meer.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Ah, inderdaad. Afijn, leuk dat ze een kind hebben gekregen. Over een jaar zal Pippa volgen. Die kan nu natuurlijk niet al te lang kindloos blijven.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Koninklijke Ooievaar. Niet het bedrijf.
Ik had ook liever een meisje gezien, maar dit is echt te triestquote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er mis met deze mensen?
Wat ik denk is dat er snel een tweede gaat volgen.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, inderdaad. Afijn, leuk dat ze een kind hebben gekregen. Over een jaar zal Pippa volgen. Die kan nu natuurlijk niet al te lang kindloos blijven.
Dat zal ook niet geheel als een verrassing komen.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
Wat ik denk is dat er snel een tweede gaat volgen.
Ohh. die foto is wel heel erg..;)quote:
Jah..maar dat had Charles ook..en kijk nu maar naar die paardenbek(mond) waar hij altijd voor /tijdens/ en nà zijn huwelijk de tampon van wilde zijn..quote:Op maandag 22 juli 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
Alsof William dat iets kan schelen, hij heeft gewoon een lekker wijf.
diana was wel hard man veel liever dan camillaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:05 schreef Maron het volgende:
[..]
Jah..maar dat had Charles ook..en kijk nu maar naar die paardenbek(mond) waar hij altijd voor /tijdens/ en nà zijn huwelijk de tampon van wilde zijn..
Dat werd haar dood..(nadat ze de kindertjes (troonsopvolgers) had gebaard..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
diana was wel hard man veel liever dan camilla
Jij bent ook een parasiet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:18 schreef PKRChamp het volgende:
Hoera nog een parasiet, het blijft vreemd dat een heel land dolgelukkig word als er een parasiet word geboren maar we blijven wel massaal muggen doodslaan.
Niet meer, is net veranderd aan het begin van dit jaar.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:03 schreef Aether het volgende:
[..]
OK, kan het alleen niet terugvinden?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet meer, is net veranderd aan het begin van dit jaar.
Luisteren naar het Journaal.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:37 schreef Aether het volgende:
[..]
OK, kan het alleen niet terugvinden?
Wel iets dat er in 2011 wijzigingen geweest zijn dat het oudste kind altijd eerst in lijn is.
Het is sowieso triest om te hopen op het een of het andere geslacht. Het is een baby, het is welkom ongeacht wat er tussen de beentjes zit. En niet alle jongetjes zijn kwajongens of alle meisjes schatjes, het is echt puur seksisme.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik had ook liever een meisje gezien, maar dit is echt te triest.
Is dat niet gewoon allemaal sarcasme?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het triester dat jij een serieuze voorkeur hebt dan dat deze mensen grapjes posten over het hebben van een voorkeur. #kijkeensindespiegeldipshit.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik had ook liever een meisje gezien, maar dit is echt te triest.
Ach, wat is serieus. Zoveel boeit het me nou ook weer niet, zou wel geinig zijn geweest als ze van koningin naar koning weer naar koningin zouden gaan. Dat is het.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik vind het triester dat jij een serieuze voorkeur hebt dan dat deze mensen grapjes posten over het hebben van een voorkeur. #kijkeensindespiegeldipshit.
Correctie:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach, wat is serieus. Zoveel boeit het me nou ook weer niet, zou wel geinig zijn geweest als ze van koningin naar koning weer naar koningin zouden gaan. Dat is het.
Ik kan natuurlijk nu ook makkelijk een opmerking maken over jouw gespeelde naïviteit of het gebruik van 'hashtags'.
Ik ontken nergens.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Correctie:
Ironisch gebruik van hashtags.
Maar gelukkig ben jij beter dan dat. Oh nee want je maakt er een opmerking over... Of je zegt ergens over of niet. Maar niet jezelf schouderklopjes geven voor iets niet doen terwijl je het wel doet.
Oneens. #yoloquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ontken nergens.
En ironisch gebruiken is net zo erg als serieus.
Bhahaquote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In ieder geval zijn we het dan eens dat zulke basketcases als in de gequote tweets echt bestaan.quote:
Meh. Anno 2013 weten de meeste mensen best wel dat geslacht niet een bewuste beslissing is van de moeder en, sterker nog, dat de geslachtelijkheid van een kind volledig wordt bepaald door de spermacel maar dat ook dat geen bewuste beslissing is van de vader.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In ieder geval zijn we het dan eens dat zulke basketcases als in de gequote tweets echt bestaan.
Dan ga je nog een keer onaangenaam verrast worden ben ik bang. Als ik jou was zou ik hard wegrennen als je ooit eens iemand ontmoet die 'gender studies' heeft gedaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Meh. Anno 2013 weten de meeste mensen best wel dat geslacht niet een bewuste beslissing is van de moeder en, sterker nog, dat de geslachtelijkheid van een kind volledig wordt bepaald door de spermacel maar dat ook dat geen bewuste beslissing is van de vader.
Vanuit die gedachte en het feit dat deze mensen het zo lekker ongenuanceerd brengen ga ik er vanuit dat ze ironisch victoriaanse bullshit spuien om lekker geretweet te worden. Kijk ons eens outragious zijn.
Ik volg het feministen/patriarchy debat op de voet en hoewel zij mij inderdaad regelmatig nog onaangenaam verrassen is dat meestal op andere vlakken dat het biologische. En inderdaad. Er zijn feministen die bijna ELKE discussie/gebeurtenis kunnen framen binnen een stropopverhaal over patriarchy maar voor elk idioot figuur die dat serieus doet zijn er 100 die het ironisch doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan ga je nog een keer onaangenaam verrast worden ben ik bang. Als ik jou was zou ik hard wegrennen als je ooit eens iemand ontmoet die 'gender studies' heeft gedaan.
Nou ja, ik heb het eigenlijk meer over het hele gedoe over het geslacht van de baby zelf. Het idee dat hij dat zelf zou moeten kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik volg het feministen/patriarchy debat op de voet en hoewel zij mij inderdaad regelmatig nog onaangenaam verrassen is dat meestal op andere vlakken dat het biologische. En inderdaad. Er zijn feministen die bijna ELKE discussie/gebeurtenis kunnen framen binnen een stropopverhaal over patriarchy maar voor elk idioot figuur die dat serieus doet zijn er 100 die het ironisch doen.
Ja dat extremisme is me ook bekend. Op het Atheism+ forum zit het vol met dat soort figuren. Die weigeren persoonlijke voornaamworden als She/He te gebruiken omdat je anders iemand in het keurslijf duwt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het eigenlijk meer over het hele gedoe over het geslacht van de baby zelf. Het idee dat hij dat zelf zou moeten kunnen kiezen.
Zou kunnen. Ik heb wel eens mensen ontmoet die dat soort dingen zelfs face to face glashard durven te beweren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja dat extremisme is me ook bekend. Op het Atheism+ forum zit het vol met dat soort figuren. Die weigeren voorvoegsels als She/He te gebruiken omdat je anders iemand in het keurslijf duwt.![]()
![]()
![]()
Ook die reactie leek me ironisch overigens omdat zelfs hardcore gender-identity figuren accepteren dat er zoiets bestaat als genetisch mannelijk/vrouwelijk zijn. Het doet mij eerder aan als een polemiek om die groepen mensen belachelijk te maken.
We zijn het over de meeste dingen dus eens maar ik herken dat er veel internet figuren zijn die juist "garpig" lopen te doen. Ik ben in mijn leven net even op te veel "kijk deze idioot nou dingen roepen" bandwagons gestapt die bleken parodieën te zijn om alles nog maar meteen serieus te nemen zonder onderzoek naar die persoon die het roept te doen. Vandaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik heb wel eens mensen ontmoet die dat soort dingen zelfs face to face glashard durven te beweren.
Nou ben ik zeker niet tegen het kritisch kijken naar rollenpatronen en keurslijven etcetera, maar om nou simpele biologische feiten te gaan negeren...
Man man man.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk die frustratie, al die mensen die dachten en hoopten op een meisje.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst kon het me weinig schelen, maar nu ben ik opeens heel blij dat het een jongetje is.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan een hoax zijn.twitter:Durninho twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 22:10:44A crazed man believed to be Muslim has just been arrested as he launched an attempt to invade the hospital wing where the Royal baby was!!!! reageer retweet
Kan nergens een bron vinden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:36 schreef sonnyspek het volgende:
Is het waar dat iemand probeerde het ziekenhuis binnen te komen?Kan een hoax zijn.twitter:Durninho twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 22:10:44A crazed man believed to be Muslim has just been arrested as he launched an attempt to invade the hospital wing where the Royal baby was!!!! reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |