Dan heeft Katey wel iets uit te leggenquote:
Alles wat niet blank is is een negerquote:Op maandag 22 juli 2013 19:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Kan niet. Hoogstens een halfbloedje.
De Britse media bedoel je?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:57 schreef Jellereppe het volgende:
Leuk. Heb het altijd al een knappe symphatieke vrouw gevonden. De komende dagen zal dit de Britten nog wel bezig houden voordat ze op de orde van de dag overgaan.
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Het lijkt erop dat sommigen het liefst in de kraamkamer aanwezig zouden zijn.
Ze willen allemaal haar poezie zienquote:Op maandag 22 juli 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een verschrikking voor Kate dat de hele wereld met haar meepuft .
Ik was al naar de livestream aan het zoekenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Nigga pleasequote:Op maandag 22 juli 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Ik wou ook graag zien tot welk nieuw dieptepunt dit zogenoemd serieuze nieuwsforum zich nu weer had verlaagd.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zoals jij?
Anders had je hier immers niet eens op geklikt.
Nou ja, ik ben dan misschien enigszins verbitterd, maar ik geloof niet dat ze uit liefde met hem getrouwd is, en dat ze dat ook gedaan had als hij later geen koning had geworden. Jij wel?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Dat idee heb ik ook bij haar.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben dan misschien enigszins verbitterd, maar ik geloof niet dat ze uit liefde met hem getrouwd is, en dat ze dat ook gedaan had als hij later geen koning had geworden. Jij wel?
Als je voor een groot deel met iemand trouwt om de macht/bekendheid, moet je dit er ook bij nemen. Part of the deal.
Dat idee heb ik bij elk koninklijk huwelijk. Maar dat moet ook wel, als je het niet om de macht doet, hou je het denk ik ook niet vol.quote:
Ja eens, en ik begrijp háár ook wel, maar ik begrijp de mensen voor wie dit blijkbaar zó belangrijk is dat in sommige gevallen ze voor het ziekenhuis bivakkeren niet. Pers uitgezonderd.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben dan misschien enigszins verbitterd, maar ik geloof niet dat ze uit liefde met hem getrouwd is, en dat ze dat ook gedaan had als hij later geen koning had geworden. Jij wel?
Als je voor een groot deel met iemand trouwt om de macht/bekendheid, moet je dit er ook bij nemen. Part of the deal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |