nieuw record zei jequote:
Ben jij niet iets vergeten vandaagquote:
Niet meer werkloos dus.quote:
Gefeliciteerd?quote:
Ik wist hetquote:
wtfquote:Op zondag 21 juli 2013 23:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik wist het
@ bb DOE DAN NIET ZO CRYPTISCH!
Heeft ooit gewoon in de OP gestaan hoorquote:Op zondag 21 juli 2013 23:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik wist het
@ bb DOE DAN NIET ZO CRYPTISCH!
Wist het eigenlijk door BBquote:Op zondag 21 juli 2013 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft ooit gewoon in de OP gestaan hoor
Vind mijn verjaardag ook niet zo boeiend, gister al zelf kadootje gekochtquote:
Maar je zocht dus naar een 2e gefeliciteerd?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vind mijn verjaardag ook niet zo boeiend, gister al zelf kadootje gekocht
Heb ik dan een 1e gemist blijkbaarquote:Op zondag 21 juli 2013 23:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar je zocht dus naar een 2e gefeliciteerd?
quote:
Ik was eerderquote:
quote:
Ik kan alleen maar zeggen, donderdag gaat het bier door !!!!!quote:
Sowiesoquote:Op zondag 21 juli 2013 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen, donderdag gaat het bier door !!!!!
Ik ga lekker aan het grottenbier (inb4 grottengrap)quote:Op zondag 21 juli 2013 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen, donderdag gaat het bier door !!!!!
Wie vond het nou ook alweer te duur en te ver?quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 23:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik ga lekker aan het grottenbier (inb4 grottengrap)
Sam de grote 5quote:Op zondag 21 juli 2013 23:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Wie vond het nou ook alweer te duur en te ver?
Jah, ff vanuit Spanje naar Amsterdam komenquote:
Dat wist die toen nog nietquote:Op zondag 21 juli 2013 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jah, ff vanuit Spanje naar Amsterdam komen
Ik ookquote:Op zondag 21 juli 2013 23:56 schreef BredeBroeder het volgende:
Peppie hardloop shirt gekocht![]()
[ afbeelding ]
quote:
hatertquote:
Wat een homoquote:
Wat een dijkquote:
U mirrin brah?quote:Op maandag 22 juli 2013 00:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jongens die zonder shit rennenCan you see my muscles brah?
Tyranosaurus flex brahquote:Op maandag 22 juli 2013 00:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jongens die zonder shit rennenCan you see my muscles brah?
Dank je Royyyquote:Op maandag 22 juli 2013 00:07 schreef Royyy het volgende:
Paar minuten te laat, maar alsnog proficiat MM!
Toch niet, beter aan bier bestedenquote:Op maandag 22 juli 2013 00:28 schreef Thaboel het volgende:
Even een doosje rose op internet bestellen... Of toch niet?
Maar het is een gruwelijk lekkere rose...quote:
Dan mag hetquote:Op maandag 22 juli 2013 00:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar het is een gruwelijk lekkere rose...
MIP rosé, zeker een aanrader voor de lurkers.quote:
Jawel gvd, jij wil dit!quote:
Oke, dit is wel mijn sauna vriend.quote:
Staat bij mij wel in de planning, op en neer naar Leiden 5,5 heen en terug. Moet kunnenquote:Op maandag 22 juli 2013 01:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Morgen weer 30 graden, wordt lekker hardlopen dan
Persiesquote:
Dit. Niet normaal.quote:
Fijn hequote:Op maandag 22 juli 2013 09:21 schreef AchJa het volgende:
Gelukkig moet ik vanmiddag in de auto zitten... Met arko...
Je weet wat arko is?quote:
Weer met je lompe klauwen op verkeerde knopjes zitten drukken?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Mooi klote, plots geen internet meer oP mijn tablet.
Gelukkig hebben we hier nog een iphone en ipad liggen
Dat valt de laatste tijd toch wel mee?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer met je lompe klauwen op verkeerde knopjes zitten drukken?
De laatste 10 uur wel. Tot je post over het verlies van de verbinding.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat valt de laatste tijd toch wel mee?
Dat is enkel op mijn samsung tablet vreemd genoeg. Alle andere devices werken wel.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De laatste 10 uur wel. Tot je post over het verlies van de verbinding.
werken, in de volle zon.quote:
Bier drinken en kijken hoe het gras groeit?quote:
Lekker in systeempjes klikkenquote:
Elke gek zijn gebrek...quote:Op maandag 22 juli 2013 10:46 schreef BredeBroeder het volgende:
hardlopen als de temperatuur op 22.0 zit
Ik ben al vrijwel mijn hele verlof nuchterquote:Op maandag 22 juli 2013 10:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bier drinken en kijken hoe het gras groeit?
quote:
BB had je nog gewaarschuwd.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Mooi klote, plots geen internet meer oP mijn tablet.
Dat is correct BB.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:19 schreef BredeBroeder het volgende:
Zeg ER, jij had toch zo'n supersmoker ding gekocht?
quote:
quote:
Daar hou je van. Daarom post je hier nog.quote:
quote:
QPO toch? Zorgen dat je goed gehydrateert bent en je hebt die aantal liter water voor een uurtje niet nodig. Hoogstens een aantal slokken.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En als ik jou was zou ik maar een aantal liter water meenemen, anders ga je van je stokje
Achteraf zal die wel een liter in 1x tot zich nemen. Rennen in de volle zon met 30 graden rond 14:00 is nou niet echt de meest verstandige tijd om te gaan hardlopen.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:25 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
QPO toch? Zorgen dat je goed gehydrateert bent en je hebt die aantal liter water voor een uurtje niet nodig. Hoogstens een aantal slokken.
Want? Maak jij dan een topic met al je auto bullshit?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:29 schreef jitzzzze het volgende:
BB, wil je geen eigen topic voor al je sportadviezen?
Dat is er al langquote:Op maandag 22 juli 2013 13:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Want? Maak jij dan een topic met al je auto bullshit?
Onmogelijk is het zeker niet. Goed eten, over de dag genoeg gedronken en je red het allemaal wel. Heb je een antikast en heb je na 100m je tong al op je knieen hangen, kan je beter even wachten tot het afgekoeld is ja BBquote:Op maandag 22 juli 2013 13:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Achteraf zal die wel een liter in 1x tot zich nemen. Rennen in de volle zon met 30 graden rond 14:00 is nou niet echt de meest verstandige tijd om te gaan hardlopen.
Tuurlijk is het niet onmogelijk, alleen je gaat zeker weten onder je niveau rennen dan met idealer omstandigheden. En als je gericht ergens op traint heeft het dus niet zoveel zin om bijv. een tijd te halen aangezien je het toch niet gaat halen.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:34 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Onmogelijk is het zeker niet. Goed eten, over de dag genoeg gedronken en je red het allemaal wel. Heb je een antikast en heb je na 100m je tong al op je knieen hangen, kan je beter even wachten tot het afgekoeld is ja BB
Zeker, alleen wil ik je er nu alvast op wijzen dat je later nooit ideale omstandigheden zult hebben en je zult moeten dealen met de middelen die je op dat moment hebt. Wen er maar vast aan en leer een keer stuk te gaan als het koud is, pleuresheet is, vroeg is, laat is en ga zo maar door. Zoals ik al zei, QPO.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet onmogelijk, alleen je gaat zeker weten onder je niveau rennen dan met idealer omstandigheden. En als je gericht ergens op traint heeft het dus niet zoveel zin om bijv. een tijd te halen aangezien je het toch niet gaat halen.
Weet ik, als het er om gaat doe ik dat ook wel, december t/m februari was het gewoon kutweer, sneeuw op de wegen en 1x een halve sneeuwstormquote:Op maandag 22 juli 2013 13:41 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Zeker, alleen wil ik je er nu alvast op wijzen dat je later nooit ideale omstandigheden zult hebben en je zult moeten dealen met de middelen die je op dat moment hebt. Wen er maar vast aan en leer een keer stuk te gaan als het koud is, pleuresheet is, vroeg is, laat is en ga zo maar door. Zoals ik al zei, QPO.
Omdat ik dat over een paar maanden ook moet doen, en langere afstanden verbeteren je conditie goed. Kort ook wel, met interval enzo, alleen lang lijkt me op dit moment handigerquote:Op maandag 22 juli 2013 13:45 schreef Erasmo het volgende:
Waarom wil je lange afstanden lopen in de vakantie
Zo vaak gehoord.. succes met aftaaien.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
als het er om gaat doe ik dat ook wel
We zullen het vanzelf zienquote:Op maandag 22 juli 2013 13:47 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Zo vaak gehoord.. succes met aftaaien.
Je gaat vaker marsen dan hardlopen zo.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Omdat ik dat over een paar maanden ook moet doen, en langere afstanden verbeteren je conditie goed. Kort ook wel, met interval enzo, alleen lang lijkt me op dit moment handiger
Aan zelfkennis geen gebrekquote:Op maandag 22 juli 2013 13:48 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dag mensen, ik ben dr weer dus het gemiddelde IQ in def gaat van stoeptegel naar keukentrapje.
Ja, heb alleen geen kisten. En als ik die over een maand krijg ga ik nu niet een paar aanschaffenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je gaat vaker marsen dan hardlopen zo.
Maakt niet uit, als je nu gaat lopen op ongedempte schoenen(dus niet a la Air max) train je je voeten ook flink.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, heb alleen geen kisten. En als ik die over een maand krijg ga ik nu niet een paar aanschaffen
Even de deuren open zetten voor 10 minuten, dan ben je ready to goquote:Op maandag 22 juli 2013 13:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als je nu gaat lopen op ongedempte schoenen(dus niet a la Air max) train je je voeten ook flink.
Ik wou even op pad in de zwarte auto die in de zon staat...
Nope
Raampjes staan tegen elkaar open en ik het zo'n ding voor de voorruit geplaatst, dat zou met een kwartiertje voldoende moeten zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Even de deuren open zetten voor 10 minuten, dan ben je ready to go
Jup, gister was het ook al zo doodsbenauwd. Volledige racesuit aan, balaclava en helm eroverheen, en dan stap je eruit, je zweet je een ongelukquote:Op maandag 22 juli 2013 14:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Raampjes staan tegen elkaar open en ik het zo'n ding voor de voorruit geplaatst, dat zou met een kwartiertje voldoende moeten zijn.
quote:Op maandag 22 juli 2013 14:21 schreef Erasmo het volgende:
Ja dat snap ik maar waarvoor? Ik neem aan dat je het niet alleen draagt omdat je het geil vindt
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Morgen weer 10 uur lang achter het stuur, gaat weer leuk worden de dag erop
Jep, indoor was wel weer een keertje leuk vanwege een goede aanbieding, alleen geef mij maar lekker outdoor, geen irritante mensen die je lopen te rammen of je gaan lopen blocken als je duidelijk sneller bent als het om tijds kwalificatie gaat. Outdoor wordt je dan meteen van de baan af gegooid, en terecht, levensgevaarlijk die onzin.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 14:54 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Twijfel je nu aan mn genialiteit!?
Marines don't grumble. Marines make do. Oorah.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:41 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Zeker, alleen wil ik je er nu alvast op wijzen dat je later nooit ideale omstandigheden zult hebben en je zult moeten dealen met de middelen die je op dat moment hebt. Wen er maar vast aan en leer een keer stuk te gaan als het koud is, pleuresheet is, vroeg is, laat is en ga zo maar door. Zoals ik al zei, QPO.
Goed hoor, wanneer wist je dat je naar Espana ging?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Marines don't grumble. Marines make do. Oorah.
Ik meld me ook even uit Spanje in het net, heb free wifi gevonden, hehe. Hoe gaat ie hier lui en dame?
quote:Op maandag 22 juli 2013 17:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Marines don't grumble. Marines make do. Oorah.
Ik meld me ook even uit Spanje in het net, heb free wifi gevonden, hehe. Hoe gaat ie hier lui en dame?
quote:
Al een tijdje bashbalquote:Op maandag 22 juli 2013 18:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Goed hoor, wanneer wist je dat je naar Espana ging?
Yay mequote:Op maandag 22 juli 2013 18:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zat net te bedenken dat het wel erg stil is zonder Sammie in de SC.
Sammie
Haiiiiquote:Op maandag 22 juli 2013 18:08 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]Je hebt overduidelijk last van een zonnesteek
En haaiiiiiiiiiiiii sambo lekker batskipje van me![]()
![]()
Moeilijk he, eerlijk zijnquote:Op maandag 22 juli 2013 18:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Al een tijdje bashbal.
[..]
Yay me, hehe. Ik vlieg vrijdag weer terug. De rest blijft nog 1 week en rijdt weer terug. Toch best vermoeiend 1400 km rijden.
[..]
Haiiii![]()
Humeurtje ER?quote:
Ga mij niet vertellen dat jij 1400 km achter het stuur hebt gezetenquote:Op maandag 22 juli 2013 18:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Yay me, hehe. Ik vlieg vrijdag weer terug. De rest blijft nog 1 week en rijdt weer terug. Toch best vermoeiend 1400 km rijden.
quote:Op maandag 22 juli 2013 18:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Later luitjes, back to niks doen in Spanje.
Dat is dus om van af te blijven als je er geen verstand van hebtquote:Op maandag 22 juli 2013 19:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Tablet werkt weer![]()
Lotusss hep op afstand de boel kunnen fixen.
Iets met dns en gateway
Ik heb er niet eens aangezetenquote:Op maandag 22 juli 2013 19:37 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat is dus om van af te blijven als je er geen verstand van hebt
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Tablet werkt weer![]()
Lotusss hep op afstand de boel kunnen fixen.
Iets met dns en gateway
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
Ik moest aan Thaboel denkenIk zie de link nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Auch (de pot lijm), hoeveel kilometer totaal?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:03 schreef m.k het volgende:
Grensverleggend bezig geweest op meerdere fronten vandaag![]()
Hardlopen heen viel echt zwaar, vooral omdat het leek alsof ik een pot lijm in mijn bek had. Terug was te doen.
Lekker spugen toch, speeksel doorslikken fokt alleen maar met je ademhalingquote:Op maandag 22 juli 2013 22:03 schreef m.k het volgende:
Grensverleggend bezig geweest op meerdere fronten vandaag![]()
Hardlopen heen viel echt zwaar, vooral omdat het leek alsof ik een pot lijm in mijn bek had. Terug was te doen.
Niet zo veel ik denk 12, heen en terug. tussenin een pauze van een paar uur.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Auch (de pot lijm), hoeveel kilometer totaal?
Spugen ging niet werken, werkt bij mij sowieso niet. Brengt mijn ademhaling zelfs nog meer in de warquote:Op maandag 22 juli 2013 22:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lekker spugen toch, speeksel doorslikken fokt alleen maar met je ademhaling
Pauze van een paar uur? Wut?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:13 schreef m.k het volgende:
[..]
Niet zo veel ik denk 12, heen en terug. tussenin een pauze van een paar uur.
[..]
Spugen ging niet werken, werkt bij mij sowieso niet. Brengt mijn ademhaling zelfs nog meer in de war
Pfff, ik vond het vanochtend zelfs al te warm om die 4,7 km naar mijn werk te lopenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:13 schreef m.k het volgende:
[..]
Niet zo veel ik denk 12, heen en terug. tussenin een pauze van een paar uur.
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
Ik moest aan Thaboel denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel ik je nogwel bb.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Was naar mijn werk gerend, daar gechilled (geholpen) en toen terugquote:Op maandag 22 juli 2013 22:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Pauze van een paar uur? Wut?
En 't in m'n mond houden gaat ook niet werken bij mij, als het ademhalen wat lastiger wordt gebruik ik meteen m'n mond voor het ademhalen.
van uitstel komt....quote:Op maandag 22 juli 2013 22:24 schreef BredeBroeder het volgende:
En na 12 uur wachten is het nog steeds geen 22 graden, dat wordt dan morgen hardlopen
Ohh zo, lekker bezweet op je werk danquote:Op maandag 22 juli 2013 22:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Was naar mijn werk gerend, daar gechilled (geholpen) en toen terug
eh, wie liep er vandaag te piepen dat het te warm was om te gaan hardlopen?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
afstel! Bij mensen die de discipline niet op kunnen brengen om te rennen
Ik. Daarom ga ik ook morgen lopen. Zit nu op 't moment om m'n doel te halen en het heeft geen nut om te rennen als ik het toch niet ga halenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh, wie liep er vandaag te piepen dat het te warm was om te gaan hardlopen?
Kijk, de VeVa mentaliteit zit er al in, ik ben trots op jequote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik. Daarom ga ik ook morgen lopen. Zit nu op 't moment om m'n doel te halen en het heeft geen nut om te rennen als ik het toch niet ga halen
Dankje man, die 15K in 1 uur en 10 minuten komt natuurlijk alleen met goede omstandighedenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:40 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Kijk, de VeVa mentaliteit zit er al in, ik ben trots op je
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik. Daarom ga ik ook morgen lopen. Zit nu op 't moment om m'n doel te halen en het heeft geen nut om te rennen als ik het toch niet ga halen
Good, des te meer positiviteit voor mij (en buddy)quote:Op maandag 22 juli 2013 22:56 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ik zal iets meer nadruk leggen op wat ik bedoel met VeVa mentaliteit
[..]
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:56 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ik zal iets meer nadruk leggen op wat ik bedoel met VeVa mentaliteit
[..]
Niet 100% maar meestal komt het daarvandaan, of weet jij meerquote:
Doen we niet zo moeilijk over.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ohh zo, lekker bezweet op je werk dan
Tuurlijk!quote:
dat assquote:Op maandag 22 juli 2013 23:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Al die chicks die naar je reet staren
Zie geen probleem?quote:
Een muis een aap noemenquote:
Ja?quote:
En het ergste is, we missen jou helemaal nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Aap,noot, mies, muis whatever.
Jullie zijn allemaal tuig!
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het ergste is, we missen jou helemaal niet
Dat je mij tuig noemt OK, maar ik hoop maar dat je niet een lotusss die in de vlindertuin bloeit tuig gaat noemenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Stom aardeitje !quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Ja ja. Geloof er geen snars vanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het ergste is, we missen jou helemaal niet
Kus lieverd!!quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Anyway, trusten aapjes. Opper aap gaat tukkie doen
Hier gelukkig "maar" 33.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Gaat idd weer flink warm worden hier, 38 graden
Hey lekker ding!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Gaat idd weer flink warm worden hier, 38 graden
Yepquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey lekker ding!!!
Wat hoorde ik? Blijf je toch maar wel een weekje langer?
Wispelturig dingquote:
Alle plantjes dood?quote:
Vanavond als de zon onder is even water geven?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik vrees voor het leven van twee hortensia's.
Ik geef ze om het uur water vandaag.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanavond als de zon onder is even water geven?
Is dat wel verstandig met die brandende zon? Zorg dan op zijn minst dat er geen water op de blaadjes komt, dat gaat branden dan ofzoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik geef ze om het uur water vandaag.
[ afbeelding ]
Vooral de blauwequote:
Altijd op de grond. En ik zet er vanmiddag een stuk karton voor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig met die brandende zon? Zorg dan op zijn minst dat er geen water op de blaadjes komt, dat gaat branden dan ofzo
Zo droog, geweldig.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:28 schreef Erasmo het volgende:
And not a single fuck was given
[ afbeelding ]
Goh, te warm?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Straks maar eens een ventilator met water vaporizer er in.
Nee, voor vanavond op de slaapkamer.De zon staat daar de gehele dag op.quote:
Dat zeg ik. Te warm?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, voor vanavond op de slaapkamer.De zon staat daar de gehele dag op.
Goh, jij bent toch zo'n liefhebber van deze temperaturen?quote:
Heeft geen zin bij ER. Als de deuren open staan zet hij automatisch de verwarming hoog.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:09 schreef Erasmo het volgende:
Gordijnen dichthouden en beide deuren opendoen, kan de boel mooi doorwaaien.
Nee, anders komen er een hoop vliegen binnen. Mijn ouders wonen landelijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:09 schreef Erasmo het volgende:
Gordijnen dichthouden en beide deuren opendoen, kan de boel mooi doorwaaien.
Whehequote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft geen zin bij ER. Als de deuren open staan zet hij automatisch de verwarming hoog.
It's funny because it's truequote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft geen zin bij ER. Als de deuren open staan zet hij automatisch de verwarming hoog.
mogguhquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:59 schreef MaryMouse het volgende:
Whut, ER heeft last van de warmte?
Oh, en mogguh trouwens
Dan slaat de cv juist aan...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Horren heten die dingenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, anders komen er een hoop vliegen binnen. Mijn ouders wonen landelijk.
Hebben mijn ouders niet, wel rolluiken.quote:
Maak dat ER eens duidelijk.quote:
Het is best lastig om ER überhaupt iets duidelijk te maken hoorquote:
Het zou voor de Klu wel een uitkomst zijn...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:54 schreef Rave_NL het volgende:
Ik doel meer op die vierkante meters velcro..
Ik kan het niet terughalen waar ik het gelezen heb, maar d'r was eens een artikel over ROT op de borst, iets met scherpschutters.quote:
maar er was ook iets tegen de schouders wat men ruza schijnt te noemenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:27 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik kan het niet terughalen waar ik het gelezen heb, maar d'r was eens een artikel over ROT op de borst, iets met scherpschutters.
Want bij inzet laten we de rot'n ook zitten...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:27 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik kan het niet terughalen waar ik het gelezen heb, maar d'r was eens een artikel over ROT op de borst, iets met scherpschutters.
Ik krijg opeens een geweldig idee:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zou voor de Klu wel een uitkomst zijn...
Ik dacht dat het die chinook chauffeur wasquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:41 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Die foto van jitz heb ik nog niet eerder gezien
waren er niet extra grote rot'en voor bepaalde mensen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Want bij inzet laten we de rot'n ook zitten...
die was ook niet bedoeld voor het algemene publiekquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:41 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Die foto van jitz heb ik nog niet eerder gezien
Ohh dus dat was je ontgroening als moddereterquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
die was ook niet bedoeld voor het algemene publiek
Zal waarschijnlijk net als gisteren uit een paar druppels bestaan en 2 klappen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:53 schreef Erasmo het volgende:
Er komt onweer deze kant uit en ik steek net de bbq aan. Living on the edge
Dat buitje onder Winterswijk komt gestaag naar bovenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk net als gisteren uit een paar druppels bestaan en 2 klappen.
Yep, had ik gezien, zit inderdaad wat onweer in, maar ik verwacht niet dat de putdeksels naar boven komen hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat buitje onder Winterswijk komt gestaag naar boven
[ afbeelding ]
ssstquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:47 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ohh dus dat was je ontgroening als moddereter
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:41 schreef Aapsoldaat het volgende:
Het experiment om VeVa vuurwapens te geven tijdens tactische patrouilles is niet bepaald een succes geworden
http://www.dumpert.nl/med(...)fa/wtf_in_syrie.html
Had ook al zoiets voorbij zien komen jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
Tegenwoordig lopen ze met diemaco's?? Heb geen houten stok meer voorbij zien komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |